การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 21 พ.ค. 2024
Hi April,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
Someone sat out in front of my window revving engine at 2 am.. making noise
Naomi
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 21 พ.ค. 2024
Hi Naomi,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
This motel is playing games with my deposit. Do NOT trust this motel.
Michael
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 16 พ.ค. 2024
Hi Michael, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6
This Motel 6 has not returned my $100 deposit for my one night stay. They continue to tell me lies that the charge was reversed two days ago. My room was left immaculate. Do NOT trust this motel. They tried to put me into a room in the back of the motel which did not have window security to it and no screen. Do NOT trust this motel with your business.
Michael
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
4/10 แย่
Bill
30 เม.ย. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Bill
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 7 พ.ค. 2024
Hi Bill,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6
8/10 ดี
Paul, West Vancouver
26 เม.ย. 2024
Paul
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
6/10 พอใช้
Tim
18 เม.ย. 2024
Tim
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
8/10 ดี
Jeongjin
17 เม.ย. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Jeongjin
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
10/10 ดีเลิศ
Amy
21 มี.ค. 2024
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Amy
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 4 เม.ย. 2024
Hi Amy,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
Spent 39$ for a night so I was not expecting the Ritz. Staff was great and very helpful. However it is supposed to be a smoke free motel. It is not I even switched rooms they both smelt so bad. All they need are a few ozone machines to treat the rooms. I think it use to be a smoking motel. Other than that no problems. Clean rooms.
Jarrod
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 27 ก.พ. 2024
Hi JarrodWe appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6
A little makeup on the pillow cases and we get charged $25 for it? Never in my years of staying in hotels have I ever hear of some bologna.
Cindy
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 27 ก.พ. 2024
Hi Cindy,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
10/10 ดีเลิศ
Darron
8 ก.พ. 2024
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was treated well at the counter
Darron
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 27 ก.พ. 2024
Hi DarronThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
4/10 แย่
David
เดินทางเพื่อธุรกิจ
4 ก.พ. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not the best stay
The hotel charges a $200 deposit for any stay that is over 3 days. That isn't shared online before booking so if you're on a tight budget, this may not be an option. The air only blew hot air, even on cool. The room was basic and clean at least.
David
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 14 ก.พ. 2024
Hi David,Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Lilith#Team6
6/10 พอใช้
Emily
เดินทางเพื่อธุรกิจ
3 ก.พ. 2024
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I did not like that. There were space heaters being used to heat up the rooms. Air conditioner was an operable, you had to open up the window with no security screen to be able to cool off the room. Windows that head cracks that were being held together by tape. I did not feel safe, and was scared for my life.
Emily
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 14 ก.พ. 2024
Hi Emily,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
10/10 ดีเลิศ
Jimi
1 ก.พ. 2024
Jimi
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 14 ก.พ. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4/10 แย่
Jessica
28 ม.ค. 2024
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The cleaning lady was annoying and the place wasn't well maintained
Jessica
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 7 ก.พ. 2024
Hi Jessica,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
It was an unexpected last minute trip. The staff was very professional and kind. The room was great for $40 a night.
Randal
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Hi Edward, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6
6/10 พอใช้
Ruth
เดินทางกับครอบครัว
7 ธ.ค. 2023
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Front Desk clerks were friendly.
Room was ok but looked like they were still trying to finish the remodel.
Housekeeping needs to make sure they are cleaning the floors better.
Love the no more carpets, just make sure floors are cleaned.
Yes, I would stay here again.
Ruth
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
Dear Kent,We do appreciate your feedback. I see that you made 3 reservations with us, but I have no record of you actually staying here. Please let us know how we can improve your stay.
Room was not thorughly cleaned, no fresh towels and garbage from the last guest. The shower had little water pressure from hard water scale. Heater was stuck on high.
Kalle
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Team Motel6 วันที่ 21 พ.ย. 2023
Dear Kalle, Thank you for the feedback. Your concerns are being addressed and we do hope you will give us the chance to provide you with a better experience.
Definitely not so good. The room was small and crammed with two queen beds. Only about 14-18 inches between them. One of the hand towels should have been tossed a long time ago. It was shredded on one side. Walking barefoot, I could feel grit from the floor. Only reason i gave it one star was because there isnt zero stars.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Team Motel6 วันที่ 16 พ.ย. 2023
we appreciate your feedback. Thank you for addressing your concerns. We will be sure to address the issues as well. I do hope you will give us a chance to provide you with a better stay experience.
Sandra and Tammie are the BEST. Very very helpful, courteous and professional. Very!
RICHARD
การตอบกลับจาก Team Motel6 วันที่ 11 พ.ย. 2023
Richard, Thank you so much! we appreciate you. I will be sure to let them know. Thank you again for your feedback. We look forward to seeing you again.
Judy, Thank you so much for your feedback. It is very important to us that we do everything we can to help your stay be comfortable. We appreciate you.
Ashley, Thank you for your feedback. We appreciate your opinion and value you. We use this information to help grow in providing excellent customer service and a great stay experience.