บริเวณภายนอก

รีวิว อาร์โกซีคาสิโน โฮเทลแอนด์สปา

4 out of 5

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 527 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 206 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 129 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 69 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 70 จาก 1001 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Kimberly

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a nice place to stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

danielle laine

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful property! rooms are quiet, away from casino noise and activity. Good options for restaurants. outdoor patio was perfect for hanging out!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 17 พ.ค. 2024
Hi Danielle,Thank you for sharing your experience with us. Customer service is a top priority for us and we thank you for recognizing our efforts! Thanks for the 5 stars and we look forward to seeing you next time!Sincerely,

2/10 แย่มาก

Zaurbek

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very bad service
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 17 พ.ค. 2024
Hi Zaurbek,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay. As a customer, we want to assure you guest satisfaction is of the utmost importance to us. We sincerely appreciate your feedback, and we apologize you had a negative experience during your visit. We hope with our efforts to improve every stay for our guests, you will try us again next time you travel back to the area.Thank You

8/10 ดี

Kalpesh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Room was spacious and clean.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 17 พ.ค. 2024
Hello Kalpesh,Thank you for sharing your experience with us. Customer service is a top priority for us and we thank you for recognizing our efforts! Thanks for the 4 stars and we can't wait to see you again when you are in the Kansas City area!Best Wishes,

8/10 ดี

Deanna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 4 พ.ค. 2024
Hello Deanna,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback and your review rating for our hotel during your stay. Again, thank you for your time and come visit us again soon!Sincerely,

6/10 พอใช้

Michael, Roswell

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Lotta dust in the desk area. But the biggest problem was the all I could get out of the shower with hot water so it was extremely painful to take a shower. After the first night I told the front desk about it and they told me that I should use the control on the bottom. The following morning I tried the control and it still did not work.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 3 พ.ค. 2024
Dear Michael,We are very sorry to hear about your experience with your hotel stay. We apologize for the inconvenience and frustration this caused during your stay. It is discouraging to hear that you had anything less than a satisfying experience with us. We hope you will give us another chance to serve you better in the future. Thank you and we look forward to your next visit here.Sincerely,

6/10 พอใช้

clarke

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 3 พ.ค. 2024
Hello Clarke,Thank you for taking the time to share your experiences with us. We apologize you had a negative experience while staying at our hotel. We hope with our efforts to improve every stay for our guests, you will try us again next time you travel back to the area. Thank you and we look forward to your next visit here.Sincerely,

4/10 แย่

Leslie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear Leslie,Thank you for taking the time to share your experiences with us. We apologize you had a negative experience while staying at our hotel. We hope with our efforts to improve every stay for our guests, you will try us again next time you travel back to the area. Thank you and we look forward to your next visit here.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Stacy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
N/a
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 พ.ค. 2024
Hi Stacy,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback by your review rating for our hotel during your stay. Again, Thank you for your time and your positive review. Come visit us again soon!Thank You,

10/10 ดีเลิศ

Clint

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Awesome stay
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 พ.ค. 2024
Hello Clint,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay. We appreciate your feedback and glad to see you enjoyed our hotel. Thank you for your time and come visit us again soon!Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Small Casino, but very good food options and comfortable well equipped room.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 พ.ค. 2024
Hi Jennifer,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback by your 5 star review rating for our hotel during your stay. Thank you again for your time and we can't wait to see you again when you are in the Kansas City area.Thank You,

10/10 ดีเลิศ

Tina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We loved everything about here
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 พ.ค. 2024
Hello Tina,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback by your 5 star review rating for our hotel during your stay. Again, Thank you for your time and come visit us again soon!Thank You,

8/10 ดี

Sunnie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
It was very pretty inside and the room was really nice. But there was suppose to be a spa and it was permanently closed which was not mentioned. It was said that there was a breakfast buffet and we asked a hotel desk lady and she even said there was one and gave us a time frame and there wasn't one. We chose to stay here for the amenities but there was no amenities so it was very disappointing.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear Sunnie,Thank you for taking the time to share your experiences with us. We apologize you had a negative experience while staying at our hotel. We hope with our efforts to improve every stay for our guests, you will try us again next time you travel back to the area. Thank you and we look forward to your next visit here.Thank You,

6/10 พอใช้

Melissa, Morris

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Smoking casino....entire side smells like it even in non-smoking areas. Main issues--room dirty in bathroom (hairs), fridge (slime on bottom clearly not wiped out), floor not vacuumed, and the phone had 1/4 inch of crud all around phone and buttons when I picked up to call desk about other issues. I literally dropped it and decided to walk down. Spoke to morning manager on Saturday..she said housekeeping would clean right away and took information. We came back 8 hours later and walked into the same room untouched. Went and spoke to another front desk manager who said something must have gotten missed and they'd send someone, but then offered us another floor. We took it and moved. She gave us a $25 food credit and her direct number in case of concern. Room was acceptable.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear Melissa,We are very sorry to hear about your experience with your hotel stay. We apologize for the inconvenience and frustration this caused during your stay. It is discouraging to hear that you had anything less than a satisfying experience with us. We hope you will give us another chance to serve you better in the future. Thank you and we look forward to your next visit here.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Gustavo Henrique

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear y Gustavo Henrique,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback and your review rating for our hotel during your stay. Again, thank you for your time and come visit us again soon!Thank You,

10/10 ดีเลิศ

Mark

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice property.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 พ.ค. 2024
Hi Mark,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay. We appreciate your feedback and glad to see you enjoyed our hotel. Thank you for your time and come visit us again soon!Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Maria

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Service was great!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 พ.ค. 2024
Hello Maria,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback by your review rating for our hotel during your stay. Again, Thank you for your time and your review. Come visit us again soon!Thank You,

10/10 ดีเลิศ

JAMES, Papillion

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 พ.ค. 2024
Hello James,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback and delighted to hear you had a great stay with us. Thank you again for your time and we can't wait to see you again when you are in the Kansas City area.Thank You,

8/10 ดี

Naomi, Algona

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 พ.ค. 2024
Hi Naomi,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback and delighted to see you had a great stay with us. Thank you again for your time and we can't wait to see you again when you are in the Kansas City area.Sincerely,

6/10 พอใช้

Olivia

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear Olivia,Thank you for sharing your experience with us. We apologize for any inconvenience you may have had during your stay and hope you give us another try the next time you are in the area. We appreciate your feedback and will work to improve our guests’ future stays. Thank you again for your time and we can't wait to see you again when you are in the Kansas City area.Sincerely,

2/10 แย่มาก

Molly

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our shower wouldn’t get hot and they offered us $12 off our stay because. This was after waiting an hour and half for maintenance
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Molly,We are very sorry to hear about your experience with our hotel. We apologize for any inconvenience and frustration that this caused you. It is discouraging to see that you had anything less than a satisfying experience with us. We hope you will give us another chance to serve you better in the future. Thank you and we look forward to your next visit here.Sincerely,

6/10 พอใช้

Tracey, Round Rock

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Glass shower shattered. Hotel didn’t want to move us to new room. Had to threaten refund or cancelation of stay. Only good part of stay was that I hit a $10,5000.00 jackpot on last night.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Tracey,We are very sorry to hear about your experience with our customer service. We apologize for the inconvenience and frustration this caused you during your stay. We are also glad to hear the rest of your stay with well. Thank you for sharing your experience with us and we hope to see you again soon for a different experience.Sincerely,

8/10 ดี

Barry

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Need to do additional cleaning. I dropped my earring and very dirty beside the bed. Staff was nice and amenities enjoyable.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hello Barry,Thank you for taking the time to share your recent experience with us. We appreciate your feedback and were glad to hear you enjoyed your stay. Thank you for recognizing our team members’ friendliness and our wonderful amenities. We are very sorry to hear about your experience with the cleaning areas of your hotel stay and apologize. We hope with our efforts to improve every stay for our guests, you will try us again next time you travel back to the area. Again thank you and we look forward to your next visit with us.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางกับคู่รัก
First time staying and had a great time. Won at the casino and the stay was great. Will come back
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hello Michael,Thank you for sharing your experience with us. Customer service is a top priority for us and we thank you for recognizing our efforts! Thanks for the 5 stars and we can't wait to see you again when you are in the Kansas City area!Thank You,

10/10 ดีเลิศ

Madison

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved my stay here! Everyone was very friendly!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hi Madison,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback by your 5 star review rating for our hotel during your stay. Again, Thank you for your time and come visit us again soon!Thank You,

10/10 ดีเลิศ

lisa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hi Lisa,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback by your 5 star review rating for our hotel during your stay. Thank you again for your time and we can't wait to see you again when you are in the Kansas City area.Sincerely,

4/10 แย่

Daniel, WIMBERLEY

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the staff was helpful, however had to move to another room as the walls are paper thin. the place smell bad overall and looks like a run down theme park.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 29 ก.พ. 2024
Hi Daniel,We are very sorry to hear about your experience with your hotel stay. We appreciate your feedback and we apologize for the inconvenience caused during your stay. We hope you give us another try the next time you are in the area. Thank you for sharing your experience with us and we hope to see you again.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Theresa

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Could use a little updating but otherwise good
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 28 ก.พ. 2024
Hello Theresa,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay. We appreciate your feedback and glad to see you enjoyed our hotel. Thank you for your time and come visit us again soon!Sincerely,

6/10 พอใช้

Evany

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Idk just a
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Evany,We are very sorry to hear about your experience with your hotel stay. We apologize for the inconvenience and frustration this caused during your stay. We hope you will give us another chance to serve you better in the future. Thank you and we look forward to your next visit here.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Ella

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 28 ก.พ. 2024
Hi Ella,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback and delighted to hear you had a great stay with us. Thank you again for your time and we can't wait to see you again when you are in the Kansas City area.Thank You,

2/10 แย่มาก

Edward, Gardner

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Every year my company has a party at the adjoining Argosy casino, and I get a room at this hotel so I can drink alcohol and not have to drive home. Every year my company spends a lot of money at this facility. This year, as with every year, our HR department books a block of rooms at a reduced rate of $149.00 but the rate code did not work online. I called the hotel and was on hold for a long time only to be told they “had no idea what I was talking about” when I gave the person on the phone our rate code. As a manager, I feel I should attend the party, so I decided to book the room on Expedia at a much higher rate of $289.17. I used $53.09 of Expedia OneKey Cash. When I got to the hotel, they charged me $60.00 for incidentals and a $12.00 resort fee. Now I am into what was supposed to be a $149.00 room for $361.17. When I got to my room at 5:30 PM it was very hot in the room. I turned down the thermostat to 65° to cool the room off. At 10:00 PM after I the party I returned to the room. The HVAC was not working, and the room was the same as when I checked in – still too hot to sleep in. I went to the front desk, and they told me they could send maintenance to look at it "in a few hours". I told the hotel I wanted another room, but they said they were fully booked and that wasn't possible. I then told the hotel I was going to check out and drive back home to which they responded, "OK but you are not going to get a refund". I will never stay at this hotel again.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Edward,We are very sorry to hear about your experience with your hotel stay. We appreciate your feedback and we apologize for the inconvenience caused during your stay. We hope with our efforts to improve every stay for our guests, you will try us again next time you travel back to the area. Again, Thank you for sharing your experience with us and we hope to see you soon for a different experience.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Jermaine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice place
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 19 ก.พ. 2024
Hi Jermaine, Thank you for sharing your experience with us. Customer service is a top priority for us and we thank you for recognizing our efforts! Thanks for the 5 stars and we look forward to seeing you next time!Sincerely,

2/10 แย่มาก

kim

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 19 ก.พ. 2024
Hello Kim,We are very sorry to hear about your experience with your hotel stay. We appreciate your feedback and we apologize for the inconvenience caused during your stay. We hope you give us another try the next time you are in the area. Thank you for sharing your experience with us and we hope to see you again.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Janice

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hi Janice,Thank you for sharing your experience with us. Customer service is a top priority for us and we thank you for recognizing our efforts! Thanks for the 5 stars and we look forward to seeing you next time!Thank You,

10/10 ดีเลิศ

Gina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 13 ก.พ. 2024
Hello Gina,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay. We appreciate your feedback and glad to see you enjoyed our hotel. Thank you for your time and come visit us again soon!Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Christopher

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 13 ก.พ. 2024
Hello Christopher,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback by your 10 star review rating for our hotel during your stay. Thank you again for your time and we can't wait to see you again when you are in the Kansas City area.Sincerely

2/10 แย่มาก

Danielle

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First, we started out our stay with a very rude receptionist, charging us three times for our room for one night. And then I went to management about it and they told me that it would come off in 2 to 3 weeks. Which is insane to me. Then we go to a restaurant and spend $150 for two people and the food instantly makes my husband sick. The casino was the only good part. I would not stay here, and I would not eat here.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear Danielle,We are very sorry to hear about your experience with our customer service and food outlets. We understand how frustrating it can be. It is discouraging to hear you had anything less than a satisfying experience with us. When checking into the hotel we authorized the credit card for the amount needed for the stay. Normally an authorization or pending hold will release 3 to 5 business days after you checkout. Also, we would like to investigate the food outlet a little more. We would need the name of the venue you ate from and what menu items were eaten? As of now we have not had any reports of any foodborne illness reported so we need more information from you. We hope you will give us another chance to serve you better in the future. Thank you and we look forward to your next visit here.Sincerely

10/10 ดีเลิศ

gary

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 4 ก.พ. 2024
Hello Gary,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay. We appreciate your feedback and glad to see you enjoyed our hotel. Thank you for your time and come visit us again soon!Sincerely,

6/10 พอใช้

Hunter

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Door Fire alarm was going off for around two hours took forever to fix
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 31 ม.ค. 2024
Hello Hunter,We are very sorry to hear about your experience with your hotel stay. We appreciate your feedback and we apologize for the inconvenience caused during your stay. We hope you give us another try the next time you are in the area. Thank you for sharing your experience with us and we hope to see you again.Thank YouMonica

2/10 แย่มาก

Tiffany

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear Tiffany,We are very sorry to hear about your experience with our hotel. We apologize for any inconvenience and frustration that this caused you. It is discouraging to see that you had anything less than a satisfying experience with us. We hope you will give us another chance to serve you better in the future. Thank you and we look forward to your next visit here.Sincerely,

2/10 แย่มาก

José Roberto

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 28 ม.ค. 2024
Dear Jose Roberto, We are very sorry to hear about your experience with your hotel stay. We appreciate your feedback and we apologize for the inconvenience caused during your stay. We hope you give us another try the next time you are in the area. Thank you for sharing your experience with us and we hope to see you again.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Amy

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 29 ม.ค. 2024
Hello Amy,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback by your 10 star review rating for our hotel during your stay. Thank you again for your time and we can't wait to see you again when you are in the Kansas City area.Sincerely

8/10 ดี

Timothy C.

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 28 ม.ค. 2024
Hello Timothy,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback by your review rating for our hotel during your stay. Again, Thank you for your time and your review. Come visit us again soon!Thank You

2/10 แย่มาก

Kyle

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear Kyle,Thank you for taking the time to share your recent experience with us. We sincerely appreciate your feedback, and we apologize you had a negative experience during your visit with us. We hope with our efforts to improve every stay for our guests, you will try us again next time you travel back to the area. Again, thank you for your time and come visit us again soon!Sincerely

8/10 ดี

Andrew

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 ม.ค. 2024
Hello Andrew,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay. We appreciate your feedback and hope you enjoyed our hotel. Thank you for your time and come visit us again soon!Sincerely

6/10 พอใช้

Garrett

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 ม.ค. 2024
Hi Garrett, Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback by your review rating for our hotel during your stay. Again, Thank you for your time and your review. Come visit us again soon!Thank You,

10/10 ดีเลิศ

Justin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I did not like that the spa was closed during my stay. I was really excited to experience it.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 ม.ค. 2024
Dear Justin,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback and delighted to hear you had a great stay with us. Your feedback is truly appreciated, it is one of the most important tools that allows us to improve the quality of our products and services. We are sorry to hear that you had a less than satisfactory experience with the hotel spa being closed. Unfortunately, the spa has been closed since COVID and has not open back up at this time. Thank you again for your time and we can't wait to see you again when you are in the Kansas City area.Sincerely

8/10 ดี

Michelle

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 5 ก.พ. 2024
Hi Michelle,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback and your review rating for our hotel during your stay. Again, thank you for your time and come visit us again soon!Thank You,

10/10 ดีเลิศ

William

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Monica วันที่ 1 ม.ค. 2024
Dear William,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback by your 10 star review rating for our hotel during your stay. Thank you again for your time and we can't wait to see you again when you are in the Kansas City area.Sincerely