สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว เบย์ บีช รีสอร์ท

5 out of 5
เบย์ บีช รีสอร์ท
132/3, 277/9 ม.12 ซ.จอมเทียน 14/1, ถ.นาจอมเทียน ต.หนองปรือ อ.บางละมุง, พัทยา, ชลบุรี

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 13 จาก 41 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 16 จาก 41 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 6 จาก 41 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 41 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 5 จาก 41 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

8.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Somchai

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Management Team, Bay Beach Resort Jomtien วันที่ 19 เม.ย. 2019
Thank you very much for the great review. We're so happy that you enjoyed during staying here at Bay Beach Resort Jomtien. We hope you will visit us again for your next trip. With best regards,

2/10 แย่มาก

chayut

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
อาหารดี ห้องพักดี พนักงานดีทุกแผนก ยิ้มแย้มดี ยกเว้นพนักงานดูแลสระว่ายน้ำ ไม่น่าปาก้อนหินใส่ลูกค้า ทำให้ภาพรวมแย่เพราะพนักงานเพียงคนเดียว เรียนท่านเจ้าของรร.ตรวจสอบจากผจก. ผมมีแจ้งผจก. เมื่อวันที30/3/62
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก ฝ่ายบริหารโรงแรมเบย์บีชรีสอร์ท จอมเทียน วันที่ 22 พ.ค. 2019
โรงแรมเบย์บีชรีสอร์ท จอมเทียน ขอขอบพระคุณท่านเป็นอย่างยิ่งที่ให้ความไว้วางใจใช้บริการห้องพักกับทางโรงแรม และขอพระคุณสำหรับการรีวิวในครั้งนี้ ทางโรงแรมต้องขออภัยเป็นอย่างยิ่งกับสิ่งที่ท่านได้ประสบและได้ดำเนินการแจ้งหัวหน้าแผนกเพื่อดำนินการแก้ไขและปรับปรุงบริการให้ดียิ่งขึ้นไป เพื่อความสะดวก และพรึงพอใจของท่านผู้มาใช้บริการทุกท่าน ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าจะได้รับการต้อนรับท่านและครอบครัวหรือเพื่อนๆท่านอีกในอนาคตอันใกล้นี้

8/10 ดี

อ้อ, เชียงใหม่

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
FB Manager ดูแลแขกดีมากค่ะ
พนักงานโดยทั่วไปดูแลแขกดีมาก โดยเฉพาะพนักงานประจำห้องอาหารใส่ใจลูกค้าและให้บริการดีมากค่ะ อุปกรณ์และของใช้ในห้องพักดีมาก ห้องพักสะอาดดีค่ะ ห้องน้ำควรแยกโซนเปียกกับโซนแห้งอาจจะกั้นม่านก็ได้ค่ะ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2018

8/10 ดี

Andrew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and tidy. Staff lovely Recommend this hotel, will stay again.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

JINGJUN

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
海景很好,但是6层有天线遮挡;浴室水温很低
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Christian

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great view of beach.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Cho Lan Leslie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Arnfinn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

Paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
recommend
Five stars on everything and everyone from front desk to house cleaning, to restaurant and its personnel. Only downside was the concierge - he lacked basic info he should have known. Wasn’t a miscommunication problem, my GF is Thai. Also, we were there right after the Corona Virus hit, so almost no Chinese. A local Thai told us typically many Chinese stay there. Given the large number of Chinese typically in Thailand, I don’t know if that is out of the norm. With so many scrubby Western backpackers and old beer bellies in Jomtien, maybe the westerners hit the cheap places.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

4/10 แย่

vikrant

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Bad reception and entrance.
We got a suite so it was ok. Else the decor and upkeep is bad. Might be ok for 3.5 star. Not a 5 star.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Kanskje Jomtiens beste hotell
Stilfullt gammelt hotell nært sjøen. Ok Rom og nydelig frokost.
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Alles segr zufriedenstellend Wasser kocher funktionierte nicht und die Sauberkeit hat Mängel
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Management Team, Bay Beach Resort Jomtien วันที่ 22 ต.ค. 2019
First of all, thank you for sharing your experience with us. In relation to the aspects of your experience that were not up to your expectations, I will be working with the team to address this so that we can continue to improve. Thank you again for the feedback and we do hope to have the opportunity to welcome you back again. With best regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We booked a non-smoking room but got a smoking room. After the staff spray the room the smell was better.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Management Team, Bay Beach Resort Jomtien วันที่ 22 ต.ค. 2019
First of all, thank you for sharing your experience with us. In relation to the aspects of your experience that were not up to your expectations, I will be working with the team to address this so that we can continue to improve. Thank you again for the feedback and we do hope to have the opportunity to welcome you back again. With best regards,

8/10 ดี

Kurt

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Godt ophold
Meget godt hotel, godt værelse og god morgenmad. Manglede fitness, da det var under ombygning.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Management Team, Bay Beach Resort Jomtien วันที่ 22 ต.ค. 2019
Dear Kurt Thank you for choosing to stay at Bay Beach Resort Jomtien, and for taking the time to write a review about your recent experience. We are very happy to learn that your stay was a pleasant one and thank you very much for sharing such gracious comments; it gives us energy to continue the legendary service. Again, thank you for sharing your experience at Bay Beach Resort Jomtien. We look forward to having you back in near future. With best regards,

8/10 ดี

Goril

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Management Team, Bay Beach Resort Jomtien วันที่ 21 ก.ค. 2019
Dear Goril Thank you very much for your review and we hope you will visit us again for your next trip. With best regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Management Team, Bay Beach Resort Jomtien วันที่ 12 มิ.ย. 2019
Dear Guest Thank you very much for staying with us and rate a nice score for us. We look forward to having you back in near future. With best regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
朝食場所が狭い 隣の部屋に案内されたがそこには朝食が置いてなく 食堂まで取りに行くようだった
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Management Team, Bay Beach Resort Jomtien วันที่ 12 มิ.ย. 2019
Dear Valued Guests First of all, thank you for sharing your experience with us. In relation to the aspects of your experience that were not up to your expectations, I will be working with the team to address this so that we can continue to improve. Thank you again for the feedback and we do hope to have the opportunity to welcome you back again. With best regards,

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
After returning from dinner, i had to wait for long lines of tourist using two elevators. Decided to take the stairs up to my room on the tenth floor. Definitely got my workout in.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Management Team วันที่ 22 พ.ค. 2019
First of all, thank you for sharing your experience with us. In relation to the aspects of your experience that were not up to your expectations, I will be working with the team to address this so that we can continue to improve. Thank you again for the feedback and we do hope to have the opportunity to welcome you back again.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Management Team วันที่ 22 พ.ค. 2019
Thank you very much for staying with us and reviews. We hope to welcome you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Junsik

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Quality Manager วันที่ 11 มี.ค. 2019
Thank you very much for your nice feedback which is highly appreciated. We are looking forward to welcome you again.

8/10 ดี

Bella

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Quality Manager วันที่ 11 มี.ค. 2019
Thank you very much for your nice feedback which is highly appreciated. We are looking forward to welcoming you again.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
中国からの団体客が非常に多いホテルです
まだ新しくきれいなホテルですが、どちらかというと高級というよりカジュアルな感じ。sea viewの部屋の眺望はとてもよいです。宿泊客の大半は中国からの団体客です。個人予約客とは、フロアー、食事会場は分けられていますが、ロビー、エレベーター、プールはいっしょになります。濡れた水着姿の方とロビーやエレベータでいっしょになります。個人的な感想として、プールは時間帯によっては近寄り難かったです。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Management Team วันที่ 26 มี.ค. 2019
First of all, thank you for sharing your experience with us. In relation to the aspects of your experience that were not up to your expectations, I will be working with the team to address this so that we can continue to improve. Thank you again for the feedback and we do hope to have the opportunity to welcome you back again. With best regards,

10/10 ดีเลิศ

Varin, Bangkok, Thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing Seaview, very convenient location, Super Comfort Room, Best Service - I just could not give this hotel less than 5 stars! The room was well cleaned on daily basis. The pool was great, breakfast was great, service was great. There is also many parking slot so having car is not a problem at all. There are 2-3 mini supermarkets so you can easily walk to buy personal stuffs! Another thing is that they also have a FREE MINIBAR when you booked with Expedia! love everything.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Quality Manager วันที่ 1 ก.พ. 2019
Thank you for sharing your wonderful review with us, we sincerely appreciate your kind comments and for sharing your experience with other travelers. We're happy to hear that you enjoy with our hotel room and location.

10/10 ดีเลิศ

Lori

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Beautiful property
The property is beautiful, the service excellent and the location very central. The only issue was the sometimes spotty WIFI, which the staff were trying desperately to fix for us. Otherwise we highly recommend this hotel.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Quality Manager วันที่ 29 ม.ค. 2019
Thank you very much for the great review. We're so happy that you enjoyed during staying here at Le Bali Resort & Spa. We hope you will visit us again for your next trip.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wir sind sehr entäuscht vom Aufenthalt, Hotel und Personal. Zuerst wurden wir in ein sehr kleines Zimmer einquartiert, was nicht dem entsprochen hat, was wir gebucht haben. Wir haben Essen aufs Zimmer bestellt, wo entweder jeweils das falsche geliefert wurde, das Essen kalt war oder nicht geschmeckt hat. Auch musste man ca. 3 Mal anrufen, damit überhaupt jemand vorbeikam, um die Bestellung aufzunehmen. Nach Reklmation beim Manager konnten wir ein anderes Zimmer beziehen. WiFi hat nicht funktioniert, es wurden uns keine neuen Handtücher bereitgestellt und WC Papier wurde regelmässig vergessen aufzufüllen. Das Personal war auch sehr unfreundlich, viele Mitarbeitende konnten kein Englisch, so dass die Kommunikation fast unmöglich war. Das Frühstücksbuffet war sehr spärlich, nicht mal die Kaffeebestellung wurde richtig aufgenommen. Entspricht schlichtweg nicht dem Standart eines 5 Sterne Hotels! Wir haben uns ein neues Hotel gesucht und haben den Aufenthalt frühzeitig abgebrochen. Natürlich hat man uns beim Auschecken mitgeteilt: „Sorry, no refund“. Ein Handy, welches wir vergessen hatten einzupacken, war angeblich nicht mehr auffindbar. Wir haben das Handy dann über die „find my phone“ App orten lassen und es ist definitiv noch in dem Hotel... Na ja, lasst mal bitte schön die Hände von diesem Hotel. Sowas geht gar nicht und ist das Geld nicht wert. Im Urlaub würde ich mich gern entspannen und mich nicht jeden Tag über Banalitäten aufregen müssen.
เข้าพัก 12 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Management Team, Bay Beach Resort Jomtien วันที่ 3 ก.พ. 2019
Dear valued guest, Thank you for choosing our hospitality for your recent stay in Bay Beach Resort Jomtien and for reviewing your experience. We have taken note of your feedback which you felt short of your expectations about our services and our staff. Be assure that we already briefed the team and will ensure that they will be retrained; this goes not only to service standards but also to enhance language and communication skills. Once again, I offer my sincerest apologies and I do hope that you will not allow this one isolated episode completely mar your perception of Bay Beach Resort Jomtien and we look forward to welcoming you back to Bay Beach Resort Jomtien in the near future. With best regards,

10/10 ดีเลิศ

Liv Jorunn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
First class hotel
The hotel was first class. Quiet, peaceful with a lovely pool area. Clean, safe and the service was great. The breakfast was delicious. We want to return and recommend anyone who wants to go to Jomtien Beach to stay here. Liv and Josef (Norway).
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Quality Manager วันที่ 2 ม.ค. 2019
Thank you for sharing your wonderful review with us, we sincerely appreciate your kind comments and for sharing your experience with other travelers. We're happy to hear that you enjoy with our hotel.

2/10 แย่มาก

jagat

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
3 Star Property
3 star property claiming to be 5 star
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Quality Manager วันที่ 2 ม.ค. 2019
First of all, thank you for sharing your experience with us. In relation to the aspects of your experience that were not up to your expectations, I will be working with the team to address this so that we can continue to improve. Thank you again for the feedback and we do hope to have the opportunity to welcome you back again.

10/10 ดีเลิศ

yunxian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
非常新的酒店
酒店在海滩边上,比价偏僻,不好打车,适合一个人的孤单旅行.喜欢热闹的还是选择芭堤雅中部的酒店吧. 整体设施很新, 服务非常好.泳池挺漂亮. 酒店定位应该主要针对团体旅客. 我住的几天全部都是中国来的旅行团. 早餐时间散客的餐厅就我一个人... 这也是唯一的不足..
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Quality Manager วันที่ 20 ธ.ค. 2018
Thank you very much for your nice feedback which is highly appreciated. We are looking forward to welcome you again.

8/10 ดี

SEONGJUN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
직원들이 완전 친절하며 아침이 바우처?주셔서 코스별로 가져다 주시는데 아주 좋았습니다 단점은 좀 좀고 파타야&좀티엔 중심가랑 거리가 좀 있는데 썽태우 타면 금방입니다 대신 밤에 좀 시끄럽고 엑스트라베드가 딱딱합니다
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Quality Manager วันที่ 20 ธ.ค. 2018
Thank you very much for the great review. We're so happy that you enjoyed during staying here at Le Bali Resort & Spa. We hope you will visit us again for your next trip.

8/10 ดี

Ghassan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location with Very friendly staff
The service is excellent and the staff are very friendly; good location; Had an issue with the Aircondition system as it was not cooling well the first night, the manager moved me to an upgraded room for the remaining night and was very nice of the staff to help out promptly; Highly recommended
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Bay Beach Resort Jomtien วันที่ 12 พ.ย. 2018
Dear Mr. Ghassan Along with the team of Bay Beach Resort Jomtien, I would like to thank you for staying at our hotel on your recent visit to Pattaya. Also thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay. We are all most delighted to know that you enjoyed your experience at our hotel. Please do come back and stay again next time you are in Pattaya. Best regards

6/10 พอใช้

eie, HK

餐廳服務Restaurant Service
酒店整體感覺可以接受,但早餐食物質数及服務員数量則令人失望,酒店管理层須重新考量以上安排, 其他方面如前台和車场职員態度值得稱讚
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

Kevin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Exceptional stay
Absolutely can't fault this hotel at all, exceptional. Service fantastic and breakfast spread best I've ever seen (and I've stayed in quite a few hotels over the years!!) One and only downside is someone should have a word with the screaming and shouting Chinese kids who decide to use the pool at 7am... should be a curfew until 9am (or, as I say someone should just have a word) - other than that, outstanding and highly recommended
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

Björn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Blev uppgraderad vid ibchecningen. 👍😊
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2018

8/10 ดี

Vicky, TORONTO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Nice new hotel behind the beach
The Hotel is brand new and right behind the beach. The Hotel image is same as the oicture ion Website. Hotel location is super convenience and the facilities are quite good. The breakfast is really good. But the Front desk staff do not speak English well.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2018

8/10 ดี

Oak, Thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Breakfast feel terrible
This hotel almost client have chinese group tour. They have a good manange except break fast line. The staff ignor to attendtion for this. The food are running out without fullfill and setting these look beautiful. It LOOKLIIKE LEFT from the other guest. It look worst you can see 1 piece of sliced ham. Feel bad! The staff donot care. So it should be good for select room only, Not pay for breakfast here. You can walkout to eat the other
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018

10/10 ดีเลิศ

Alan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mange kinesere

10/10 ดีเลิศ

long

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
度假狠适合
方便,舒服,服务态度很好,