บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรมวีเลียน เซ็นทรัล

3 out of 5
โรงแรมวีเลียน เซ็นทรัล
41-43 Le Anh Xuan Str., Ben Thanh Ward, District 1, Ho Chi Minh City

รีวิว

6.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 9 จาก 125 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 32 จาก 125 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 43 จาก 125 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 25 จาก 125 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 16 จาก 125 รีวิว" "

6.0/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

4.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018

6/10 พอใช้

little_t

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
สต๊าฟดีครับ ดูแลเอาใจใส่ ส่วนเรื่องอื่นควรปรับปรุง
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2017

2/10 แย่มาก

Zackary

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms falling apart and dirty, ceiling in bathroom leaked and weird smell. Would not recommend
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

C

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good stay in D1 area
Was welcomed by the extremely friendly receptionist called V. She also provided good information on where I am able to obtain certain food products that are unique in Hanoi within HCM area. However, hotel may want to check the wiring/electrical in room 202, lights flickering in the toilet sometimes.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Lim

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

Hanna

2/10 แย่มาก

Kimngan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2022

6/10 พอใช้

Lenny

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The pillow Case And blanket smelll Bed is too hard
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022

6/10 พอใช้

VO NGOC

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

8/10 ดี

VO

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

6/10 พอใช้

Minh

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Can not used hot water in bathroom
The weather cold by conditioner air but can not used hot water in bathroom anytime...
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

6/10 พอใช้

jean louis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
L'hôtel a changé par rapport à la première fois où j'y est séjourné. La salle petit déjeuné n'existe plus et a été remplacé par un petit salon de massage, donc pour le petit dej, se rendre à l'hôtel juste à côté où l'on peu trouver un petit dej vraiment pas terrible.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2020

6/10 พอใช้

Jan Erik

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms are clean and comfortable. Breakfast is two dogs away and a bit of a disaster.
เข้าพัก 13 คืน, ธันวาคม 2019

2/10 แย่มาก

Lee

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

Norhayati

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

Bartek

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
It’s ok for the price
Not that’s bad but I expected more comfort
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019

6/10 พอใช้

duc hoang

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก mr hoang วันที่ 21 ก.ค. 2019
thank,we will improve more

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
给予的酒店照片不相同-带來失望-整潔一般、唯一感到不安是接待處要收起旅客的護照-不是保管得很安全-只是收了護照後.放在職员侧面-沒有锁上'如遣失了太烦-直至退房-不知是否越南其他酒店都是收起人旅客的護照-
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Hai

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019

6/10 พอใช้

Chua

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ロケーションがいい。ベンタイン市場も近いしバスターミナルにも近い。ホテルの人も親切だった。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

6/10 พอใช้

旅グー

ロケーションが良く、歩いて行動するのに便利。
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2019

4/10 แย่

Justin

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When checking in, I was transfered to another hotel, even in the neighborhood. The hotel, Lien Thanh, provided the room, which wasnt so bad. There is a bathtub inthe room, when filling in it, hot water has stopped, then the bathtub was cold. The shelf on the wall was just above the toilet and located on a so low position that I was nearly hit my head at the corner edge when standing up. The bath floor is slippy when it is somehow wet. Generally the bathroom isnt satisfying.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

WANLAPA, BANGKOK, THAILAND

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
GOOD HOTEL, GOOD LOCATION, FRIENDLY STAFFS WE WILL COME BACK AGAIN
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Duy Pham วันที่ 3 ธ.ค. 2018
Thank you for staying with us. Thank you for your feedback!

2/10 แย่มาก

Yunus, Malaysia

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have to paid 300,000 dong extra because my daughter 10years old but taller. I stayed at level 7th without lift. You have to pay mineral water 40,000 from icebox if you taken at counter. What type of hotel you provided. This hotel not recomended for stayed
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Duy Pham วันที่ 1 ธ.ค. 2018
Thank you for staying with us. Thank you for your feedback!

6/10 พอใช้

Justin, Vung Tau

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
For overall impression, good room. However, for specific matters, there are something not satisfying. For example, the bath tub was without plug to keep water, so it needs to call staff to bring it. The bed was somehow so hard, etc. Not bad, also considering good location, but not so competitive than others.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 10 ต.ค. 2018
Thank you so much!!!

4/10 แย่

ぴーがいや, 日本

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
分かりづらい
立地が大変わかりづらいです。また、このホームページの写真と内装が全く別物です。 2階の部屋だったのですが。従業員の通路にもなっているようで、立てつけが悪いから隙間があり、のぞけるようになっていました。 アメニティーは、パジャマはありません。 バスマットも汚いものが1枚置いてあるので使いませんでした。スリッパを持っていくことをお勧めします。 なお、タクシーは受付で読んでもらったほうがぼったくりにあいませんよ。
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 10 ต.ค. 2018
Thank you so much!!!

8/10 ดี

Lena

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Duy Pham - Hotel Manager วันที่ 17 ส.ค. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

Osman, Kuala Lumpur, Malaysia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Area good for Muslim & a lot of halal foods, walking distance to shopping area. Hotel staff are suppotive & had given some propsal the place to visit in HCMC
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Linh วันที่ 25 ก.ค. 2018
Really glad that you chose our hotel for vacation. Hope to see you again

8/10 ดี

Justin, Vung Tau

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Renovated
This hotel has changed the name and then I couldn't see whether I have arrived at the right hotel. However, it is surely the hotel previously named Pavilion. As with the hotel name, the room has been renovated, and the equipment seem finer than before. Along with other many restaurants around the hotel, this hotel can be recommended.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Duy Pham - Hotel Manager วันที่ 18 ก.ค. 2018
Thank you for staying with us. Thank you for your feedback!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Old and lack maintenance
Should maintenance painting to look new. However cheap for quick 1 night stay. If have other choice wont be booking this hotel. Paxs feeling good only if room looks new.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Duy Pham - Hotel Manager วันที่ 20 ก.ค. 2018
Thank you for staying with us. Thank you for your feedback!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
部屋には窓があり快適でした。 フロントでパスポートを最初預けます。初めての経験だったので最初はびっくりしました。 チェックアウト時は何事もなく無事パスポートは戻ってきました。
เข้าพัก 9 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Duy Pham - Hotel Manager วันที่ 18 ก.ค. 2018
Thank you for staying with us. Thank you for your feedback!

10/10 ดีเลิศ

LUYEN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good service
Good location. Room is small but ok.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Duy Pham - Hotel Manager วันที่ 20 ก.ค. 2018
Thank you for staying with us. Thank you for your feedback!

4/10 แย่

Thanh

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Chỉ được địa điểm
Không khác gì những nhà nghỉ & mình sẽ không quay lại Ks này nữa
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Duy Pham - Hotel Manager วันที่ 18 ก.ค. 2018
Thank you for staying with us. Thank you for your feedback!

6/10 พอใช้

Kyunga

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
후기
비행기 타기 전 잠깐 짐 놓고 샤워하기위해서 머물렀습니다. 위치가 좋지만 시설은 깨끗하진 않아요~
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Duy Pham - Hotel Manager วันที่ 20 ก.ค. 2018
Thank you for staying with us. Thank you for your feedback!

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Friendly staff but old hotel
This is old hotel and it suffered power shortage two times in our second day stay. The hotel lift also not working properly and broken down on third day. Room is not clean properly, there was cigarette ash left on the floor beside the sofa and hair at the bathroom. Staffs are friendly and they replace a new kettle to our room when we reported the existing one is not working. Suggest to go for other hotel if affordable.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Duy Pham - Hotel Manager วันที่ 20 ก.ค. 2018
Thank you for staying with us. Thank you for your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
There was a nightclub above the hotel which was very loud and made it hard to sleep
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Duy Pham - Hotel Manager วันที่ 20 ก.ค. 2018
Thank you for staying with us. Thank you for your feedback!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
overrated as 3-star hotel
place under renovations

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Incompétence du groom : perte d'une valise sur 5 pendant le transfert des bagages dans 2 chambres. Mauvaise foi du personnel : la valise en question n'a jamais existée et n'est jamais arrivée à l'hôtel. Absence de Direction : les enregistrements vidéos des caméras de surveillance ne sont pas accessibles immédiatement ni ultérieurement par le personnel. Destruction des preuves : argumentaire au début rassurant en attendant le lendemain pour l'effacement des enregistrements vidéos. Honnêteté douteuse: revirement de la situation, le personnel nous prend pour des menteurs et nous avise d'aller se plaindre aux autorités!!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2018

4/10 แย่

Emma, Australia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Besides the location is good, everything is pretty much disappointing! Dirty and old!
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2018

2/10 แย่มาก

Kimura

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
スタッフ教育がなってないホテル
予約番号で検索してみたら予約が入っていないと夜間のチェックインで待たされ、ホテルズコムに直接電話して、やっと部屋を割り当てられた。どちらかのミスに違いないが、不愉快の極みだった。次回、このホテルの予約をすることは、絶対にない!

8/10 ดี

Eiji

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
便利の良いロケーションにある安宿
写真とはだいぶ違います。それでも娘の体調が悪いと伝えるとチェックイン時間を早めてくれたり、2ベットのつもりだったのにエクストラベットを持って来てくれたり…サービスは良かったです。部屋の鍵が掛かりにくかったが、これもよくあるトラブル!?古いから仕方ないって感じ。シャワーのカランも老朽化で水漏れしてて、シャワーとしてちょっと不足感があったが、まあこれも価格の範疇だと思います。綺麗なホテルを希望する方は止めた方が良いですが、ちょっと外国旅行の安宿体験をしたいなら酷過ぎないけど、ちょっと色々ある感じなので楽しめると思います。全面改装はちょっと言い過ぎだと思います。我々の泊まった部屋は少なくとも改装されてなかったかなと思います。

6/10 พอใช้

Mohd hasan

4/10 แย่

jp, Paris

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
sure you can find better
Staff very very very nice, breakfast lousy, coffee HORRIBLE, air conditioning NOT cold or VERY COLD...nothing in between a nice stay after all because of the nice staff.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2018

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nettes Personal
... ist das Beste am Hotel. Leider verspricht die Internet Seite mehr, als das Hotel hält. Leider funktioniert eine Menge überhaupt nicht. Zum. Beispiel haben die meisten poweroutlets entweder gar keinen Strom, oder sind an den unmöglichsten Stellen (z. B. hinter den Kleiderschrank) angebracht, sodass sie nicht benutzbar waren. Die Sanitäranlagen können einen erschlagen, wenn man nicht aufpasst, weil fast gar nicht befestigt, oder wieder Lose einfach gegen die Wand gestellt.uvm. Schade, denn das Personal bemüht sich sehr, ist aber beim Zustand des Hotels irgendwie machtlos.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2018

2/10 แย่มาก

Lu, Uk

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dirty but very convenient
On arrival was given a cold drink and a quick check in. The bedroom was ok apart from there being a large frosted glass window on one of the walls that overlooked the corridors and staircase outside the room. ( It didn’t feel very private to me) also the corridor light would shine into the bedroom. ( very annoying) The bathroom was disgusting it’s obvious that housekeeping don’t care much! I had a dirty floor mat, the sink taps had a black hair on it and the taps probably hadn’t had a clean in a long time. Mould or dirt could be seen on the tiles and dusty filters. ( there is no excuse to be dirty regardless of being a low cost hotel! The air con was blowing hot air, so i complained and they sorted it out for me straight away, had no further issues. The breakfast was disappointing very limited options especially for vegetarians and it seemed that part of the breakfast foods would be delivered in a white box then staff would put on the table. The breakfast table mats were dirty, Why ? It seems that nobody cares about hygiene and thinks that it’s ok for people to stay in dirt. Management need to sort this problem out big time. Staff were mostly pleasant, but either way I don’t think they care hence the dirty areas. Reception arranged a tour and shuttle service to the airport so thank you for that. Overall The hotel is conveniently located 10 minute walk from the independence place. I think that anyone looking to visit the city should look else where.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2018