สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว พูลแมน แคร์น อินเตอร์เนชั่นแนล

5 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 510 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 316 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 124 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 38 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 15 จาก 1003 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Alan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent service and staff and very modern inside Outside will look great when painting completed
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Jananee

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Good stay
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Katsuji

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 เม.ย. 2024
Thank you for your review Katsuji

8/10 ดี

Manal

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Breakfast should have a variety of options. Cheesea need to be sliced. Perhaps have halal optoon noting we saw many muslim families stay at the pullman
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Manal,Thank you for sharing your feedback with us following your recent stay at Pullman Cairns International.We appreciate your suggestion regarding breakfast options and the need for sliced cheeses. Providing a variety of options is indeed important to cater to the diverse preferences of our guests. Additionally, we acknowledge the importance of accommodating dietary requirements, including halal options, especially considering the diverse guest demographics we welcome, including Muslim families.Rest assured, your feedback has been shared with our food and beverage team, and we will strive to enhance our breakfast offerings to better meet the needs of all our guests.We value your patronage and hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

8/10 ดี

Hossein

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Well located and a very good stay for my family. Breakfast was fantastic and well worth it. The room was clean and if you are on the top floor, you will have a nice view. Very nice restaurants nearby that you can walk to. Upon checking in I requested a higher-level room, and the first receptionist (Faz) declined my request and politely said there were no similar rooms available in the hotel and gave us a room at level 3. About 20 minutes later I asked the same from another gentleman at the desk who quickly and nicely changed our room to a similar room on level 10.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Hossein,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you and your family enjoyed your stay at Pullman Cairns International.It's wonderful to know that you found our location convenient and that you were pleased with the cleanliness of your room. We're also thrilled that you enjoyed our breakfast offerings and the beautiful views from the top floor.However, we apologize for any inconvenience caused by the initial response from our receptionist regarding your room request. Rest assured, your feedback has been shared with our team, and we will use it as a learning opportunity to ensure that all guest requests are handled promptly and efficiently in the future.We appreciate your understanding and look forward to the opportunity to welcome you back for another memorable stay.Warm regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

2/10 แย่มาก

Akiko

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 15 เม.ย. 2024
Sorry we didn't meet your expectations Akiko

10/10 ดีเลิศ

SHIGERU

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
とても素晴らしかったです!
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 15 เม.ย. 2024
素晴らしい滞在ができたようで何よりです!何か他にご要望やご意見がありましたら、お気軽にお知らせくださいね。

8/10 ดี

Ken

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
リーフフリートターミナル、食事やCasino、レンタカーも徒歩圏内にあり、とても便利で過ごしやすかったです。スタッフも親切で時間によりますが、日本人スタッフもいらっしゃって安心でした。朝食も美味しかったですが、ほぼ同じメニューでしたので、連泊する方は飽きてしまうかもです。
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 15 เม.ย. 2024
Ken,中心部のロケーションを気に入っていただけたようで大変嬉しく思います。 美しいケアンズ地方で楽しい時間をお過ごしいただけたことを願っております。またのお越しをお待ちしております。敬具、スコット・グラントゼネラルマネージャープルマン ケアンズ インターナショナル

4/10 แย่

Gordon

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They advertise a harbour view room which is inappropriate as you would need to go on the balcony and look far right to see part of the harbour. We mentioned this to the front desk and the only thing they said was “sorry”. Also, the front desk manager was just plain unpleasant upon check in. Lastly, it is time for another reno.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 15 เม.ย. 2024
Gordon,It sounds like your experience didn't quite meet your expectations, Gordon. I'm sorry to hear about the misleading advertisement and the less than satisfactory interaction with the front desk manager. Your feedback about the need for renovations is duly noted. I'll ensure that your comments are shared with the relevant team members for improvement. If there's anything else you'd like to address, please feel free to let me know.Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

10/10 ดีเลิศ

SAKURA

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Every staff was good for us. The breakfast was good.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 15 เม.ย. 2024
Sakura,Thank you for taking the time to review our hotel. Great to hear you enjoyed your stay, we look forward to welcoming you back again.Warm regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

10/10 ดีเลิศ

kerry

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location and buffet breakfast is good.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 15 เม.ย. 2024
Kerry,Thank you for reviewing our hotel. Great to hear you enjoyed our central location and tasty buffet breakfast. We look forward to welcoming you back again.Warm regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

10/10 ดีเลิศ

Toshifumi

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for your review Toshifumi

6/10 พอใช้

Jeremy

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I must’ve stayed here on 10 occasions s and never once has any of the porters or concierge staff offered to bring luggage to the room, or even assist with luggage in or out of the vehicle.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 15 เม.ย. 2024
Jeremy,Thank you for your repeat business. I am sorry that our concierge team haven't assisted with your bags. I will pass on your comments to our team to ensure this is addressed moving forward. We hope to welcome you back again.Warm regards,Scott GrantGeneral Manager

8/10 ดี

Ian

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Pool needs improvement.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 15 เม.ย. 2024
Ian,Thank you for your review. We are currently working through solutions to rectify the pool issues outlined. Apologies for the inconvenience caused. We hope to welcome you back again.Warm regards,Scott GrantGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Mark D

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved it
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 15 เม.ย. 2024
Great to hear you loved your stay Mark

8/10 ดี

Sonya, Earlville

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for your review Sonya

10/10 ดีเลิศ

Jane

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pullman Cairns is perfectly situated on the edge of all the activity but location keeps you away from all the noise! Beautiful hotel with great views and very comfortable accommodations. Would gladly stay here again.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Taleila วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Jane,Thank you for the great review. We're very happy to hear that you enjoyed your stay with us.We hope to welcome you back in the future for another great stay.Sincerely,TaleilaAssistant Manager

8/10 ดี

Massimo

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for your review Massimo

8/10 ดี

YUKI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
到着時アーリーチェックイン出来るお部屋をすぐに探してくれて、対応が良かったです。ホテルから歩いて食事に行ける場所がたくさんありました。お店もいくつかあり、お土産を買うのに便利でした。とても治安がよく怖い思いはしませんでした。ホテルのアメニティが少し少ないように感じました。
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Taleila วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Yuki,Thank you for the lovely review. Happy to hear that you found the shops around the hotel to your liking. Sorry to hear that you found the hotel amenities a little lacking. Your feedback is greatly appreciated.Sincerely,TaleilaAssistant Manager

10/10 ดีเลิศ

HIKARI

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for your review Hikari

6/10 พอใช้

Thomas Charles

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff were helpful and the we were greeted with a warm welcome. The room was very old and dated. It was musty and damp also. I understand that it's tropical far north Qld in wet season but the bathroom didn't have an exhaust fan so everytime we had a shower it added to the humidity. I later found out that we were placed in an old unrefurbished room. When a hotel wasn't full like it was during our stay, I struggle to understand why they would put someone in that room! Swimming poolnarea and pool also looked very tired and in need of refurbishment.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 29 ก.พ. 2024
Thomas,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Pullman Cairns International. We appreciate your compliments regarding our helpful staff and the warm welcome you received.However, we sincerely apologize for the challenges you experienced with the room, particularly the dated and musty condition. We understand the importance of providing a comfortable and pleasant environment for our guests, and it's disheartening to learn that we fell short in this regard. Your feedback about the lack of an exhaust fan in the bathroom is duly noted, and we will review this aspect to see how we can improve the overall experience.We regret any inconvenience caused, and we understand your disappointment, especially when discovering that you were placed in an unrefurbished room. This room type reserved was a classic room, for that new room feel we recommend to book the Rejuvenated room types.Regarding the swimming pool area, we appreciate your observation, and we'll take this into consideration as we plan for future enhancements. Our goal is to continuously improve our facilities and services to meet and exceed our guests' expectations.We hope you might consider giving us another opportunity to better serve you in the future. Thank you for bringing your concerns to our attention. We look forward to the possibility of welcoming you back for a more positive experience.Warm regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

10/10 ดีเลิศ

SHU YING, SAN MARINO

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Recommend, good value, great breakfast
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 29 ก.พ. 2024
Shu Ying,Thank you for sharing your positive feedback about your experience at Pullman Cairns International. We're delighted to hear that you enjoyed your stay and found it to be good value. It's also great to know that you were pleased with the breakfast offerings.Once again, thank you for taking the time to share your thoughts. We look forward to welcoming you back to Pullman Cairns International in the future.Warm regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

2/10 แย่มาก

Alan, Oshawa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The assistant manager Lauren Martin should not be an assistant manager and she shouldn’t work the desk. She was rude and shouldn’t have anything to do with customers. She ruined my day. The man who checked me in Fez was great as well as the restaurant manager. Beautiful hotel. Too bad Ms Martin ruined my day.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Alan,Thank you for sharing your feedback about your recent experience at Pullman Cairns International. We sincerely apologize for any inconvenience or negative impression caused during your stay.We are disappointed to learn that your interaction with our assistant manager, Lauren, did not meet your expectations. We take such matters seriously and will address this with the utmost urgency to ensure that our guests receive the high level of service that we strive to provide.On a positive note, we are pleased to hear that Faizan and Shiv contributed positively to your stay. We appreciate your kind words about the hotel itself.Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more positive experience in the future.Best regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

8/10 ดี

Yohaluxmy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 19 ก.พ. 2024
Thank you for your review Yohaluxmy

8/10 ดี

Tamara

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stayed in a non-renovated room, so expected it to not be new and shiny(was offered an upgrade to renovated room for extra $40). A couple of things in the room were clearly needing replacing but overall it was fine, clean and spacious room. Pool area was clean and tidy, even thought it is in need of an update.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Tamara,Thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay at Pullman Cairns International. We appreciate your understanding regarding the non-renovated room and are glad to hear that overall, you found it clean and spacious.We also appreciate your observations about areas that may need attention. Your feedback is valuable to us as we continuously strive to enhance our guest experience. We hope you enjoyed your time in Cairns, and we look forward to the possibility of welcoming you back in the future. Best regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 19 ก.พ. 2024
Thank you for your review Robert

10/10 ดีเลิศ

YUICHI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ケアンズ中心部に近く、ショッピング・食事・アクティビティーツアーの集合場所までも全て徒歩で行ける距離にあり便利です。 スーパー・コンビニ・お土産屋さん・ドラッグストア何でも近いです。 従業員の方がとても親切で小学生ぐらいの英語力でも聞いてくれます。また、従業員で日本人の方もいらっしゃるので安心しました。
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 19 ก.พ. 2024
Yuichi様、お忙しい中、Pullman Cairns Internationalのご滞在に関する貴重なフィードバックをいただき、誠にありがとうございます。ケアンズの中心部に便利なロケーションについてのお言葉を嬉しく思います。また、従業員の方々が親切で対応力が高かったとのご感想、大変嬉しいです。お客様の快適な滞在ができたことを聞き、私たちも非常に喜んでいます。またのご利用を心よりお待ちしております。どうもありがとうございました。Warm regards,Scott Grant総支配人Pullman Cairns International

10/10 ดีเลิศ

LIQUN

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good stay
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Liqun,Thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay at Pullman Cairns International. We're delighted to hear that you had a good stay with us.We appreciate your choosing Pullman Cairns International, and we look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

8/10 ดี

Jehan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel. Clean, good service at reception. Only problem was room wasn't made up after leaving the room at 1230 and leaving the please make up my room notice.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Jehan,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Pullman Cairns International. We appreciate your kind words about the cleanliness and the service at the reception.However, we sincerely apologize for the oversight in not making up your room despite the request. This is certainly not the level of service we strive to provide, and we have shared this feedback with our housekeeping team to ensure it is an isolated incident.We appreciate your understanding and hope that it did not significantly impact your overall experience. Thank you for choosing Pullman Cairns International, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless experience in the future.Warm regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

4/10 แย่

Matt

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This is not a 5 star hotel. I’m not sure how they are allowed to promote it as such. The room I stayed in was very old and tattered, pool needs desperate renovation and check-in/check-out is painfully slow. The service is friendly and polite however. I have stayed at nicer 3 star motels.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Matt,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for falling short of your expectations during your stay at Pullman Cairns International. We appreciate your candid remarks as they help us identify areas for improvement.I regret that the room did not meet your expectations, and I assure you that we take your comments seriously. We are continuously working on updating and maintaining our facilities to ensure a comfortable and enjoyable experience for our guests. We have fully refurbished 200 of our rooms and these are our rejuvenated room type.Your comments regarding the pool and the check-in/check-out process are duly noted, and we will be reviewing our procedures to enhance efficiency. We are, however, pleased to hear that you found our service friendly and polite.Thank you for bringing these matters to our attention. We hope to have the chance to welcome you back and provide you with an improved experience in the future.Warm regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

10/10 ดีเลิศ

Sailaja Basnet

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good experience.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Sailaja,Thank you for sharing your brief but positive feedback. We're thrilled to hear that you had a very good experience during your stay. If there's anything specific you enjoyed or if you have any suggestions for improvement, feel free to let us know.We appreciate your choosing Pullman Cairns International, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another excellent experience in the future.Warm regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

8/10 ดี

Wenyu

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent location. Staff is friendly and helpful. We enjoyed our stay at Pullman International.
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Wenyu,Thank you for sharing your positive experience with us. We're delighted to hear that you found our location excellent and that our staff provided friendly and helpful service during your stay. Ensuring our guests have an enjoyable experience is our top priority, and we're pleased to have met your expectations.We look forward to the opportunity to welcome you back to Pullman Cairns International for another pleasant stay.Warm regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

8/10 ดี

Jolene Joseph

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This place is great! We checked in late at night and they gave us a upgraded room! That was very nice of them to do that. The room is very clean I do wish they had Netflix app on TV but other then that I have no issues everything is clean the pool is beautiful. The staff are all so lovely and welcoming
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Jolene,Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We're delighted to hear that you found our hotel to be great and appreciated the upgraded room upon your late-night check-in. It's our pleasure to provide such special touches to enhance our guests' stays.We're pleased that you enjoyed the cleanliness of the room, the beautiful pool, and the warm hospitality of our staff. Your feedback is valuable to us, and we appreciate your suggestion regarding the Netflix app on the TV.We look forward to the opportunity to welcome you again and ensure another enjoyable stay.Warm regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

10/10 ดีเลิศ

David

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Thank you for your 5 out of 5 review David

10/10 ดีเลิศ

randeep

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a wonderful week at the Pullman. The renovated rooms are excellent and leave little to need. The property is old but we didn’t feel it was a major issue. Staff are always happy to assist where they can. Special
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Chintya วันที่ 18 ม.ค. 2024
Dear Randeep,Thank you for taking the time to share your positive experience during your stay at the Pullman Cairns International.We are delighted to hear that you had a wonderful week with us, and the renovated rooms exceeded your expectations.I will ensure to share your kind words with our team, who always strive to provide excellent service. Your feedback serves as a motivating factor for us as we continue our commitment to delivering the best possible experience for our guests.We appreciate your choice to stay with us and look forward to the pleasure of serving you again in the future.Sincerely,ChintyaGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

YOICHI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Thank you for your 5 out of 5 review Yoichi

6/10 พอใช้

Kellie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
No doubt a lovely hotel but check in process was painfully long and slow particularly given they already had all of my details. Also unfortunately the bed was awful and it was a long sleepless night on what felt like metal springs. With so many other options in town I wouldn’t stay here again
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Kellie,Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your feedback and are genuinely sorry to hear that your stay did not meet your expectations.I apologize for the extended check-in process and any inconvenience it caused. We understand the importance of a smooth and efficient check-in, and your comments will be addressed with our team to improve this aspect of our service.I'm also sorry to learn about your discomfort with the bed. Your feedback about the mattress is essential, and we will certainly investigate and address the issue promptly to ensure the quality of our accommodations meets our guests' expectations.Once again, we appreciate your feedback, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Warm regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

10/10 ดีเลิศ

TOSHIYA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Thank you for your 5 out of 5 review Toshiya

10/10 ดีเลิศ

Pavneet

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Booked a room for one night it’s was nice experience at Pullman
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Panveet,Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We're pleased to hear that you had a nice one-night stay at Pullman Cairns International. Ensuring our guests have a comfortable and enjoyable experience is our priority. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back for another pleasant experience in the future.Warm regards,Scott Grant General Manager Pullman Cairns International

10/10 ดีเลิศ

Yosuke

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Thank you for your 5 out of 5 review Yosuke

4/10 แย่

Bowen

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
There’s a staff at the luggage counter, name Agustin. I strongly recommend Pullman cairns international investigate this staff. We checked out at 1 pm today and we store our luggage. we back to the hotel to pick up my luggage around 4 pm. You better confirm if there’s a guy work at luggage counter between 2pm -5pm name Agustin. When I gave him the luggage tag, he was very confused. He confirmed with me again and again and clearly saw my name on his list. He showed a doubt. I really don't understand. Is it so hard to open the luggage door and push out my two cases? Is this normal service attitude? Then he went into the room where the luggage was stored. I waited for him for ten minutes and he didn't come out. A girl in green came out and told me that Agustine had gone in to pick up my luggage and that he would be out soon. After ten minutes, I couldn't wait any longer, so I went to the front desk to find a receptionist who was very helpful to me. When he opened the luggage door, there was my suitcase in front of him. I was shocked that my name tag was on my suitcase. So I don't know why Agustine has any prejudices about about me that make him reluctant to push the luggage out to me. This action should take no more than 10 seconds. Is this the attitude pullman presents to customers? I hope pullman cairns international will look into this thoroughly. No matter what the reason is, pullman has to punish Agustine for dealing with this matter.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Bowen,Thank you for bringing your concerns to our attention, and we sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your luggage retrieval. Your feedback is taken very seriously, and we are committed to investigating this matter thoroughly.I regret to hear about the apparent confusion and delay you encountered with our staff member, Agustin, at the luggage counter. This does not align with the level of service we aim to provide our guests, and I assure you that we are taking immediate steps to address and rectify this situation.Please accept our sincere apologies for any frustration or inconvenience caused, and know that we are committed to making things right.Warm regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

10/10 ดีเลิศ

YOSHIHIRO

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A little noisy in the mid night because of casino in front of the hotel.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Yoshihiro,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for any inconvenience you experienced due to the noise from the nearby casino during the night.We understand the importance of a restful and peaceful stay for our guests. Your feedback is valuable, and we will explore ways to minimize any disturbances caused by external factors. Please know that your comfort is our priority, and we appreciate your understanding.We hope to have the opportunity to welcome you back to Pullman Cairns International and provide you with a more enjoyable experience.Warm regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

6/10 พอใช้

YOSHINORI

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Thank you for your review Yoshinori

10/10 ดีเลิศ

Tamara

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Thank you for your review Tamara

10/10 ดีเลิศ

Erina

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
清潔感、接客、全て良かったです! また泊まりたいホテルです!!
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Erinaさん、お忙しい中、貴重なフィードバックをありがとうございます。清潔感や接客にお喜びいただき、本当に嬉しく思います。Pullman Cairns Internationalをご満足いただけたようで、誠に光栄です。またのご滞在をお待ちしておりまどうもありがとうございました。温かいご挨拶を込めて、Scott GrantゼネラルマネージャーPullman Cairns International

8/10 ดี

SEZER

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 8 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Thank you for your review Sezer

10/10 ดีเลิศ

Tami

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ツアーの拠点となるReef Fleet Terminal、頻繁に利用するナイトマーケット、ケアンズセントラルからも徒歩圏内で大変便利です。 簡単な生活品も徒歩圏内のスーパーマーケットで買えますか。そのスーパーマーケットの隣が酒屋さんなので、ビールやワインはホテルの高いものではなく、ここで補充していました(ケアンズではスーパーにアルコール飲料が売っていない)。 フィットネスジムは24時間無料、プールは6:00〜22:00まで無料、飲料水もフロントに連絡入れれば何本でも補充してくれます。 ちなみにフィットネスジムは日本のような二足制ではないので、室内用シューズを準備する必要はありません。 空港からはタクシーまたはUberなどで15分程度ですし、交通や施設の便は素晴らしい。 清潔感もあり、フロントスタッフにも日本語を話せる方がおり安心して利用できました。 最後にスタッフサービスを星4つにしたのは、チェックアウト時に行列ができているのに、スタッフ1人から増員もなく、他のスタッフは無関心。途中でその1人も別業務に出ていなくなるしで、チェックアウトだけで20分を要しました。ただ、これはスタッフのサービスレベルの問題ではなく、おそらく現地の方々の考え方、習慣の違いなんだろうと思いましたので、特段イライラすることもなかったです。 最高のホテルでした。 私は聞きたいことが数点あったので(サイクロンや洪水の影響、ジムの室内シューズが必要か、プールの利用可能時間)、旅行前にメールにて質問させて頂きましたが、快くお返事も頂き、不安なく利用ができました。 また是非利用したいと思います。 有難うございました。
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Chintya วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Tami,Pullman Cairns Internationalでのご滞在についてご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございます。おっしゃる通り、Reef Fleet Terminal、ナイトマーケット、ケアンズセントラルへの便利なアクセスにご満足いただけたことを嬉しく思います。また、近くのスーパーマーケットや酒屋の存在がお役立ちであったとのお言葉、重ねて感謝申し上げます。フィットネスジムやプールの利用が無料で、24時間いつでもご利用いただけたこと、またフロントで飲料水の補充もスムーズに行えたことがご満足いただけたようで安心いたしました。また、日本語を話せるスタッフがおり、サービスに関してもご好評いただけたことを嬉しく思います。一方で、チェックアウト時の待ち時間が長かったことについて、ご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。今後はよりスムーズな対応に努めてまいります。お客様のご要望や質問にも迅速にお答えでき、お安心いただけたようで、これを励みに今後もサービス向上に努めて参ります。再度のご利用を心よりお待ちしております。誠にありがとうございました。敬具、Chintyaゲストエクスペリエンスマネージャー

8/10 ดี

SEONGMI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
There were no car park available on the property when we visit but understand due to the time of the year. There were no tooth brush and paste.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Chintya วันที่ 4 ม.ค. 2024
Dear Seongmi,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your understanding regarding the unavailability of parking during your recent visit, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We want to assure you that we do have a car park in the basement area for our guests.To access the parking facility, please visit our reception, and our staff will be more than happy to assist you with the necessary information and instructions.Additionally, we apologize for the oversight regarding the absence of toothbrushes and toothpaste during your stay. We will address this matter with our housekeeping team to ensure that such amenities are readily available for our guests in the future.Thank you again for bringing these concerns to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless and enjoyable experience.Sincerely,Chintya AngelinaGuest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Bridget

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was great.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Bridget,Thank you for sharing your brief feedback. We're thrilled to hear that your experience was great. If there's anything specific you enjoyed or if you have any suggestions for improvement, please feel free to let us know. We appreciate your visit to Pullman Cairns International and hope to welcome you back for another wonderful stay.Warm regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International

10/10 ดีเลิศ

Kirsty Rebecca

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location with everything at your doorstep. Pool was lovely, and the staff were friendly and helpful. Highly recommend the upgraded room.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Scott G วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Kirsty,Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We're thrilled to hear that you enjoyed our great location, where everything is conveniently at your doorstep. It's wonderful that you found our pool to be lovely and that our staff provided friendly and helpful service.We appreciate your recommendation of the upgraded room, and we're delighted it added to the overall enjoyment of your stay. Providing our guests with a memorable experience is our top priority, and we're pleased to have met your expectations.Should your travels bring you back to Cairns, we look forward to the opportunity to welcome you again and provide you with another exceptional stay.Warm regards,Scott GrantGeneral ManagerPullman Cairns International