ด้านหน้าที่พัก

รีวิว โรงแรมเลอเอ็มบาสซี จอร์จทาวน์

3 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 12 จาก 32 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 11 จาก 32 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 6 จาก 32 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 2 จาก 32 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 32 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Jasmine

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Jordan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pretty decent budget hotel. Our first room was a queen room which faced the road. This was soooo noisy, we literally could not sleep. The windows are rubbish and couldn't really close properly. We asked to move in the morning and they moved us into a twin room, this was so much better. We slept much better and were happy they could move us. If they were fully booked this would have been an issue as we couldn't have slept in the original room. The room itself was pretty nice. Comfy bed, nice towels (which makes a change in a budget hotel!). The water fountain was a nice touch, it meant we didn't have to buy loads of water and waste lots of plastic bottles. They said they wouldn't come in the room unless we asked them too. I think this is a bit lazy really. I am happy to not have the bed changed every day etc and not have fresh towels as this is better for the environment, but they could pop in sweep/mop the floors, empty the bins and top up tea and coffee.
การตอบกลับจาก FRONT OFFICE TEAM วันที่ 23 มี.ค. 2024
We apologize for the inconvenience caused during your stay. For the soundproofing issue we at the hotel provide earplugs for the guest. May request it at the reception for the earplug. Also, Housekeeping only will be provided if the guest requests the front desk to clean the room. If there is no request made by the guest to clean the room then the hotel staff won't be entering the room. The reason why, we do not enter the room without the customer's request is that because there will customer's belongings inside the room. Hopefully, we love to host you again in the future by giving you a comfortable stay with us.

8/10 ดี

Winston

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Yuta

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

BEE KHENG

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed in a family room which is big, clean and cosy. Location is good but our room lacked a window. Staff are friendly and helpful. There is a nice Thai Restaurant next door.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก FO วันที่ 23 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We are pleased that you found value and hospitality during your stay. We will take note of your feedback and will do the necessary. We look forward to seeing you on your next trip to Penang!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable although no room service , central loc
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก FO วันที่ 23 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We are pleased that you found value and hospitality during your stay. We will take note of your feedback and will do the necessary. We look forward to seeing you on your next trip to Penang!

2/10 แย่มาก

Preeyamas

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Loha วันที่ 21 พ.ค. 2023
Dear Preeyamas,Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay. I assure you that I will be looking into each point that you have made. If it is convenient, I would like to discuss your experience further, so that I might learn more about how to improve our property and service for you and our other guests. Please feel free to call me at the office number below.

10/10 ดีเลิศ

MING YU

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Loha วันที่ 21 พ.ค. 2023
Dear Ming Yu,Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments regarding our customer service. We are pleased that you found value and hospitality during your stay. We will take note of your feedback and will do the necessary. We look forward to seeing you on your next trip to Penang!

10/10 ดีเลิศ

QUAH SIEW

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location is good except for food availability. No breakfast
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Loha วันที่ 21 พ.ค. 2023
Dear Quah Siew,Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments regarding our customer service. We are pleased that you found value and hospitality during your stay. We will take note of your feedback and will do the necessary. We look forward to seeing you on your next trip to Penang!

10/10 ดีเลิศ

LIM SOON SHIEN, Singapore

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Enjoyed my stay here. The twin room was pretty large - so nice esp since it's renovated shophouse model - and very comfortable. Love the space - great for packing luggage. Bed was comfortable- not too hard not too soft. Shower was great and bathroom brightly lit. Enjoy the fact that getting Grab was convenient and fast. There is a smaller road right at the Hotel lobby door so it is safer for boarding and alighting Grab. Wonderful that there are yummy food nearby. So pleased and pleasantly surprised thatthe famous Sister Yao char kway kak and Michelin recommended Lor Mee & Prawn Mee are soooo nearby! We are pretty close to city centre and it is very quick to get to the attractions. Love it! Some issues with aircon and charging points but i think it is a problem with electricity in an old building. Luckily we could change our room to another one. Do check appliances and electric points etc properly so you can get help to resolve it fast.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Loha วันที่ 21 พ.ค. 2023
Dear Lim Soon Shien,Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay. I assure you that I will be looking into each point that you have made. If it is convenient, I would like to discuss your experience further, so that I might learn more about how to improve our property and service for you and our other guests. Please feel free to call me at the office number below.Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

4/10 แย่

Mohamed A

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก sha วันที่ 5 มี.ค. 2023
Dear Mohamed,Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay. I assure you that I will be looking into each point that you have made. If it is convenient, I would like to discuss your experience further, so that I might learn more about how to improve our property and service for you and our other guests. Please feel free to call me at the office number below.

6/10 พอใช้

JAMESJEGA

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก sha วันที่ 25 ม.ค. 2023
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments regarding our customer service. We are pleased that you found value and hospitality during your stay. We will take note of your feedback and will do the necessary. We look forward to seeing you on your next trip to Penang!

10/10 ดีเลิศ

Wunvilai

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก sha วันที่ 5 ม.ค. 2023
Thank you for choosing to stay with us and I am glad to hear that your stay with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Wunvilai

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก sha วันที่ 5 ม.ค. 2023
Thank you for choosing to stay with us and I am glad to hear that your stay with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

8/10 ดี

Wunvilai

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก sha วันที่ 5 ม.ค. 2023
Thank you for choosing to stay with us and I am glad to hear that your stay with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Yeong, Kuala Lumpur

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Noisy at night time maybe near the main road. Can’t sleep at night time
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก INA วันที่ 16 มิ.ย. 2022
Dear, Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay. I assure you that I will be looking into each point that you have made. If it is convenient, I would like to discuss your experience further, so that I might learn more about how to improve our property and service for you and our other guests. Please feel free to call me at the office number below. Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

6/10 พอใช้

Yong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean and noisy
Chinese employees are not friendly at all. The room is clean but noisy.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก sha วันที่ 5 ม.ค. 2023
Dear Yong,Dear, Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay. I assure you that I will be looking into each point that you have made. If it is convenient, I would like to discuss your experience further, so that I might learn more about how to improve our property and service for you and our other guests. Please feel free to call me at the office number below. Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

8/10 ดี

Leong Sze

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก sha วันที่ 5 ม.ค. 2023
Thank you for choosing to stay with us and I am glad to hear that your stay with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

6/10 พอใช้

Yu Chyan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good hotel but too noisy
Great location, good staff, but too near to main road and too noisy
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก sha วันที่ 5 ม.ค. 2023
Dear Yu, Thank you for your positive comments and I am pleased that you had a good stay overall. However, I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay and don't hesitate to call me to share more information and I will try my best to rectify the situation

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
noisy, breakfast no good
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก SHA วันที่ 5 ม.ค. 2023
Dear Guest, We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. I am very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. Please note that your concerns have been passed on to our management. We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services.

4/10 แย่

Mohd Fairuz

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Loud noisy rooms (Queen)
The hotel is clean, nice. However guests should stay away from the Queen bedrooms, they are noisy and loud from the road traffic below. Only queen bed rooms face the road side. Its so loud you may as well just sleep by the road side. Hotel should just brick up the windows or glass them up.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก FO-Le Embassy Hotel วันที่ 3 มี.ค. 2020
Dear Mohd Fairuz, Thank you for your positive comments and I am pleased that you had a good stay overall. However, I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay and don't hesitate to call me to share more information and I will try my best to rectify the situation

8/10 ดี

Julie, montreal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Le service ; super !! La seule chose, le déjeuner offert est très tard ( pour moi ), et il manquait de savon / shampooing dans la chambre. Très bruyant on est sur la rue , ça prend des bouchons. Mais je personnel à tout ce fait pour m’accommoder
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก FO- Le Embassy Hotel วันที่ 3 มี.ค. 2020
Dear Julie Thank you for your positive comments and I am pleased that you had a good stay overall. However, I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay and don't hesitate to call me to share more information and I will try my best to rectify the situation

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice staff. Rooms are very clean and have a nice design. Only negative is that the rooms have very thin windows so you'll hear the traffic very loud in the nights.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก FO- Le Embassy Hotel วันที่ 3 มี.ค. 2020
Thank you for choosing to stay with us and I am glad to hear that your stay with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

8/10 ดี

Jennifer, Toronto

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room is nice. Receptionist was fantastic. When the wifi was down, he used his phone to book my ferry ticket.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก FO- Le Embassy Hotel วันที่ 3 ก.พ. 2020
Dear Jennifer, Thank you for your review. I am glad to hear that overall your experience was positive. I am disappointed to hear that our wifi service was down. Thank you and look forward to seeing you soon.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good deal
great location, good value, comfy, staffs are friendly and provided useful tips.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก FO-Le Embassy Hotel วันที่ 3 ก.พ. 2020
Dear Guest. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก FO-Le Embassy Hotel วันที่ 3 ก.พ. 2020
Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that youenjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel

8/10 ดี

Ramlan, Singapore

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location...near to Komtar.Lots of food stalls nearby...No doubt its quite noisy at times due to hotel is along main road,we enjoyed our stay here.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Front Office - Le Embassy Hotel วันที่ 6 ม.ค. 2020
Dear Ramlan. Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay is just around the corner. Call us if there is anything we can help you with!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก FO-Le Embassy Hotel วันที่ 3 ก.พ. 2020
Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that youenjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The elevator is unique
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Front Office - Le Embassy Hotel วันที่ 26 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Thank yuou for the review. Would like to have you in our hotel again on your next trip to Penang!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
優点: 1. 位置优越, 可步行到光大及大部份景点、食店 2. 新裝修酒店, 設施新 3. 員工笑容滿面, 樂於解答問題 缺点: 1. 3人房但只有一張凳 2. 浴室沒有浴簾, 沖完涼成地水 3. 免費早餐員得一款英式早餐, 悶 4. 沒有电梯, 雖然酒店只有兩層 5. 酒店地下有酒吧, 晚上有噪音
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Front Office - Le Embassy Hotel วันที่ 9 ธ.ค. 2019
Dear Guest, We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. I am very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. Please note that your concerns have been passed on to our housekeeping management. We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services.

8/10 ดี

Edmund

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stay was for only 2 nights and overall experience was pleasant. Room was noisy though as it was next to the main street. Breakfast was simple and not worth eating.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Front Office - Le Embassy Hotel วันที่ 25 พ.ย. 2019
Dear Edmund. Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! Regards to the noise we will be replacing those windows with sound proof soon. We hope to welcome you back to the hotel in the near future.