เลานจ์

รีวิว ไฮด์ สุขุมวิท 11 บาย เฟฟสเตย์

ไฮด์ สุขุมวิท 11 บาย เฟฟสเตย์
อพาร์ทเมนท์ 190-193, 20 ซ.สุขุมวิท 11, ถ.สุขุมวิท, กรุงเทพ, กรุงเทพ

รีวิว

6.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 0 จาก 5 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 3 จาก 5 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 0 จาก 5 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 5 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 5 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

6.4/10

พนักงานและบริการ

10/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

8/10 ดี

Yhari

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bene ma la piscina???
Tutto ottimo ma non avevo accesso alla piscina!!!
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

4/10 แย่

Anette

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ingen tillgång till poolen som är på alla bilder. Den var bara till för ägarna
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Fav วันที่ 25 ธ.ค. 2019
Thank you for your comments. Have a nice holiday. Welcome to come here again : ) 感谢您的评价,祝您旅途愉快,期待下次入住~

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
住宿環境整潔,但不提供牙刷,要自備,能隨時與工作人員在whatsapp 溝通,位置便利,在BTS nana站,不到十分鐘的路程
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2019

2/10 แย่มาก

Mark

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Poor, poor, poor!!!
Poor soundproofing, poor internet, poor drainage from shower, poor bed, poor security, poor, poor, poor!!!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2019

8/10 ดี

Annie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property was extremely new and very clean. Lots of aspects have been taken care of such as coat hangers and pegs. It would be good if dishwashing detergent was provided, could also use more sharp knives and utensils such as tongs. The communication was good and a place to collect the key for a late check in was arranged. Anyone staying here needs to know that this is not a normal apartment within a hotel where you can access concierge. Once we booked the hotel and paid we receieved detailed information about the property, including instructions not to engage with concierge staff. This was a little unsettling as we had issues with the key card for operating the lift that we had to work through and we had no way of contacting the owner other than ‘whats app’ which Expedia had orgainsed for us with the owner so you really need wifi (which you dont have access to when you depart the apartment). There are also signs up that short term stay people are not to access the amenities (we did anyway). Location is fantastic, very close to sky train, pool has an awesome view and the gym facilities were excellent too. Information should be updated to identify that the gym is located on the 39th floor but accessed via stairs on the 38th floor. Also that the key card did not work to access the room, we had to put the code in. Very clean apartment in a great location, although you do wonder if you have a right to be there with all the signage of short stays.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2018