สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, ร่มริมสระว่ายน้ำ

รีวิว แคนทารี โฮเทล แอนด์ เซอร์วิสอพาร์ทเมนท์ อยุธยา

4 out of 5
แคนทารี โฮเทล แอนด์ เซอร์วิสอพาร์ทเมนท์ อยุธยา
168 หมู่ 1 ถนนโรจนะ ตำบลธนู อำเภออุทัย, อยุธยา, อยุธยา

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 69 จาก 130 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 44 จาก 130 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 12 จาก 130 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 4 จาก 130 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 130 รีวิว" "

9.2/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Naruporn

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 13 ม.ค. 2023
Dear Naruporn,Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel, Ayutthaya We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

6/10 พอใช้

Sumadee

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

MISS.TIMAPORN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ที่จอดรถน้อยเกินไป ห้องพักสะอาด น้ำฟักบัวแรง พนักงานบริการดี
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

Apiwat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Worawut

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องกว้าง​ อุปกรณ์ครบ​อาหารอร่อย
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

helen, bkk

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องพักกว้าง มีเครื่องซักผ้า และครัวเล็กๆ
ห้องพักสะดวกสบาย กว้างขวาง บริการดี แต่ พนักงานน้อยไปหน่อย ส่วนของอาหารเช้าดี แต่ โต๊ะมีจำนวนน้อยไป ทำให้แขกต้องรอ และที่จอดรถมีน้อย
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก ผู้จัดการทั่วไป โรงแรมแคนทารี อยุธยา วันที่ 13 มิ.ย. 2018
เรียน คุณ helen, ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์และข้อเสนอแนะ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ ผู้จัดการทั่วไป โรงแรมแคนทารี อยุธยา

8/10 ดี

Lintarn, Bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
คุ้มค่า
โรงแรมสะอาด ห้องน้ำใหม่ อาหารเช้าหลากหลายและอร่อย ทำเลติดถนน แนะนำห้องพัก high floor กันเสียงรถจากถนน
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

Hyeongi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Kantary Hotel Ayutthaya, Management วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Hyeongi, Thank you very much for your nice review and comments, We are very happy to hear that you have enjoyed your stay at Kantary Hotel Ayutthaya. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nests, or shark fins and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours, Kantary Hotel Ayutthaya, Management

10/10 ดีเลิศ

Jose Vicente

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fantastic
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Jose Vicente, Thank you for this wonderfully warm and appreciative review of your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. and your generous recommendation. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nests, or shark fins and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

8/10 ดี

Fumiki

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Kantary Hotel Ayutthaya วันที่ 23 ต.ค. 2023
Dear Fumiki, Thank you for this wonderfully warm and appreciative review of your visit to Kantary Hotel Ayutthaya and for your generous recommendation. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel Ayutthaya Management

8/10 ดี

Jean

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Das Hotel liegt direkt an der Zufahrt zur Autobahn, wir hatten jedoch einige Mühe die Zufahrt zum Hotel zu finden. Von den Sehenswürdigkeiten in Ayutthaya ist das Hotel ca. 5 km entfernt. Unser Appartment war gross und gut eingerichtet, die Betten waren aber hart, und die Klimaanlage liess sich nicht wirklich steuern. Der Pool und Whirlpool auf dem Dach sind ein Highlight des Hotel, von oben hat man auch eine gute Aussicht. Das Frühstück war sehr reichhaltig, die Qualität aber nicht ganz top. Das Verhältnis Preis-Leistung ist aber sehr gut.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Kantary Hotel Ayutthaya, Management วันที่ 16 ต.ค. 2023
Dear Jean , Thank you very much for your nice review and comments, We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We are very happy to hear that overall you have enjoyed your stay at Kantary Hotel Ayutthaya. And We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel Ayutthaya, Management.

8/10 ดี

Jim

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel close to 32 Motor Way and easy to drive to Ayutthaya historical park
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Kantary Hotel Ayutthaya, Management วันที่ 5 ส.ค. 2023
Dear Jim, Thank you very much for your nice review and comments, We are very happy to hear that you have enjoyed your stay at Kantary Hotel Ayutthaya. And We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel Ayutthaya, Management

10/10 ดีเลิศ

Tim

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Sivachart

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location not that great
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023

6/10 พอใช้

yannick

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

yoshikazu

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 26 ม.ค. 2023
Dear yoshikazuมThank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel, Ayutthaya We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 ดี

RAYMOND

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 13 ม.ค. 2023
Dear RAYMOND,Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel, Ayutthaya We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 ดี

sabine

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent rapport qualité prix
L’hôtel est un peu loin du centre. Le personnel est efficace. Les pdj est très varié. Bon matelas.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 9 ม.ค. 2023
Merci pour ces aimables paroles lors de votre visite à l'hôtel Kantary, Ayutthaya. Vous comprendrez sans doute que le développement moderne a été limité autour des précieuses ruines. Nous sommes cependant ravis que vous ayez apprécié votre visite.Très sincèrement, la Direction, Kantary Hotel, Ayutthaya.

8/10 ดี

ALEXANDROS

8/10 ดี

Michael

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

6/10 พอใช้

Rattanaporn

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 7 ก.ค. 2022
Dear Rattanaporn, Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel, Ayutthaya We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

KEIDO

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
304エリアでは安心して日本人が滞在できる数少ない宿。朝食ビッフェが充実しています。
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Kantary 304 Hotel, Prachinburi Management วันที่ 6 พ.ค. 2022
KEIDO 様 この度はカンタリー304ホテル プラチンブリにご滞在頂きまして、誠にありがとうございます。 お朝食にご満足頂けましたとのこと、大変嬉しゅうございます。 お味噌汁などの定番の和食からタイ料理まで、豊富なメニューをご用意致しておりますが、 クロワッサンやデニッシュなども全て当館のベーカリーで焼いておりまして、 ケープ&カンタリーホテルズグループ全体で手作りにこだわっております。 KEIDO様のまたのご来館をスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。 お忙しいところレビュー頂き、ありがとうございました。

10/10 ดีเลิศ

satomi

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

satomi

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก ผู้จัดการทั่วไป โรงแรมแคนทารี อยุธยา วันที่ 8 มี.ค. 2022
เรียน คุณ satomi, ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์และพึงพอใจของลูกค้าในการเข้าพัก ทางโรงแรมรู้สึกยินดีเป็นอย่างยิ่งที่ลูกค้าพึงพอใจในบริการของเรา และหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ

4/10 แย่

Satanphop

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worse Kantary Hotel Experience
I have been to Kantary Hotels for a few branches but never experienced such a poor service like this one. There was some problem with the aircond which we did inform early evening. The guys came and told us they fixed the aircond but it wasn't. Later the night the aircond didn't function as it was supposed to. They simply asked us (pregnant women and 2-1/2 year-old kid) to move to the new room in the middle of the night without sympathy! this hurt me the most. They could have taken action earlier or checked prior to our stay.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 14 ม.ค. 2022
Dear Satanphop, Thank you for your comments and observations on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We hope that on your next visit you will notice the difference. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก ผู้จัดการ โรงแรมแคนทารี อยุธยา วันที่ 19 พ.ค. 2021
เรียน คุณลูกค้า ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์ และข้อเสนอแนะต่างๆ รวมถึงความพึงพอใจกับการบริการในส่วนต่างๆ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ

8/10 ดี

Yanawat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020

10/10 ดีเลิศ

Suwat

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good hotel
Very good room, service, breakfast, dinner
Good and clean room
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 20 ม.ค. 2020
Dear Suwat, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

Craig

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice
Very nice hotel with great amenities ! The only bad part about our stay was ! We were given a corner room so pretty all day the room was in the sun ! A little hot but comfortable
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 13 ม.ค. 2020
Dear Craig, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours,

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Frühstück war eine Zumutung. Sauberkeit und Service beim Frühstück ebenfalls eine Zumutung. Waren im 15. Stock und noch immer war der Strassenlärm die ganze Nacht zu hören. Im Zugehörigen Kaffee war ein Bier erst ab 17h00 zu bekommen. Preis / Leistung Stimmt hier bei weitem nicht. Keine 4 Sterne würdig.
เข้าพัก 28 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Kantary Hotel Ayutthaya Ihre Gastgeber วันที่ 10 ม.ค. 2020
Sehr geehrter Anonymous, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, diese Bewertung hier auf Expedia zu schreiben. Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie durch den Straßenlärm gestört wurden. Bitte beachten Sie auch, dass es nach thailändischem Recht verboten ist, zwischen 12 und 17 Uhr Alkohol zu verkaufen. Freundliche Grüsse,

6/10 พอใช้

ofer, AU

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Everything was excellent except: The smell of sewage in some areas around the pool on the top floor of the hotel is probably from the flower pots. The amount of detergents in the water was a little too big - I couldn't swim without binoculars. The noise from the street and the air conditioner at night was unlikely and hindered us sleeping more for me than the children. Hotel staff have no in-depth knowledge or contribute to the success of the trip in the old city of Ayutthaya. For example, the only way to take a trip to Ayutthaya is in Tok Tuk. 150 baht one direction. A taxi driver who brought me to the hotel offered to take me a whole trip around the city for 500-400 baht all day. The hotel staff had no idea where the boat tours organized around Ayutthaya came from. So we had to rent a private boat for an hour and a little at 800 baht without a guide who knows English.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 6 พ.ย. 2019
Dear ofer, Thank you for your comments on your stay at Kantary Hotel, Ayutthaya and for your kind evaluation despite the minor criticisms you mention here. We take full note of your observations and we will ask our maintenance team to check the pool area and the chlorination, which is carried out by law. We will ensure that our staff are better armed with necessary information to support guests visiting this lovely ancient city. Nevertheless we thank you for your initial compliment here and should you return to Ayutthaya we should be delighted to welcome you back. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

10/10 ดีเลิศ

Ralf

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Sauberes Hotel, freundlicher Service, schöner großer Pool.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

Mahitti

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice room and great breakfast
Nice room and great breakfast, but car park can get a little too crowded. We were puzzled when the hotel restaurant charged us the 10% service charge for takeaway orders
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 24 มิ.ย. 2019
Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

8/10 ดี

eustace

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wonderful stay
My family & I had a wonderful 1 night stay here. Food was delicious, room was spacious, service was excellent and the property very well maintained.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 23 พ.ค. 2019
Dear eustace, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

4/10 แย่

Missy

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is a worn out, unkempt and unclean property on the side of a busy highway. I blame myself for not looking at the surrounding area closer when I booked, but there is absolutely nothing walkable nearby as it sits in a very industrial area. Our room hadn't been thoroughly cleaned in what looked like a very long time, and the balcony and the window ledges (albeit there would be no view to speak of anyway) was so thick with bird feces, to the point where we wouldn't have even considered opening the doors. For a hotel of only 10 years old, it is obvious that upkeep is not high on the list of priorities for the owner as it appears much, much older. This was definitely the low point of our two week vacation where we stayed in 7 different hotels - so we have lots to compare it to.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 7 พ.ค. 2019
Dear Missy, Thank you for your comments and observations on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We hope that on your next visit you will notice the difference. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

10/10 ดีเลิศ

Timo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I would like to stay again
Everything was fine, except my daughter was complaining about the not so delicous cheese at the breakfast bufett
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 18 เม.ย. 2019
Dear Timo, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

10/10 ดีเลิศ

Tanabadee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

Raymond, Malaysia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel is near to Restaurant, pub, cafe, bar, and night market. Quite hotel.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 5 พ.ย. 2018
Dear Raymond, Thank you for writing to us about your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay. Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

8/10 ดี

Benjie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ok
Good facilities. Staff were not friendly.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 5 พ.ย. 2018
Dear Benjie, Thank you for writing to us about your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay. Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

10/10 ดีเลิศ

Sophie

Excellent quality - well appointed apartment
A well appointed and looked after serviced apartment,15mn drive from the train station and the heritage site. So you need to take a tuk tuk to get there at a flat rate of 150 baht each way. No point in bargaining as it is a flat rate. The area is quite industrial / business but there is a very nice massage place 50 metres down the road and a few places to eat scattered about as well as a Tesco supermarket. In the apartment you have fridge, freezer, kettle, microwave, oven and a washing machine handy when like me you don't like travelling with dirty clothes. No dishwasher but the cleaner will do the washing up for you. (Nice one when on holiday). Wifi is good. As ever we never bother watching TV when on hols so no comment here. We booked a one bedroom apartment - it was the only one available on hotels.com but we got a free upgrade to a two bedroom apartment. There is a gym on site and a lovely roof top pool and jacuzzi. The reception staff was a bit confused as we booked for 3 people but the booking mentioned breakfast for 2 people only which did not make sense. Anyway this was sorted straight away by reception. This is a very comfy place to stay in Ayutthaya if you don't mind not being in the heart centre but as transport cost is okay we were happy to stay there. Staff are very helpful, they printed our new flight boarding pass as our flight to Krabi had been cancelled by Nokair.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 10 ก.ย. 2018
Dear Sophie, Thank you for writing to us at such length about your stay at Kantary Hotel, Ayutthaya and for your generous evaluation. We are pleased that you found the accommodation comfortable and we thank you for your acknowledgement of the service and support of our attentive staff. Should you return to Ayutthaya in the future we should be delighted to welcome you all back. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

8/10 ดี

PongSynthmaster

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice serviced apartment in Ayutthaya
This is an upscale serviced apartment which comes with lot of amenities and space. Room is quite comfort. Breakfast is on par but is one of the best in Ayutthaya
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 10 ก.ย. 2018
Dear PongSynthmaster, Thank you for your sending us your thoughts on your visit to Kantary Hotel Ayutthaya. We hope to have the pleasure of welcoming you back next time you visit our city. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

10/10 ดีเลิศ

Tommy, USA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I stayed at 3 different hotels during my visit the Ayutthaya and the Kantary was my favorite followed by the Sala Hotel and then the Classic Kameo. I will stay at the Kantary next time I come back, everything was 5 stars +.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Kantary Hotel, Ayutthaya Management วันที่ 10 ก.ย. 2018
Dear Tommy, Thank you for your very kind words on your stay at Kantary Hotel, Ayutthaya and for your very generous evaluation. We look forward to welcoming you back in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

10/10 ดีเลิศ

Wichayakorn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel with the best services
Very nice and comfortable hotel with best facilities, staffs are nice and friendly and breakfast has many choices

10/10 ดีเลิศ

Arlene, usa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice Hotel
Perfect hotel. A bit out of the way for historical district but easy to get a tuk-tuk.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2017

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
他も泊まりましたが、ここが一番好きです。
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2017
この度はカンタリーホテルアユタヤをご利用頂きありがとうございます。 またお褒めのお言葉を頂き大変にありがとうございます。もし何かお気づきの点がございま したら遠慮なくお申し付け下さいませ。 またのお越しをお待ちしております。 カンタリーホテルアユタヤ マネージメント