ทางเข้าที่พัก

รีวิว ไฮแอทรีเจนซี กรีนวิลล์

3.5 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 606 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 213 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 94 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 62 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 27 จาก 1002 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

sheri

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We arrived at 3 pm and were told the rooms were not ready. There were people already waiting 2 hours. We waited several hours later and the room was not ready until 645 pm! There were many ladies using the lobby bathroom to dress for the evening. We should have been given breakfast vouchers or a drink ticket! This was not acceptable
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 18 พ.ค. 2024
Dear Sheri, Thank you for taking the time to write a review. It is always our goal to provide a seamless stay to our guests; therefore, we truly apologize that your room was not ready upon your arrival and for the inconvenience this caused. Please be assured we will follow up on your comments appropriately and will take steps to ensure our commitment to providing timely and impeccable service to our guests. We are grateful for your patience and constructive feedback, and we hope you will give us another chance to make a better impression. Regards,David Schaum,General Manager

8/10 ดี

Jonaa

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
This is my third time staying at this property. This time wasn't the best. The bathroom was dirty, there was mold on the shower liner, hair in the shower and dirty towels in the bathroom as well. Other than the bathroom the room was clean and comfortable.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 17 พ.ค. 2024
Dear Jonaa, Thank you for sharing your review of Hyatt Regency Greenville and for your loyalty to our hotel. While we are glad to know you loved the cleanliness of your room overall, we are sorry for the housekeeping oversights you mentioned in your bathroom. We will follow up on your comments appropriately and will take measures to ensure we are more diligent in our efforts going forward. We appreciate your feedback and look forward to providing you with the perfect stay you deserve. Regards,David Schaum,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Michelle

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 พ.ค. 2024
Dear Michelle, We are delighted you enjoyed your stay at Hyatt Regency Greenville. We strive to provide each guest with an exceptional visit; therefore, it is lovely to know that we exceeded your expectations. We hope you will come back whenever your travels bring you to Greenville.Regards,David SchaumGeneral Manager

4/10 แย่

Kelsey

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Front desk staff was extremely unorganized.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 พ.ค. 2024
Dear Kelsey, Thank you for taking the time to review your stay with us. We are truly sorry for the issues you had with our front desk associates. We take these concerns seriously, and your feedback is being evaluated with our team to ensure these issues are not repeated. Again, we apologize, and we hope you will allow us another occasion to provide you with the hospitality you deserve every time you stay with us.Regards,David SchaumGeneral Manager

6/10 พอใช้

Gisele

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Checked in early by joining Hyatt Rewards program but never got an email verifying. We asked for different pillows due to a person being allergic to feathers. Took 4 hours to get them. When we returned well past 11PM, our keys didn't work. The battery lock was dead. We had to wait about 15 minutes for someone to fix it. Also, not enough towels for the number of people in our room.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 พ.ค. 2024
Dear Gisele, Thank you for being our guest and for taking the time to review your stay with us. Please accept our apologies as well as every assurance that we will be working to address the concerns outlined in your review. Our staff typically does a terrific job responding to our guests’ needs, so we are sorry that did not happen in your instance. We are also disappointed to learn about the issues you encountered with the battery of your room door. We take this matter seriously and will look into this further to prevent similar situations in the future. Your comfort is our priority, and we hope you'll consider staying with us again for a more trouble-free experience.Regards,David SchaumGeneral Manager

4/10 แย่

Breana

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
We showed up at 6:30pm to check into our room and was told it was still not ready. They said they were behind because they sold out the night before. An email or a message would have been appreciated since we were coming from out of town and were already a few hours past the normal check in time.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 พ.ค. 2024
Dear Breana, Thank you for sharing your feedback. We apologize that your room was not ready upon your arrival and for any frustration and inconvenience this caused. Also, please accept our apologies for any lack of attentiveness shown by our staff. We hope you will allow us to show you the exceptional hospitality we are known for the next time you are in the area. Regards,David SchaumGeneral Manager

2/10 แย่มาก

Megan

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
We stayed at the Hyatt for a concert and had an awful experience. We arrived at 2:30 to see the lobby filled with people everywhere because there was a dance competition going on. Since they had a mass exodus of people leaving, they told us a room wouldn’t be ready until the normal 4pm check in time which was fine! Unfortunately that didn’t happen, we left to go get lunch and come back around 4:30, people still everywhere but now it wasn’t the dance competition it was all of the people going to the concert. They still didn’t have a room ready and told us they couldn’t do anything even though they have a 4pm guaranteed check in time. So we waited and went back up to the counter at 5:30. The concert started at 7 and now the lobby was full of people getting ready. People scrambling to find outlets to charge their phones or curl their hair. They still couldn’t get us a room so we had no other choice than to get ready in the lobby. When we asked where our bags were, they told us they are in a conference room and a staff member could help us at the door of it. Well there was no staff member, the door was wide open, and all of these bags were left out for anyone to grab. Huge liability! This was so upsetting on top of having to get ready in the lobby. We made sure our bags were locked in the bell closet when we left at 6:45 to the concert. Still no room. We came back at 11pm, now the lines were long for check in since everyone needed a room! Poor management and planning of the hotel
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 14 พ.ค. 2024
Dear Megan, Thank you for reaching out with your concerns. It is apparent that we missed several opportunities to create the enjoyable stay you anticipated and deserve; we sincerely apologize for the longer-than-usual wait times you faced during your check-in and for the inconvenience this caused. Please know, that during such busy times, it can get a little frustrating. We are sensitive to this and we try our very best to facilitate a good flow; your comments have been shared appropriately to ensure we are more efficient in our processes going ahead and we are grateful for your patience. Furthermore, we deeply regret learning about what transpired with your luggage. Our commitment remains unwavering in delivering exceptional service and ensuring the well-being of both our guests and their belongings. Your insights are instrumental in helping us make necessary improvements, and we hope to have the opportunity to regain your trust in our services on your next stay.Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

laura

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
Hotel had a perfect location wonderful lobby and room was very clean. Only bad thing is our Bottom sheets on the bed were put on sideways on both beds, therefore your feet were touching the mattress cover and there was about 3 feet on each side that was hanging to the floor. Very strange we had to remake our beds. Next day made service missed us. Also ice machine was not working on the floor, other than that room was great for the price
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก David Schaum General Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Laura, Thank you for choosing Hyatt Regency Greenville for your recent stay and for sharing your experience. We were pleased to know how much you enjoyed our comfortable accommodations and convenient location. We love that our guests can effortlessly take advantage of all that our area has to offer. However, we regret not meeting all of your expectations regarding your bed. We appreciate your patience and will share your comments appropriately. We hope to have the pleasure of hosting you again soon.Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Anthony

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent stay!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Anthony, We appreciate you taking the time to leave your generous rating regarding your recent visit to the Hyatt Regency Greenville. Your feedback is essential to us. It is a pleasure to know you enjoyed all that we have to offer. We appreciate your patronage and hope that we will have a chance to host you again in the future. Regards,David Schaum,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Patricia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was wonderful
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Patricia, We appreciate you taking the time to leave your generous rating regarding your recent visit to the Hyatt Regency Greenville. Your feedback is essential to us. It is a pleasure to know you enjoyed all that we have to offer. Thank you again for your patronage, and we hope that we will have a chance to host you again in the future.  Regards,David Schaum,General Manager

2/10 แย่มาก

Jeffrey

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Sent message to Hotel requesting a room with a view..when checked in the panoramic room was looking straight into the trees with no view..contacted front desk and asked if they could change rooms and they put me on hold and never came back..waited on hold for about 15 minutes..very unprofessional
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Jeffery, Thank you for providing a review of your experience at our hotel. We sincerely apologize for the unpleasant interaction you had with some of our associates and that the room you requested was unavailable. We certainly understand your frustration and are grateful for your patience. We have addressed these matters with the appropriate team to ensure this is not repeated. We do hope you will revisit so we can provide you with the hospitality and accommodations you deserve.Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Sonia, North Myrtle Beach

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
What a great location! We came for a concert and it was easy walking distance. Great choice of dining options.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Sonia, We were delighted to read your comments regarding the convenient location of the Hyatt Regency Greenville. Situated perfectly, we love that our guests can enjoy the outstanding restaurants and unique shopping experiences that are right outside our door. Thank you for choosing the Hyatt, and we look forward to another opportunity to welcome you back.Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Melissa

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Check in was a breeze and our room was really nice. We always stay here when we see a concert at Bon Secours arena.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Melissa, Thank you for being our guest at Hyatt Regency Greenville and sharing your experience. First of all, we appreciate your loyalty to our hotel. We are delighted to know you were pleased with our check-in service, ideal location, and comfortable accommodations. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Regards,David Schaum,General Manager

8/10 ดี

Bobbie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Bobbie, We appreciate your gracious rating about your stay at Hyatt Regency Greenville. It means a lot for us to learn that we met all of your expectations. Thank you for being our guest, and we look forward to a future visit.Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Did not like the ice machine.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 เม.ย. 2024
Dear John, Thank you for being our guest at Hyatt Regency Greenville and for the kind rating. We are glad to read you had a comfortable stay. However, we are sorry for any inconvenience you had with the ice machine. On behalf of all of us, we look forward to your return!Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

brittany

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Brittay, Thank you for the high rating and kind review of your stay at the Hyatt Regency Greenville. We are glad that you enjoyed so many aspects of our hotel that we exceeded all of your expectations. Thank you again for taking the time to share your experience with others, and we look forward to many more visits. Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

MICHELLE

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 21 เม.ย. 2024
Dear Michelle, Thank you for rating your stay at Hyatt Regency Greenville. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted you gave us a perfect score. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Nealandra

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I enjoyed staying there, I will stay there again
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Nealandra, Thank you for choosing the Hyatt Regency Greenville and for your kind comments. We are delighted that you enjoyed our hospitality in addition to our stunning lobby and modern accommodations. Our prime location in the heart of downtown allows our guests to experience the best of Greenville, including excellent restaurants and great shopping. Thank you for being our guest and please return for a second visit soon!Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Renee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful hotel with access to downtown and many walkable options.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Renee, Thank you for choosing Hyatt Regency Greenville. We are thrilled to know that you had a comfortable stay and that our well-kept property and prime location near downtown met your expectations. Thank you again; we look forward to your next visit.Regards,David SchaumGeneral Manager

6/10 พอใช้

Brandon

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stain on the couch. Other then that everything was good
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Brandon, Thank you for your recent review. We were pleased to read that you enjoyed your overall stay at our hotel while in Greenville. We're sorry that you had some service issues in your room - which is unacceptable by our standards. We have shared your concerns with our Director of Housekeeping and staff and we are revisiting our inspection procedures to ensure we do not repeat these issues in the future. Again, we apologize and hope you will consider us when you return to Greenville in the future.Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Bruce

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear Bruce, Thank you for being our guest. Our top priority is for you to have an enjoyable stay and from your high rating, we are pleased to have exceeded your expectations. It was a pleasure hosting you at Hyatt Regency Greenville, and we look forward to welcoming you again soon.Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

James

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I really enjoyed my stay. Will be coming back
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear James, Thank you for the outstanding review of your stay at the Hyatt Regency Greenville. We are glad that you enjoyed so many aspects of our hotel and had a fantastic stay. Thank you again for taking the time to share your experience with others, and we look forward to many more visits. Regards,David Schaum,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Sheri

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel has an amazing group of people working there. The location is outstanding.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Sheri, Thank you for choosing Hyatt Regency Greenville for your recent stay and for your excellent rating. We were pleased to know how much you enjoyed the exceptional service from our courteous colleagues and convenient location. We love that our guests can effortlessly take advantage of all that our area has to offer. It was a pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit. Regards,David Schaum,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Jose

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Jose, Thanks for the outstanding rating! We are delighted your time at Hyatt Regency Greenville was so great, as we always strive for excellence. We look forward to your return soon so we can share another fantastic experience with you.Regards,David Schaum,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Stephen

เดินทางกับคู่รัก
Excellent stay. Well maintained older property. Friendly staff.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Stephen, Thank you for the outstanding review of your stay at the Hyatt Regency Greenville. We are thrilled to read you loved our well-kept property and that our staff exceeded your expectations. It will be a pleasure to pass along your compliments. Thank you again for taking the time to share your experience with others, and we look forward to many more visits. Regards,David Schaum,General Manager

10/10 ดีเลิศ

paula

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location- went to a play at the Peace Center, very convenient
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 มี.ค. 2024
Dear Paula, Thank you for your excellent review of Hyatt Regency Greenville and for pointing out our convenient location to the Peace Center. There is so much to see and do in the area and our guests love being so central to everything! We are delighted you enjoyed your time with us and look forward to welcoming you back for another stay.Regards,David Schaum,General Manager

4/10 แย่

Corey

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Toilet paper is so cheap you will need to use half the roll for 1 wipe, WiFi works half the time, trash was left in the can from previous guests, and overall stay is just less in quality than you can get for other places nearby. Adding a couch doesn't make your room more enjoyable when everything else is subpar at best.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Corey, Thank you for making us your hotel of choice during your visit to Greenville, and for sharing your recent experience during your stay. We apologize for not meeting some of your expectations and for the inconvenience caused due to the oversights in the preparation of your room. We have shared your comments with the housekeeping team to ensure this is not repeated. We are also sorry for the internet connectivity in your room. Our service provider has been made aware of the issue, and we appreciate you bringing this to our attention. We have also taken additional note of your comments regarding the couch as we strive to improve our services. We hope you will give us another chance to accommodate you on a future stay. Regards,David Schaum,General Manager

10/10 ดีเลิศ

catherine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Catherine, Your generous rating made our day! We are dedicated to providing every guest with a great experience at Hyatt Regency Greenville, and we appreciate you taking the time to leave your feedback. We hope to see you soon. Regards,David Schaum,General Manager

6/10 พอใช้

Lisa

เดินทางกับคู่รัก
Property itself was ok, average. Every time someone shut a door next to ours our door rattled terribly so that was super annoying when trying to sleep!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 16 มี.ค. 2024
Dear Lisa, Thank you for your review of your recent visit to our hotel. While we are glad you liked some aspects of your stay, we are sorry for the inconvenience caused due to the noise from next door to your room and want to let you know that we are in the process of finding solutions to eliminate noise issues. We are grateful for your patience and hope to have the pleasure of serving you again whenever you return to the Greenville area. Regards,David Schaum,General Manager

6/10 พอใช้

Terry, Little River

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was assigned a handicapped room that wasn’t requested. The safe in room was broken. The counter in room had coffee stains. Door stop broken. No non-decaf coffee on first day.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Terry, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for not meeting some of your expectations and for any inconvenience caused due to the assigned accommodations and the maintenance issues you encountered in your room. We will work with the appropriate team to ensure that all areas of concern are promptly and effectively resolved to prevent such occurrences in the future. We are grateful for your patience and hope to have another opportunity to provide you with the seamless, enjoyable stay you deserve.Regards,David Schaum,General Manager

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Parking,middle of town
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 29 ก.พ. 2024
Dear John, It was a pleasure having you as our guest at Hyatt Regency Greenville. We strive to deliver an exceptional experience to each of our guests in all areas of our hotel, and your feedback tells us we are meeting our goals. Thank you for taking the time to share your perfect rating. We look forward to hosting you again soon.Regards,David SchaumGeneral Manager

8/10 ดี

Christopher

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Christopher, Thank you for choosing to stay with us and for leaving a positive rating. We're delighted to know that you had a great experience here at Hyatt Regency Greenville. We look forward to welcoming you back on your next visit!Regards,David Schaum,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Dimetra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก David Schaum General Manager วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Dimetra, Thank you for the outstanding review of your stay at the Hyatt Regency Greenville. We are glad that you enjoyed so many aspects of our hotel that our staff exceeded your expectations. It will be a pleasure to pass along your compliments. Thank you again for taking the time to share your experience with others, and we look forward to many more visits. Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

spiros

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to stay
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Spiros, Thank you for being our guest. Our top priority is for you to have an enjoyable stay and from your high rating, we are pleased to have exceeded your expectations. It was a pleasure hosting you at Hyatt Regency Greenville, and we look forward to welcoming you again soon.Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Gotardo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to everything.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Gotardo, We appreciate you sharing your thoughtful feedback. We are pleased everything went great for you during your visit and that our wonderful location made it even better. Thank you for choosing Hyatt Regency Greenville, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Crystal

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Crystal, Thank you for being our guest. Our top priority is for you to have an enjoyable stay and from your high rating, we are pleased to have exceeded your expectations. It was a pleasure hosting you at Hyatt Regency Greenville, and we look forward to welcoming you again soon.Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Robert, Thank you for choosing Hyatt Regency Greenville and for the excellent rating. We are thrilled to know we exceeded your expectations and you had a great stay. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Amanda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Amanda, Thank you for rating your stay at Hyatt Regency Greenville. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted you gave us a perfect score. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Katherine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pay extra for Main St or Panoramic View room. It’s well worth the upcharge. Hotel is bustling with activity. Room service is available and the Starbucks on site was a bonus for morning coffee, although Hyatt did provide a mini single serve coffee brewer and free coffee pods and Twinings tea. Modern furnishings. Large flat screen tv. Parking garage right next door $7 per day and second floor direct access to the hotel was convenient. Area is super clean for downtown. Walk down to river and use the walking trails. Beautiful area for a stay.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Katherine, We appreciate the time you've taken to share your comments with fellow travelers regarding your stay at the Hyatt Regency Greenville. Thank you for mentioning all that our hotel has to offer visitors to Greenville; from our premier downtown location to the many services that guests have come to expect from Hyatt hotels. We have a fantastic team, and they will enjoy the recognition of their professional, attentive service. On behalf of all of us, we look forward to your return!Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Robbie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms were clean and updated. It was great being able to walk out and find so many dining options so close as well as all of the wonderful little shops
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Robbie, Thank you for choosing the Hyatt Regency Greenville and for your kind comments. We are delighted that you enjoyed our hospitality in addition to our stunning lobby and modern accommodations. Our prime location in the heart of downtown allows our guests to experience the best of Greenville, including excellent restaurants and great shopping. Thank you for being our guest and please return for a second visit soon!Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Mark

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 11 ก.พ. 2024
Dear Mark, It was a pleasure having you as our guest at Hyatt Regency Greenville. We strive to deliver an exceptional experience to each of our guests in all areas of our hotel and your feedback tells us we are meeting our goals. Thank you for taking the time to share your perfect rating. We look forward to hosting you again soon. Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Brian

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Brian, Thank you for the great rating! We are glad you enjoyed your time here at Hyatt Regency Greenville. We look forward to making many more great memories with you anytime your travels bring you to the area.Regards,David Schaum,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Tammy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก David Schaum General Manager วันที่ 8 ก.พ. 2024
Dear Tammy, Thank you for the outstanding rating of your stay at the Hyatt Regency Greenville. We are glad that you enjoyed so many aspects of our hotel that our staff exceeded your expectations. It will be a pleasure to pass along your compliments. Thank you again for taking the time to share your experience with others, and we look forward to many more visits. Regards,David SchaumGeneral Manager

8/10 ดี

Robert

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
everything was good but the bed. I am a member of Hyatt Vacation club and love the hotel brand in general. This location had an uncomfortable bed, and itchy sheets. I'm 6'0 and was too tall for the bed. Unusual for a hotel and a Hyatt especially.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Lauren Oliva Director of Operations วันที่ 8 ก.พ. 2024
Dear Robert, Thank you for sharing feedback from your recent experience at the Hyatt Regency Greenville and for your loyalty to our brand. We are pleased we met most of your expectations. Our main priority is to provide a comfortable stay for our guests; therefore, we apologize that you were not completely satisfied with our beds. Our front desk is available around the clock to address issues such as this, and we are always happy to do whatever we can to make your stay as comfortable as possible. We appreciate your business and sincerely apologize for not providing you with a good night's sleep. Thank you for bringing this to our attention. We hope you will give us another chance to provide you with the relaxing stay you deserve.Regards,Lauren OlivaDirector of Operations

10/10 ดีเลิศ

jan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Had a fun time with friends
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 6 ก.พ. 2024
Dear Jan, Thank you for the outstanding review of your stay at the Hyatt Regency Greenville. We are glad that you enjoyed so many aspects of our hotel that our staff exceeded your expectations. It will be a pleasure to pass along your compliments. Thank you again for taking the time to share your experience with others, and we look forward to many more visits. Regards,David SchaumGeneral Manager

8/10 ดี

NICOLE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Weekend getaway
This is our favorite hotel to stay in when we visit Greenville. This time we had to ask for service because we had no hot water. We called the front desk she said someone is on the way. An hour later no one we called again and the guy came up ran the water said the sink was ok he would send someone for the tub. Another hour nothing. I visited the front desk (very helpful) they offered another room which we took while moving the second maintenance guy showed up. The room was similar to our first room but the beds were more firm and pillows terrible this stay in both rooms.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Nicole, Thank you for choosing the Hyatt Regency Greenville and for your kind comments. We are delighted that you enjoyed our hospitality and that you had a comfortable stay. We will share your compliments with the front desk. However, we are sorry for the issue you had in your rooms. We have shared your feedback with our team, and we have taken immediate action to ensure this does not happen again. We hope you will give us another chance to show you how we have improved and allow us to welcome you back in the near future. Regards,David SchaumGeneral Manager

4/10 แย่

Ellen

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Ellen, Thank you for sharing your rating. We strive to offer quality service to our guests; therefore, we are disappointed if we did not meet your expectations. Please accept our apologies for any frustrations or inconveniences you may have had during your stay. We hope you will return and allow us to show you the hospitality we are known for providing.Regards,David Schaum,General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก David Schaum General Manager วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear Guest, We are pleased to receive your generous rating for Hyatt Regency Greenville. Your feedback holds significant value for us, affirming our commitment to outstanding hospitality. We look forward to another opportunity to extend our services to you again whenever your travels bring you back this way.Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Ann

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก David Schaum General Manager วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Ann, Thank you for the outstanding rating. We are delighted that from check-in through check-out, we were able to provide you with a great stay at Hyatt Regency Greenville. We look forward to your return and wish you all the best with your future travels.Regards,David SchaumGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Jim and Cathy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Early check in is very important to us - it seem like regulars like my wife and I would get a little better service in respect to this - there are lots of places to stay in Greenville after all.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก David Schaum General Manager วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for your generous comments regarding your recent stay at Hyatt Regency Greenville. Your review was a pleasure to read, and we appreciate knowing that the service provided by our associates surpassed your expectations. Thank you again, and we look forward to welcoming you back very soon. Regards,David SchaumGeneral Manager