วิวสวน

รีวิว เตบะ เฮาส์

2 out of 5
เตบะ เฮาส์
Jalan Sugriwa No.59 Br., Padangtegal Klod, Ubud, Bali

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 41 จาก 151 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 61 จาก 151 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 35 จาก 151 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 7 จาก 151 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 7 จาก 151 รีวิว" "

7.4/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

p, Thailand

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เตียงนุ่มมาก
guesthouse. near road. ... bed very comfortable. but small. breakfast and the door terrible to opening.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 2 ต.ค. 2018
Dear Valuable Guest, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It is our mission to deliver amicably service by introducing indigenous culture of Bali. If there's any inconvenience things happened during your stay then we do apology for it. Thank you for your recommendation as we will improve the services, facilities, and amenities by doing renovation to make sure future guest satisfaction. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Teba House Ubud Bali

8/10 ดี

Porntip, Thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice house.
Nice house. Staff is friendly. Clean and quiet. Worth to stay. Near supermarkets and easy find place to eat.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 2 ก.ค. 2018
Dear Porntip, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It's our mission to deliver amicably service to meet all the guest needs by introducing the indigenous culture of Bali in order to reach balance host & guest satisfaction. If there's any inconvenience things happen during your stay then we do apology for it. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Teba House Ubud Bali

10/10 ดีเลิศ

Tatiana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I would love to come back :)
เข้าพัก 20 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

David

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Needs warm lighting
Bathtub stained with something that looks like mold. Bright blue white bulbs make it feel like a hospital. Needs warm lighting for night time. AC barely cools unless you leave it on all the time which is not good for the environment or the electricity bill
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก AGUS วันที่ 24 ต.ค. 2023
Dear David, Thank you for your time in writing review regarding your stay at Teba House Ubud Guest House. We do apology for the inconvenience happen during your stay. It is our mission to deliver amicably service in order to meet both satisfaction between the host and the guest. Further to your experience: We will do deep cleaning in Bathtub Area by using chemical. The light needs to be upgraded to warm the room. Ubud located in the central of the island with cool weather but sometimes in the long summer is barely cools, perhaps by manage the AC temperature could make it cooler. Again, thank you for your group recent stay. We will always try to improve better service and facilities for our next incoming guest. We look forward to having you and your group again on your next visit to Ubud Bali. Regards, Teba House Ubud Guest House

10/10 ดีเลิศ

Julie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property has beautiful gardens and outdoor areas, small but so nice. Staff very friendly and helpful. Room very basic but clean, and bed comfortable, with ac. Walk to Monkey Forest and shopping, restaurants etc. Good for the price.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

MAYUKO, Suginamiku

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフはフレンドリーで良いてす。施設が古いかな、かなり。
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

Makenna

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

NIN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

José

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Corrie OConnor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The best
Another wonderful stay at Teba House! I will certainly be back next time I am in Ubud. Clean, comfortable bed, wonderful family, beautiful garden, peaceful, and super central. Thanks again!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Corrie OConnor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Teba house has been a beyond perfect place to rest my head while in Ubud. The bed is comfy, sheets are good quality and clean, the location is perfectly central (3-7 min walk to any restaurant or yoga studio), and overall is a true gem. My room had great natural light I found myself extending my stay from 6 days to 12, as I couldn’t bring myself to leave. The host was very accommodating, from bringing fresh towels and cleaning the room, and even helped with antiseptic when I got into a motorbike accident. The garden is beautiful, with birds and hanging flowers throughout. It’s a little sliver of peace in the heart of all the bustle. Couldn’t recommend it more!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023

4/10 แย่

Ad

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Niet voor herhaling vatbaar.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

4/10 แย่

kamalakar

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms are not cleaned on daily basis. The tub and toilet are dirty. Bed sheets are not changed unless you ask for them. Several days the hot water is not there.
เข้าพัก 27 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 4 ต.ค. 2022
Dear Mr. Kamal,Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali.We do apology for the inconvenience as the stay was a long stay promotion then the room was not cleaned on daily basis but upon request basis. The hot water was problems because the gas was empty but it's solved already.Again, thank you for your recent stay at Teba House, we do apology for the inconvenience and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali.Regards,Agus WigunaTeba House Ubud Bali

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very dirty room
The host was nice but the room was filthy (stains on the bed sheets, hairs, ants, dust, spider webs). Quite hot to sleep in there witha fan and no AC. Not great money for value at all.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Management วันที่ 28 พ.ค. 2022
To whom who may concern, Warmest greeting from Teba House Ubud.. Thank you for the review. First of all, we would like apologize for the inconvenience. However, regarding your feedback, the room is always cleaned by our staff and our team will always give the best service for the guest. Once again, thank you for the input and we will use it to improve our service. Best Regards, Management

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
disappointing stay
Our stay here started out positively, but ended poorly. Unfortunately, there was a misunderstanding with an extension we made on our stay, due to language difficulties with the staff at reception. The manager then got involved and essentially berated and demeaned us to try and get us to pay for an extra room to resolve the mistake. He was mocking and condescending, and it made the situation very uncomfortable. In the end, the hotel could be, but there were a number of other issues worth mentioning. Wifi was very poor. It went out entirely for 2 days and every time we mentioned it to the staff, they just said that it was working fine and did nothing to try to fix it. Also, a tampon (not ours) was left in our room in a very visible place by whoever cleaned our room that day. It was also annoying that they made us physically prove that our reservation included breakfasts for all of our family members even though they clearly had the reservation with the same information. Even after we showed them the reservation, they still asked us about it the very next day. If you’re looking for a hassle-free experience in Ubud, this is not it. We would not stay here again or recommend.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 6 มี.ค. 2020
Dear Valuable Guest, Thank you for your time in writing review regarding your stay at Teba House Ubud Guest House. We do apology for the inconvenience happen during your stay. It is our mission to deliver amicably service in order to meet both satisfaction between the host and the guest. Regarding the missunderstanding for room extension: you should realized that you booked standard room but you prefer to stay in deluxe room and didnt want to pay as theres diference rate between deluxe and standard. When we asking you about this you refused to upgrade and choose to move room. We have high room occupancy off course this make us lose profit as you have used the deluxe room and blocked 3 rooms but actually only 2 paid rooms. Regarding the WiFi connection matter, we are sorry... sometimes because of the wheather the WiFi was down but after restart or reset it will work well again properly. For strong signal and fast WiFi actually you may come or use Teba Office WiFi signal. for your information that the room rate include breakfast for two person each rooms so the staff prepare only for 4 person as your family was more than that so we are sorry about that. We will always try to make better experience for our future guest as we have plenty of repeater guest. Thank you for your continuous patronage. I hope the above information could be you in order and we look forward to having you again on your next visit to Ubud Bali. Regards, Teba House Ubud Guest House

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Kleine Zimmer mit Dusche ohne Lüftung also 100% Luftfeuchte nach dem duschen. Frühstück ist lecker aber absolut zu wenig weil man nur eine Portion pro Person bekommt und alles andere kostet dann extra. Also ein erwachsener wird definitiv nicht vom Frühstück satt. Personal ist freundlich und Hilfsbereit mit Touren und Bus Fahrten.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 3 พ.ย. 2019
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihren letzten Aufenthalt im Teba House Ubud Bali. Es ist unsere Mission, durch die Einführung der indigenen Kultur Balis einen gütlichen Dienst zu leisten. Wenn während Ihres Aufenthalts irgendwelche Unannehmlichkeiten aufgetreten sind, bitten wir Sie um Entschuldigung. Vielen Dank für Ihre Empfehlung, wir werden den Service immer verbessern, indem wir Innovationen durchführen, um die Zufriedenheit unserer Gäste auch in Zukunft zu gewährleisten. Nochmals vielen Dank für Ihre fortgesetzte Schirmherrschaft und wir freuen uns darauf, Sie bei Ihrem nächsten Besuch in Ubud - Bali wieder zu sehen. Grüße, Teba House Ubud Bali

6/10 พอใช้

Philip

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overal good value for money.
Accomodation is what you pay for. Room and breakfast were fine. It's in a great location as central Ubud. Ideal if you don't plan to spend much time at the hotel. Hotel staff very friendly and helpful. Only issue is could hear cockerel at early hours of morning. Also booked this room as said it has an in room safe which it does not. Slightly annoyed as was my main reason for booking this room as was arriving with work stuff and needed it to be secure.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 26 ต.ค. 2019
Dear Phillip, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It is our mission to deliver amicably service by introducing indigenous culture of Bali. We do apology that Ubud is a traditional village so all over Ubud could be heared cockerel sound as a traditional environment. For your information that safety box only provided at reception (front office). If there's any inconvenience things happened during your stay then we do apology for it. Thank you for your recommendation as we will improve the services, facilities, and amenities by doing renovation to make sure future guest satisfaction. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Agus Wiguna Teba House Ubud Bali

10/10 ดีเลิศ

Silan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 2 ส.ค. 2019
Dear Silan, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It is our mission to deliver amicably service by introducing indigenous culture of Bali. If there's any inconvenience things happened during your stay then we do apology for it. Thank you for your recommendation as we will improve the services, facilities, and amenities to make sure future guest satisfaction. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Agus Wiguna Teba House Ubud Bali

6/10 พอใช้

Gregoire

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 20 ก.ค. 2019
Dear Gregoire, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It is our mission to deliver amicably service by introducing indigenous culture of Bali. If there's any inconvenience things happened during your stay then we do apology for it. Thank you for your review as we will improve the services, facilities, and amenities to make sure future guest satisfaction. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Agus Wiguna Teba House Ubud Bali

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely people and lovely inner courtyard. Very handy location in Ubud.
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 5 ก.ค. 2019
Dear Valuable Guest, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It is our mission to deliver amicably service by introducing indigenous culture of Bali. If there's any inconvenience things happened during your stay then we do apology for it. Thank you for your recommendation as we will improve the services, facilities, and amenities to make sure future guest satisfaction. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Agus Wiguna Teba House Ubud Bali

8/10 ดี

MASATO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
WifiのみNG!!!!!
WiFi以外は、快適です。FreeWifiを記すなら、改善を要求したいと思います。 アットホームな雰囲気の中、ゆったりのんびり過ごせ、満足しています。
เข้าพัก 28 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel run by nice people
Hotel staff were all very friendly and helpful. Breakfast was provided and the rooms were simple but had everything you need. The highlight of this place is definitely the gardens in the courtyard. Wifi was a bit spotty.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 15 พ.ค. 2019
Dear Valued Guest , Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It is our mission to deliver amicably service by introducing indigenous culture of Bali. If there's any inconvenience things happened during your stay then we do apology for it. Thank you for your recommendation as we will improve the services, facilities, and amenities to make sure future guest satisfaction. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Agus Wiguna Teba House Ubud Bali

4/10 แย่

daniel

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Insecte à volonté
Invasion de fournie ou insecte quelconque dans la chambre, et la réception ferme à 233h, donc difficile de se plaindre la nuit. La porte se barre avec un petit cadena, donc très facilement quelqu’un peut venir voler. L’hotel Est bien situé et le personnel gentil
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 16 เม.ย. 2019
Cher Daniel, Merci pour votre récent séjour à Teba House Ubud Bali. Notre mission est de fournir un service à l'amiable en introduisant la culture autochtone de Bali. Si des problèmes surviennent pendant votre séjour, nous nous en excusons. Merci pour votre recommandation car nous allons améliorer les services, les installations et les commodités pour assurer la satisfaction future des clients. Vous vivez dans l'île tropicale avec la nature, alors c'est une chose normale qui s'est passée dans la pièce. Encore une fois, merci pour votre soutien continu et nous espérons vous revoir lors de votre prochaine visite à Ubud - Bali. Cordialement, Teba House Ubud Bali

10/10 ดีเลิศ

Pantilimon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Thank you Teba House
Very warm and kind family, we felt very welcomed. Very clean, and nice garden. They contributed to our amazing experiences in Ubud.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 12 เม.ย. 2019
Dear Pantilimon, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It is our mission to deliver amicably service by introducing indigenous culture of Bali. If there's any inconvenience things happened during your stay then we do apology for it. Thank you for your recommendation as we will improve the services, facilities, and amenities to make sure future guest satisfaction. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Agus Wiguna Teba House Ubud Bali

8/10 ดี

becky, Cornwall, gb

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I enjoyed the location and the layout of the homestay
เข้าพัก 14 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 10 เม.ย. 2019
Dear Becky, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It is our mission to deliver amicably service by introducing indigenous culture of Bali. If there's any inconvenience things happened during your stay then we do apology for it. Thank you for your recommendation as we will improve the services, facilities, and amenities to make sure future guest satisfaction. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Agus Wiguna Teba House Ubud Bali

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place is nice, friendly staff, liked the fruit plate and omelette breakfast. Only negative part was that the AC didn’t work during my stay.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 7 เม.ย. 2019
Dear Valuable Guest, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It is our mission to deliver amicably service by introducing indigenous culture of Bali. If there's any inconvenience things happened during your stay then we do apology for it. Thank you for your recommendation as we will improve the services, facilities, and amenities by doing renovation to make sure future guest satisfaction. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Agus Wiguna Teba House Ubud Bali

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It's always a pleasure to stay at Teba House, the familly and the staff are always doing their best to help me. The room was really clean, the bed so white and clean. Thank you !
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 4 เม.ย. 2019
Dear Valuable Guest, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It is our mission to deliver amicably service by introducing indigenous culture of Bali. If there's any inconvenience things happened during your stay then we do apology for it. Thank you for your recommendation as we will improve the services, facilities, and amenities to make sure future guest satisfaction. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Agus Wiguna Teba House Ubud Bali

8/10 ดี

VIACHESLAV

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Хорошее месиоположение и обслуживающий персонал! За такую стоимость всё замечательно
เข้าพัก 10 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 19 ก.พ. 2019
Уважаемый гость, Спасибо за ваше недавнее пребывание, и мы с нетерпением ждем встречи с вами. С уважением

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Super home stay
Super home stay
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 3 ม.ค. 2019
Dear Valuable Guest, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It is our mission to deliver amicably service by introducing indigenous culture of Bali. If there's any inconvenience things happened during your stay then we do apology for it. Thank you for your review as we will improve the services to make sure future guest satisfaction. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Agus Wiguna Teba House Ubud Bali

10/10 ดีเลิศ

Aman, Delhi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel is fine for what I paid! location is excellent !! Problem is lizard sometimes :D
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 5 พ.ย. 2018
Dear Aman, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It is our mission to deliver amicably service by introducing indigenous culture of Bali. If there's any inconvenience things happened during your stay then we do apology for it because of it's cultural and habitats. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Teba House Ubud Bali

10/10 ดีเลิศ

Fanny

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Warm, welcoming and generous!
Teba House is a family owned company, and you could really tell because they are all so welcoming, warm, generous and try their very best to satisfy your needs and wishes. There is a new breakfast every fourth day, which is really appreciated, and it also comes with a nice and cozy view at their breakfast spot. Whenever we wanted we also got hot water with coffee or tea to our room in the evening. Our room wasn't anything special, no AC (we had a ceiling fan) but overall OK. The good thing tho is that they clean your room every day and give you new fresh towels. The wifi was pretty slow, but it worked. I would definitely recommend Teba House, whether you're a couple or a family, you will enjoy your stay with this lovely family!
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 2 ต.ค. 2018
Dear Fanny, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It is our mission to deliver amicably service by introducing indigenous culture of Bali. If there's any inconvenience things happened during your stay then we do apology for it. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Teba House Ubud Bali

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
비록 냉장고는 없지만 위치적으로 나쁘진 않음
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 1 ต.ค. 2018
Dear Valuable Guest, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It is our mission to deliver amicably service by introducing indigenous culture of Bali. If there's any inconvenience things happened during your stay then we do apology for it. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Agus Wiguna Teba House Ubud Bali

6/10 พอใช้

claudio, vignola mo

Guest house 2* il prezzo compensa la qualità , pulito , va benissimo per chi non ha troppe pretese per il confort
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 2 ก.ย. 2018
Caro claudio, Grazie per il tuo recente soggiorno a Teba House Ubud Bali. La nostra missione è di offrire un servizio amichevole introducendo la cultura indigena di Bali. Se c'è qualche inconveniente durante il vostro soggiorno, ci scusiamo per questo. Grazie per la vostra raccomandazione, poiché miglioreremo i servizi, le strutture e i servizi effettuando lavori di ristrutturazione per garantire la futura soddisfazione degli ospiti. Ancora una volta, grazie per il vostro continuo patrocinio e non vediamo l'ora di averti di nuovo nella tua prossima visita a Ubud - Bali. Saluti, Teba House Ubud Bali

8/10 ดี

塾長, Japan

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
朝食付きで立地もいい
ファミリーはフレンドリーだがスタッフは愛想がない。朝食は毎日違うメニューだがボリュームはない。シャワーはお湯がでるので嬉しい。タオルは言わないと絶対に代えてくれない。この立地とお湯シャワーで朝食付きならアリだと思う。
เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 12 ก.ค. 2018
Dear Valuable Guest, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It's our mission to deliver amicably service to meet all the guest needs by introducing the indigenous culture of Bali in order to reach balance host & guest satisfaction. If there's any inconvenience things happen during your stay then we do apology for it. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Teba House Ubud Bali

6/10 พอใช้

まつ

細部にこだわらなければ
現地に飛び込みで宿探しに時間を使いたくないという人には選択肢の1つとしてありだと思います。 コスパ的には納得できる宿だと思います。 ただ、ウブドにはゲストハウスがたくさんあるので、予算重視や部屋の雰囲気を見てから決めたいという人は、昼到着とかなら飛び込みでも宿はなんとかなると思います。 値段を考えれば納得できるのですが、細部は粗が目立つところもあります。 今回はバスタブ付の部屋に泊まったのですがなぜかお湯がでない時間があったり、扉の建て付けが悪く一応鍵はかけられるが隙間が目立つとか、窓枠がボロくて鍵が機能しない窓があったり。 あと、オーナー夫婦は愛想がいいのですが、若い従業員は結構無愛想な人が多かったのが気になりました。 朝食は付いてますが、かなりシンプルな内容です。 まあ、朝食についてはどの宿も似たようなものだと思いますが。
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2018
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 2 มิ.ย. 2018
親愛なる貴重なゲスト、 Teba House Ubud Baliでのご滞在をありがとうございます。   バランスの取れたホストとゲストの満足度を達成するために、バリの先住民族の文化を紹介することで、お客様のあらゆるニーズにお応えする丁寧なサービスを提供することが私たちの使命です。   ご滞在中に何か不便が生じた場合は、謝罪します。 また、ご支援いただきありがとうございます。また、ウブド - バリへの次回のご訪問にお越し頂き誠にありがとうございます。 よろしく、 テバハウスウブドバリ

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 12 ธ.ค. 2018
Dear Valuable Guest, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Bali. It's our mission to deliver amicably service to meet all the guest needs by introducing the indigenous culture of Bali in order to reach balance host & guest satisfaction. If there's any inconvenience things happen during your stay then we do apology for it. Again, thank you for your continues patronage and we look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards, Teba House Ubud Bali

8/10 ดี

匿名, 横浜

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
朝食がおいしいリーズナブルなゲストハウス
宿泊費が安く家庭的なゲストハウスでした。 従業員さんも笑顔が素敵な方ばかりでしたし、かわいい犬もいました。 最初に通された部屋のトイレのドアが壊れていたので別の部屋に替えてもらいましたが、嫌な顔もされずほっとしました。 ただ替えてもらった部屋の浴室には小さなアリが常に数匹いたので気になる人は泊まらないほうがよいかと思います。またタオルも毎日替えてくれるわけでもないので気になる人はやめたほうが良いです。 モンキーフォレストにも近く、徒歩圏にリーズナブルなワルンがいっぱいあります。宿の前に出た屋台で1万rpのbaksoを購入しましたがtebaハウスで食器が借りられ、食堂で食べることができました。cocoスーパーも近いです。
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2018
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 3 พ.ค. 2018
親愛なる貴重なゲスト、 Teba House Ubud Baliでのご滞在をありがとうございます。   バランスの取れたホストとゲストの満足度を達成するために、バリの先住民族の文化を紹介することで、お客様のあらゆるニーズにお応えする丁寧なサービスを提供することが私たちの使命です。 ご滞在中に何か不便が生じた場合は、謝罪します。 また、ご支援いただきありがとうございます。また、ウブド - バリへの次回のご訪問にお越し頂き誠にありがとうございます。 よろしく、 テバハウスウブドバリ

8/10 ดี

Sara

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mysigt och fint
Jättefin trädgård och pooler. Lugnt och skönt. Däremot kunde man bara låsa dörren till rummet med ett stort hänglås vilket gjorde att en liten människa kan krypa in i rummet även när det är låst..
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 28 เม.ย. 2018
Tack för din senaste vistelse på Teba House Ubud Bali.   Det är vårt uppdrag att leverera amicably service för att möta alla gästbehov genom att införa den inhemska kulturen i Bali för att nå balansvärd och gästnöjdhet. När det gäller frågan: All standardrummets dörr är utrustad med ett säkerhetshänglås som det är en traditionell balinesisk dörr. Du bor i balinesisk familjeförening och vi garanterar att du är säker vistelse hos oss.   Om det finns några besvär som saker händer under din vistelse så ber om ursäkt för det. Återigen, tack för din fortsatta beskydd och vi ser fram emot att ha dig igen vid ditt nästa besök i Ubud - Bali. Hälsningar, Teba House Ubud Bali

8/10 ดี

Sayo, Japan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
アットホームな、素敵な従業員
バリニーズな建物で雰囲気が素敵でした。すれ違うたびにお母さんやお父さんが「今日は何するのー?」「どうだったー?」など会話を弾ませてくれたり、色々な提案をしてくれました。他の従業員もかなり若い男性が多かったですが、はにかみながら挨拶してくれるので良かった。部屋はシャワーのヘッド?をかけるところが壊れていたり、シーツが少し汚れていたり、神経質な人には合わないと思います。部屋のそとのベンチで座っていると、虫やネズミがちょこちょこ顔を出します。朝食は軽いものですが美味しかったです。
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 14 มี.ค. 2018
あなたのレビューをありがとう。私たちはあなたの将来をよりよくサービスするために最善を尽くしています。

8/10 ดี

Valentina, Padova

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
buona location per visitare Bali
Io e mio marito abbiamo soggiornato in questa guest house che si è rivelata in posizione molto favorevole per visitare Bali con comodità. Inoltre il centro in cui è situata, Ubud, è ricco di luoghi significativi da vedere e pieno di localini e warung (trattorie) ottime. La guest house è immersa in un bellissimo giardino tropicale e i proprietari presenti in casa sono garanzia che ogni minima richiesta venga subito soddisfatta!
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Teba House's Team วันที่ 4 ม.ค. 2018
Grazie per il tuo recente soggiorno a Teba House Ubud Bali. La nostra missione è quella di offrire un servizio amichevole per soddisfare tutte le esigenze degli ospiti introducendo la cultura indigena di Bali al fine di raggiungere un equilibrio tra la soddisfazione degli ospiti e degli ospiti. Se c'è qualche inconveniente durante il vostro soggiorno, ci scusiamo per questo. Ancora una volta, grazie per il vostro continuo patrocinio e non vediamo l'ora di averti di nuovo nella tua prossima visita a Ubud - Bali. Saluti, Teba House Ubud Bali

8/10 ดี

EIJI

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 28 พ.ย. 2017
Thank you for your review and your recent stay at Teba House Ubud Guesthouse. If there's any inconvenience things happened during your stay then we would like to do apology for it. We look forward to having you again on your next visit to Ubud - Bali. Regards

6/10 พอใช้

sony, paris

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Bien suite très jolie jardin
Chambre à meilleurer svp Tranquille. Merci
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก agus wiguna วันที่ 30 พ.ย. 2017
Merci pour votre commentaire et nous allons essayer d'améliorer la salle.

6/10 พอใช้

AusinIndo, Sydney

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location, gardens & price; but not so clean
If you're looking for an extremely affordable place for a short stay in beautiful Ubud, this could be for you as long as you're not fussy. They've kept their gardens very nicely. My facilities were old and nothing special, but I could deal with that. Service was passable. I do think the rooms need better cleaning, however. I saw a large cockroach as soon as I got in. Fair enough, sometimes rooms get cockroaches. But then I saw lots of what looked like insect remains on the floor all around the the edges of overhanging furniture. It wasn't pretty.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก agus wiguna วันที่ 28 พ.ย. 2017
Dear Guest, Thank you for your review and we do apology for inconvenience. We will try to fix the problems as sometimes it's hard to against the nature. Regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 28 พ.ย. 2017
Dear Guest, Thank you for your review and we will always try the best to deliver excellent service. Thank you and Regards

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
basic; cultuur van Bali aanwezig
een trekkers accommodatie, basic waarin de cultuur van Bali aanwezig is. Personeel kalm en vriendelijk , huiselijke sfeer. Lekkende kraan , minimaal 4 weken hoort erbij en geeft een rustiek mantra geluid. Plan , plan toch? Een nieuwe Teba house is groeiende op Jalan Bishma, waar locatie ook super ligt
เข้าพัก 25 คืน, กันยายน 2017
การตอบกลับจาก agus wiguna วันที่ 3 พ.ย. 2017
Geachte gast, Bedankt voor je recente verblijf in Teba House Ubud, Bali. Onze missie is om een vriendelijke service te bieden door de inheemse cultuur van Bali te introduceren om te voldoen aan de balanstevredenheid tussen gast en gast. Als er tijdens uw verblijf ongemak is, willen we onze excuses aanbieden. We hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groeten

6/10 พอใช้

Jean-philippe

correct (chambre basique) / qualité prix : ok
proche de tout (10/15mn a pieds de la monkey forrest). la chambre est correct, ventilateur qui ne marche que sur la force 4 (et dc un peu bruyant), eau chaude meme si parfois elle saute un peu. wifi correct, pas grande vitesse et saute un peu aussi ms suffisant pr me mettre un film(meme si des fois ça bloque un peu). le service est bien, si tu leur demande quelques choses ils essaient de t'aider.Petit dej. correct (assiette de fruit + omelette + café).Petit jardin ms super mignon, c'est relaxant. Pour louer un scoot, faire une excursion au volcan batur ils ont des prix normaux (50.000 le scoot et 350.000 le volcan avec degustation de cafe au retour). organisation de mon depart pour nusa lembogan a un prix normal (250.000 avec le transport jusqu'au bateau). les seul vrai moins sont le coq du voisin qui me reveillait a 4h du mat, quelques chiens qui aboient autour et leur petite qui apprend a jouer au piano(elle en fait pas toute la journée, peut etre 30mn/jour ). Pour le prix j'ai trouvé ça correct +, en gros pr un voyage comme le miens ça va (voyage sans trop depenser ms avec sa propre chambre, wifi, eau chaude), ms si c'est pour vraiment relaxer tranquilou et rester sur place pas sur que ce soit l'ideal.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2017
การตอบกลับจาก Agus Wiguna วันที่ 2 พ.ย. 2017
Cher invité, Merci pour votre récent séjour au Teba House Ubud, Bali. Notre mission est de fournir un service amical en introduisant la culture indigène de Bali afin de satisfaire la satisfaction d'équilibre entre l'hôte et l'invité. S'il y a un désagrément pendant votre séjour, nous aimerions faire des excuses pour cela. Nous espérons vous revoir bientôt. Cordialement

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very friendly and helpful staff. Breakfast was great.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2017
การตอบกลับจาก agus wiguna วันที่ 13 พ.ย. 2017
Dear Guest, Thank you for your recent stay at Teba House Ubud Guesthouse. It is our mission to deliver amicably service by introducing indigenous culture of Bali in order to meet balance satisfaction between the host and the guest. Again, thank you for your staying with us and we look forward to having you again on your next visit to Ubud, Bali. Regards,

10/10 ดีเลิศ

Andrea

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
great hotel
we were very happy staying there. the locations is good and the staff is very nice and helpful.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2017

8/10 ดี

TAKASAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
家族経営のようで、アットホームな雰囲気。静かなロケーション。
宿泊したのはデラックスルームで、広さは十分にありました。またこのデラックスルームには、冷蔵庫も完備されており、快適に過ごせました。道路からも少し奥まった場所にあり、静かなホテルでした。スタッフは、いつも笑顔で挨拶してくれて、気持ちよかったです。安宿の為か、バスタオルを交換してくれていないときもありましたが、交換をリクエストすると問題なく対応してくれました。安宿を利用しながら、酷評をする人がいますが、値段相応を念頭において宿泊すると、問題ないと思います。

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Staff asks to treat them like family.
The hotel is really well kept and has very friendly staff. As soon as I arrived they asked me to treat them like family.