ด้านหน้าที่พัก

รีวิว โรงแรมโอลด์ปีนัง - ถนนตรัง

2 out of 5

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 8 จาก 33 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 14 จาก 33 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 7 จาก 33 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 2 จาก 33 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 33 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

6.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ห้องสกปรกและเหม็น แอร์ไม่เย็น พนักงานพูดจ้าไม่ดี ไม่มีการทำความสะอาดระหว่างวัน Very bad
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2020

10/10 ดีเลิศ

Syazu, KL

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice building concept! plus fit for solo traveller.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Chan - Manager วันที่ 17 ก.ย. 2020
Thanks for staying with us and feedback. We appreciate your rating!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Location and you get what you paid
Location is great. TV not working. Bathroom smells bad.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

Mahinderpall

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Chan - Manager วันที่ 23 ก.พ. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your rating!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Chan - Manager วันที่ 16 ม.ค. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your rating!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bathroom shower broken
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Chan - Manager วันที่ 16 ม.ค. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your rating!

6/10 พอใช้

Cido

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
My 2nd visit due to the strategic location.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Chan - Manager วันที่ 16 ม.ค. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your rating!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cheap but worth to stay. Just beware to park outside the hotel. Next day maybe you'll be summon by MBPP. Buy parking coupon or park at parking area before hotel.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Chan - Manager วันที่ 5 ต.ค. 2019
Thank you your rating and feedback, very sorry because of parking during your stay with us we are sincere apology to you, we hope to see you again. Have a nice day!

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not clean at allllll, sooooooo dirty, and soooo nasty
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Chan - Manager วันที่ 11 ส.ค. 2019
Thank you for your rating, we hope to see you again!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Al property is convenient and good. As mention like the name Old Penang Hotel, the environment quite old but i love it. The only problem is iron also too old with protruding wire. May be dangerous if got electric shock. Attached toilet is good & clean but the shower holder is broke. So have to hold the shower head while taking bath. No mirror in the toilet but got one outside the toilet with sink.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

6/10 พอใช้

Cido, Malaysia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Good location, walking distance to food and a shopping mall. Internal furnishing are not in the best condition but can't complain for the price charged.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Chan - Manager วันที่ 17 ส.ค. 2019
Thank you for your rating and feedback we hope to see you again!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All property is convenient and good. As mention like the name Old Penang Hotel, the environment quite old but i love it. The only problem is iron is also too old with protruding wire. Its dangerous and may got electric shock if touch skin. Attached toilet is ok and clean but the shower holder is broke. So the need to hold the shower head while taking bath. No mirror in toilet but got one with sink outside toilet.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Chan - Manager วันที่ 17 ส.ค. 2019
Thank you for your rating and feedback, we will take action accordingly about all this matter, appreciate to you give us feedback, we hope to see you again!

6/10 พอใช้

Lucy, Leicester

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Comfy but filthy
We're backpacking around the world so we have stayed in sorts of places but this has to be the most neglected with regards to cleanliness. The bed sheets were stained and had what looked like cigarette burns in them, and the was alot of someone elses hair on the bed. After we got our sleep sheets out and own pillows cases on... the bed itself was comfy. Wifi & TV didn't work in the room (not the end of the world) The most disappointing part was that we paid extra to have private bathroom and it was disgusting. I had to really scrub the walls sink and toilet seat clean. (The falls were clean) super neglected. The plus side was that there were tiles loose in the ceiling that let in some natural light..
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

6/10 พอใช้

Abd Rahinin

Location Nearby Komtar..
Location nearby Komtar. So easy to go anywhere because there is bus station. To penang hill/airport. Hotel condition is average. Old. Just to sleep then its okay.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

Mohana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019

4/10 แย่

Liew

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Disappointed hotel stay
1.) I didn't know that the room I had booked with shared bathroom. When I want to change room with bathroom, the staff told me that she did not know to change room. After she just playing with her HP, just ignored me. 2.) There is just a power point which was occupied by the TV, I went to request the socket from the staff, she just told me that she also do not have. 3.) She also gave me the wrong TV remote control, so I have to manually change the TV channels. 4.) The room is hot and dirty, there are a lots of ants and mosquito. They also do not clean the room daily basic. 5.) The horrible case is the bath room and toilet do not have any hanger and toiletries, I have to took your own one n put the clothes and toiletries on small triangle holder. May be they expect the customer go to bathroom with the naked body !
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Jue, Kedah

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bathrooms are large, beautiful and spacious. Extra mattress charge is very expensive and unreasonable. Should be priced in RM 10.00 - RM 20.00
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Chan - Manager วันที่ 17 ส.ค. 2019
Thank you for your rating and feedback we will adjust extra mattress price accordingly we hope will see you again!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Chan - Manager วันที่ 17 ส.ค. 2019
Thank you for your rating we hope to see you again!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Old school hotel remembering old moments.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Chan - Manager วันที่ 17 ส.ค. 2019
Thank you for your rating and feedback, we hope to see you again!

6/10 พอใช้

WillardMacMuff, Phuket, thailand

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was ok enough considering the advertised price. My biggest problem is that there was a surprise 10 ringot per night tax fee when I got there. Normally that wouldn't be more than an annoyance, but we got in late and all the money changers were closed. So not only was their extra fees that had to be paid on arrival, thus the advertised price was incorrect, but I also didn't have any of the right currency so I had to argue and beg to accept Thai baht just to get my key. They did finally, but the taxes should have been included in my original payment, not surprised at me when I got there. Otherwise, it was ok. Basically what you would expect from a cheap hotel.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Chan - Manager วันที่ 17 ส.ค. 2019
Thank you for your feedback we sincere apology to you for your stay in hotel, we will improving our services hope to see you again!

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great choice if you don't require 5 star amenities
I needed a place to overnight in Penang ... I arrived around midnight for a 9 am meeting the next day, after which I would leave Penang. Service was very friendly and helpful. I was assured the front desk would be open, even though the hotel was really a guest house. My room was large, clean, comfortable and cool. Bathroom facilities were shared, which was all right with me. Although the hotel is located in the CBD, I found food at midnight, after walking 10 minutes. The next day, I was able to make my own coffee in the hotel pantry. Staff was helpful taking care of my luggage when I left for my meeting. Amenities are only adequate but, given the low price charged, this hotel is a great choice.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Chan - Manager วันที่ 17 ส.ค. 2019
Thank you for your rating, we will continue to serve you well in future hope to see you again!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Old, inexpensive,and basic place close to the main bus station (Komtar) and 15minutes by foot to the center of Georgetown’s tourist disctrict. They only accept cash payment.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Old Penang Hotel Management วันที่ 12 ม.ค. 2019
We're appreciated your comment. Thanks for letting us know.

6/10 พอใช้

Teoh

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Old Penang Hotel Management วันที่ 12 ม.ค. 2019
Thank you for your precious review, we're appreciated. Hope to see you again.

8/10 ดี

Thivaandran Nair

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Good hotel, good location, bad service
My stay was from 29-30th December 2018. The hotel was comfortable and the location was really good. The only issues I’ve encountered are as below: 1) Cleanliness Room is clean but there happened to be a few worms in the bathroom. Wasn’t really an issue as I went there with my friends. May not be suitable for a family though especially if little kids are around. 2) Service This was exceptionally bad. We arrived at the hotel at 2.10pm, 10 minutes past the check in time. The receptionist told us to wait and we had to wait for a few minutes as we watched her do some administrative work. This could have been done after we were checked in as well. Next, she was very rude to us, as well as to other customers. She spoke in a very muffled voice, when I politely asked her that I couldn’t understand her, she raised her voice as if shouting at us. When other customers who haven’t booked came into the hotel and asked for room rates, she didn’t even look at them but just pointed to the flyer on the table which showed the room rates. When we have checked into the room, the air conditioning remote was not working, so I went back to the reception and told her about this. She raised her voice and told me that I didn't know how to turn on the air conditioner. I told her to show me how to do it then. She followed me into the room, tried to turn it on, then left without saying a word when she realised it wasn't working. I had to go back to the reception in order to get a new remote.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Old Penang Hotel Management วันที่ 12 ม.ค. 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 ดีเลิศ

Norhanisah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice stay
It was a pleasant stay.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Old Penang Hotel Management วันที่ 12 ม.ค. 2019
Thank you for your precious comment. We'll keep it up.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Old Penang Hotel Management วันที่ 12 ม.ค. 2019
Thank you for your previous comment. Hope to see you in near future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Old Penang Hotel (Trang Road) วันที่ 14 ธ.ค. 2018
Thank you for support, we are pleased to serve you better in the near future.