บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรมคาเวน

4.5 out of 5
โรงแรมคาเวน
No.222, Industrial Road, Haizhu District, Guangzhou, Guangdong

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 72 จาก 239 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 120 จาก 239 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 35 จาก 239 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 6 จาก 239 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 6 จาก 239 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

7.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Jin dong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Could be a good hotel in the past. Needs to improve a lot to catch the standard nowadays. No usb charging port in-room. Bad soundproofing. Mold in the bath area needs to be treated.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
部屋の隅が汚く掃除が行き届いていなかった。
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 23 มี.ค. 2020
ようこそいらっしゃいました.あなたのフィードバックについては、フォローアップするために関連部門を理解し、フィードバックしています。 あなたのサポートに感謝し.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Tsz wing

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Amy

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a good stay. Room has no window. But cost effective. Beds are comfortable and bathroom is big. Close to the hospital.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 6 ม.ค. 2020
Dear guest, greetings from Cavan Hotel Guangzhou.Can provide you with a pleasant stay experience, we are deeply honored. Sincerely waiting for your coming again.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
很好的酒店服務
很好的服務!
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 6 ม.ค. 2020
尊敬的宾客,您好!非常荣幸您选择下榻广州卡威尔酒店并对酒店给予肯定。我们真诚地期待您的再次到来,祝您和您的家人生活愉快!

6/10 พอใช้

Sunny

เดินทางเพื่อธุรกิจ
位置有點遠,不太方便.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 6 ม.ค. 2020
尊敬的宾客,感谢您将此次出行的下榻之所选择广州卡威尔酒店。酒店周围分别有3个地铁站与多个公交车站,步行至地铁站只需约10分钟的路程;感谢您的点评,衷心期待您的再次光临!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
員工有禮貌,房內設施理想,自助早餐有水準,check in 時經要求可延遲退房,惜12:00後未能再入房,要另請職員幫忙,整體入住感覺良好。
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 13 พ.ย. 2019
尊敬的賓客,您好!非常感謝您入住廣州卡威爾酒店並在此分享了入住體驗。 如您需要延遲退房,需在退房當天在前臺重新刷新房卡,給您帶來不便,我們深感抱歉;感謝您的點評,衷心期待您的再次光臨。

10/10 ดีเลิศ

Henry

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice and clean
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 21 พ.ย. 2019
Dear guest, greetings from Cavan Hotel Guangzhou.Can provide you with a pleasant stay experience, we are deeply honored. Sincerely waiting for your coming again.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
호텔자체는 큰 문제가 없었음...좋았으나 주변에 식당등의 시설이 별로 없었음.저녁식사나 발안마등은 택시로 이동해야 하였음...
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
交通不是太方便,比較適合開車或者搭的士到來,住宿有免費停車。已經住過好多次,酒店是不錯的,但是亦有好多地方有待改善。
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 8 ต.ค. 2019
尊敬的宾客,感谢您将此次出行的下榻之所选择广州卡威尔酒店并与我们分享您的宝贵意见!我们很重视酒店环境和设施质量,也会定期做好相关的维护和改善,以求令每一个入住的客人宾至如归。我们真诚地期待您的再次到来,祝您和您的家人生活愉快!

8/10 ดี

KWANG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
2번의 출장으로 간 곳으로 나름 좋왔던 기억
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 2 ต.ค. 2019
Dear guest, Thanks for your many times chose to Cavan Hotel Guangzhou.Can provide you with a pleasant stay experience, we are deeply honored. Sincerely waiting for your coming again.

8/10 ดี

louis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good price
Hotel is nice! Breakfast was great. Rooms are showing signs of wear.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก SAMANTHA วันที่ 5 ก.ย. 2019
Dear guest, greetings from Cavan Hotel Guangzhou.The hotel attaches great importance to your guest room facilities and has notified the department to improve.Sincerely waiting for your coming again.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
煙味很濃烈
酒店的九樓,煙味很濃,不適合兒童 / 糼兒入住。
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Chow,, Calgary, Alberta

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front desk is ok, someone don’t know smile to people is important. Chinese Restaurant dim sum is very good, price is reasonable. Gyms no staff duty , so air condition is off. Swimming pool I like it .
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

Xiuli

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

10/10 ดีเลิศ

PENGFEI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

KWUN CHUNG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

6/10 พอใช้

WAI HONG

ชื่นชอบ: ความสะอาด
帶著小孩還給我吸煙房,房間有煙味,不專業,沒有問是否需要吸煙房,反而吸煙的人紿予非吸煙房
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

JIN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
床非常舒服柔软
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good quality for price
Nice hotel with decent decoration and is very clean but a bit further away from good eateries downtown.
เข้าพัก 7 คืน, พฤษภาคม 2019

6/10 พอใช้

Kenneth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel stay in Haizhu area
Booked room for two people but charged extra for extra bed.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019

6/10 พอใช้

Vincent

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
先講優點:房間干淨衛生,酒店在大馬路旁離遠就見到。房間景觀不錯也開揚,房卡威應電梯樓層不用自己按。賣芝士蛋糕店員待客熱情要表揚!早餐選擇多,值得一讚! 缺點:我訂兩間豪華雙床房,check in和前台講兩間房,希望…未講完前台就搶住講會安排同一層樓。之後我話唔希望聞到煙味(在訂房時亦有要求非吸煙房),前台說好。前台安排兩房同一層在8樓,一出電梯發現兩房位置一間在左面,一間在右面,簡單就如Y字母的兩端。這樣在某一間房是看不到另一間房的。老人家那間房(1211)開門無煙味大家滿意,到我住的那間一開門就聞到有煙味,之後落去和前台反映,她竟然說兩間房不是很近嗎?(估計不清楚房間位置).換了一間房(1209)給我,正正就在老人家的旁邊房間。房間氣味還可接受。後來搭電梯先發現,14-17樓有禁煙標緻,8-13為客房,有理由懷疑14-17樓是非吸煙樓層但前台並無安排給我們。酒店服務員不足,當有需要時需等十幾分鐘先來到,他們還說整間酒店中班只有2位服務員。希望有改善的空間!酒店地點有點偏,附近沒超市很少食市,眼見只有對面一間燒烤店。總體尚算合格,服務應對得住房價。
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 13 มิ.ย. 2019
尊敬的賓客,感謝您將此次出行的下榻之所選擇廣州卡威爾酒店。 您回饋的資訊,酒店非常重視,已將此資訊回饋到相關部門進行處理,我們將會加強員工技能培訓,對於此次入住期間所帶給您體驗上的欠佳,我們深感抱歉;酒店位於海珠區工業大道,約十分鐘車程分別有海珠區內最大型的購物廣場:樂峰廣場和廣百新一城,裡面有眾多品牌進駐,還有寶業路宵夜美食街,為您提供食購娛一條龍服務,感謝您選擇入住廣州卡威爾酒店,衷心期待您的再次光臨。

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location is a bit far from Tianhe
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2019

8/10 ดี

Roy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
一般設施齊全,可措交通非常不便.的士都要call車.可以增加接駁巴士就好啦.同時接近行車天橋,噪音非常大
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 13 มิ.ย. 2019
尊敬的賓客,感謝您將此次出行的下榻之所選擇廣州卡威爾酒店。 您回饋的資訊,酒店非常重視,酒店周圍分別有3個地鐵站與多個公車站,步行至地鐵站只需約10分鐘的路程,酒店禮賓部還設有叫車服務;廣州現已實行噪音管制,酒店房間的玻璃採用的是隔音玻璃哦;感謝您的點評,衷心期待您的再次光臨。

8/10 ดี

Choo

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
excellent as always
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Joey วันที่ 18 เม.ย. 2019
Thank you for your support.

8/10 ดี

Hawk, NYC

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet and nice hobby but staffs dies not how to treat customer. Not a first come first serve.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 15 มิ.ย. 2019
Dear guest, greetings from Cavan Hotel Guangzhou..We have received your comments and will strengthen skills training. Sincerely looking forward your visiting again.

6/10 พอใช้

Yau Kan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

10/10 ดีเลิศ

David

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good hotel location is not great but hotel is excellent breakfast is very good too
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 19 มิ.ย. 2019
Dear guest, greetings from Cavan Hotel Guangzhou.Can provide you with a pleasant stay experience, we are deeply honored. Sincerely waiting for your coming again.

8/10 ดี

Vanessa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
地點稍不方便,房間景色好,早餐好
除了地點不靠近公交站,其他都很好,房間整潔,窗戶望公園景色,早餐好吃,清晨隱約聽見公園的鳥語和晨操音樂。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Value for money
Value for money but not much shout about.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I love the fact that thier was a beautiful park right next to the hotel a short taxi ride to great shopping and sights. What i didnt like is that they had no fridge in the room..
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2019

4/10 แย่

KW

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Nothing for Expedia VIP access. Why I need to choose it ?!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 17 มิ.ย. 2019
Dear guest, greetings from Cavan Hotel Guangzhou.Regards to the comments of you mentioned.Expedia VIP guest can request for late check out to 2pm,and should need inform our staff . Thank you for your supporting.Sincerely looking forward your visiting again.

6/10 พอใช้

BUMMIN

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Gui Lian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019

8/10 ดี

Alain

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good but far from everything. Also, no shuttle available for Export Fair Center.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2018

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
部屋にセフティボックスが無かった3日後に設置してあった 部屋は綺麗ですがルームクリーンで掃除機はかけていない 駅からはかなり遠く周りには何も無い、 部屋じたいは快適です。 安いなりです。
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

Nichola, Auckland

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good value for money. I understood the hotel to be non smoking yet there are ash trays and matches in the room. Also through the air conditioning fumes from cigarette smoke circulates. Not really bad but irratating.
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2018

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
this is my second stay. great hotel for the canton fair. they have a shuttle to the fair and i believe to some shopping areas as well. great breakfast with a wide selection of food. the only down side was the pool--if no one is using it, they shut it down early. By the time i returned to hotel from canton fair and had dinner, the cleaning crew had already shut it down. a bummer but given everything else, i would stay again.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2018

6/10 พอใช้

Kenny, Los Angeles,CA

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel staffs are nice but speaks no english at all, I mean it, no kidding, felt like time rolled back 15 years here. No internet connection to google, youtube, etc, most all US sites are either blocked or extremely slow. Shuttle bus to the Fair takes 20 to 50 min. depending on traffic is a big minus. Traffic noise pretty loud starting 2am every single night, even on 18th floor. Nothing around hotel just couple of convenience stores 10 min walk. Only plus is the cost. I will not stay again, I need google(gmail) for work, need youtube cuz I need entertainment at night time, I don’t want be stuck in bus for 45 mins after walking all day at the fair. And I don’t want to look for that one guy who speaks english every time I need something.
เข้าพัก 14 คืน, ตุลาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

Mike, Vancouver

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very nice hotel, a bit far from shopping or sight seeing places, English is a challenge specially in spa no one speaks a word of English
เข้าพัก 9 คืน, ตุลาคม 2018

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This property is not ready to receive international guests, even thought they managed to affiliate themselves with the canton fair. At any time there were only 2 English speakers the entire building, the assistant and general manager. You can imagine how tiring it becomes getting passed around/waiting to speak with them. I had to change rooms twice before I found one that was comfortable. The first had mould on the wall, the second smelt like a fireplace. Both times I moved it was a hassle, with pushback and no assistance from the hotel. There was a day that the power was off, the hotel arranged transport to a local mall as recompense. I waited an hour an a half for this bus and it never showed up. Eventually I persuaded them to take me in the hotel car which they did begrudgingly, but when I went to the pickup point 15 mins before the scheduled time I was left waiting again, and the transportation never showed up. I ended up having to flag a taxi and make my own way back which is extremely difficult as a foreigner in China. The food in the restaurants is appaling, when I tried to enter the VIP restaurant thinking it might be better, I was escorted back into the loft! The final problem was the airport transfer as I finally left; I was on the red eye flight and the manager told me he spoke to their driver and he didn't want to take me as it would mean a long day for him the next day! Never have I come across such abismal service from a hotel in my 21 years tr
เข้าพัก 8 คืน, ตุลาคม 2018