บริเวณภายนอก

รีวิว คอร์ทยาร์ด บาย แมริออท ฮากูบะ

3 out of 5

รีวิว

9.0

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 100 จาก 165 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 47 จาก 165 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 11 จาก 165 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 5 จาก 165 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 165 รีวิว" "

9.6/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Ashley

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We loved our stay at the Hakuba Marriott! It had a great gym, the in room onsen was perfect after a day on the slopes and the staff were so friendly. It was walkable to the main drag and provides a shuttle to the ski resorts right out front. It was nice to come back and enjoy a drink at the bar after dinner. We cannot wait to stay here again!
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

NAO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Brock

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Shotaro

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
お部屋が広く、ゆったり寛ぐことが出来ました。 次回は、宿泊メインでのんびりしに来ようと思います。 ありがとうございました。
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก コートヤード・バイ・マリオット白馬 オペレーションアシスタントマネージャー 吉田 วันที่ 15 พ.ย. 2023
Shotaro様この度はコートヤード・バイ・マリオット白馬をご利用いただきありがとうございます。ご満足いただけたようで、大変光栄に存じます。Shotaro様のまたのお越しをお待ちしております。寒くなってまいりましたので、ご自愛くださいませ。

6/10 พอใช้

Ryota

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

Scott, Huntsville

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel might be great in the winter, but these green months really make you wonder if it deserves the high marks. The hotel restaurant has a limited menu and portions are less than filling. The “apple pie”consists of uncooked sliced apples, a scoop of ice cream and a toffee cracker. The front desk wanted to be helpful but no one could tell me about what was open in town, the hiking trails in the area, or where I could rent a bike. I know it’s summer, but this was an expensive stay at a shell of a hotel.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff are very helpful. Room conditions are great! More variety of Breakfast would be better. The restaurant decor is classic
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Miki

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Yuya

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
楽しかったです
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Philip

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely hotel, staff welcoming and very helpful. Access to restaurants and ski hire just around the corner. Would happily stay here again. Thank you

8/10 ดี

Jay

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

4/10 แย่

Troy

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not good stay
The bathroom floor has a ceramic peace which is very slippery. I fell down 2 times on my back and I started bleeding. The room was very small. Also they made us pay extra taxes which we didn’t know about. The view of the room was on the trash back yard. Not going there again.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

KANA

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
愛犬と一緒に泊まりました。家族みんなリラックス出来て大変良かったです。どうもありがとうございました。素晴らしかった。
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Yuki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

6/10 พอใช้

ETSUKO

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

MIKIHIKO, SUITA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
食事内容に改善を望みます。他の点は大満足です。
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก コートヤード・バイ・マリオット白馬 吉田 วันที่ 8 พ.ค. 2022
MIKIHIKO様 この度はコートヤード・バイ・マリオット白馬をご利用いただき、誠にありがとうございます。 また貴重なご意見、ありがとうございます。 頂戴いたしましたご指摘は関係部署へ共有し、改善に努めて参ります。 機会がございましたら、またのお越しをお待ちしております。 ありがとうございます。

10/10 ดีเลิศ

JUNICHIRO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

masaki

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ディナーが 信州の美味しい食材を繊細に調理しているのが よく分かりました 美味しかったです
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก コートヤード・バイ・マリオット白馬 吉田 วันที่ 3 พ.ค. 2022
masaki様 この度は、コートヤード・バイ・マリオット白馬をご利用いただき、誠にありがとうございます。 また、お褒めのお言葉を頂戴し、大変嬉しく思います。 季節に寄り添ったメニューを展開しております。 また機会がありましたら、お越しくださいませ。

6/10 พอใช้

Gayu

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
部屋は広く清潔感有り良かったです。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก コートヤード・バイ・マリオット白馬 吉田 วันที่ 3 พ.ค. 2022
Gayu様 この度は、コートヤード・バイ・マリオット白馬をご利用いただき、誠にありがとうございます。 お褒めの言葉を頂戴し、大変嬉しく思います。 またのお越しをお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

Martha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Terrific hotel
Lovely clean hotel. Great location near the station and fantastic restaurants. The staff were very, very helpful and spoke English=h well.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
2回目の利用。 予約時にはペット可として予約。 エクスペディアから予約も、結局、かなりの割増請求となった。 しかもチェックアウト時 間違った内容の請求を支払いを受けそうになった。他の部屋と間違えらた。 アップグレードをすすめられてかなりの割高。 朝食も夏なのにエアコンがあまり効いていなくて暑い。 この時期、大型バス団体客も受け入れている。 マリオットのクオリティを求めるには、あまりにも費用対効果が低くすぎる。
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
人手不足なのかチェックインに時間がかかります。
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a pet friendly room. No desk or western style chair in this room. These were very minor points. It was a very nice hotel
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフさんの対応を含め、総じて良かった印象です。また利用したいです。
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2020

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
温泉がとても良かったです。
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2020

6/10 พอใช้

ちゃぶろー, 千葉

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
良かった点→館内はとても清潔でした。至る所にアルコールが置いてあります。ディナーのテーブルにはマスク入れがあり、置くところに困りませんでした。 悪かった点→口コミが良かったので宿泊したのですがコロナということもあり、サービスが雑に見えました。こんな時期に来てくれてありがとうという対応ではありませんでした。 コピーは取れませんでしたが、客室でもマスクをするっていうチェックマークがあり引きました。 こんなんだったら、家でマスクなしで過ごした方がマシ…。 二度目はないですね。
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2020

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

OHKI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
快適な時間
館内がとても清潔、とても静かで快適に過ごす事が出来、良い休暇を過ごす事が出来ました。フロントの方対応には、とても好感が持てました。又、白馬を訪れた際は、利用したいと思います。後、ハンバーガーは噂通り秀逸でした。
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
チェックイン時の担当者が、あまり説明がハッキリとせず分かりにくかった。その人以外は、親切でハキハキしていたので、残念だった。
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Everything is amazing!
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2020

10/10 ดีเลิศ

army, 日本

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
清潔感があり綺麗だった。 スタッフの方々の対応と皆素晴らしかったです。 お風呂が夜24時まで朝は6時からチェックアウトするまで入れるところも良心的だと思いました。 強いて言えば卓球やカラオケルームなどがあれば尚良かったです。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Check in is very slow. Receptionist not property trained. Room is clean and modern with hot spring tube.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

margaret koo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Check in was very slow. So was check out. Room is very clean and they upgraded us to room with hot bath which is much needed. Lots of people in public hot bath after skiing. It’s very expensive we paid 75,000 yen for one night with hot bath. The second night we paid 60,000 yen without hot bath. The price us without breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

KM, Australia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wonderful convenient property. However must have more washing machine and commercial powerful dryer as this is ski hotel and EVERYONE wants to dry clothes/gloves/scarf/socks overnight ready for more ski in the morning so big fights over 3 dryers every night!
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My family of 4 (2ad,2ch) stayed at this hotel mid January for our Ski Trip. The room was spotless and had everything we needed in it. The kids (and adults!) loved the outdoor bath and we did this each night - very relaxing and most nights we seemed to have it to ourselves (the mens anyway). The hotel does a 'free-flow' couple of hours with free drinks and snacks if you don't have your room cleaned that day - we also took advantage of this! We ate twice in the restaurant which was nice, but never had Breakfast (a bit too pricey for me). The hotel is really well located if you drive, and if you don't then its also well positioned on a bunch of different local shuttle routes right to your door! Mastering the shuttle system in Hakuba is a must! Also, if you let the hotel know your arrival from either the Bus or Train station they will pick you up and drop you off in their courtesy shuttle. The staff were friendly and the services was excellent. NOTE that you could not easily walk to the ski jump as there is a river in the way, so shuttles are a must. Very well located for the eating places in Echoland. Vending machines for non-alcoholic AND alcoholic drinks. Ski locker room which left our ski gear warm and dry each morning. We felt this hotel was a great base of operations for Hakuba.
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Chun Shuang

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff is very friendly and helpful. The in-room onsen is good and we got a lot of use out of it however the room is quite small for a small of four in the premium room.
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
マリオットクラスなのは値段だけ
とにかくホテル内のレストランの食事が酷い。マリオットクオリティなのは値段だけ。高いばかりで不味い、見た目も悪ければサービスクオリティも低い。チキンとポークを各1皿頼んだのに、出来上がってみればポーク2皿のはずだと言われ、持ってきた料理をよくよく見れば、ちゃんとチキンとポークを持ってきている。ウェイターは鶏肉と豚肉の違いすら分からないレベルです。 部屋は清潔でしたが、クローゼットにあると言われたランドリー用のバッグは用意されていませんでした。 フロントスタッフのサービスもお粗末で、チェックインも微妙でしたが、チェックアウトに至っては一ケタ間違えて多く請求されました。すぐに気が付いたのでよかったですが、本当にマリオット?というレベルです。 期待しすぎたのかもしれません。
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent Service
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Gregory

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely hotel in Hakuba
Really enjoyed the hotel. Especially the room with your own Onsen tub. That was fantastic every day and morning before going out to the slopes. The hotel staff all friendly and helpful but truth is this hotel is difficult to get to the Happo One ski lifts. And the staff really not knowledgable in daily ski conditions or transportation options. They print out a report and can pass you a shuttle schedule but that’s not really helpful. If you ski target is Hakuba 47 your good the shuttle is right out the door. If it Happo one we found ourselves walking 25 minutes. It was just easier. So wish the staff had more insights and skills on the skiing conditions, recommendations and transportation system. The food is ok and expected. Room service menus really limited I think there is a missed opportunity for them to put a chef on this property. But all in all I loved this hotel and would certainly stay again.
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property has the Onsen options.. privately in the rooms ( we opted for this) as well as a pubic Onsen. Staff however need to be be more informed of the shuttle bus and ski slopes options. Seems very limited with this knowledge. Shuttle bus runs was also in limited we have had to catch a taxi several times which was about $20 per trip.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent hotel, staff needs training
Amazing hotel with excellent facilities. Love the onsen and the size of the room. Beds and futons were very comfortable. However, staff needs more training. When I checked in, I was given a key for an occupied room and had to go to front desk to get another room. Didn’t get an apology from the reception but got an apology from a nice staff from HK who also offered us some drinks and snacks. Room service was very quick though. Hopefully with more training, staff can improve otherwise this hotel is more than perfect!
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
房間很整潔,前台可以英文溝通,門口就有雪場巴士,有提供儲物櫃儲放雪具! 步行10分鐘就可到主街晚膳! 唯一不方便是每晚需自行整理床鋪 futons. 另外酒店內沒有小商店和食物販賣機!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019