สนามรอบบริเวณ

รีวิว โรงแรมเดอะแบลโฟร์

4 out of 5

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 322 จาก 595 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 141 จาก 595 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 75 จาก 595 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 31 จาก 595 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 26 จาก 595 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Guy, Cobham

The room we were offered on the 2nd floor had no privacy from the Main Street with no net curtains. As no other room was available, we cancelled our stay and found suitable alternate accommodation
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 17 พ.ค. 2024
Guy, thank you for sharing your experience. Our team works hard to provide comfort and privacy to all our guests, and it is unfortunate that your stay did not meet your expectations. Your feedback is valued, and we'll take it into account to enhance future stays for our guests. Safe travels.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

2/10 แย่มาก

Domarina

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I stayed at this same hotel 5 years ago and it has definitely changed ALOT. We were able to check in 30 or so min early which was nice- asked for 2 beds, was advised it would be an additional $29 per night, we declined. No welcome drink provided- I stayed at this hotel 5 years ago, and it has definitely changed. once we got into our room, the AC was not working- it was extremely muggy. Then had to wait for a technician, then was told it would take time and was given a different room. The 2nd room had ac, BUT the refrigerator wasn’t working. They had to send the same person up, and then replaced the AC. there was a stain on my pillow, the room didn’t have the peep hole/door viewer but other rooms did- felt kind of unsafe incase someone came to the door, we couldnt know/see who it is. The beach towels were extremely worn out and gross. The hotel was not what it used to be when I stayed here 5 years ago. The only 2 positive things I could say was that the staff was very accommodating and extremely nice & the closeness to the beach. Definitely would not stay here again & would not recommend. Having to deal with the room change and problem after problem, next time I’d pay more to not have to deal with this on my vacation.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 พ.ค. 2024
Domarina,Thank you for sharing your feedback. It's disheartening to hear that your recent experience did not meet your expectations. The concerns regarding the room and amenities will be addressed with our team to ensure they are resolved. We always aim to provide a comfortable stay, and it is reassuring to know that our team members were accommodating and that you enjoyed the proximity to the beach. Your comments are invaluable to help us improve future experiences.Safe travels on your future journeys.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

8/10 ดี

Eda

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely staff and amazing cleaning service. However the corridors were quite old and needed refurbishing. Also window in the room wouldn't open.
เข้าพัก 10 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 พ.ค. 2024
Eda, it's wonderful hearing your positive feedback regarding our amazing cleanliness and welcoming team members at The Balfour Hotel Miami Beach. However, we regret for the aspects that did not meet your expectations, such as room's window functionality and the current state of the hallways. We continuously aim to provide an improved experience and your feedback will be reviewed constructively. We hope you will consider staying with us in the future to see these enhancements.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

6/10 พอใช้

Elizandra

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 9 พ.ค. 2024
Elizandra, thank you for rating your experience at The Balfour Hotel Miami Beach. We're always striving to provide an exceptional stay for our guests, and we appreciate your feedback. Should you have specific suggestions for improvement or would like to share your experience in detail, don't hesitate to contact us directly. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Francesco

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing hotel
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 2 พ.ค. 2024
Francesco, it's terrific to hear that you found The Balfour Hotel Miami Beach to be amazing. We take pride in our establishment and we're thrilled it lived up to your expectations. We can't wait to provide another memorable experience on your next visit.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Emma

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful space, quiet and safe surroundings! Will definitely be back
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 2 พ.ค. 2024
Emma, it's wonderful to hear how much you appreciated The Balfour Hotel Miami Beach's peaceful and secure setting. We're thrilled to know you'd like to return. Awaiting your next visit!Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Helen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is my second day at the Lord Balfour before they added the new section. It was impeccably clean and the staff were very attentive and friendly. Experience the ultimate in luxury at this remarkable boutique hotel, boasting breathtaking rooftop views, an unwavering commitment to cleanliness, and a passion for culinary excellence. The recent addition of a pool area provides guests with unmatched options for relaxation, further enhancing the already exceptional guest experience. Having experienced the hotel's exceptional service once before, I eagerly anticipate my third visit, where I can indulge in all the new amenities and luxuries, making it a truly unforgettable experience.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 เม.ย. 2024
Helen, it's gratifying to hear that the commitment to cleanliness and friendliness of our team members at The Balfour Hotel Miami Beach met your expectations. We're also proud that our rooftop views and food offerings enhance your stay. The addition of the pool area indeed provides more options to unwind and relax. Your anticipation for a third visit is heartening and we promise to make it as unforgettable as your last stay. We look forward to hosting you again.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

2/10 แย่มาก

George

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 12 พ.ค. 2024
George, we recognize your rating suggests your stay didn't entirely meet your expectations. We sincerely welcome any feedback you might have, as it provides us with valuable insights to improve our guest experience. It would be our pleasure to do better and hopefully serve you again in the future.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Laura

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Highly recommend this hotel. Nice beach spot, great area to stay in, nice lobby and front patio to have drinks and chill.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 เม.ย. 2024
Laura, it brings immense satisfaction to learn that you highly recommend The Balfour Hotel Miami Beach. We are thrilled that you enjoyed our advantageous location, beautiful lobby, and relaxing front patio. It's wonderful knowing that your stay was a memorable one and we appreciate your endorsement. We hope to welcome you back for another enjoyable experience.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

4/10 แย่

Marina

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 เม.ย. 2024
Marina, it seems your stay at The Balfour Hotel Miami Beach did not meet expectations. We value your feedback and regret to learn that your experience was not up to par. We would appreciate you sharing more details so we can improve. We hope to have another opportunity to showcase the enriching experiences we are known for.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

6/10 พอใช้

Hakim

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 เม.ย. 2024
Hakim, thank you for taking the time to rate your recent experience at The Balfour Hotel Miami Beach. We value all forms of feedback and hope to be able to welcome you back again for an improved experience.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Julia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 18 เม.ย. 2024
Julia, it's wonderful to know your stay at The Balfour Hotel Miami Beach lived up to your expectations. We're delighted to receive your stellar rating and hope you will consider us again in the future. Many thanks!Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Alberto

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Thank you also for the 2 young ladies at the Front Desk
เข้าพัก 8 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 12 เม.ย. 2024
Alberto, we appreciate your kind words about The Balfour Hotel Miami Beach. Recognition of our dedicated colleagues at the front desk truly uplifts their spirits. We're thrilled to hear you had a positive experience with them. Looking forward to your next stay.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Nicholas

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Liked the location and property
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 7 เม.ย. 2024
Nicholas, we're thrilled you enjoyed your stay at The Balfour Hotel Miami Beach, particularly appreciating our strategic location and well-maintained surroundings. We trust it made your visit to Miami beach more unforgettable. We'd love to have you back whenever your travels bring you this way. Safe travels!Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

ADRIANNE

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 เม.ย. 2024
Adrianne, The Balfour Hotel Miami Beach truly appreciates your high rating on Expedia. We're thrilled that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back in the future for another pleasant experience.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Danielle Angela

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was exceptional! They really made our stay a memorable one and much more valuable than the price we paid overall! The food was excellent, drinks were delicious and even the complimentary drink and bottle of wine and additional perks like 2 hour free bike rental, beach chairs and umbrellas, filtered water, coffee in our room…the location! Perfect hotel stay that I would highly recommend! Thank you to all the wonderful staff that made our stay so special and memorable.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 3 เม.ย. 2024
Danielle, your kind words are music to our ears at The Balfour Hotel Miami Beach. We're delighted to hear that our team members ensured your stay was memorable and that you found value beyond your expectations. It's great that you enjoyed our food and drinks and appreciated the amenities, including the complimentary beverage and bike rental. We agree, our location really is the icing on the cake! Your recommendations mean the world to us. Thanks again for recognizing our dedicated team. We can't wait to welcome you back for another special and memorable stay.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

8/10 ดี

Chadi

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 21 เม.ย. 2024
Thank you for the 4-star rating, Chadi!It's great your time at The Balfour Hotel Miami Beach was so pleasant! We strive for excellence so we look forward to hosting you again soon for an even better experience.Thanks again for the feedback!Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

6/10 พอใช้

Bisi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Great location right next to the beach. Staff was pretty friendly and helpful. The beach chair program was also really nice. Biggest issue was how dark my room was during the day and at night. Also surprised there was no gym given there’s a resort fee. Other more minor issues were that bike borrowing had a two hour limit and my tv wasn’t working.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 31 มี.ค. 2024
Bisi, thank you for sharing your experiences. It's pleasing to hear you appreciated our prime location and found our team members both friendly and helpful. We're sorry to hear your room did not meet your expectations in terms of lighting. Please be assured this feedback will be used to strive for improvements. Regarding the gym, our additional services vary and we regret any misinterpretation of our amenities. We also apologize for the inconvenience you encountered with the television and bike rental. We value your feedback and appreciate your patience. We hope to have the opportunity to delight you during a future stay.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

4/10 แย่

Gee

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were very disappointed in this hotel. We were checking in ahead of a cruise vacation and our cabin bathroom was bigger than the bathroom in the hotel room. The bathroom also had very old toilet fixtures, the phone didn’t work and the hotel room did not have a security safe. When we asked for a security safe, they brought one up which was not bolted down - so what is the point? Our friends who stayed on the 3rd floor were impacted by the noise during the construction and when they asked to be moved, hotel management did not address their concern. It was only when they found cockroaches in their room that hotel management moved them to another room. Overall it was a very bad experience.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 10 เม.ย. 2024
Gee, we are genuinely sorry to hear about your disappointing experience at our hotel. Your feedback regarding the condition of the bathroom, amenities, and noise disturbance is deeply concerning to us. We apologize for falling short of your expectations.Your satisfaction is our priority, and we would appreciate the opportunity to discuss your concerns further. Please contact us directly so we can better understand your experience and work towards providing you with a more enjoyable stay in the future.We value your feedback and hope to have the chance to make amends and regain your trust.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

8/10 ดี

Lucie, Gatineau

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 เม.ย. 2024
Lucie, it's a pleasure to hear you had a good experience at The Balfour Hotel Miami Beach. Deciding to rate us indicates your satisfaction, and we're glad for it. We hope to be your choice again when you visit Miami Beach in the future.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Han

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient location. Staff is very friendly. We really enjoy while staying at Balfour Hotel
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 28 มี.ค. 2024
Han, it's fantastic to hear about your enjoyable stay at The Balfour Hotel Miami Beach. We're thrilled you found our location convenient and appreciated the warm reception from our team members. Your kind comments are appreciated, and we'd be delighted to welcome you back the next time you're in Miami Beach.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

8/10 ดี

Robert

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thanks for the 4/5 rating, Robert!We're thrilled you enjoyed your time at The Balfour Hotel Miami Beach so much! We look forward to sharing an even better experience with you soon.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Gurpreet

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent property and friendly staff.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 มี.ค. 2024
Gurpreet, it's wonderful to hear your feedback regarding your recent stay at The Balfour Hotel Miami Beach. We believe that our amiable team members and the exceptional environment are key in providing the high standard service you appreciated. We can't wait to welcome you back for more outstanding experiences.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Pietro, Montreal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent hôtel
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 21 มี.ค. 2024
Pietro, it's wonderful to see your high praise for The Balfour Hotel Miami Beach! We're delighted that you had an exceptional stay, and we hope to host you again on your next trip to Miami Beach.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Michelle

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s a perfect spot away from the craziness of further north of Ocean Drive. A short walk to the beach, and perfect quiet pool area. Very close to Publix to stock up on booze & snacks. Staff was very friendly and helpful.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 17 มี.ค. 2024
Michelle, your wonderful review of The Balfour Hotel Miami Beach is much appreciated. We're delighted to know you enjoyed our serene location, convenient proximity to local amenities, and tranquil pool area. We also love hearing that our team members were friendly and helpful. We eagerly await the opportunity to welcome you back for another fantastic stay.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Oleg

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very friendly team. Very clean room. Internet connection was great.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 มี.ค. 2024
Oleg, it's wonderful to hear you found our team to be friendly and the room clean during your stay at The Balfour Hotel Miami Beach. We're also glad to know that the internet connection served you well. We appreciate your positive feedback and hope to welcome you back in the future.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Marc

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great customer service from everyone. Great location. Everything was fine but realize bathrooms were small, coffee makers were not working and I could hear footsteps on top of us. Not really complaints but just setting expectations
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 มี.ค. 2024
Marc, thank you for choosing The Balfour Hotel Miami Beach and for your kind words about our superb location and service. We're thrilled that our team members provided exceptional service and that the location was convenient for your needs. We appreciate your feedback about your bathroom's size and the noise, and we're also addressing the issue with our in-room coffee machines for a better guest experience. Your comments help set future guests' expectations and we value that. Looking forward to welcoming you back whenever your travels bring you back to Miami Beach.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

gary

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
good location with friendly staff.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 มี.ค. 2024
Gary, it's always wonderful to hear that guests enjoyed their stay at The Balfour Hotel Miami Beach. We're especially glad you felt our location was convenient and our team was accommodating. We eagerly anticipate your next visit!Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Scott

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 7 มี.ค. 2024
Thanks for sharing this perfect rating, Scott!We're thrilled to hear you enjoyed your stay at The Balfour Hotel Miami Beach! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. After all, your happiness is our top priority! We're already looking forward to your next visit!Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

2/10 แย่มาก

Jill

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 6 มี.ค. 2024
Jill, it seems your recent stay didn't meet expectations. The team at the hotel is dedicated to providing excellent service and comfortable accommodations. Feedback like yours, while concerning, assists in making necessary adjustments to enhance future guest experiences. If you're open to discussing your stay in more detail, please feel free to connect with our management. Thank you.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Samantha

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful and clean property! Loved the close walk to the beach. The breakfast and dinner was 10/10! Definitely will be back
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 10 มี.ค. 2024
Samantha, thank you for sharing your lovely experience at The Balfour Hotel Miami Beach. We're thrilled to read that you enjoyed our neat premises, convenient beach proximity, and the meals we served. Your kind comments truly inspire us. We eagerly await your return visit.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

8/10 ดี

Stephanie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful property; common areas are lovely. Fabulous location on Ocean away from the noisier areas of the street. Ate one dinner there food was wonderful! Our room had no working television even after reporting it. The room was not cleaned one day even after asking to follow-up on the oversight. Other than that it’s a place I would return. Checks out the little extra perks as well.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 4 มี.ค. 2024
Stephanie, thank you for your candid feedback! We're glad to hear that you appreciated the serene ambiance of The Balfour Hotel Miami Beach, our choice location away from the bustling areas, and the delightful dining experience you had. We regret instances of service that did not meet your expectations, specifically surrounding the maintenance and housekeeping incidents. Ensure your concerns have been raised with the relevant departments to improve our services. Hearing you would return delights us and we’re excited for your next visit to offer those extra touches that make a stay memorable.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

2/10 แย่มาก

Amir

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was an awful experience. Not at all what was expected. Both from a room standpoint, and from a service standpoint. - Shower had no hot water - Bathroom is tiny. I am a 5'7 73 year old, so that is saying a lot - Room was not cleaned - Facilities far below what was expected (even when looking at pictures). In no way justified the resort fee. - The staff at the front desk was very nice, but the manager was extremely unprofessional and rude. When I had spoken to him about the hot water issue and the room not being cleaned, he refused to even acknowledge there was an issue. Instead of being sympathetic and offering to fix the issue or switch rooms, he denied that was the case and implied I was lying. - Regardless of the management experience, I still would not recommend the hotel. Not worthy of a 4 star distinction
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 2 มี.ค. 2024
Amir, it's unfortunate to hear about your less than optimal experience. The difficulties you faced with the bathroom and room cleanliness are not indicative of the standards we aim for. We're genuinely disappointed that your interactions with our management team did not meet expectations. Our team members usually excel in displaying respect and professionalism, so we'll ensure we address this. Despite the circumstances, it's good to know you found our front desk helpful. We sincerely hope for an opportunity to create a better experience should you decide to visit us again in the future.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Christina

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice area and close to the beach.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 มี.ค. 2024
Christina, it's delightful to know you enjoyed your stay with us at The Balfour Hotel Miami Beach. We're thrilled that our prime location near the beach enhanced your visit. We look forward to welcoming you back soon for another fantastic experience.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

2/10 แย่มาก

Rushabh

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Horrible and worst experience ever at The Balfour Hotel: The experience at the hotel began with a frustrating check-in process late at night on February 14th. Despite having a valid booking, the night staff initially couldn't find it and mistakenly assigned an occupied room us. After finally getting a room, we encountered disruptive snoring noises from neighboring rooms. The following days were marred by constant construction noise from early morning to evening, making the room uninhabitable. Despite complaints to reception, the issues persisted, and even the hotel manager's intervention failed to address the situation satisfactorily. We requested a refund or partial refund for the unpleasant stay, but the manager was uncooperative and dismissive, offering dining coupons instead. The manager's lack of concern and inability to resolve the issues compounded the dissatisfaction. Ultimately, we were left feeling unheard and dissatisfied with the hotel's management's response to our legitimate grievances.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 2 มี.ค. 2024
Rushabh, it's saddening to learn about your disappointing stay. We understand that the ongoing upgrades may have affected your experience and are sincerely sorry for any disturbances you encountered. Unfavorable smells in any rooms are not up to our usual standard and your input will be noted.We also note your frustration with the check-in process and apologize for the confusion regarding your booking. In reference to the noise from neighboring rooms, we do our utmost to maintain a tranquil atmosphere and regret any inconvenience caused.We take your remarks regarding our team members gravely. Customer satisfaction remains our topmost priority and we're disappointed that your interactions did not meet expectations. We truly hope we can change your perception if you decide to give us another chance in the future.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

8/10 ดี

Michael

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was great. Staff was excellent. Pool was too small
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 28 ก.พ. 2024
Michael, thanks for sharing your experience at The Balfour Hotel Miami Beach. Delighted to hear that you enjoyed the room and our excellent team members. We understand your comments regarding the pool and appreciate your feedback, as it enables us to make improvements. We hope you choose us again when you are back in Miami Beach.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Rena

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Near the beach, clean comfortable beds, good service.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 26 ก.พ. 2024
Rena, it's wonderful to hear about your positive experience at The Balfour Hotel Miami Beach. We're delighted that you enjoyed the beach proximity, comfort of our beds, and our delightful service. Your satisfaction is our highest reward. We hope to welcome you back soon.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Eden

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a fantastic stay at the Balfour. All the staff were lovely and Mary in particular was great. The hotel is in the perfect location and a very short walk from the beach. The free usage of Esteban’s beach loungers made the trip even better. Only negative was loud works being completed at the hotel during the day which wasn’t a huge deal as we were out most days but the work did start quite early and felt like it was directly above us. I would stay again for sure and highly recommend if you’re looking for a chilled stay in south beach. Thanks team Balfour!
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 ก.พ. 2024
Eden, it's great to know you had a memorable stay at The Balfour Hotel Miami Beach and had positive encounters with our team members, especially Mary. We're glad you found our location convenient and enjoyed the added perk of using Esteban’s beach loungers. Concerning the daytime activities that caused some noise, we strive to improve and appreciate your understanding. It's reassuring to know you would stay with us again and recommend us to others. Thank you for choosing us for your South Beach experience.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

6/10 พอใช้

brittney

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
Very cute little hotel. Staff was friendly. Only problem was we are a family of 4 with 2 kids. We got to the hotel to check in to find out there was ac problems so our 2 queen room wasn’t available. They said they gave us to joined king rooms instead. This sounded just fine to us til we got to our rooms and realized they really aren’t “joined” and were on opposite sides of the floor. So either we leave our 10 and 14 year old in a room by themselves in Miami or we each take a kid and sleep in different rooms….on our anniversary. Happy anniversary… ended up each taking a kid and slept in opposite rooms. This would have been a great set up for like 2 adult couples. Not a family with kids.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 ก.พ. 2024
Brittney, it's concerning to hear that the room arrangement didn't meet your family's needs during your stay. While we aimed to provide a solution with the two king rooms, we understand how the actual setup may have been less ideal for a family setting. We strive to better accommodate guests' needs, and your feedback regarding this matter offers valuable insight. We hope to have the opportunity to serve you and your family better in the future.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 ก.พ. 2024
Thank you for the excellent rating, Elizabeth!Our goal is to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience at The Balfour Hotel Miami Beach! We look forward to hosting you again soon.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

8/10 ดี

Christiana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was a fine stay. It's a nice enough hotel, though we had a view of an alley, which was less nice. Very kind staff.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 ก.พ. 2024
Christiana, it's delightful to hear that you had a pleasant experience at The Balfour Hotel Miami Beach. We appreciate your commendation of our warm-hearted team members, and we take note of your comment regarding the view from your room. In the future, we recommend requesting a room with a different view for a more enjoyable experience. We hope to host you again on your next trip to Miami Beach.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

8/10 ดี

Kristina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Rustig hotel aan ocean drive.
Goed en rustig gelegen aan ocean drive. Inbegrepen breakfast was beperkt continentaal. Kamer was eerder klein.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Under construction and they will lie to your face
Hotel’s 4th floor is under construction and we did not know this until we were given a room on the 3rd floor and heard it above (sounds like bowling balls dropping on ceiling and drilling). Went upstairs to look for the pool (it’s not upstairs), and saw an active construction site with our own eyes, workers running around in construction gear. We asked front desk what the hours of noise would be and Mary denied knowing about the construction or the hours. Repeatedly told us an air conditioner was being installed and that’s it. We asked if anyone might know, and then she said it would be Mon-Fri 9-5 (so she did know). We’d mostly be at the beach so we decided to let it go. We went for dinner at 5:30 and it was still going on. It then started at 8:20am on Saturday. Mary again denied it was happening as it was happening. In total we talked to her half a dozen times and she only said nothing could be done about it and the manager was never around. Again we let it go. When we finally got to speak to another employee at the end of our trip, she said the manager had been there, and he then said we should have said something sooner (!!). Very frustrating how they handled it and lied. Had they been honest, we would have moved hotels or at least asked for another room. The hotel needs a remodel, just please tell your guests about construction. And don’t put guests on the floor below it then gaslight them when they ask about it.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 14 ก.พ. 2024
We understand your experience at the hotel seems to have been less than satisfactory, especially with regards to the construction noise and the interaction with some of our colleagues. We value open communication and are disappointed this was not your experience.Furthermore, we acknowledge the need for room improvements and seek to provide a pleasant and comfortable stay for all our guests. We regret that your recent visit didn't match your expectations. Your feedback is critical to us. We will use your comments to enhance our services and communication going forward. We hope you will give us another chance to provide you with a much-improved experience in the future.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

6/10 พอใช้

Nicholas Andrew, Mississauga

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Stayed for 3 nights for a quick getaway. Hotel was adequate and had a nice art deco charm but we have certainly stayed in other hotels in the Beach that we have preferred. If you are looking for a quick getaway and a place I lay your head after a day of exploring then this will suffice but if you are looking for an elevated South Beach experience, you might consider venturing elsewhere.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 ก.พ. 2024
Nicholas Andrew,Thank you for sharing your recent experience. We appreciate that you found the art deco charm at our establishment appealing. While we strive to provide the best possible stay for our guests, it appears our offerings did not meet your specific expectations for a South Beach experience. Rest assured that we continuously work on improving our hotel to ensure both the casual and luxury-seeking traveler feels accommodated.We hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

2/10 แย่มาก

Evita

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
I don’t understand how this property has great ratings. We had to make a last minute reservation for 2 nights and after the first night we left while we paid for both. Negatives: The smell! The lobby is the worst but rooms also stink. They are masking the musty smell with something and its headache inducing and nauseating. The original room was so bad that staff provided an alternative room which had a bearable amount of smell. Both mattresses were super old. One had lumps all over while the other had no support in the middle. Neutral: The room is very small and the 2 large queen bed frames are making it feel claustrophobic. Pluses: Pillows on our beds were very nice. Bathroom is tiny but we liked it. Staff was trying their best to accommodate us. Unfortunately, there is not much they could do in relation to mattresses or smell. Location is very good. Overall- there are much better hotels at a similar price point in this area.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 11 ก.พ. 2024
Evita, we deeply regret to hear about the disappointments you experienced during your stay. We apologize for any discomfort you might have experienced due to the scent in our hotel and the quality of our bedding conditions. We constantly strive to offer a comfortable experience for our guests and clearly, we fell short in your case.The room size is intended to add a cozy appeal, nonetheless we acknowledge it might not suit everybody's preference. It's heartening to note that our accommodating team members and prime location stood out positively during your visit, along with the comfort of our pillows and the compactness of our bathroom, which you found likable.Your feedback is invaluable. Although there are many benefits to staying with us, we regret to hear that other options seem more appealing. We're always striving to improve the guest experience and hope that, in the future, we may have the chance to demonstrate this to you.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Tara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent property! Amazing staff! Close to beach.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 ก.พ. 2024
Tara, your supportive feedback for The Balfour Hotel Miami Beach is greatly received. We are thrilled you found our location convenient and our team members exceptional. Thank you for noticing the effort we put into maintaining our property. We can't wait for your return visit. Safe travels.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Zimmermann

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Top, aber leider baustelle
War eigentlich alles perfekt , aber die Lüftungsgeräte von der Baustelle im Hotel waren schon sehr störend
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 7 ก.พ. 2024
Zimmermann, es ist schön zu hören, dass Ihr Aufenthalt im Balfour Hotel Miami Beach insgesamt perfekt war. Wir verstehen, dass der Baulärm aufgrund der Renovierungsarbeiten eine Belästigung darstellte, was wir sehr bedauern. Die laufenden Verbesserungen sollen für bessere zukünftige Aufenthalte sorgen und wir sind zuversichtlich, dass sich die Endergebnisse lohnen werden. Vielen Dank für Ihr Verständnis und wir freuen uns, Sie wieder in einer ruhigen und verbesserten Umgebung begrüßen zu dürfen.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

8/10 ดี

Victoria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 2 ก.พ. 2024
Thank you for the great rating, Victoria!We are excited to see that you had an enjoyable experience at The Balfour Hotel Miami Beach. We're so glad that you felt comfortably accommodated during your visit. We'd love to host you again for an even more enjoyable stay!Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

Lior

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 31 ม.ค. 2024
Lior, thank you for your rating. All of us at The Balfour Hotel Miami Beach sincerely appreciate it. We hope to welcome you back soon for another exceptional stay.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach

10/10 ดีเลิศ

cindy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Loved the artsy feel, the private beach and how close it was to great restaurants and the beach.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 30 ม.ค. 2024
Cindy, thank you for sharing your experience at The Balfour Hotel Miami Beach. We're thrilled you enjoyed our aesthetic nuance and the advantageous location near a variety of dining options and the beach. We look forward to welcoming you back on your next visit.Skylar Siminovsky,General Manager at The Balfour Hotel Miami Beach