บริเวณภายนอก

รีวิว โมเทล 6 เลควูด โคโลราโด - เดนเวอร์

2 out of 5

รีวิว

6.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 209 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 212 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 169 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 135 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 277 จาก 1002 รีวิว" "

6.2/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

5.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Jim

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Basic lodging, but clean and economical
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Coates

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room lock required reprogramming. Staff was helpful and nice, but this was very inconvenient. A stairwell was out of service. Room had been previously abused, ie cigarette burns, etc.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Brenda

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room smelled terrible. I tried using fan mode on the unit but that didn't help. You could see outside, there was a gap between the door and the floor. They wouldn't let me check in 30 minutes early because they were cleaning. I went to Walmart and came back. Not sure what they think is clean, but there were loads of grime in the corners that haven't been touched in quite some time. There was no comforter. They had a thin blanket with a stained up sheet over that. They advertised free coffee in the mornings. But had no creamer and no attempt at obtaining any. There were homeless people walking the street and the bagel shop next door. When I was in the office trying to get coffee someone was on the phone trying to get a refund. The employee said only managers can give refunds and because the manager has multiple properties they needed to try and call at 9am on Wednesdays. That was their only solution. I would be livid if I couldn't talk to a manager for a refund! That is not how business is done. My door lock only worked part of the time. I used the latch inside and a few door stoppers. I paid an extra $10 for the "nicer" room with a microwave and small fridge. Well you have to unplug the tv to use the microwave because there aren't enough outleets. The entire place seems like a cash grab. Owner does not care about the employees or customers.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

david

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dont stay here. Staff is rude, room is dirty and smells like cigarettes. Shower didn’t work. Feels really unsafe. Go somewhere else.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Jaiden

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was dirty when we got it and when we asked for it to be cleaned it didn't get cleaned
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 30 เม.ย. 2024
Hi Jaiden, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

2/10 แย่มาก

LaToya

เดินทางกับคู่รัก
Lady at front desk the older lady she was very rude said she did not like the way I book my reservation then said I didn’t have reservation and I did she was just unable to work with the people who I booked they said she did not want me to stay there and I am not from here so I don’t know why this women did not like me I ended up having to find a new room in the middle of the night and it’s was very stressful and overwhelming and I wish that on no one poor service poor customer care
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 30 เม.ย. 2024
Hi LAToya, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Natalie #Team6

4/10 แย่

Robert

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Human feces in the middle of the parking lot. Room smelled strongly of cigarettes
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 23 เม.ย. 2024
Hi Robert,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6

8/10 ดี

Jamin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
My stay was good
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 17 เม.ย. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 แย่

Jurreall, Denver

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When I was checking out, the staff and housekeeping were extremely Norma (front desk) to be exact was rushing me and threatening to call police for no reason and then said I can't rent there anymore, when before that I spoke with another staff member and she was okay with me packing my things and knew my situation. They were also extremely rude to my mother who was just there to help me pack up and check out. Also they had me in a room that had no working heater or air conditioning and I was being charged full price when I actually found out that i was supposed to be paying $75 flat because I had no working heater or air conditioning. Everyday I was being charged and extra $15-$20. Extremely rude and unprofessional.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 17 เม.ย. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

6/10 พอใช้

michael

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Well everyone is very friendly on property and very convenient for food options and Walmart nextdoor . Cleanies around the property is dirty on actually property some of the guest don't respect the property they leave dog feses I've seen people throw there trash out of the car into the parking area and drive off . I feel sorry for staff at this location because they have to put up with a lot of crap .
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 17 เม.ย. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

8/10 ดี

michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
My only concern was I have just went to the store and perched a bag of groceries and the maid came in to do a cleaning through the bag of groceries away 60 bucks down the drain . Disappointed in this sinces I'm on a budget .
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 11 เม.ย. 2024
Hi Michael,On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Lilith #Team6

8/10 ดี

michael

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Jesse

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Bed sheets were dirty and the room smelt like dung. Other than that perfect stay for my drunk night with friends.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 11 เม.ย. 2024
Hi Jesse,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 ดีเลิศ

Jurreall, Denver

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front Desk staff is always helpful and honestly just doing their job, they try and make things work with whatever your needs might be. I understand sometimes it gets frustrating getting told what you don't want to hear, but I do understand it's their job. Nevertheless Jovon, Norma, Rob and I want to say Ashley I'm probably wrong I hope she don't see this and hate me lol but they all are always so helpful so nice super friendly and have always shown nothing but great hospitality to me and my dog (Sparkplug) Thanks for being an awesome team!!!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 3 เม.ย. 2024
Hi Jurreall, We’re so grateful to you for sharing your comment with us. We’re so glad you had a great stay, and we appreciate your kind words regarding the excellent service provided by our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable experience. Safe Travels!Natalie #Team6

10/10 ดีเลิศ

Jurreall, Denver

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front desk was very helpful and understanding of my conditions.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 3 เม.ย. 2024
Hi Jurreall, Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Natalie #Team6

8/10 ดี

Christine

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Needs microwave n coffee makers
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 3 เม.ย. 2024
Hi Christine, We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Natalie#Team6

10/10 ดีเลิศ

Anthony

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Carlos Ernesto, Bell

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 14 มี.ค. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

4/10 แย่

janice

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
bed sheets were dirty with stains we didn’t have a remote in the room or comforter that place wasn’t the best
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 แย่มาก

Curt

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 14 มี.ค. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 พอใช้

Mary

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Vending machines and microwave did not work
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hi Mary,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 พอใช้

Marlene

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Maria

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like that stuff every body is so good all the employees
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 6 มี.ค. 2024
Hi Maria, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Natalie#Team6

4/10 แย่

shalada

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like that they had smoking rooms but the room was not properly cleaned and we were without television for 2 days
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 6 มี.ค. 2024
Hi Shalada, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6

2/10 แย่มาก

Alberto

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There were bed bugs in the room, cigarette burns on the bed..paraphernalia under the bed and the front desk was a night mare. Stay away we left and found another hotel immediately
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 22 ก.พ. 2024
Hi Alberto,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Nellie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms need updating!! As well as property area needs landscaping.!!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hi Nellie, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

6/10 พอใช้

Nellie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms need upgrading, and free breakfast should be served.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hi Nellie,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Paola

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 7 ก.พ. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 พอใช้

Chanc

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 29 มี.ค. 2024
Hi ChancThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

8/10 ดี

Julie

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Start we're great
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hi Julie,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Julie

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The staff were great
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hi Julie, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Adriana

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Adriana

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Bruce

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Loud Neighbor
Everything was pretty Good except for terrible Loud Neighbor in next door room.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 17 ม.ค. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

2/10 แย่มาก

Claudia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very rude staff i do not recommend the stay not to mention the room was dirty will never come back to this place.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 3 ม.ค. 2024
Hi Claudia, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

8/10 ดี

Genesis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Juan Guerrero

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Bruce

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Steven

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient, cheap

2/10 แย่มาก

Raymond

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff

10/10 ดีเลิศ

kevin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Ryan, greeley

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sam was very friendly and nice
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 5 ธ.ค. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 ดี

Maria

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the employees the do good job
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 29 พ.ย. 2023
Hi Maria,Thank you for positively rating your stay!!Lilith#Team6

10/10 ดีเลิศ

HAROLD

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property is unique in that it is next to a major big box store and out party could easily walk.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 29 พ.ย. 2023
Hi Harold,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 ดีเลิศ

Maria

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Is good
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 29 พ.ย. 2023
Hi John,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 ดี

Bruce

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Luzmer

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023