เอ็กเซกคิวทีฟอพาร์ทเมนท์, 2 ห้องนอน, วิวแม่น้ำ | บริเวณนั่งเล่น | ทีวีจอแอลอีดี 55 นิ้ว พร้อมช่องเคเบิล, ทีวี

รีวิว เดอะแลนด์มาร์ค เซอร์วิสอพาร์ทเมนท์ - บริหารงานโดยเพนนินซูลา พร็อพเพอร์ตี้

4 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 6 จาก 24 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 13 จาก 24 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 4 จาก 24 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 24 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 0 จาก 24 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

JI HONG

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 5 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for taking your time for rating. We are looking forward to welcome you back. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Kwan Wai David

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location, good view, the facilities having room for improvement, such as USB hub
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Hung-Guest Relations Manager วันที่ 2 ธ.ค. 2019
Dear Mr. David, Thank you for staying with us, we appreciate your value feedback. We look forward to welcome you back.

8/10 ดี

Kyoung yong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
좋았습니다.
호텔 조식이 없는 것은 아쉬웠고, Wi-fi도 속도가 너무 느리고 위치에 따라 감도가 너무 차이났습니다. 이거 빼곤 다 좋았습니다. 100m~200m 만 걸어가도 바로 번화가인 것이 특히나 좋았습니다.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hung-Guest Relations Manager วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Mr. Kyoungyong, Thank you for your feedback, our in-room breakfast is available at order, please contact with Reception any time for assistance. We will look into internet connection for improving. Overall, we are pleased to know that you had enjoyed staying with us and looking forward to welcome you back. Best regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Hung - Guest Relations Manager วันที่ 8 ก.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for taking your time for rating. We are looking forward to welcome you back. Best regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 1 ก.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. We appreciate your time to input the rating. We are looking forward to welcome you back in near future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I really like the Landmark and i will keep visiting. But one thing i dont like about the place is that there is nothing around it so it is hard to find restaurant
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Hung-Guest Relations Manager วันที่ 17 มิ.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback on our services. The Landmark is located at the center of District 1 and there are a lots restaurant, cafe surrounding it actually. Please contact Guest Relations for assistance. We are looking forward to welcome you back. Warmest regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good condition!!
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Hung วันที่ 20 พ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for your rating. We hope you had a great stay with us and enjoyed the trip. We are looking forward to welcome you back in near future. Best regards, Guest Relations Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Hung วันที่ 20 พ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for your rating. We hope you had a good time with us and looking forward to welcome you back in future. Best regards, Guest Relations Manager

6/10 พอใช้

Wing Kai

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nice
Everything ok except no breakfast in apartment. Complementary water no mention so guest spend time to check and ask.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hung - GR Mananger วันที่ 29 เม.ย. 2019
Dear Win Kai, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback to improve our services better. Kindly be informed that there is in-room service breakfast for your order if any and there are 02 complimentary mineral drinking water available in fridge for cooling at your most convenience. Please contact Guest Relations Officer for any assistance if any. Best regards,

8/10 ดี

Kwan Wai David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The room has good view, just regrets the stay too short
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Relations team วันที่ 24 ม.ค. 2019
Dear Mr. David, Thank you for your comment. Your room has the best angle which can see full view of river and city. We happy to hear that you enjoyed your stay in HCMC. We looking forward to welcome you back next trip. Please feel free to contact us at any. Best regards,

8/10 ดี

Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice but trafic noice
Nice place close to centre but alot of noice from the road infront. I had room with wonderfull river view but ibwould choose room facing the city next time because of the trafic noice. The wonderfull river view can be enjoyed from the rooftop pool area if you like.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Relations team วันที่ 30 ม.ค. 2019
Dear Mr. Peter Thank you for staying with us. We are please that you had enjoyed the view. City view should be more quiet absolutely. We look forward to welcome you back. Best regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff, very clean, well located. Gym and sauna available.
เข้าพัก 7 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Guest Relations team วันที่ 26 พ.ย. 2018
Dear Guests, Thank you for your value feedback. We are looking forward to welcome you back in near future. Thank you,

8/10 ดี

dermot

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Apartment not hotel but great for self catering
Only downside was no in-house breakfast

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
会社に近いホテル
シャワーのお湯が出なく修理したが朝まで直らなかった。おそらくタンク式で、ホテルというよりはマンションに近い

6/10 พอใช้

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient location but old building
The apartment was large and comfortable, however, the overall state of the hotel is pretty old and in need of more than a lick of paint. The construction works were very noisy also. Location is good though.

10/10 ดีเลิศ

WA HING

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A hotel good for family
Clean & Tidy Room. Good location with walk-able distant to major scenic spots like Ho Chi Minh Museum. Also, bars, clubs, restaurants are nearby. It gives great convenience. By the river, the river view is enjoyable. The hotel has no swimming pool, but the GYM room at 15/F is nice.

6/10 พอใช้

Atsushi, Osaka

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
中長期滞在用ですね
2泊だけの利用でした。 キッチンがあることなどから、中長期滞在向けと感じました。 私は一般的な広さの部屋でしたが、スイートのような50~60㎡あるような部屋が多数あるようでした。 レストランなどの設備はなく、朝食は部屋まで運んでもらうスタイル。 受付はオフィスフロアと兼ねており、ホスピタリティーがないわけではないですが、ちょっとそっけない感じ。 ロケーションはまあまあ。繁華街まで歩けないわけではないが、歩くにはちょっと遠く、コンビニなどもない。 以上より、中長期のビジネス滞在向けかなと。 あ、スリッパがなかったです。忘れてただけかな?

10/10 ดีเลิศ

Bill, Sydney Australia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
clean secure apartment well located
Well looked after by staff . had room upgrade provided safe and secure

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
都心にありながら落ち着けるホテル
スタッフの対応がとても親切で印象的でした。

8/10 ดี

henri, paris

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bon hôtel mais...
Dans l'ensemble, bon hôtel, bien situé, très propre, très bien entretenu, chambres confortables. Un des réceptionnistes, très sympathique parle même un peu le français. 2 petits points négatifs: piscine fermée pendant mon séjour et le petit-déjeuner ne vaut vraiment pas le coup. Il n'y a pas de cuisine dans l'hôtel donc, c'est café instantané, lait en poudre et toasts/pains de qualité très médiocre. Évitez donc le petit-déjeuner et allez dans le 1er café du coin!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great serviced apartment in a sub-optimal location
The facilities are excellent, and the room is spacious. The receptionists on duty were friendly and helpful. The only down side is that the location is slightly far away from the main attractions, but you can choose to take a taxi instead.

8/10 ดี

Byunghyun

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
레지던스로 모든 용품이 구비되어있어 편안했습니다. 직원들도 엄청 친절하였고 바로앞에 강을 바라볼수있어 좋았습니다

8/10 ดี

ken

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
静かなホテル
オフィスビルのアパートメントハウス。セキュリティーは万全ですが、タクシードライバーが知らないのが不便。ほとんどは、隣接のロッテホテルで降りることが多かった。

8/10 ดี

sanjay, perth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
landmark - nice place to stay with family
very comfortable but no milk to make a cup of tea or thongs in room to wear. No one could understand what "milk" is? staff was good