สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว โรงแรมคิวบ็อกซ์ แบงคอก บลอสซั่ม

4 out of 5
โรงแรมคิวบ็อกซ์ แบงคอก บลอสซั่ม
90/1 ถ.รามอินทรา รามอินทรา, คันนายาว, กรุงเทพ, กรุงเทพ

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 23 จาก 51 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 16 จาก 51 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 4 จาก 51 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 5 จาก 51 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 3 จาก 51 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Sanya

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Ian Duke วันที่ 2 ต.ค. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience. We are delighted to find that you had enjoyed your stay with us.Hoping to welcome you back again in the future.Warm Regards,Ian Duke Front Office Manager

8/10 ดี

Sumeth

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

6/10 พอใช้

RUNGSIMANT

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
พอใช้ได้ครับ
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก The management วันที่ 14 ส.ค. 2021
Dear Valued guest Thank you for staying with us. Hope to see you again on your next trip to Bangkok.

10/10 ดีเลิศ

Tony, Bkk

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ห้องสะอาด เตียงนอนนุ่มสะบาย ของใช้ในห้องมีน้อย ห้องโล้งโปร่งสะบาย
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Mind Bunc วันที่ 9 ก.ย. 2020
ทางโรงแรมQ-Box Hotel Bangkok Blossom ต้องขอขอบคุณ ที่เลือกไว้วางใจใช้บริการกับทางโรงแรม และขออภัยเป็นอย่างยิ่งกับความไม่สะดวก ซึ่งทางโรงแรม จะนำเอาทุกคำติชมมาพัฒนาและแก้ไขเพือให้ลูกค้าได้รับบริการที่มีประสิทธิภาพมากที่สุด ทางโรงแรม Q-Box Hotel Bangkok Blossom หวังเป็นอย่างยิ่งว่า จะได้ให้บริการที่ดีกับคุณในครั้งต่อๆไปความคิดเห็นของคุณเป็นกำลังใจพนักงานและผู้บริหารเป็นอย่างมากคะ Best Regard Praew Bunc. Qbox Team

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

4/10 แย่

David, New Jersey

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bad service that I encountered was booked 3 months in advance. All money has been paid. But before the arrival date 3 days to call to cancel, so don't give a reason to tell, but the manager ordered to call. What kind of room to ask? Not interested, arrange according to the hotel conveniently Customers are not comfortable with it. Go to a family, separate parents / children on different floors      After staying for 2 nights, returning from business late at night (10 PM), we found that no room has been collected yet. Call and ask by mobile phone because there is no internal phone. Tell busy housekeeper Therefore request more drinking water     Soap, shampoo, give a small bottle And not adding (Better to prepare yourself) Report a problem The front will politely say sorry (customer problem is not ours) and then continue to talk. Hotel chain NATO (No Action Talk Only)
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ชอบเตียงนอนนุ่มมาก ห้องนอนกว้าง ห้องน้ำสะอาด ห้องเงียบแอร์เย็น
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
รูปแบบห้องพักที่มี Design ทันสมัย แยกส่วนที่เป็นที่นอนไว้เป็น Step ชั้นสอง จึงไม่เป็นปัญหาสำหรับการพักผ่อนกรณีที่อีกคนต้องการดู TV
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

10/10 ดีเลิศ

YASUMITSU

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It's a very clean hotel.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Ian Duke วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Khun Yasumitsu,Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to find that you are happy with your stay.We are hoping for your kind return in the future.Warm Regards,Ian DukeFront Office Manager

8/10 ดี

Maxime

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed there for one night between flights. Great stay.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Ian Duke วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Khun Maxime,Greetings and thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted that you enjoyed your stay with us.We are hoping to welcome you back in the future.Warm Regards,Ian DukeFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Thomas

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 9 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Ian Duke วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear Khun Thomas,Thank you for sharing your feedback. We are glad to find you enjoyed your stay with us.Hoping for your kind return in the future.Warm Regards,Ian DukeFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Carolina

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Ian Duke วันที่ 10 ม.ค. 2024
Dear Ms. Carolina,Thank you for taking the time to rate your stay.We are hoping to welcome you back soon.Warm Regards,Ian DukeFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Kenneth

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Ian Duke วันที่ 10 ม.ค. 2024
Dear Mr. Kenneth,Thank you for your feedback.Hope to welcome you back in the future.Kind Regards,Ian DukeFront office Manager

6/10 พอใช้

YASUTAKA

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
部屋着などのアメニティが無くて私服で寝る事になり困った… それ以外は静かで良いホテルです。 このホテルに泊まる方はラフなパジャマを持参した方がくつろげます。
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Ian Duke วันที่ 10 ม.ค. 2024
Dear Khun Yasutaka,Thank you for taking the time to share your feedback. We apologized if your stay was not to your expectation. Our hotel doesn't provide pajamas for guest.We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.Sincerely,Ian DukeFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Robert

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent rooms, nice pool, fantastic food.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Ian Duke วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Mr. Robert,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to find that you had enjoyed your stay with us.We are hoping to welcome you back in the future.Warm Regards,Ian DukeFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

BANPOT

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Ian Duke วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Khun Banpot,Thank you for taking the time to share your feedback.We are hoping to welcome you back in the future.Warm Regards,Ian DukeFront Office Manager

8/10 ดี

Praveen

เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Ian Duke วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Mr. PraveenThank you for your feedback.We hope to welcome you back soon.Warm Regards,Ian DukeFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

CHEE HOCK

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The BTS (rail)was not ready and there is not much facilities at the neighborhood. Overall the hotel and the staff is excellent
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Ian Duke วันที่ 26 ต.ค. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time sharing your experience with us. We are happy to find that you had enjoyed the service that our colleagues had provided you. We are pleased to inform you that the new MRT pink line will open next month, hence the hotel will be more accessible to the main city center.Hoping to welcome you back soon.Warm Regards,Ian DukeFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Muhammad Syafiq

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Away from the city centre but not difficult to book a grab. Quiet place with a very nice pool. Cleaning lady did an amazing job.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Ian Duke วันที่ 18 ต.ค. 2023
Dear Mr. Muhammad,Thank you for taking your time to share your experience with us. We are delighted to find that you enjoyed your stay, and your feedback will be shared to our colleague.Hoping to welcome you back in the furture.Warm Regards,Ian DukeFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Allan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and affordable stay. Easy access to city if you intend to drive.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Ian Duke วันที่ 16 ต.ค. 2023
Dear Mr. Allan,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We are delighted to find that you had enjoyed your stay.We are hoping to welcome you back in the future.Warm Regards,Ian DukeFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Lai Kan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
GoodPlaceToRelax
เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Ian วันที่ 15 ส.ค. 2023
Dear Khun Lai Kan,Thank you for your feedback, it was a pleasure having you at our hotel.Hoping to welcome you back soon.Warm Regards,Ian DukeFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Kamal

เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Ian วันที่ 15 ส.ค. 2023
Dear Mr. Kamal,Thank you for your feedback, we are happy to find that you had enjoyed your stay with us.Hope to welcome you back soon.Warm Regards,Ian DukeFront Office Manager

8/10 ดี

Michael

เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Ian วันที่ 15 ส.ค. 2023
Dear Mr. Michael,Thank you for taking the time to share your experience with us.Hope to welcome you back in the future.Warm Regards,Ian DukeFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Kevin

เข้าพัก 20 คืน, พฤษภาคม 2023

6/10 พอใช้

Junko

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Allan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean, and comfy place to stay in
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 9 มี.ค. 2023
Dear valued guestThank you for staying with us and for the nice review.We are glad that you have liked our clean and comfortable place. Hope to see you agian on your next trip to Bangkok.Wish best wishes

8/10 ดี

Daniele

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 1 มี.ค. 2023
Dear valued guestThank you for staying with us and for the review score.We hope to see you again on your next trip to Bangok.

8/10 ดี

Guejun

เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 14 ก.พ. 2023
Dear valued guestThank you so much for staying with us and for the score.Hope that you have enjoyed your stay with us. We also hope to see you again on your next trip to Bangkok.

6/10 พอใช้

Sharn

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
looks are deceiving
Unhelpful staff, Selectively dont understand English. I contacted the accommodation through Hotels and directly on there own website to enquire if they could accommodate my food allergies before arrival with no reply, upon arrival I asked same question and was taken to a seat in the restaurant given a menu, staff walked away not answering my question, so left. On 1st impression the building and room was pleasing to the eye, but when in condo there was a lot of short black hair throughout, on sofa, cushion covers, carpet, sticky black marks on floor and what resembled tobacco on carpet under sofa and a lot of ants around table, sink & fridge even though we had no foodstuff. Condo had kettle, with no cups or glasses to drink from, there was 2 plates, bowls, fork & spoon but nothing to cook with. We were in a Pool accessible room in which the outside was the most comfortable and clean area.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 3 ก.พ. 2023
Dear valued guestWe sincerely apologize that you had such inconvenience about the food allergies. We also apologize that you could not enjoy much at our modern loft duplex room. We have taked the necessary actions to prevent such inconveniences to happen in the future. Hope that we will be welcoming you again on your next trp to Bangkok.Best wishesThe ManagementQ-Box Hotel Bangok Blossom

8/10 ดี

CHUA IVAN MIN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Unkept gym & pool area, in which corridor is extremely dark, makes one feel that its haunted. Balcony isn't accessible too as sliding door seems deadlock. room is fine though
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 16 ส.ค. 2022
Dear valued guest Thank you for staying with us and for the review. We have taken notes of the minor issues that you have mentioned and we have already taken actions to improve it. We are glad that you have liked our spacious and clean rooms. Hope to see you again on your next visit to Bangkok. Best Wishes

10/10 ดีเลิศ

Thapyay Eain

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 14 ธ.ค. 2021
Thank you for staying with us. Hope to see you again on your next trip to Bangkok.

10/10 ดีเลิศ

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Mind Bunc วันที่ 23 ม.ค. 2021
ทางโรงแรมQ-Box Hotel Bangkok Blossom ต้องขอขอบคุณ ที่เลือกไว้วางใจใช้บริการกับทางโรงแรม และขออภัยเป็นอย่างยิ่งกับความไม่สะดวก ซึ่งทางโรงแรม จะนำเอาทุกคำติชมมาพัฒนาและแก้ไขเพือให้ลูกค้าได้รับบริการที่มีประสิทธิภาพมากที่สุด ทางโรงแรม Q-Box Hotel Bangkok Blossom หวังเป็นอย่างยิ่งว่า จะได้ให้บริการที่ดีกับคุณในครั้งต่อๆไปความคิดเห็นของคุณเป็นกำลังใจพนักงานและผู้บริหารเป็นอย่างมากคะ Best Regard Qbox Team

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff are not welcoming the guests as they should be. For example, they seem to judge the guests from the look. Another experience is the bedsheet was not changed for the following days of staying.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2020

8/10 ดี

Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing!!!
This Hotel Was AMAZING!!! So clean, modern and comfortable! Staff is extremely friendly & mini bar is for free! Breakfast was good! Check-in and out was smooth! Thanks for a great stay!
View from the sofa 🛋
Beautiful pool!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

8/10 ดี

Kervin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Same breakfast
I stay there for 4 nights and the room include breakfast. I was kinda bored with the breakfast on the 3rd day. It will be good if they can change the foods everyday or every 2 days.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2020

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Room was not clean and all the utilities were worn out, toilet was unclean, food was very expensive and the location is very far from easily accessible resources. I booked the room for two nights eventually checked out next day due to this
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2019

4/10 แย่

D M

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not Ready for Prime Time
While the staff is nice, this hotel is nowhere near ready to be open to the public. Too many things missing or not properly thought out when it was built. 1. Road Noise is terrible, very close to highway and needs dual or triple pane sound proof windows. Got very little sleep due to the noise 2. Closet is so close to the bed that the doors don't open fully and the closet can't be used. Couldn't unpack suitcase. 3. The king size bed has no frame or box spring, it's on the floor. Also, it's up a set of stairs to the loft while the bathroom is on the entry level. A terrible set up for anyone who needs to use the bathroom at night. I would never have stayed here if I knew the bed was up a flight of stairs. 4. The room did not have a coffee table, mirror or microwave. The only mirror is in the bathroom There were no washcloths or body lotion and the towels are thin and cheap 5. Safe is tiny, will not hold a 15" laptop. 6. No shelf in the shower for toiletries, only a thin metal tray to hold 1 small bar of soap. Bathroom fan was extremely loud and I could not turn on the light without waking up my gf with the loud fan noise. 7. Exercise room didn't have any towels, hand sanitizer, water cooler or bottled water and was out of toilet paper. My key card didn't work to open the exercise room and I had to wait several minutes for staff to arrive and let me in. There are many other choices in Bangkok, until they fix all the flaws this place should not be on Hotels.com
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 8 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

CHONG SIEW HOON

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

ANNALEE

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

Perika

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

2/10 แย่มาก

NP, Los Angeles, CA.

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
I checked in about 1pm on Nov 7th, clerk was not happy that I check in a bit early but there's no traffic, so I arrive a bit early. Clerk did not inform me anything about the hotel. She did not provide me information about where is the pool, gym, restaurants, breakfast time. On 8th, we came downstairs for breakfast at 10.30am, clerk who was at front desk was not friendly to us. She said breakfast is closed and did not offer to provide us with anything for breakfast even thought we paid for breakfast package with our pool front unit. Checking out on Nov 8th, 2019 at 11.30am, the same clerk was at the front desk. She did not say much it in a nice moose, she asked if I have ฿1,000 bill because she need smaller bill at the hotel. She was not a helpful front desk person and have no concept of customer service in mind. We left the hotel and drove 2 hours away then I could not find my ID, so we called the hotel. She said my ID was there. We had to drive 2 hours back to get my ID when she forgot to give it back to me after making copy for her file. Moreover, when I get there I saw four IDs there. I asked her, why so many IDs here, she said she forgot to return them to her customers after she made copies of the IDs. This is terrible!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
除了地點有點偏之外都好 地方大,設備新職員也很禮貌 Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

CHONG SIEW HOON

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very compact
Will come back to stay again
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2019