สระว่ายน้ำในร่ม, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว Ramada by Wyndham Almaty

4 out of 5
Ramada by Wyndham Almaty
27/1 Baitursynov Street, Almaty

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 18 จาก 64 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 32 จาก 64 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 6 จาก 64 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 5 จาก 64 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 3 จาก 64 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Harun

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Edward

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Christopher

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

8/10 ดี

Mohammad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
room was big staff were friendly - the location was a bit far from the city center
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2022

4/10 แย่

Vassily

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 21 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

UGUR

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nov Trip
Great stay. Clean and well run hotel
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2020

8/10 ดี

Jongkuk

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

8/10 ดี

Vibhas Kumar

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ramada Jan Stay
Trip was good ! We requested late check out & alternatively they offered us free SPA access for taking bath , which was a good gesture from their end.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Muharrem

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good stay
Good hotel
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Hassan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The best place to stay for people visiting Almaty.
My stay at Ramada was great. They let me keep the executive room when I extended my stay and the staff was always very cooperative with whatever I needed. The local area and the space where the hotel is very safe and clean, The city center isn't far from here and it has some great restaurants around too.
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

TOMOYA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
コスパの良いアルマトイの宿
ホテル内にプールやサウナもあり、朝食も美味しく、ビジネスセンターも使いやすいので、ビジネス用途で快適に滞在できます。 朝食には、オムレツや目玉焼きなどを焼いてくれます。
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Shella

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wonderful
They were able to accommodate our early arrival since we had an early flight and another flight later that day. The spa services were fantastic. The food was amazing. I highly recommend this hotel and will definitely stay again.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Farouk k

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

MIN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

mohamed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
جديد جدا
موقع مناسب الفندق نظيف سرعه في طلبيه الخدمات بصفه عامه الفندق جيد جدا. الملاحظة أنا كنت حاجز ثلاث غرف وعندي تأكيد بذلك ولكن للأسف عند الرسبشن أخبرني الموظف بأن عندك حجز لغرفين فقط
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

2/10 แย่มาก

Changmin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

EDUARD

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Отличный отель для деловой поездки
Номер просторный, хорошо отремонтирован, есть рабочий стол, чайник с чайными принадлежностями, холодильник. Санузел просторный. Завтраки очень хорошие. Месторасположение отеля хорошее.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

Saeed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
جيد
الفندق جيد من حيث الموقع والنظافه الفططور لابأس به وغير متجدد لايوجد شطاف الغرف غير عازله للاصوات لاتوجد خدمه حمل الامتعه
เข้าพัก 8 คืน, มิถุนายน 2019

4/10 แย่

JIN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
시설은 좋음, 직원들 서비스는 완전 꽝!
시설이나 음식에 있어서는 가격대비 만족합니다. 단 직원들 서비스는 영 아닙니다. 밤에 아이가 아파서 오바이트를 했는데 패널티를 20,000(한화 60,000원)팅게를 부과하더라구요! 그리고 무엇을 하던 돈을 자꾸 요구해요! 지하에 있는 맛사지를 받았는데 체크아웃할때 계산한다고 했는데 직원은 계속 현금을 요구하고 계속 초인종을 누르고 암트 직원들 서비스는 진짜 꽝 입니다.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

Juliet

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Onur

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hersey cok guzel ve temizdi
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

Marcie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Consistently a good stay!
This hotel was very convenient - my company uses this hotel often when coming thru town.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Allergy concerns at the restaurant
The hotel is a beautiful building, and my room was large, clean, and super comfortable. The hotel restaurant was not as pleasant of an experience though. I have a nut/almond allergy and, even though it was not listed on the menu, they served a side dish of broccoli with almonds. I tried to pick the almonds out, and eat around it, and I began to have an allergic reaction, so I stopped eating. When I tried to explain to the servers that the menu should say if there are nuts, he kind of nodded his head but did nothing to apologize, and they still made me pay for the side dish I wasn't able to eat. There may have been a language barrier, but I was very frustrated with the experience.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

6/10 พอใช้

Abdullah

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2019

8/10 ดี

Vibhas Kumar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
very comfortable , and good location to shopping .
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018

10/10 ดีเลิศ

Kaushik

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great hotel
Its a very good hotel near the downtown area, walking distance of an Indian restaurant. The hotel is very clean and the concierge desk was super helpful. We had an early morning flight and they packed us vegetarian breakfast at 5.15 in the morning
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Recommendable.
High level, free, safe. Very tasty food. Everything I wanted was done. Very nice and helpfull Staff. A good base for your stay in Almaty. Almost everywhere I walked, that was my intention. For those who do not like to walk a little long distances.
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2018

8/10 ดี

Jia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, มิถุนายน 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
viaggio ad Almaty per meeting di lavoro.
Viaggio ad Almaty per meeting di lavoro. Buon hotel dal sapore "vintage". Avrebbe bisogno di alcune ristrutturazioni. Il servizio è comunque ottimo. Camera troppo calda.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2017

8/10 ดี

Ozzie, Netherlands

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
pity the heating wasn't working in the whole hotel, as it become colder in the evenings. So the hotel organised a heater for the room, fast service. Unfortunately very limited choice in beer (only 1), they said every day new delivery tomorrow and that went on for my entire visit puff a week. overall great hotel good service, good mix of food choices.
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2017

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
iyi otel
temiz ve rahat otel. Fakat kahvaltı daha iyi olabilirdi.
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2017

8/10 ดี

Scott

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice quiet hotel with massive rooms
The hotel is clean and the rooms are massive, it was very quiet which suited me as I needed to carry out some work and sleep. The staff were friendly and helpful.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2017

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
What you expect for a business has hotel in Almity
There is better and there is worse. About what I expected for the price point.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2017

10/10 ดีเลิศ

Shigeaki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, มิถุนายน 2017

8/10 ดี

emre

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

Harri

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

Giovanni

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

10/10 ดีเลิศ

MikahJay, Japan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
日本語の話せるコンシェルジュがいました。部屋は値段の割に広く、窓も大きく贅沢な造りでした。お風呂はバスタブ付き。
การตอบกลับจาก General Manager Mr. Cem Ciritci วันที่ 4 ธ.ค. 2016
親愛なるゲスト、 ご清聴ありがとうございました。 私たちは本当にあなたが私たちと一緒にご滞在を楽しんでいただければ幸いです。私たちはAlmatyへのあなたの次の訪問のために喜んであなたのホストになるでしょう。 宜しくお願いします、 Cem Ciritci ゼネラルマネージャー

10/10 ดีเลิศ

park city Ut, ALMATY KAZAKHSTAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very nice hotel in a lovely walking area of city
The room was very clean and well decorated. Great blackout curtains ac above average amenities nice bathroom and bedding. Hotel staff and restaurant were excellent. English spoken here unlike other hotels where I have stayed in almaty. They helped us go to sunkar falcon sanctuary
Sunkar raptor sanctuary
การตอบกลับจาก General Manager Mr. Cem Ciritci วันที่ 2 ธ.ค. 2016
Dear Guest, Thank you for your kind words! We really happy to read your feedback and glad that you enjoyed your stay! We are looking forward to welcome again and make sure you get an excellent experience. Best Regards, Cem Ciritci General Manager

6/10 พอใช้

Christa, North Carolina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overall fine experience, just wouldn't advise asking the front desk to order you a taxi- it took 30 minutes to arrive and overcharged me by triple. Also ended up having to pay to have my clothes pressed 'express' because the ironing board service (where they bring an iron and ironing board to your room) had already ended for the day.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 ธ.ค. 2016
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and sharing your feedback. We are very sorry that your stay did not meet your expectations Please, be informed that taxi rates are provided by outsource company without additional fees. We have reviewed several companies and will be including different representatives with mid and high range prices. Regarding the ironing board service, we will discuss it with front office supervisors and review renting hours. Once again on behalf of our staff we would like thank you for staying with us and we hope you give us another chance again. Best Regards, Bekzat Massalim PR & Marketing Manager.

6/10 พอใช้

Mehmet E., istanbul

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Tink Ramada Global but act Ramada local!
needs more attention to cleaning and general service quality.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 ธ.ค. 2016
Dear Mr. Mehmet, Thank you for sharing your feedback. All your comments are noted and will be discussed among managers for further review. On behalf of our entire team we would like to thank you again for staying with us and hope that in the future we may welcome you back in Almaty to improve your experience at Ramada Almaty. Best Regards, Bekzat Massalim PR & Marketing Manager

2/10 แย่มาก

max, münchen

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Viel zu teuer für die erbrachte Leistung
We arrived at this completly overpriced hotel and the first impression was horrible. The Staff could nit speak englisch and they werent able to change euros. Then we went up to the room .The ac was not working so we had to ask for another room and had to wait for 1 hour till we got a new one , and that after 17 hours traveling. The next thing was there is a minibar but its empty !! So we called the roomservice for drinks but they couldnt understand us. To the Room : Its old and smelled bad the bed was uncomfortable and the sheets werent clean. The List goes on and on . So a give you an advice avoid that Place of any means necessary. There are more fun ways to burn your money
การตอบกลับจาก General Manager Mr. Cem Ciritci วันที่ 2 ธ.ค. 2016
Dear Max, We would like to thank you for sharing your feedback and choosing our hotel. We are sorry that you had unpleasant experience during your stay. Please, be informed that front office staff qualification have been reviewed and currently in process of evaluation. Regarding the accommodation and service remarks, it is duly noted and will be discussed among supervisors for further improving. We hope you’ll give us another chance to show you that we have improved since your last stay. Best Regards, Cem Ciritci General Manager

8/10 ดี

Lyudmila, Kazakhstan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel for a business trip
Stayed overnight while being on a business trip. Due to lack of stndard rooms, was given a free upgrade to a suite with mountains view. Comfortable hotel in a quiet location with good SPA facilities to relax after a busy day. Clean and comfortable room, reasonably priced room service, however, minibar is heavily overpriced.
การตอบกลับจาก General Manager Mr. Cem Ciritci วันที่ 5 ธ.ค. 2016
Dear Lyudmila, We are glad that you enjoyed your stay with us. Thanks for taking your time for a review. Your comments regarding tea-setup will be addressed to appropriate department. We will gladly be your host again for your next visit to Almaty. Best Regards, Cem Ciritci General Manager

8/10 ดี

ali

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
セーフティーボックスからお金を盗まれました。Stolen cash from deposit box
滞在中セーフティーボックスからお金を盗まれました。 発覚したのがチェックアウト日の朝だった為、とりあえず調査した後に連絡する旨の連絡をもらいましたが、1週間以上経っても何の連絡もありません。 トラブルがあった際の対応が非常にずさんなホテルです。ニ度と宿泊しません。 It was stolen my cash from the deposit box in my room. Revelation was in the morning on check-out date and hotel manager promised to me for contact after the time being investigated, but it has no contact even after more than a week. This hotel's receiving is very sloppy when there is in trouble. I will never stay.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 5 ธ.ค. 2016
Dear Guest, Please, accept our sincere apology. We have checked carefully the complaint and according to security camera footage there is no record of anyone opening the door during your absence including the housekeeping staff. We are very sorry that your money disappeared but it seems that it was elsewhere and not in your hotel room. Please, be informed that front office and housekeeping staff have been questioned and theft timeframe have been checked carefully. Best Regards, Bekzat Massalim PR & Marketing Manager.