ห้องดีลักซ์ดับเบิล | ตู้นิรภัยในห้องพัก, โต๊ะทำงาน, ผ้าม่านกันแสง, Wi-Fi ฟรี

รีวิว Semeli Hotel

2 out of 5
Semeli Hotel
16 Thiras St., Athens, Attiki

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 126 จาก 342 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 121 จาก 342 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 65 จาก 342 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 14 จาก 342 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 16 จาก 342 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

6.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Marinos วันที่ 2 เม.ย. 2019
We thank you very much ! We hope to be given the chance to accommodate you again ! Merry Christmas Marinos

10/10 ดีเลิศ

Christopher

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really enjoyed my stay, thankyou all for an amazing time. Friendly staff and clean room with a good location.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Maira วันที่ 26 ก.พ. 2024
Thank you very much for taking the time to evaluate us and your satisfaction is the greatest reward to our efforts

10/10 ดีเลิศ

KONSTANTINOS

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Maira วันที่ 26 ก.พ. 2024
Thank you for your review and we will be more than happy to accommodate you again in the future

8/10 ดี

Holger

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Starkes Preis-/Leistungsverhältnis, halbwegs günstige Verkehrslage, freundliches Personal
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 16 พ.ย. 2023
Dear, thank you for taking the time to write your review! We hope to host you again in the future! Beste grüße

10/10 ดีเลิศ

KONSTANTINOS

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 15 พ.ย. 2023
Dear, we thank you for your review! We looking forward to host you again, Best Regards

6/10 พอใช้

Isaiah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good value for what you pay
We had an okay stay at Semeli Hotel. The workers were friendly and helpful. The wifi was very interrupted and the location was a bit average. But overall good value because the price was cheap so no complaints 🙏
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 23 ต.ค. 2023
Dear, Thank you very much for taking the time to write your review and comments.We hope you will give us the pleasure of hosting you again in the future.

10/10 ดีเลิศ

Natalia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 17 ต.ค. 2023
Dear, Thank you very much for taking the time to rate us. We hope you will give us the pleasure of hosting you again in the future.Best Regards

10/10 ดีเลิศ

Umme

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel met my expectations.
เข้าพัก 28 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 13 ต.ค. 2023
Dear Umme,Thank you very much for taking the time to write your review. We are happy to host you!

2/10 แย่มาก

Ioannis

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 24 ก.ย. 2023
Dear, thank you for your rating, although it would be logical if we had some comments from your side, since you were not satisfied enough as it seems from "2", so that we can try to know what it was that displeased you. Unless your score is due to us referring you to Expedia for the invoice you requested, since we are obligated to invoice expedia.com for your reservation

2/10 แย่มาก

Ahmad

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Das zimmer war sehr schmutzig und die klimaanlagen sehr laut gewesen, wc hat nicht richtig funktionier,es war werklicht schrecklich.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 15 ก.ย. 2023
Dear, Thank you for taking the time to write your review. Unfortunately you did n't mention any of your difficulties during your stay at the reception which is always at your disposal to help you.The A/C noise is a matter of correct adjustment, the bathroom is recently renovated and the toilet works perfectly but still we could check it once more during your stay. The lighting in the room is multi-adjustable. Finally, as far as cleanliness is concerned, it is our main priority and it is done with all the applicable hygiene rules, however if you had any complaints you could inform the reception and since Semeli Hotel offers daily cleaning service it is certain that we could satisfy your needs. We are very sorry we did n't not meet your expectations but we are also disappointed that you review us with 1 without giving us the chance to help during your 2 nights stay

10/10 ดีเลิศ

KONSTANTINOS

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Maira วันที่ 2 ก.ย. 2023
Thank you for taking the time to evaluate us and we will be more than happy to accommodate you again in the future

10/10 ดีเลิศ

KONSTANTINOS

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Maira วันที่ 21 ส.ค. 2023
Dear Konstantinos thank you for taking the time to evaluate us and we hope we have the chance to accommodate you again in the furure

10/10 ดีเลิศ

Christopher

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very sweet staff. They treated me like family.
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 14 ส.ค. 2023
Dear Christopher,Thank you for taking the time to write your review and for your kind comments! We are glad that you had a pleasant stay and we hope to host you again in the future, Best regards

2/10 แย่มาก

dilek

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 31 ก.ค. 2023
Dear,An analysis of your strict rating would be expected and appreciated, since during your stay you found everything good and indeed in a room that you finally chose and extended your stay with one-day reservations and you did not complain about anything!

2/10 แย่มาก

Miriam

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very disappointed
First when we make 2 rooms reservation we choose executive rooms. They gave us the worst rooms. One of the room the bathroom door wasn’t working, and the other one was smelling bad. After complaining about the status of the rooms they gave us another ones, but in bad conditions. Every rooms had rugs in very bad conditions. After few days we asked for undust the room because at the wall the prior client wrote a message and at the front desk’s answer was that we were winning too much. We were paying for a service. Wasn’t for free.
เข้าพัก 13 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 29 ก.ค. 2023
Dear, after thanking you for your time to write a review, allow us to question your statements, since the facts are different!! Even the photos (which you should have known that in order to take them you should have received our approval, but it's ok for us) that you posted do not show anything of what you describe. You booked two superior rooms in a 2-star hotel, which were given to you, meeting all the specifications / facilities as mentioned in the channel. Despite being fully booked, as soon as you requested a change of room for your own reasons, we immediately served you and gave you another room, which you actually chose before moving to this one! Our hotel provides daily room cleaning at no additional charge and a change of towels every 2 days. Of course, if the customer needs anything extra, we are happy to serve!! Cleanliness is a priority for us! Also, all areas of the hotel are equipped with a professional air freshener. The cabins in the bathrooms work perfectly. The rooms are renovated and the carpets are new and they are cleaned according to all international cleaning standards. Any mark that can be caused by pulling a suitcase-trolley, chair or anything else, is definitely NOT DIRT. In general, we don't understand your comments (about extra charges, about smells, messages written on the wall of the room?). If a 2-star hotel does not meet your requirements, it would be good next time to pay the corresponding money to stay in a 5-star hotel.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 2 ก.ค. 2023
Dear, thank you for taking the time to post your rating / review

10/10 ดีเลิศ

Patricia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 19 มิ.ย. 2023
Dear Patricia, Thank you very much for taking the time to write your review! It is very important for us and helps us to become even better. We hope to host you again in the future. Best Regards

4/10 แย่

raphael

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Week end a athenes
Bonjour nous avons passee in week end a athenes et nous changeons régulièrement d hotel quand nous venons La chambre est dans son jus meriterait une bonne renovation . Mais le principal probleme que nous avons eu c est une coupure d eau generale du quartier le matin donc impossible de se laver et de faire sa toilette , nous avons demandé si l hotel pouvait nous faire une reduction ou un bon d achat pour une autre nuit mais ils ont refusé en prétextant que ce n etait pas leur responsabilité . Nous comprenons bien que ce n etait pas de leur faute mais ils auraient pu faire un geste commercial . Nous ne recommandons pas cet hotel pour cela
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 12 มิ.ย. 2023
Dear,Thank you for taking the time to write your review. You had a one night reservation, 09-10/06. There were indeed a few hours of general technical problems early in the morning on 10/06 in the wider area of the center with the water supply, something that is completely understandable that can happen without the fault of the hotel. As it is completely understandable that this creates some difficulties for the customer as well. Your stay was carried out normally from 20:00 pm on 09/06 and without any problem. The problem with the water was some hours in the morning (07:00-10:40am) and that's why we offered the option for a free late check out, something you didn't want. These are things that can happen and it is something that cannot be avoided. It just takes a little understanding. we hope that if you ever find yourself in a similar situation as us through no fault of your own, there will be no one who will judge you as harshly as you did us. Best Regards

6/10 พอใช้

Maria

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ένα παραμελημένο ξενοδοχείο
Το ξενοδοχείο είναι παραμελημένο, κρίνοντας από το δωμάτιό μου. Στο ντους δεν υπήρχε υποδοχή για να κρεμιέται ψηλά το καλώδιο- έπρεπε να το κρατάω με το χέρι, ενώ τα νερά διαχέονταν στον χώρο και κατέληγαν προς το δωμάτιο αντί προς το σιφόνι. τα πλακάκια παλιά και γεμισμένα με σιλικόνες. Απαίσια η αίσθηση να πατάω συνέχεια σε νερά. Οι κουρτίνες ήταν από βαρύ πλαστικό με μικρές τρύπες. Άλλες κουρτίνες, φωτεινές δεν υπήρχαν. Το ένα πορτατίφ τοίχου ήταν χαλασμένο, όπως έλειπε και και από το άλλο η υποδοχή για να το τραβήξεις να ανάψει. Στα θετικά, ήταν το άνετο κρεββάτι, η καθαριότητα και η εξυπηρετική και φιλική συμπεριφορά του προσωπικού.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 2 มิ.ย. 2023
Αγαπητή , ευχαριστουμε για το χρονο σας να γράψετε την κριτική σας. οι ντουζιέρες στα δωματια εχουν καμπίνα και δεν μπορούμε να καταλάβουμε πως το νερο βγαινει , εκτος αν την αφήσει καποιος ανοιχτή. Το πατακι που υπάρχει και αλλαζετε καθημερνά ειναι ακριβως για να μην πατατε κατω αν δεν εχετε παντοφλες και επισης παρέχουμε και την δυνατοτητα να προμηθευτειτε παντοφλες σε περίπτωση που δεν εχετε δικιές σας. Τα ντους/μπανια στα οικονομικα δωματια δεν παρέχουν την επιλογη να κρεμιεται η μπαταρια, κατι που αλλωστε δεν αποτελεί βασικη παροχή. Πλαστικές κουρτινες στο δωματιο δεν υπάρχουν εκτος αν εννοείτε τις κουρτινες σκιασης που ειναι απο χοντρο υφασμα και ειναι απαραιτητες για να μην ενοχλεί το φως της ημερας τις ωρες ξεκουρασης. Αν κατι σας δυσκόλεψε στο δωματιο ια επρεπε να το εχετε αναφερει στο φιλικο και παντα προθυμο προσωπικο μας ωστε να το λύσει αμεσα, αλλα δεν ειχαμε καποιο παραπονο απο εσας, αντιθετα παρατείνατε την διαμονη σας και με νεα κρατηση , στο ιδιο δωματιο

10/10 ดีเลิศ

joanna

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Marinos วันที่ 23 พ.ค. 2023
Ευχαριστούμε θερμά για την αξιολόγησή σας και θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε ξανά.

6/10 พอใช้

konstantinos

เดินทางเพื่อธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 8 พ.ค. 2023
Thank you for your review and we will be happy to host you again.

10/10 ดีเลิศ

Stephen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 8 พ.ค. 2023
Thank you so much for your review and we will be happy to host you again.

10/10 ดีเลิศ

KONSTANTINOS

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Κωνσταντίνος วันที่ 11 เม.ย. 2023
Σας ευχαριστούμε θερμά θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε πάλι

10/10 ดีเลิศ

KONSTANTINOS

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก marinos วันที่ 7 ก.พ. 2023
Ευχαριστούμε θερμά για την αξιολόγησή σας και θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε ξανά.

2/10 แย่มาก

Robert

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bed bugs, and lots of them.
การตอบกลับจาก Semeli วันที่ 6 ธ.ค. 2022
Thank you for taking the time to write a review.our hotel meets all the hygiene rules and has all the official certificates for the necessary disinsection. As for your comment, after checking the pest control company nothing was found, we immediately changed your room after suspecting that you saw something in the room. We suspect that for something that was not certified by the authorities and despite the change of room to satisfy your request, the only thing you have to comment on was this. Obviously, we consider your criticism unfair and harsh.

6/10 พอใช้

thierry

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Lina วันที่ 27 ก.ย. 2022
Dear, Thank you for taking the time to write your review. We hope to host you again in the futurebest regards

10/10 ดีเลิศ

KONSTANTINOS

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Lina วันที่ 1 ก.ย. 2022
Ευχαριστούμε θερμά για την αξιολόγησή σας και θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε ξανά.

10/10 ดีเลิศ

Tom

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Gezellig hotel en goed gelegen. Het bevindt zich op wandelafstand van een bushalte, leuke bars, koffiehuizen en restaurants.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Lina วันที่ 2 ส.ค. 2022
Thank you for choosing Semeli Hotel for your stay as well as for taking the time to review and we hope to host you again in the future

4/10 แย่

soraida

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nada recomendable.
Bastante desagradable llegar a una habitación y no poder abrir la puerta. Estaba tan descuadra que lleva todo el piso rallado. Luego la puerta del cuarto de baño tampoco se podía cerrar. En baño era imposible estar. Habían insectos por doquier. Los cuales me picaron por todas partes. Las sábanas rotas y manchadas al igual que las cortina. Cuando bajamos a pedir otra habitación la respuesta fue la siguiente: conocemos el problema de la puerta. No tenemos más habitaciones y para las picaduras puedes ir a comprar en la farmacia un insecticida. Mi hermano tenia otra habitación que era un poco mejor. Cada vez que deseaba ir al servicio bajaba a la otra habitación. Me daba miedo entrar a ese cuarto de baño. Tampoco se podía uno duchar pues era una tina muy pequeño y con un desnivel pronunciado que difícilmente uno se puede duchar en ella.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก semeli hotel athens วันที่ 28 มิ.ย. 2022
Dear, Thank you for taking the time to review. Let us in turn say that the descriptions we have read based not on our opinion but on the comments of our guests, are rather far from reality. Nevertheless, because we always try to meet the requirements of our customers, on the 2nd day of your stay, even if you requested it, we would change your room -although our hotel was full-, but such a thing was not requested. The cleanliness, the disinfestation, the new and clean clothes of our hotel are all things that are accompanied by official documents and mainly is our opinion for a complete and correct hospitality. Our 2star hotel is definitely a place where the "value of money" is high! Finally, remember that you had the choice to book a superior or deluxe room, but chose a budget room in a 2star hotel. Anyway, we hope to host you again in the future and then you may realize that your harsh criticism was rather unfair. kind regards

10/10 ดีเลิศ

Derek

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I enjoyed my stay here. The rooms are very unique!
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Marinos วันที่ 22 มิ.ย. 2022
Thank you very much it was a pleasure having you

6/10 พอใช้

James

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Okay for the price. Toilet seat was broken off completely and was never replaced, even after asking for it twice. Room service also forgot to leave fresh towels once and it took three visits to the reception (over the course of two days) before we got new ones.
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก semeli hotel วันที่ 15 มิ.ย. 2022
Thank you for your time and your evaluation. Let us inform you that in budget 2 star hotel towels do not change every day but we made an exception to satisfy your request. And also that while you were at the reception so many times you never told us about the broken toilet lid so we could change it.

2/10 แย่มาก

Paolo

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

KONSTANTINOS

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Marinos วันที่ 10 พ.ค. 2022
Ευχαριστούμε θερμά για την αξιολόγησή σας και θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε ξανά.

8/10 ดี

Despina

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก semeli hotel วันที่ 4 ส.ค. 2022
Ευχαριστούμε θερμά για την αξιολόγησή σας και θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε ξανά.

4/10 แย่

ANGELIKI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก semeli hotel วันที่ 4 ส.ค. 2022
Ευχαριστούμε θερμά για την αξιολόγησή σας και θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε ξανά.

8/10 ดี

Johannes

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 16 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก SEMELI HOTEL วันที่ 26 ก.ย. 2021
Ευχαριστούμε που επιλέξατε το Semeli Hotel για την διαμονή σας καθώς και για τον χρόνο σας για την αξιολόγηση

10/10 ดีเลิศ

ANASTASIOS

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A clean hotel with very friendly personnel.
There is a big difference between photos and real conditions of the room. A clean hotel with very friendly personnel.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Maira วันที่ 15 ก.ย. 2021
Thank you for staying with us and we appreciate your feedback. We would like to mention that the photos are indicative of the rooms' categories and of course not all rooms are photographed.

10/10 ดีเลิศ

KONSTANTINOS

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Semeli Hotel Athens วันที่ 3 ก.ย. 2021
Ευχαριστούμε που επιλέξατε το Semeli Hotel για την διαμονή σας καθώς και για τον χρόνο σας για την αξιολόγηση

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bon hôtel
Très bon séjour à Athènes dans cet hôtel. Personnel agreable et disponible 24h/24. Tres bon emplacement. Seul bémol, notre réservation pour deux sur le site Hotels.com concernait un lit une place, je ne sais pas comment cela est possible.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก SEMELI HOTEL ATHENS วันที่ 18 ส.ค. 2021
Ευχαριστούμε που επιλέξατε το Semeli Hotel για την διαμονή σας καθώς και για τον χρόνο σας για την αξιολόγηση

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bien
El tamaño de la habitación es bueno, tiene un escritorio y aire acondicionado. Hubo una confusión porque en la aplicación hice la reserva para dos personas pero cuando llegué me dijeron que debía pagar extra porque la reserva estaba para una sola persona. La zona del hotel no me pareció muy segura, me dio miedo salir sola de noche. El personal es amable
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก semeli hotel athens วันที่ 18 ส.ค. 2021
Ευχαριστούμε που επιλέξατε το Semeli Hotel για την διαμονή σας καθώς και για τον χρόνο σας για την αξιολόγηση

10/10 ดีเลิศ

pascal

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel bien situe
Personnel parlant Francais, tres a l ecoute et disponible Hotel tres bien situe a cote d une station de bus Chambre confortable et calme dans une petite rue proche de commerces
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก maira วันที่ 5 ส.ค. 2021
Merci pour votre avis et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à l'hôtel Semeli

10/10 ดีเลิศ

Fatemeh

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Semeli hotel วันที่ 28 ก.ค. 2021
Ευχαριστούμε που επιλέξατε το Semeli Hotel για την διαμονή σας καθώς και για τον χρόνο σας για την αξιολόγηση

10/10 ดีเลิศ

Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice room and service
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Semeli Hotel วันที่ 28 ก.ค. 2021
Ευχαριστούμε που επιλέξατε το Semeli Hotel για την διαμονή σας καθώς και για τον χρόνο σας για την αξιολόγηση

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Décor soigné, situation agréable proche de restaurants, bars et cafés.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Semeli Hotel วันที่ 28 ก.ค. 2021
Ευχαριστούμε που επιλέξατε το Semeli Hotel για την διαμονή σας καθώς και για τον χρόνο σας για την αξιολόγηση

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My family decided on a quick trip to Athens from Turkey and I boked them in this hotel. The surrounding area was run down and scary enough that the taxi driver questioned why they were going there! Once they checked in to their room their were greeted by a stench that didn't go away even after the cleaning staff had cleaned the room. The titles in front of the door were cracked and the door was stuck that my wife feared she would not be able to open the door without aid from the outside. Needless to say with the unsafe neighborhood, smelly room and door that wouldn't opened we swallowed the loss and booked them into a safe, clean and friendly hotel for the rest of their stay. Give this one a pass and don't look at the star ratings as I did but read the reviews on this establishment. The owner should be ashamed of himself.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Semeli Hotel Athens วันที่ 24 ก.ค. 2021
Dear Sir, Let us thank you once again for your comments. We still feel obliged to answer you even though we have already done so in your previous post. and starting from your last prompt to other travelers to read the reviews for our hotel, because they will see the good ratings and comments given to us by our guests and those who have stayed with us because let us not forget that you did not even visit the hotel You did not spend any time with us so that you can really see and judge our hospitality and our facilities. As for all your other comments about our accommodation, we will tell you once again that we are deeply disappointed that your wife did not inform us so that we can arrange that she was busy as we do with all our guests, that is, all of us give 4.11 / 5 for cleanliness and rate our rooms with 4.4 and 5/5. Let us not comment on your last comment in your post because we want to believe that you understand that it is extreme and we are sure that with a second thought you will withdraw it Kind Regards Lina Megalou

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Semeli Hotel วันที่ 12 ก.ค. 2021
Ευχαριστούμε που επιλέξατε το Semeli Hotel για την διαμονή σας καθώς και για τον χρόνο σας για την αξιολόγηση

6/10 พอใช้

KIRIAKI

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Maira วันที่ 24 มิ.ย. 2021
Ευχαριστούμε που επιλέξατε το Semeli Hotel για την διαμονή σας καθώς και για τον χρόνο σας για την αξιολόγηση

10/10 ดีเลิศ

Fadi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Maira วันที่ 24 มิ.ย. 2021
Thank you for choosing Semeli Hotel for your stay and we appreciate your evaluation. We will be more than happy to welcome you again in the future

10/10 ดีเลิศ

xristos

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ωραια διαμονη αλλα ελειπε ενα ψυγειο στο δωματιο να εχω ενα κρυο νερο. Ολα τα αλλα τελεια
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก maira วันที่ 10 มิ.ย. 2021
Ευχαριστούμε θερμά για την αξιολόγησή σας και θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε ξανά. Θα θέλαμε απλά να αναφέρουμε ότι ψυγείο υπάρχει διαθέσιμο στα superior και deluxe δωμάτια.

10/10 ดีเลิศ

Savvas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
"Όλα ήταν υπέροχα"
Για τη κατηγορία του είναι άψογο. Εξυπηρέτηση, Ευγένεια, Τιμή, Άνεση, Καθαριότητα, όλα ήταν τέλεια. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!. Πάντως εγώ θα ξανάρθω!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก maira วันที่ 28 พ.ค. 2021
Ευχαριστούμε για την προτίμησή σας στο Semeli Hotel και για την αξιολόγησή σας. Θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε και πάλι.