สระว่ายน้ำกลางแจ้ง เปิด 8:00 น. ถึง 20:00 น., เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว โรงแรมเดอะควอเทียร์ พร้อมพงษ์ ทองหล่อ บาย คอมพาส

3 out of 5
โรงแรมเดอะควอเทียร์ พร้อมพงษ์ ทองหล่อ บาย คอมพาส
ถ.สุขุมวิท 49 คลองตันเหนือ วัฒนา, 413 10, กรุงเทพ, กรุงเทพ

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 11 จาก 36 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 10 จาก 36 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 8 จาก 36 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 4 จาก 36 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 3 จาก 36 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

masashi

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Prut Chaivattananurux Front Office Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear masashi,Apologies for any inconvenience you may have experienced, and we sincerely hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,

2/10 แย่มาก

masashi

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Prut Chaivattananurux Front Office Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear masashi,Apologies for any inconvenience you may have experienced, and we sincerely hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,

4/10 แย่

Masashi

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Doonyathat T. Group Operations Manage วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Masashi,Thank you for taking the time to rate us at The Quartier Hotel Bangkok. We apologize for the inconvenience during your recent stay. We do hope to be of service to you in the future. Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

weeranee

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Doonyathat T. Group Operations Manage วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Weeranee,Thank you for rating us 5 stars at The Quartier Hotel Bangkok. We do look forward to welcoming you back and please stay safe.Warm regards,

8/10 ดี

brian

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Have stayed here several times. It is a good, but not great hotel. But it is great value considering the price. Rooms are a little small but good layout. PROS: Price, Location--proximity to EMQuartier area and Thonglor, great bed and pillows. CONS: Rooms are a little dark and I had issue with little bugs on coffee area.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Brian,We truly appreciate your loyalty and feedback. It's great to hear that you've chosen to stay with us multiple times and that you find our hotel to be a good value for the price. We're glad that you appreciate our convenient location and the comfort of our beds and pillows. However, we're sorry to hear about the issues you encountered with the room's lighting and the presence of bugs. Your comments are important to us, and we'll address these concerns to ensure a better experience for you and our future guests. Thank you for your continued support, and we look forward to welcoming you back for an improved stay in the future.Best Regards,

10/10 ดีเลิศ

Rui

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Rui,Thank you for choosing to stay with us and for sharing your experience! we look forward to welcoming you back for an improved stay in the future.Best Regards,

8/10 ดี

Tuija

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Prut Chaivattananurux Front Office Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Tuija,Thank you for the fantastic 8 out of 10 score review! We look forward to welcoming you back soon to The Quartier Hotel.Warm regards,

8/10 ดี

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Prut Chaivattananurux Front Office Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear James,Apologies for any inconvenience you may have experienced, and we sincerely hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
我會再黎住,值得推薦的酒店
1. 插蘇頭強烈需要更新下 2. 最好可以提供牙刷 3. 淋浴水浸嚴重 (吾知係吾係得我間房係甘) 4. 桌子有點小, 需要帶notebook 做野既人吾太建議入住 (我係standard room, 其它房吾清楚) 5. 晚上周圍環境有d 靜, 最好全程call車 吾好一條友自己行 除此以外,呢個價錢 係超值既, 性價比好高
書桌很細
床非常舒服
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Prut Chaivattananurux Front Office Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Anonymous,Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We appreciate your insights, and your comments are valuable for our ongoing efforts to enhance our services. Here's a response addressing your points:Plug Socket Update:We appreciate your observation regarding the plug socket, and we will certainly look into updating them to ensure the safety and convenience of our guests.Providing Toothbrushes:Thank you for the suggestion. We will consider providing toothbrushes for our guests in the future to enhance the overall comfort of their stay.Shower Drainage:We apologize for any inconvenience caused by the shower drainage issue. We'll investigate and address this promptly to ensure a more enjoyable experience for our guests.Table Size:We understand the importance of having an adequate workspace, especially for those who need to bring a notebook. We'll explore options to improve the table size in our standard rooms.Quiet Surroundings:We're pleased to hear that you enjoyed the quiet surroundings at night. Providing a peaceful environment is a priority for us, and we're glad it contributed positively to your stay.Price-Performance Ratio:We're thrilled that you found the price to be great value with a high price-performance ratio. Ensuring our guests receive excellent value for their stay is a key goal, and we're delighted to know we met your expectations in this regard.Thank you for sharing your experience, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future. If there's anything more, you'd like to add or discuss, please feel free to contact us.Warm regards,

4/10 แย่

Yoshito

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Prut Chaivattananurux Front Office Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Yoshito, Apologies for any inconvenience you may have experienced, and we sincerely hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,

8/10 ดี

MAI

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Prut Chaivattananurux Front Office Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear MAI,Thank you for the fantastic 8 out of 10 score review! We look forward to welcoming you back soon to The Quartier Hotel.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Heli

เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Prut Chaivattananurux Front Office Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Heli,Thank you for the fantastic 10 out of 10 score review! We look forward to welcoming you back soon to The Quartier Hotel.Warm regards,

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
OK Hotel
The best part of this hotel is the lovely Cafe right next to it. The whole hotel smells like mold. If not that, there was also occasional smell of sever. Room was quite OK especially size wise and the bed is comfortable. Roof top area is a nice plus. Distance to the BTS is bit far but walkable.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Prut Chaivattananurux Front Office Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Anonymous,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We appreciate your candid comments and are pleased to hear that you enjoyed the lovely cafe and found the room size comfortable with a good bed.However, we sincerely apologize for the issues you encountered regarding the unpleasant odors in the hotel. We take matters like this seriously and will investigate and address the mold and sewer smell immediately. Our aim is to provide a comfortable and enjoyable environment for all our guests, and we regret that we fell short of that goal during your stay.We're glad you enjoyed the rooftop area, and we understand that the distance to the BTS is a consideration. Your input is invaluable, and we'll use it to enhance our services and facilities.If there's anything more you would like to share or if you plan to revisit, we would appreciate the opportunity to make your next stay more pleasant.Thank you for bringing these concerns to our attention.Kind regards,

6/10 พอใช้

Alexandre

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
To finish my 3 weeks in Bangkok, I decided to stay in a nicer hotel. It felt short of expectations and definitely was not worth the extra cost. The room was small, no space to really put laptop, no place to hang pants (only shirt or jacket). Absolutely NO view, 4 meter in front of the window is a big concrete wall… On the positive side, as everywhere in Thailand the staff was very nice, the neighborhood is very nice, the internet was fast, there was a good choice of TV channel. The hotel is pet friendly: During my 4 days, twice dogs bark after me while I was at the pool ?!? It is like the pool was their domain and other’s presence “incommode” them… Also, I didn’t appreciate that guests put their dog on breakfast table… dogs walk in the street (where they urinate, defecate, people spit, etc.), it would be similar of me putting my shoes on the table. I don’t think it would be much appreciated.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Prut Chaivattananurux Front Office Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Alexandre ,Thank you for taking the time to share your detailed feedback about your recent stay with us. We genuinely appreciate your honesty, and we apologize that your experience fell short of expectations.We're sorry to hear about the challenges you faced with the room size and amenities. Your comments regarding the limited space and lack of a suitable area for a laptop, as well as the absence of a view, are duly noted. We understand the importance of these aspects in ensuring a comfortable stay, and we'll certainly use your feedback to address and improve upon these issues.On a positive note, we're pleased that you found our staff friendly and enjoyed the neighborhood. We are also glad that you had a positive experience with our internet speed and TV channel selection.Regarding the pet-friendly aspect, we sincerely apologize for any inconvenience caused by the behavior of other guests' dogs. We will address this matter promptly and ensure that all guests, including those with pets, can enjoy a pleasant and respectful environment.Your feedback is invaluable to us, and we would like to assure you that we take it seriously. If there's anything more you'd like to share or if you plan to revisit Bangkok, we would welcome the opportunity to make it up to you.Thank you once again for bringing these concerns to our attention.Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Tatsuya

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Roof top pool was good
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

mirabella

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hallway carpet is stinky, guest are complaining too. We brought our own slipper (all white) to walk in the room …floors are dirty. Amenities like hand and face towels are not provided in the room. Staff are making faces when I ask for the print out of the bill.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

TAKESHI

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Po Yi

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
地點不便利,雖要坐酒店shuttle 到BTS 站(逢星期一、二沒有shuttle 服務) 員工服務態度良好 房間較細, 打開一個中型喼
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Doonyathat T. Group Operations Manage วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Po Yi,We apologize for the inconvenience during your recent stay regarding the tuk tuk service and are reviewing your feedback with the management team. We do hope to be of service to you in the future. Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

hoi shing eric

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Doonyathat T. Group Operations Manage วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear hoi shing eric,Thank you for rating us 5 stars at The Quartier Hotel Bangkok. We are encouraged and look forward to welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Russell

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice room, reasonably priced and very well appointed. I have extended our stay here because it is so nice!
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Doonyathat T. Group Operations Manage วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Russell,Thank you for the wonderful note from your recent stay the team & I are delighted that you had a brilliant stay and memorable Bangkok experience. We look forward to seeing you on your next visit.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Kim Fong

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Doonyathat T. Group Operations Manage วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Kim Fong,Thank you for rating us 5 stars at The Quartier Hotel Bangkok. We do look forward to welcoming you back and please stay safe.Warm regards,

4/10 แย่

Yu Man

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Doonyathat T. Group Operations Manage วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Yu Man,The team and I are so pleased that you loved your stay in Bangkok and at the hotel - thank you for the wonderful feedback and we look forward to welcoming you back on your next Thailand trip. Warm regards,

4/10 แย่

NICHOLAS

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was professional and attentive. However, the quality of the room was not up to standard, the toilet standard was not good at all. The drainage system in the room seemed weak, from shower to toilet bowl the water drained very slowly. Also, the room had some issues with the power. Every so often, the power would go out for a second and start again.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Doonyathat T. Group Operations Manage วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Nicholas,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We greatly value your input and apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We're genuinely sorry to learn about the issues you encountered with the room.Your feedback is invaluable to us, as it helps us improve our services and facilities. We hope you'll consider giving us another opportunity to provide you with the exceptional experience we aim to offer all our guests. If you have any further details or if there's anything else you'd like to share, please don't hesitate to contact us directly.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Sachiko

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Doonyathat T. Group Operations Manage วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Sachiko,Thank you for rating us at The Quartier Hotel Bangkok.We do look forward to welcoming you back and please stay safe.Warm regards,

8/10 ดี

Michiyo

เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Doonyathat T. Group Operations Manage วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Michiyo,The team and I are so pleased that you loved your stay in Bangkok and at the hotel - thank you for the wonderful feedback and we look forward to welcoming you back on your next Thailand trip. Warm regards,

6/10 พอใช้

Man Yu

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
酒店環境不錯,員工態度好,但不是24小時前台服務,房間內沒有牙擦、風筒,要另外問員工取。整體不錯,但晚上前台沒有員工幫忙解決問題。
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Worachot S. วันที่ 24 ม.ค. 2023
Dear Man Yu,Thank you very much for your continued support of The Quartier Boutique Hotel Bangkok Sukhumvit 39 and for taking the time to share your stay experience.We appreciate your positive feedback about our hotel specially hotel staff services. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. Regarding the hotel service at nighttime, we do apologize for this inconvenience caused you. However, now hotel has improved and provided 24 hours which our staff can support in any request.We hope for the chance to be able to welcome you and your back in the future.Sincerely yours,Worachot S.Group Operation Manager at The Quartier Boutique Hotel Bangkok Sukhumvit 39.

8/10 ดี

Mima

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Doonyathat T. Group Operations Manage วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Mima,Thank you for rating us at The Quartier Hotel Bangkok.We do look forward to welcoming you back and please stay safe.Warm regards,

8/10 ดี

Christopher

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Decent
Decent Hotel, down side quite a way from BTS, shops etc. Location shows up wrong on Hotel.com web site. Breakfast was pre-made and delivered to your room. No restaurant.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Worachot S. วันที่ 24 ม.ค. 2023
Dear Christopher,Thank you very much for your continued support of The Quartier Boutique Hotel Bangkok Sukhumvit 39 and for taking the time to share your stay experience.As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen very short of our goal during your recent stay. Please accept my sincere apologies for the shortcomings you experienced during your stay with us regarding the closure swimming pool information and the quality of breakfast during your stay. For the breakfast, we are improving the quality and service which the new concept of the buffet breakfast fresh served at Qrumb restaurants. Regarding the hotel location, we have revised on Hotel.com web site.Please rest assured that your feedback has been shared with our team to ensure that an appropriate action has been taken to avoid such incidents in the future.Again, thank you very much for your valued feedback as your opinions are very valuable in helping us maintain a high level of service to guests. We hope for the chance to be able to welcome you and your back in the future.Sincerely yours,Worachot S.Group Operation Manager at The Quartier Boutique Hotel Bangkok Sukhumvit 39.

6/10 พอใช้

Frédéric

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bien mais...
Très bon hôtel, un peu excentré. Taxi ou mototaxi obligatoire. Le problème, c'est le petit déjeuner livré sous blister plastique... Peu appétissant, sans boisson chaude et surtout, imprévu...
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Worachot S. วันที่ 24 ม.ค. 2023
Dear Bien mais,Thank you very much for your continued support of The Quartier Boutique Hotel Bangkok Sukhumvit 39 and for taking the time to share your stay experience.As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen very short of our goal during your recent stay. Please accept my sincere apologies for the shortcomings you experienced during your stay with us regarding the closure swimming pool information and the quality of breakfast during your stay. For the breakfast, we are improving the quality and service which the new concept of the buffet breakfast fresh served at Qrumb restaurants. Please rest assured that your feedback has been shared with our team to ensure that an appropriate action has been taken to avoid such incidents in the future.Again, thank you very much for your valued feedback as your opinions are very valuable in helping us maintain a high level of service to guests. We hope for the chance to be able to welcome you and your back in the future.Sincerely yours,Worachot S.Group Operation Manager at The Quartier Boutique Hotel Bangkok Sukhumvit 39.

6/10 พอใช้

KangMin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel, but bad location
장점 친절한 서비스, 깨끗하고 쾌적한 룸 상태, 괜찮은 GYM과 수영장, 일본인 거리에 위치해 조용함 단점 위치가 단점. BTS Phrom Phong 에서 2km 걸어가야 함. 그래서 역까지 편도로 툭툭 셔틀 운행. 그랩 바이크로 편도 40바트 Advantages Friendly service, clean and comfortable room condition, good GYM and swimming pool, quiet in Japanese streets Weakness Location is a disadvantage. 2km walk from BTS Phrom Phong. So a one-way shuttle to the station. 40 baht one way from Asok Station to the hotel by Grab bike.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Doonyathat T. Group Operations Manage วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Kangmin,Thank you for the wonderful note from your recent stay and the team & I are delighted that you had a brilliant stay and memorable Bangkok experience. We look forward to seeing you on your next visit.Warm regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very nice rooms and staff
The service from staff was very nice. The room was brand new and just perfect. Don’t order breakfast. It takes a lot longer than few minutes to walk to Sukhumvit soi 21 (the big mall at Asoke station) as the commercial said. If you’re looking for a nice hotel room - this is very nice - If you want to stay in walking distance to Nana or Asoke - may be choose another hotel.
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Doonyathat T. Group Operations Manage วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Value Guest,The team and I are so pleased that you loved your stay in Bangkok and at the hotel - thank you for the wonderful feedback and we look forward to welcoming you back on your next Thailand trip. Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Sanaz

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Doonyathat T. Group Operations Manage วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Sanaz,The team and I are so pleased that you loved your stay in Bangkok and at the hotel - thank you for the wonderful feedback and we look forward to welcoming you back on your next Thailand trip. Warm regards,