บริเวณภายนอก

รีวิว พูลแมน บันดุง แกรนด์ เซ็นทรัล

5 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 25 จาก 41 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 9 จาก 41 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 3 จาก 41 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 3 จาก 41 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 41 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

9.2/10

พนักงานและบริการ

9.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

yvonne

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mooi en schoon vriendelijke bediening Ontbijtbuffet zeer goed
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

CH

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Its the best that Bandung has, which arguably isnt that much but still. Breakfast was ok, hotel did their best with the room though there are clear signs of datedness. Its also very near some cafes, restaurants and tourist attractions. Id stay here again if i ever came back to Bandung.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

CHUN-HSIANG

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Christian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

DIANA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and new property Perfect if you want to have a getaway.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Paul, De Pere

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location, great sevice, great dining especially the breakfast buffet
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Yakob

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Yukiko, Zushi Kangawa

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and nice place to stay
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

ERWIN

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

SangYun

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Radhi

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

6/10 พอใช้

imelda

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Yukiko, Zushi Kangawa

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
部屋が広く眺めが良かった。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Patrisia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wonderful 5* hotel near ITB University.
The hotel's facilites (gym, sauna and swimming pool) are clean, good maintenence and look like new. The staff are friendly too. Family friendly hotel near ITB and Parahyangan Universities.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Iwan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very impressive check in experience
Ketika sedang antrian check in, salah seorang petugas mempersilakan saya melakukan check in di Lantai 16 ( executive lounge ) agar Saya tidak menunggu terlalu lama. Proses check in Di Lantai 16 berlangsung sangat cepat dengan pelayanan executive customer walaupun kami tidak memesan executive rooms. Terima kasih atas keramahan petugas reception di Lantai 16
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Inkyu

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

Indah

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Close to the city centre
The hotel is pretty new but the building is not really well maintained compare to well-known chained hotel that has been existed for many years back. The room is comfy enough. Breakfast is just ok and very standard for 5 ⭐️ hotel.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

4/10 แย่

OH-DONG

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Experience Manager วันที่ 4 พ.ย. 2022
Dear OH-DONG, Warmest Greeting from Pullman Bandung Grand Central Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Bandung Grand Central. I am so sorry to hear that your overall experience was not an enjoyable one; please allow me to express my sincerest apologies. I can assure you that this most certainly a very rare occurrence and our related department head has immediately took a necessary actions on this to avoid any re-occurrence in the future . Once again please accept my apologies for the downfall you have experienced during your stay. It is our hope that you will give us the opportunity to welcome you back in the future and to better serve you in the near future. Warmest Regards, Melisa Guest Experience Manager Pullman Bandung Grand Central Ibis Styles Bandung Grand Central

10/10 ดีเลิศ

Greg

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
great place to stay
great place , friendly and helpful staff the breakfast buffet on the ground floor is amazing , one day they had us go up to the roof top bar for breakfast , didn't like it up there as much
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Christianto

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Emilia

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Got an upgrade to suite room, 👍 The room averall was too dark Others was ok
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

10/10 ดีเลิศ

Hwi Chie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
great service and good food
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022

8/10 ดี

Gita

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

8/10 ดี

Ivan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Iwan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2021

8/10 ดี

Suherman

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

John Erwin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2021

4/10 แย่

Hadi K

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mengecewakan
1. Suara knalpot dan klakson kendaraan sangat bising bahkan jam 00.30-04.00 banyak kendaraan yg kebut-kebutan. Sy hanya istirahat selama 3 jam sepanjang malam. 2. Door closer tidak dapat menutup sempurna. Pintu harus ditutup sendiri agar terkunci dari luar 3. Suhu maksimum air panas hanya terasa hangat suam-suam kuku saja, tidak terasa panas. 4. Kelebihan, Staff ramah dan helpfull
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

kevin

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very polite and helpful Property hygiene need to improve (maybe because the pandemic) Property views, ambience, location was excellent
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Wouldnt stay here again
The free coffee & tea wasnt stocked and as well as the tissue in the room. The elevator was so long and its always full so most times people are squeezing in eventhough it says social distancing. There was no stairs so we cant actually use stairs to the room.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Markus

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
An astonishing Pull-Me again Hotel 👍👍
The hotel was barely new, and i booked 2 connecting room for 2 days for my family. The room was great, with minimalis design but functional. The Big room and cozy bed always be my attention, and i enjoy it so much. Big 50" TV and lots of lamps. 👍
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Guest Experience Manager วันที่ 20 ก.ย. 2021
Dear Markus, Thank you very much for sharing your recent experience with us. We are happy to share that all rooms in our hotel are provided with the most updated 50” smart TV, which is intended for our guests to enjoy their relaxing atmosphere in the room, and I am glad to notice that it works. I truly appreciate your generous endorsement. Again, thank you for sharing your impressions of the pleasant experience, you recently had with us and we would definitely be glad to welcome you back again at Pullman Bandung Grand Central. Warmest regards, Pameyla Tan Guest Experience Manager Pullman Bandung Grand Central | Ibis Styles Bandung Grand Central

4/10 แย่

JinHee

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I can say that this is so disappointed. I stayed at Pullman at the end of May weekend. 1. We arrived there 11:30. Receptionist asked us to wait till our room prepared and explained to me it will be finished in an hour. And she promised me to call when the room is ready. But I never had a phone call from hotel. 2. We came back hotel at 8pm from our journey. Our room was ready. But our lugguages were missed. So we had to wait till they find our lugguage (It does not take so long time but I can not beilieve it is happended in 5 star hotel) 3. Next day morning we went down for having breakfast. But there were lots of people on the waiting list. So I listed up my room number on the waiting list and asked to call to our room when our turn is coming. But she never called me till 10:20. (We waited over 50 mins) so I went down and had a look waiting list. THERE ARE OVER 10 TEAMS WENT IN even they came much later than us. We almost could not have breakfast. And I complained about it and asked them to let us have dinner till 11 am. 4. Seems Pullman bandung is not ready to have many customers. It is full of waiting... So I hope Pullman hotel should know it and improve those things for other customers.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Guest Experience Manager วันที่ 30 ก.ย. 2021
Dear JinHee, We would like to thank you for choosing to stay at Pullman Bandung Grand Central and taking the time to share your experience with us. Please accept our sincere apologies for your numerous disappointments. Upon reading this review, we did immediate investigations to ensure a better understanding of the above mentioned case and we have discussed the matter seriously as well as have taken necessary action to avoid the same problem from happening again in the future. I can guarantee you that this is not the norm of service standards our hotel is known for. We always strive to ensure our guests feel comfortable and satisfied during their stay with us. I hope this isolated case will not deter you from coming back to our hotel in the near future. We hope to have the opportunity to welcome you back again in the near future and we are committed that you will experience exceptional service at your next visit with us. Warmest regards, Pameyla Tan Guest Experience Manager Pullman Bandung Grand Central | Ibis Styles Bandung Grand Central

10/10 ดีเลิศ

Vicentia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Thank you Pullman!!
Thank you Pullman for making our wedding Anniversary holiday so memorable. Had a really nice room with a great view. Very nice and humble general manager. Love everysingle thing.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

seah

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Daizo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
新しくてきれいだった。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก Kinan วันที่ 18 ม.ค. 2021
Dear Mr. Daizo, Thank you very much for staying with us and saying kind words about our hotel. It really warms our hearts to know that you enjoyed your experience here. We will continue to work hard to make sure we can serve you even better in the future. Thank you and have a wonderful evening. Warm Regards Kinanti Deliciana

10/10 ดีเลิศ

Novalita

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Would love to come back for another holiday
Great hotel to stay with family, at the centre of Bandung, bery clean and breakfast were excellent!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Regina Mutiara วันที่ 22 ธ.ค. 2020
Dear Ibu Novalita, Thank you very much for staying with us and saying kind words about our hotel. It really warms our hearts to know that you enjoyed your experience here. We will continue to work hard to make sure we can serve you even better in the future. Thank you and have a wonderful evening.