สระว่ายน้ำในร่ม, สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, ร่มริมสระว่ายน้ำ

รีวิว Grand Viking Hotel - All Inclusive

4 out of 5
Grand Viking Hotel - All Inclusive
Merkez Mah. 159. Sok No 11 Kemer, Kemer

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 8 จาก 14 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 2 จาก 14 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 2 จาก 14 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 14 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 14 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Raymond Thomas

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The staff at Grand Viking are truly amazing. I think catering for a wider market food wise could help but the overall quality was top not and value for money.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Arve

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Veldig bra
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Hamza

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
7 Gecelik Arkadaş Seyahati
Otel, bütün ihtiyaçlarımızı karşıladı. Otelin havuzu yeterli büyüklükteydi. Yemekler yeterli düzeyde. Otelde sürekli temizlik yapılmakta ve odalar düzenli temizlenmektedir. Otele ait özel plaj ve plaja ücretsiz servis olması artı yönüydü. Odaya gönderilen meyve sepeti içinde ekstra teşekkür ederiz. Fakat bir kaç kere dikkatimi çeken olumsuz yönü ise. Oda havlusuyla havuza gitmek yasak olduğundan kendi havlum ile havuza giderken sorgulanmasıydı. On üzerinden 8 bir otel
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Mehmet

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Musa

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nie wieder
Wir waren auf der Durchreise und nur Kurzaufenthalter. Das Zimmer war Okay für kurz. Essen Katastrophe. Ich war schön in 2 und 3 Sterne Hotels und da war die Auswahl grösser. Nichts geküht an Wurst und Käse. Getränke zum Abendessen muss man sich selber an der Poolbar holen. Das erwarte ich nicht bei dieser Sternenkategorie. Im Zimmer ( Bad,) waren nicht einmal Hygienartikel vorhanden. Ich kann dieses Hotel leider nicht weiterempfehlen
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Frieke

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Nazan

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Leider bin ich sehr enttäuscht. Habe all inklusive gebucht aber musste am Strand trinken und essen bezahlen. Und naja unter privat stand hatte ich andere Vorstellung..das eine liege nach dem anderen .Habe fast vorm Nachbar liegen Füsse spüren so dicht war es.. Das essen war nicht so gut..immer das gleiche und nicht grosse Auswahl. Schade,,,Kellner waren alle ganz nett aber die Tische waren morgens/Frühstück zum Teil für die nächsten Gäste nicht sauber. Also ich würde nicht mehr freiwillig hingehen.
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ilnur

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
За время пребывания(а мы были очень долго)), отель стал домом. Замечательный персонал, очень дружелюбный. Сам отель в замечательном месте, удобный трансфер, разнообразное питание.У меня ни одного минуса или претензии,если бы вернулась в Кемер,то только в сюда. 10 из 10!

10/10 ดีเลิศ

Ingrid

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Absolutely amazing - highly recommended
What a gem! I highly recommend this hotel. I am an Expedia gold card member and stay 75+ nights a year in hotels so my experience here is hopefully of value to the reader. It started with a top class check in. Very friendly and professional staff. I was in room 205 and it was spotless, spacious and had a super comfortable bed. I had a kettle, tea, coffee, snacks and biscuits plus water in the room. There was a little minibar fridge. The furnished balcony was amazing. It was nice to sit and relax on it. There was always hot water available in the room and the air conditioner worked well. The furniture in the room was functional, new and well maintained. The hotel itself had a cozy feel and was very clean everywhere. It’s located not far from the centrum and set in a peaceful natured area. The hotel driver was however available to take guests to the beach or centrum but I enjoyed the walks. I did use his service once and it was professional and good. The food was tasty and fresh. I never saw so many variations of cheese in any Turkish breakfast so no expense was spared when they catered. I don’t drink alcohol but there were plenty non alcoholic options available. The lady who made the gozleme was delightful, a real asset to their business. She made the best gozleme ever. There was always something available to eat or drink so it was a proper all inclusive set up. There was nothing that I can fault this hotel on. It was a 5 star experience and I will be back - soon! Thank you.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Mohamed

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything is in excellent condition
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก DUYGU วันที่ 6 ส.ค. 2022
Dear Valued Guest, Mr. ... We would like to thank you for taking your valuable time to ( write a review about our hotel. We want you to know that your comments are our most important guide. ) veya ( rate us ) Guest satisfaction is an invaluable reward. We are very happy and honored that we were able to meet your expectations during your stay. We would like to inform you that we will be happy to welcome you again at Grand Viking Hotel in the near future. Best Regards, Grand Viking Hotel

10/10 ดีเลิศ

Hamid

เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก DUYGU วันที่ 6 ส.ค. 2022
Dear Valued Guest, Mr. ... We would like to thank you for taking your valuable time to ( write a review about our hotel. We want you to know that your comments are our most important guide. ) veya ( rate us ) Guest satisfaction is an invaluable reward. We are very happy and honored that we were able to meet your expectations during your stay. We would like to inform you that we will be happy to welcome you again at Grand Viking Hotel in the near future. Best Regards, Grand Viking Hotel

10/10 ดีเลิศ

Ugur

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Grand Viking วันที่ 9 ส.ค. 2021
Ugur Bey; Değerli yorumunuz için çok teşekkür eder, yeniden Grand Viking Otel'de sizleri ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı bildirirz.