ทางเข้าที่พัก

รีวิว โมเทล 6 นิวเฮเวน - แบรนฟอร์ด คอนเนตทิคัต

2 out of 5

รีวิว

6.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 219 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 272 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 233 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 138 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 138 จาก 1000 รีวิว" "

7.0/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

5.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Katherine

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Business travelers in town for one night. It does the job just nothing around to eat not much public transportation.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 15 พ.ค. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 แย่มาก

Michelle

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 17 พ.ค. 2024
Hi Michelle,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

10/10 ดีเลิศ

Samantha

Clean and friendly staff
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 7 พ.ค. 2024
Hi Samantha,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Desiree

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The friendliness of the staff, the cleanliness of the room and the convenient location to the restaurants nearby
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 7 พ.ค. 2024
Hi Desiree,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

6/10 พอใช้

Bjorn, Brooklyn

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 10 พ.ค. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 แย่มาก

Tyler

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 3 พ.ค. 2024
Hi Tyler,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

10/10 ดีเลิศ

Siobhan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 3 พ.ค. 2024
Hi Siobhan,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 ดีเลิศ

Karol

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Marc

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Oneil

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Jaquan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stays
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 18 เม.ย. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 พอใช้

Selene

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lack of soap, shampoo. Plus there was construction happening inside the motel. Finally, the coffee provided was beyond limited.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

4/10 แย่

Britney

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beds are outdated and very uncomfortable!!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 18 เม.ย. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 ดี

Bruno

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 ดี

Brian

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 3 พ.ค. 2024
Hi Brian,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

6/10 พอใช้

James

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 3 พ.ค. 2024
Hi James, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 ดีเลิศ

Harold

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing to complain about.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 12 เม.ย. 2024
Hi Harold,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Darnell

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 12 เม.ย. 2024
Hi Darnell,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 ดีเลิศ

Siobhan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really fantastic ladies at the front desk!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 12 เม.ย. 2024
Hi Siobhan, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

8/10 ดี

johanne

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It's was good
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 1 เม.ย. 2024
Hi Johanne, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6

4/10 แย่

Darnell

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Mark

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Joy

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Randy, the caucasian, at the front desk is clearly unstable. I was charged for 2 nights when I was only staying 1. He didn’t want to give me my money back, He tried to take advantage of me. Then, after being really nice to him, he tried to put on a charade & call me names & did bad acting for the cameras that he claimed were there. It was completely bizarre. It’s an incredibly unsafe hotel. When I told him I couldn’t stay there another night that I felt unsafe & gave him reasons why one of them was because we were locked out of the only lobby the front lobby where guests come in. It’s locked at nightfall we had to go through a dark parking lot around to the side of the building walk all the way down the opposite hallway of our room as soon as you walk in the smell of smoke and marijuana smack you in the face. The room didn’t smell like smoke so that was good but by the time you walk all over the place, you could’ve been robbed raped or mugged anything. He tried to say it was for my safety. If it was for my safety, they would’ve let us in the front lobby where it would be normal to let us in. Instead, they lock it up Because it’s so unsafe. He tried to say it was for my safety & that Branford was safe. then why did the hotel lock the only lobby? There was no way into the building except for the side doors. It’s ridiculous. I get the employee needs to be safe, so do guests! luckily, Corporate Motel 6 refunded me the overcharge.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 20 มี.ค. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

8/10 ดี

Oneil

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hi Oneil,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 ดี

Zengpeng

great
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 6 มี.ค. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Magdalena

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 8 มี.ค. 2024
Hi Magdalena, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 ดีเลิศ

Lesley

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Monica, Bridgeport

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 ก.พ. 2024
Hi Monica,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

8/10 ดี

Colin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 14 ก.พ. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Ebony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My room was very clean; felt safe & located right by 95
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Jess

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Frederick

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 7 ก.พ. 2024
Hi Frederick,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

6/10 พอใช้

Jess

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Online states check out is at 12 (noon) but staff at hotel said it 11AM. House keeping was very rude even after showing them why were were not out by 11AM.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 7 ก.พ. 2024
Hi Jess,On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Lilith #Team6

4/10 แย่

Ricardo

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mediocre at best
เข้าพัก 9 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 30 ม.ค. 2024
Hi Ricardo,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 แย่มาก

William

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Terrible Experience
I made a reservation for two friends, one of whom is in a wheelchair. The attendant required more documentation for the guests than I have ever seen, and the wheelchair guest was turned away. I was able to cancel the charges, but this was an awful experience for a woman who is dying of cancer.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like everything. Nice clean and polite staff
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 9 ม.ค. 2024
Hi Maria,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Jaquan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Mark

ชื่นชอบ: ความสะอาด

10/10 ดีเลิศ

Monica, Bridgeport

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Monica

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก

8/10 ดี

Joyce

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

joe

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room were small and tv
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 12 ธ.ค. 2023
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Cameron A. #Team6

8/10 ดี

Alexandra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pleasant check in. Clean and comfortable rooms. Hallways smelled like pot
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.Cameron A. #Team6

8/10 ดี

Harold

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

brian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Maria

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Solenny

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Kenneth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was adequate
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Nicole

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very peaceful me and my husband go Every weekend 🙏❤️
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 5 ธ.ค. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6