ลานระเบียง/นอกชาน

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา สวีท บอสตัน วอลแทม 32 อเวนิวสาย 4

2.5 out of 5

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 195 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 260 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 193 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 164 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 188 จาก 1000 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

XANDER

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disabled parking is far from the main entrance. Otherwise it was fine.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 พ.ค. 2024
Dear XANDER, Thank you for your feedback. We are glad you had a positive stay at Extended Stay America. However, we apologize for the inconvenience regarding disabled parking and appreciate your input. We will look into this to improve our accessibility. We hope to welcome you back soon!Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Carol, Calgary

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed at this hotel for 3 nights in April. We found the hotel to be very comfortable. We liked having the large space with a couch, coffee table and a kitchen with a full fridge. There were plenty of families staying in the hotel and you could smell their cooking in the hallways - this was understandable and not a problem at all as the odors did not enter our suite. The others staying there were very friendly - as were the people at the front desk. And even with the kids staying in the hotel, the place was quiet. I have read about bugs in the rooms but we did not see any in, or outside of our room during the 3 days that we were there. Our room was clean but we did see some room for improvement with the cleaning of the hallways. There isn't anything around so you'll have to drive to get to shopping etc. The freeway is very close to the hotel so taking it to get into Boston is convenient. The breakfast was very basic but this is likely due to there being full kitchens in the rooms. The room was economical considering everything you get.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Todd

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First, the positive - Rebekah and Derrick were fabulous. Really nice people and solid professionals. Without them, this place would have been totally unbearable. Now the negative - the room was kind of skeevy (is that a word?) The furniture looked like it was picked up at a garage sale in 1975, and not a matching piece in the room. There wasn't a garbage pail in the entire room or the bathroom. Kitchenette also looked like it was from 1975 and there wasn't a single plate, bowl, pan or piece of silverware to be found. The common areas of the hotel were very tired looking.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 พ.ค. 2024
Dear Todd, Thank you for sharing feedback about your recent visit. We know a fresh, clean, updated hotel sets the tone for a wonderful stay; therefore, we sincerely regret this was not your experience. Our hotel is committed to ensuring the cleanliness and maintenance of all rooms for all guests, and we will ensure this is rechecked before being delivered to the guest so that such inconvenience is not there. All your suggestions for improving the hotel and guest experience are noted and have been passed on to the team for improvement. Our front desk team is very attentive and available to hear you 24/7. On the other hand, it is nice knowing you had some great encounters with our team. Please return on your next visit to the area so we can show you our commitment to outstanding experiences. Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Perrin

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was given a room with broken shelves, no pots or pans (however their policy is that they don’t provide those things until a customer asked) in which I understood because people do steel. The dishwasher was filthy in the first room and so Rebecca accommodated me as well as Jose was an updated room and that room was amazing. I was provided with the amenities needed to cook and everything was smooth sailing after that.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 พ.ค. 2024
Dear Perrin, Thank you for your review. It is nice to know you had a pleasant time here, and Rebecca and Jose helped you resolve any concerns to your satisfaction. It was a pleasure having you as our guest again, and we hope to make your stay more memorable next time you are in the location.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Dominique, Atlanta

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Mohamed, Clifton

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Pamella

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Shante

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Spencer

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Back (security) door to building did not lock, room door dead bolt only locked if you lifted the door by the knob first, peeling ceiling paint, peeling floor vinyl in bathroom, missing closet doors, there was an envelope on the room table asking for a tip for the cleaning staff - but we had no maid service in the three days we were there.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 พ.ค. 2024
Dear Spencer, We appreciate you taking the time to write a review about your time with us. Our priority is always to deliver and serve our guests with comfortable accommodations. However, we regret that the cleanliness and the condition of the room were not up to your expectations, and we will share these notes with the respective team for further improvement. Also, advise them to double-check the rooms before delivery so these issues do not occur. Our front desk team is always available to help you. Safety and security are always important to us. We are sorry for the discomfort caused because of it. Thank you for bringing the back door concerns to our notice and we will look into it on a priority basis. Please return, and we hope to serve you again with a better experience! Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Vernon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Cost effective, got the job done. Nice staff and seems safe and quiet. Not super clean though.. smelled like smoke caked into the paint.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Vernon, Thank you for sharing your review. We are delighted that you found our accommodations cost-effective and our staff pleasant. However, please accept our apologies for not meeting your expectations regarding the cleanliness standards. We aim to provide clean and fresh accommodations and regret falling short. We will look into the odor issue you mentioned to ensure a more enjoyable stay for future guests. Thank you for your valuable feedback, and we hope to welcome you back soon for an even better experience.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Samuel

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

John

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Sonia

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The place needs maintenance repair. Staff do try to help you at any concerns. Place does need a better maintenance team, for repairs as walls bathrooms electrical. The first day was disappointing but once we mention the conditions of the room they did their best to accommodate us in a better rooms. Rooms was better but I believe a better maintenance team will fix many of the issues the place has.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Sonia, Thank you for sharing feedback about your recent visit. It is nice knowing you had a satisfactory time here. We know a fresh, clean, updated hotel sets the tone for a wonderful stay; therefore, we sincerely regret this was not your experience. Our hotel is committed to ensuring the cleanliness and maintenance of all rooms for all guests, and we will ensure this is rechecked before being delivered to the guest so that such inconvenience is not there. All your suggestions for improving the hotel and guest experience are noted and have been passed on to the team for improvement. Considering this a rare incident, please return on your next visit to the area so we can show you our commitment to outstanding experiences. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

SEBASTIAN

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Llegue y estaba sobrevendido. Me querian mandar a uno a 20 km. Desagradable la atencion. Se veia sucio y descuidado. Por la misma plata me fui a un hotel 100 veces mejor.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear SEBASTIAN, We apologize for the inconvenience you encountered and for any miscommunication regarding your room reservation. It is disappointing that you felt our hotel did not fit more of your specifications and needs on this particular visit. We can assure you our rooms meet all the standards we expect of us. However, we always welcome feedback that may help make future guests' stay more comfortable. Please consider giving us the opportunity to make it up to you on another visit.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Birgit

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Property was clean, room bigger rhen expected
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Birgit, Thank you for sharing your review. We are delighted you found your room clean, comfortable, and spacious. Fresh accommodations are the cornerstone of a great stay, and we are thrilled that we could provide this for you. Your remarks for our team are always shared with joy. Thank you for choosing us for your stay, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Erika

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Daniela

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

MANDIE

เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

JENN

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Grab n go breakfast was nothing. Just coffee and oatmeal. Cars doing loud donuts in the parking lot. Hall way smelled like fish
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 เม.ย. 2024
Dear JENN, Thank you for choosing Extended Stay America. We are happy you enjoyed your visit and had a wonderful time. However, we are sorry our breakfast choices were a little less than your expectations, and your suggestions for the same are noted. Also, we regret the smell in the hallways was different. Our housekeeping team is informed and is already at work to ensure they do their best to deliver a fresh environment. Please visit again the next time you are in the city to enjoy our area and services. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Marlon

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Problemas con mi reservación
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Marlon, Thank you for reviewing our hotel. We were disappointed to read about your experience and apologize for the issues you had with your reservation and even more so for how it was handled. We are grateful that you have brought these specific concerns to our attention as we continually grow and improve from our guest feedback. We would love to make it up to you and hope you will consider a return visit.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

gaurav

The toilet never worked despite getting fixed
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear gaurav, We sincerely apologize for the issues you encountered with your bathroom. Thank you for bringing this to our attention as we continually work to ensure our properties exceed the high standards our guests expect and deserve. We will look into this further and hope to have another opportunity to provide you with the flawless experience we are known for on your next visit to the city.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Jim

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The room was clean, but the entire floor was linoleum. The floor was very cold around the bed and couch areas. When I asked for an additional pillow, I was told there were none to spare. The coffee table edge and surface were worn and the legs were very loose.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Jim, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent visit. We always strive to exceed our guests' expectations, so we apologize for any inconvenience or disappointment you experienced during your time with us. We will share your comments with our team so that we can continue improving our services and facilities. We hope you will consider revisiting us so we can show you our commitment to providing an exceptional experience to every guest.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

gunel

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our family like this hotel! friendly staff and comfortable room!

4/10 แย่

Joseph

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Smells in the halls were disgusting. Not a place for tourist or business travelers. It was mostly filled with migrants.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Joseph, Thank you for being our guest and for the valued feedback. We are disappointed that we did not provide you with the flawless experience you deserve, and we sincerely apologize. We aim to exceed our guests' expectations; therefore, we are so sorry for any oversights on our part. Our priority is to provide each guest with an experience that is as perfect as possible, and we sincerely hope we will have another chance to show this to you.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Amit

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Henry

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was neat and clean and cozy. There was plenty of parking. The staff was very friendly, courteous, and knowledgeable. The only thing was, when we got there, no one was at the front desk. They were obviously busy helping out another guest and were very professional and helpful when they returned. But it was weird to stand there for about 10 minutes with no way to let someone know we were there and waiting to be checked in. We arrived at 10 pm, as we had informed the hotel. Great hotel, very clean, quiet, and cozy.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Henry, Thank you for your glowing review about Extended Stay America! We're delighted to hear that you found our property neat, clean, and cozy, with plenty of parking. We sincerely apologize for the delay at the front desk upon your arrival. Your feedback is valuable, and we'll address this issue to ensure a smoother check-in process for all our guests. We appreciate your understanding and look forward to welcoming you back for another great stay. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Kristie, PLAINFIELD

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Although the property seemed decent from the online photos, my room was absolutely deplorable. There were cockroaches (I have photos), dirty sheets, dirty appliances, dirty kitchen area, generally unclean all around. I didn't discover the cockroaches until the morning, otherwise I would have left immediately.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Kristie, Thank you for sharing feedback about your recent stay. We understand the importance of a clean and fresh hotel in setting the tone for a wonderful stay. We are sorry you did not have this experience during your recent stay with us. Our hotel is committed to ensuring cleanliness for all our guests, and we will take appropriate measures to address the issue. We hope you will give us another chance to show you our commitment to providing outstanding experiences when you visit the area next time. Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Sarah

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Spacious room. Breakfast offerings are minimal, but coffee was hot and delicious.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Georgina

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Joel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect place
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 มี.ค. 2024
Dear Joel, Thank you for being our guest at our hotel. We are thrilled to hear that you found Extended Stay America to be the perfect place for your stay! Providing a comfortable and enjoyable experience for our guests is our top priority. Thank you for your kind feedback, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay soon!Sincerely,Hotel management

10/10 ดีเลิศ

dennis

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Frank

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Warnakulasuriya

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

Valine

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Miguel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
What started as a great anniversary weekend ended shortly after we checked in. The room was a non smoking room yet smelled as if an entire pack of smokes was lit and rubbed all over. Needed 1 full bottle of Febreze just to tolerate sleeping in the room. Not to mention finding dead cockroaches in the kitchen and living room space on top of other assortment of bugs. Trash was not emptied out of the trash bin. On top of all that the bathroom vanity was damaged and so was the dresser with the TV stand. Lets not forget the lack of noises control after midnight. The property on the outside looks great but once you exit the main lobby you find parts of the ceiling tiles all over the floor casually brushed to the side of the hall ways and stairs. I will never stay at an extended stay ever again. Only good thing about this property is the staff. They do the best they can but when corporate keeps short staffing while consuming enormous profits for 1/2 a star accommodations its a miracle this one hasnt been condemned
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Miguel, Thank you for sharing your review and the details surrounding your recent stay. We appreciate you bringing these issues to our attention. Our team's priority is ensuring every guest has a comfortable and relaxing stay, and we apologize that this was not your experience. We regret that our staff did not respond to your requests while you were here and apologize for that inconvenience. It was an honor to host your visit, and we hope you will give us another chance.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Nathaniel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When I showed up the place was dark and dirty. Someone had gotten badly injured and was being wheeled out in a stretcher, and people were partying. Manager was unsurprised by all of this. I wasn’t even able to check in, desk guy tried to charge me an extra $100 and couldn’t provide any documentation supporting this apparent “policy.” I want a refund.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Nathaniel, Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to ensure this is properly addressed.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

brallan

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was rude and unwelcoming hotel room was a little dirty and the furniture was broken I fell once I sat on the chair and it don’t have screws holding it together.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear brallan, Thank you for being our guest. Please accept our apologies for any disappointment you felt during your stay. Providing outstanding customer service to every one of our guests is always our top priority and is something we pride ourselves on. Therefore, we are genuinely sorry to learn that this was not your experience, and we understand your frustration regarding the various issues you described. We do hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back the next time your travels bring you to the area.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Shannon

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Heater didn't work kept blowing cold air, the vending machine didn't work as well. trash throughout the hallway. the Bedsheet and comfort were dirty and dingy. Bed was uncomfortable.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Shannon, Thank you for being our guest. We sincerely apologize for not meeting your expectations during your recent stay at our hotel. We sincerely regret any inconvenience you experienced, especially regarding your concerns with the upkeep of our property, which is of utmost importance to us. Your feedback is invaluable, and we will immediately address this matter with our housekeeping team to ensure such oversights do not recur. Your satisfaction is our top priority; therefore, we sincerely hope you will consider granting us another opportunity to host you in the future so we can show you our dedication to exceptional experiences.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Tamer

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
convenient, clean, quiet, priced right.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

yolanda

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room smelled musty and not clean. I stayed alone and felt a little u safe with the clientele there. Now I know what a 3 1/2 star hotel means, and won’t stay again.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear yolanda, We appreciate you choosing us and providing your feedback. It isn't very pleasant to read about your experience at our hotel. This is not the impression we like our guests to have when staying with us, and we sincerely apologize for the cleanliness oversights you experienced. Thank you for sharing your comments, as it will help us improve. We hope you consider this an isolated incident and return for another stay. We would love the opportunity to provide you with the outstanding hospitality we strive to give all of our guests. Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Chantal

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Closeness to Cambridge and other towns in and around Boston
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Chantal, Thank you for taking the time to share your review. We are glad our location worked well for you and that you appreciated being so close to Cambridge and other towns in and around Boston. Thank you for being our guest. We look forward to your next visit.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Kathryn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Thank uou
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Sheila

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
La puerta del cuarto no cerraba, habían cucarachas en la habitación, la persona que estaba atendiendo para hacer el check-in tenía problemas con mi licencia de conducir de PR porque según el no era Americana. El sofa cama estaba malísimo.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Sheila, Thank you for reviewing our hotel. Please accept our apologies, as we never mean to disappoint our guests in any way. Providing outstanding customer service to every one of our guests is always our top priority and is something we pride ourselves on. Therefore, we are genuinely sorry to learn that this was not your experience, and we understand your frustration regarding the various issues you described. We take our guests' comments seriously, as they will help us enhance the experience for future guests. We hope to have another opportunity to show you the exceptional hospitality you always deserve and that we are known for providing.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Andrew, Framingham

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was extremely rude. Room was absolutely disgusting. Mold everywhere. Very dirty. Would not stay here ever again.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Andrew, Thank you for your review of our hotel. Please accept our deepest apologies for the level of service you received from one of the staff. We take our guests' comments seriously, as they will help us enhance the experience for future guests. Your observations are always appreciated as we continuously work to ensure the seamless delivery of the best hotel experience. Our housekeeping team is already working to correct the missed areas. Please give us another opportunity to show you a better service.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Igor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel, but no breakfast
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Lgor, Thank you for sharing your experience on your recent visit to Extended Stay America. It is always our effort to keep our guests happy and satisfied by our services. However, we are sorry for the disappointment with the breakfast choices not meeting your taste this time. Your remarks are shared with the concerned individual for improvement. We hope you revisit and allow us to serve you again with good memories.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

KAIMEI

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Levi

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Roaches
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 ก.พ. 2024
Dear Levi, We sincerely apologize for any disruptions during your recent visit, as we understand the cleanliness expectations were not met. We want to reassure you that we take every possible measure to prevent the presence of external insects, as mentioned. Our pest control provider maintains a regular servicing schedule for our premises. Nevertheless, we will discuss with them to ensure all necessary measures are taken to prevent future issues. Our front desk can improve your time with us. Please return and allow us to serve you so you can enjoy our hospitality the next time you visit our area.Sincerely, Hotel Management

2/10 แย่มาก

sonu

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nasty exp, First of all there was no one at the front desk, waited for almost 15 a 20 mints. I am in room now and the folding bed doesn’t open, called help desk but no response. The room is dirty and smelling bad.
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Sonu, We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment you experienced during your recent stay. It's unacceptable that you encountered delays at the front desk, difficulties with the folding bed, and cleanliness issues in your room. We understand the importance of prompt and efficient service, and we regret that we fell short of your expectations in this regard. Please know that we take your feedback seriously and will address these issues with our team to ensure improvements are made. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we are committed to providing you with a much better experience should you choose to stay with us again in the future. Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Vincent

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2024