ภายใน

รีวิว โรงแรมมา กรุงเทพ

3.5 out of 5
โรงแรมมา กรุงเทพ
412 ถ.สุรวงศ์, กรุงเทพ, กรุงเทพ

รีวิว

7.2

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 25 จาก 182 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 84 จาก 182 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 45 จาก 182 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 17 จาก 182 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 11 จาก 182 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Kasapak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

Nick

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมดี น่าพัก
ดีครับ พอใจทุกอย่าง ห้องสะอาด พนักงานดี อาหารก็ดี เช็คเอ็าเลดได้ไม่ว่าอะไร ทางเดินเข้าห้องเก่าไปนิดนึงครับถ้าปรับปรุงได้ก็จะดีมากๆ ภายในห้องดีมาก เป็นโรงแรมแรกที่เข้าไปแล้วมีดอกไม้ประดับในห้อง ไม่ใช่มีแต่ในรูปเหมือนโรงแรมอืนๆ
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

Kasapak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
พนักงานบริการดีมาก ยิ้มแย้มแจ่มใส ห้องพักสะอาด วิวดี
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

Jirasak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องพักสะอาด
ห้องพักสะอาด หลับสบายมากค่ะ

8/10 ดี

Manus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ประทับใจในบริการ
พนักงานและเจ้าหน้าที่โรงแรมบริการเป็นกันเองทำให้อบอุ่นวางใจ สถานที่สะอาดตามกำลังความเหมาะสม คมนาคมสะดวกรวดเร็ว ใกล้แหล่งธุรกิจกลางใจเมืองอย่างแท้จริง เหมาะแก่การดำเนินธุรกิจและท่องเที่ยว ขอขอบคุณเจ้าหน้าที่ทุกระดับชั้นที่ให้ความเอื้ออาทรแม้ในยามลำบาก เมื่อพาหนะเกิดขัดข้องก็ยื่นมือเข้าช่วยเหลือแนะนำ ขอบคุณอีกครั้ง แน่นอนว่าจะมาอีกเมื่อมีโอกาส
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก OTA Manager วันที่ 7 ก.พ. 2018
ขอบคุณมากคะ สำหรับการให้คะแนน และ Review ให้กับเราในครั้งนี้ ซึ่งเป็น review ที่อ่านแล้วเป็นกำลังใจกับพนักงานทุกท่านที่ได้รับใช้คะ ทางทีมงานได้ ส่ง Review ของท่านให้พนักงานทุกฝ่ายทราบ ทุกคนดีใจกันใหญ่เลยคะ และหวังเป็นอย่างยิ่งที่ได้รับใช้อีกครั้ง ในอนาคตนะคะ ขอแสดงความนับถืออย่างสูง

8/10 ดี

Kanikar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก OTA Manager วันที่ 28 ม.ค. 2018
Thank you very much for your review. We hope that we will see and serve you again. Have a wonderful New Year 2018 😊.

8/10 ดี

Thanasit

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ห้องเก่า แต่สะอาด ok ครับ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017
ขอบคุณคะ สำหรับรีวิวล์ ทางโรงแรมหวังว่าจะได้รับใช้คุณธนสิทธิ์ อีกครั้งคะ ขอแสดงความนับถือ OTA Manager.

8/10 ดี

Angel, BKK

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมดีที่ราคาไม่แพง
สภาพห้องโดยรวมดีมาก เตียงนอนสะอาดกว้าง เบาะนุ่มหลับสบาย ห้องน้ำค่อนข้างแคบไปนิด ไวไฟสัญญาณโอเค เดินทางสะดวก เหมาะสมกับราคา
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก OTA Manager วันที่ 5 ธ.ค. 2017
ขอบคุณมากๆคะ สำหรับ Review ให้กับเรา ทางโรงแรมหวังว่าจะได้รับใช้ท่านอีกนะคะ ขอบคุณเป็นอย่างสูงคะ :)

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมใหม่ที่ไม่น่าประทับใจ
จำได้ว่าที่นี่โรงแรมเดิมคือ โรงแรมมโนราห์ ห้องพักเดิมสงบมาก และการบริการอยู่ในระดับปานกลาง แต่ตอนนี้เปลี่ยนมาเป็นโรงแรมมา คืนที่เข้าพักภายในชั้นที่พักแขกชาวต่างประเทศ (จีน) เสียงดังมาก แขกที่มาพักปิดประตูเสียงดังโครมคราม กลิ่นบุหรี่เหม็นมาก ห้องน้ำเล็กกว่าเดิมที่เคยเป็นโรงแรมเก่า น่าจะปรับปรุงให้ดีกว่านี้ สำหรับแขกที่เข้ามาพัก นอนไม่หลับเลยทั้งคืน เพื่อนที่พักห้องข้างๆ ก็บ่นเป็นเสียงเดียวกัน เพราะประสบปัญหาเหมือนกัน

2/10 แย่มาก

Magdoomismail

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very poor and bad hotel . Rude front fest staff
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
buffet breakfast was amazing.. really nice spread.. lunch food was great as well and reasonably priced. water pressure wasnt very strong but did get hot. staff in reception super friendly and helpful.. room service did a great job tidying up room.. wifi was pretty good and free waters daily a plus.. location was cool, pretty quiet with 24 hr mart in lobby parking lot
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Philip

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Faisal

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was great. will stay again.
เข้าพัก 9 คืน, ธันวาคม 2019

4/10 แย่

Teri

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Bathroom kind of dirty, but overall Ok. Friendly and helpful staffs.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
i will like my friends to come
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2019

6/10 พอใช้

Pansy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
睡眠不足
酒店房間清潔,浴室乾淨;設備WiFi 基本沒有,顯示存在但從未成功連接;房間隔音不好,入住4晚沒有質素睡眠,第一晚鄰房有半夜三點check in而被吵醒,隔天新旅行團入住稍好,談話到半夜12點多,但早上7時又被按鈴吵醒。第三晚又換了印度旅行團住後於隔日早上的5奌鬧鐘及門鈴叫醒。只能說這酒店只適合沈睡及短時間睡眠作息的旅客,作為休閒便不適合,否則性價比是可以的
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Adverisement photos on exledia and actual are a 180 degrees in contrast.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
Bird in the window every day and clean room, eazy tranportation
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

8/10 ดี

Faisal

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good customer service room was clean close to others land mark
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

8/10 ดี

ISHFAQ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ok all
It's gud hotel now after change name and management too
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff were incredibly friendly and helpful. Hotel was clean, beds were comfortable.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก John วันที่ 31 ม.ค. 2019
Thank you for your comment

8/10 ดี

kenneth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good sized room
Nice sized room. Pleasant and helpful staff on reception. Found the pillow to be lumpy. Some noise in the corridor with unruly guests. The Bathroom door hard was hard to slide to close, the shower has hot water. A good walk to the BT’S station. Not much around the hotel of interest. Overall ok for a nights stay.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก John วันที่ 31 ม.ค. 2019
Thank you for your comment.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019

8/10 ดี

Gregory

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bangkok
Nice comfortable clean and in a good central location 10-15mins from skytrain station. Family mart connected to hotel open 24hrs with good Choice of fast food and provisions
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก ์Noi วันที่ 7 ม.ค. 2019
Thank you very much for you support to Ma hotel. We are glad that you are happy. We hope to serve you again next time.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
コスパ良しの快適ホテルでした。
部屋もそこそこ広く綺麗。 Wi-Fiもちゃんと繋がります! 場所はパッポンやタニヤから歩いて10分、バイタクやタクシーを使えばワンメーターの距離です。 スタッフやハウスキーパーの方々も親切でみなさん挨拶をしてくれます。
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก トン(予約担当者) วันที่ 8 ม.ค. 2019
お客様へ、 いつもお世話になっております。まずは返事遅くなって本当に申し訳ございません。お客様のレビューはありがとうございました。”MAテル’”に、またいらっしゃいます。私達楽しみでごさいます。

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Es un cuarto de 2x1 mt sucio ahí mismo donde haces del baño te bañas y te lavas , pelos , sucio y feo además de la entrada es súper tenebrosa , cero recomendable
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก John Lee Wong วันที่ 6 ธ.ค. 2018
Dear Sir, Thank you for your comment. We can focus to training staff on your feedback. It's great to Ma Hotel, if you can let us know your name for tracking to your comment. Best regards, John Lee Wong

8/10 ดี

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location for the river
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Mr.Suthep วันที่ 31 ต.ค. 2018
Dear Mr.John; Thank you for your constructive feedback. Is there something else on your idea? We're pleased to hear your comment because it's like the mirror to reflect ourselves. Best regards, Mr.Suthep

2/10 แย่มาก

ALINA, Surawong Bangkok

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Badbadbad
Horrible old badly removated hotel
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Suthep วันที่ 31 ต.ค. 2018
Dear Alina, We're pleased to hear your comment because it's mirror to reflect to know ourselves. Your wording"Badbadbad" was ambiguous. We preferred to get physical information which was caused to your unsatisfaction. Best regards, Mr.Suthep

8/10 ดี

aloalo39, TOKYO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
コスパ最高
タイのローカルな雰囲気を味わうには、よい立地。 一泊あたりの金額もリーズナブルで、スタッフの接客もお掃除もとても行き届いています。
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก OTA Manager วันที่ 18 ก.ค. 2018
Thank you very much for your review. We hope that we will see and serve you again. Have a nice day. Best Regards,

6/10 พอใช้

Jacqui, Colmar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Very kind, nice and professional staff ! It was always pleasant to communicate with them, especially those at the reception.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก OTA Manager วันที่ 13 มี.ค. 2018
Thank you so much for choosing to stay with us and good reviews :) which certainly give us encouragement to keep improving our service, We hope that we will have a chance to service you again soon. Best Regards,

8/10 ดี

CHIHHUANG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
很乾淨 服務人員很親切
การตอบกลับจาก OTA Manager วันที่ 28 ก.พ. 2018
Thank you so much for choosing to stay with us and good reviews :) which certainly give us encouragement to keep improving our service, We hope that we will have a chance to service you again soon. Best Regards,

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
部屋は臭うし、内装も設備も古い。 周辺は店もなく、周りの道路も一方通行ばかりで、極めて便が悪い。 タクシーを呼んでもらっても20分以上来ない。 4つ星となっていましたが、とてもそのようなレベルとはおもえませんでした。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก OTA Manager วันที่ 23 ก.พ. 2018
We are sorry that you were unhappy about the Location, our street is one block away from the main business district and there are actually many local attractions and eating spree around the area, which are not in the usual Tourist Information from the authority. We are, now developing local surounding map and will have them ready very soon. Sorry again, for any inconvenience, and hope that you will give us another chance to service you. Best Regards,

10/10 ดีเลิศ

Domenico

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel di buon libello
Hotel di buon livello, staff professionale e gentile, buona posizione.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก OTA Manager วันที่ 31 ม.ค. 2018
Thank you so much for choosing to stay with us and great reviews :) which certainly give us encouragement to keep improving our service, We hope that we will have a chance to service you again soon. Have a wonderful New Year 2018. Best Regards,

8/10 ดี

zulu, malaysia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice accommodation only a bit far from various place especially central of city
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก OTA Manager วันที่ 28 ม.ค. 2018
Thank you very much for your review. We hope that we will see and serve you again. Have a wonderful New Year 2018 😊.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nice overall, attractive price range
Friendly staff. Has a comfortable environment. The room is clean and neat. The location is convenient for visitors as we can walk to a BTS station within 15 mins, and a 24-hr walmart is only a few steps away from the hotel. Essential appliances like fridge and hair dryers are provided so it is quite favourable for me, who needed to stay there for a week. The only notable shortcoming is that the water from the wash basin had some sort of odour which smells like rust. Nevertheless, I still had a positive experience living in this hotel.
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก OTA Manager วันที่ 17 ม.ค. 2018
Thank you very much for your review and we will inspect and improve our water pipe as your comment. Thank you very much again. We hope that we will see and serve you again. Have a wonderful New Year 2018 😊.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall ok - shower was tiny with curtain that suck to you. Was no pleasant.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก OTA Manager วันที่ 28 ม.ค. 2018
We apologise you were unhappy some part of us. Our team will discuss to improve as your comment. Best Regards,

6/10 พอใช้

Jean-Philippe

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Trop de groupes!
Pas si mal, promesse de chambre avec vue sur la ville non respecté... Trop de groupes!
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก OTA Manager. วันที่ 28 ม.ค. 2018
We apologise you were unhappy our some part. Best Regards,

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Receptionists could be a lot friendlier. I arrived at night time and was greeted by a very personable male receptionist. The other female staff was not very approachable at all. I made a request for a change in room a couple of reasons: 1) noise level and 2) unexpected little guest in my room. I was given empty promise. The one female receptionist just gave me a dirty look. Wanted to change hotel but almost everywhere was booked for the new years. I will never come back here nor will I recommend this hotel to anyone.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก OTA Manager วันที่ 28 ม.ค. 2018
We apologize you were unhappy. Our team will discuss to improve as your comment some part that we can improve as your comment. Thank you very much for your information. Best Regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not bad
Stay was great, just the location is not that close to metro.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก OTA Manager วันที่ 10 ม.ค. 2018
Thank you very much for you review. We hope that to see and serve you again. Best Regards,

4/10 แย่

dai, 日本

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
安いものには理由がある
フロントはフレンドリーで、とても好感が持てた。いろいろとよく対応してくれて、とても感謝している。 ルームクリーニングスタッフも礼儀正しく、信頼できるように思えた。ベッドメイク、ルームクリーニングに文句をつけることは出来ないと思う。 しかし、それらのスタッフの努力を、客室と設備が台無しにしている。 シャワーの水圧は不十分。シャワールームに換気扇がないので、湿気がこもり、カビ臭い。 排水口から虫が上がってくる。
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก OTA Manager. วันที่ 10 ม.ค. 2018
Thank you very much for your information and we apologize you were unhappy some parts in the room. Our team will discuss to improve our service as follwing your comment. Best Regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
還可以 地點較偏僻 需要座車到bts 不如再花點錢 住方便點的地方
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก OTA Manager. วันที่ 12 ม.ค. 2018
We apologize you were unhappy about our location and transportation. We show our location and transportation detail as in the website for customers to consider before reserve booking with us. Best Regards,

8/10 ดี

ミネルヴァ, 横浜市

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
コストパフォーマンスの良いホテル
BTSとMETROから少し遠いところにあって、少しアクセスは悪い。部屋は広くて清潔で満足度は高い。WIFIの速度が遅かったのは問題点。総合的に考えるとコストパフォーマンスはよいホテルである。
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก OTA Manager วันที่ 10 ม.ค. 2018
Thank you for your comment and review. We apologize you were unhappy some part. Our team management will discuss to improve our speed wifi as your comment. Thank you very much for your information. Best Regards,

8/10 ดี

ミネルヴァ, 横浜市

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
コストパフォーマンスの良いホテル
BTSとMETROから少し遠いところにあって、少しアクセスは悪い。部屋は広くて清潔で満足度は高い。WIFIの速度が遅かったのは問題点。総合的に考えるとコストパフォーマンスはよいホテルである。
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก OTA Manager วันที่ 10 ม.ค. 2018
Thank you for your comment and review. We apologize you were unhappy some part. Our team management will discuss to improve our speed wifi as your comment. Thank you very much for your information. Best Regards,

10/10 ดีเลิศ

Aaron

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good comfortable and spacious room. Very efficient check in and quite close to Silom.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017
Thank you very much for your review. We hope that we will see and serve you again. Have a nice day. Best Regards, OTA Manager

8/10 ดี

Maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Outstanding reception team!!!
The reception team went out of their way to accommodate my booking and to make me feel comfortable and safe after the Novotel cancelled my booking (problems with booking.com). It was 21.00pm in the evening, I had no booking (most hotels were fully booked) and was very upset and stressed. Unfortunately I don't know the name of the manager or the receptionist, but both ladies were extremely nice and helped me book a room for the next 4days. Thank you so much for being so kind in a very distressing situation.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2017
You are welcome for serving you. Our team hope to see and serve you again. Have a nice day. Best Regards, OTA Manager.