บริเวณที่พัก

รีวิว โรงแรม The G

5 out of 5
โรงแรม The G
Kilo 134 Alexandria- Marsa Matrouh Rd., El Alamein, Matrouh

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 18 จาก 40 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 9 จาก 40 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 5 จาก 40 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 4 จาก 40 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 4 จาก 40 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Yehia

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room is far from reception, hotel provides golf car service but could not call for golf car because phone and internet were down for more three hours. The tv service was also down. Room description says lagoon and see view but sea view was obstructed by a fence. Beach is far and there are plenty of rocks which you need to navigate before you can swim. There are plenty of trash on the beach. The hotel also does not have limo service so you need to arrange for transportation in and out. Breakfast and dinner are good but it is tailored to serve foreign workers who leave at certain time in the morning and return for dinner at certain time in the evening. You may be out of luck if your timing is off.In summary; avoid booking this hotel unless you like to pay hefty price for a mediocre service.
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 7 ธ.ค. 2023
We would like to extend our sincerest apology for the unpleasant experience you witnessed during your recent stay with us. Please know that it is absolutely not the experience that we tend to provide to our guests as we are in the off season and most of the services are not working. Rest assured that we are taking this very seriously and we wish you give a second chance to provide you with an unforgettable stay next time to showcase the true spirit of The G Hotel. Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Khaled

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Reservations Supervisor วันที่ 25 ก.ย. 2023
Thank you for staying at The G Hotel during your recent trip to the North Coast.We appreciate you taking the time to share your feedback online and we are delighted that your stay with us was memorable. Your positive feedback is a great source of motivation for us as we are constantly trying to achieve even higher standards of service.We look forward to welcoming you back at The G Hotel.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

samer

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bathrooms leak water on ground and ot becomes very slippery beside that all ok
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Reservations Supervisor วันที่ 21 ก.ย. 2023
Thank you for staying at The G Hotel during your recent trip to the North Coast.We appreciate you taking the time to share your feedback online and we are delighted that your stay with us was memorable. Your positive feedback is a great source of motivation for us as we are constantly trying to achieve even higher standards of service.We look forward to welcoming you back at The G Hotel.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

AREEJ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ต.ค. 2022
Dear AREEJ,Thank you for taking the time to share your experience with us, we are truly honored to hear that your stay at The G Hotel was a spectacular one. It is always a pleasure to hear that our staff has met your expectations and provided you with exceptional and personalized service.We are looking very forward welcoming you back on your next visit.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

hakima, Casablanca

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ต.ค. 2022
Dear Hakima,Our sincere greetings from The G Hotel. We are very happy to learn that you enjoyed your recent stay with us. Creating memorable experiences for our guests is what we do best and your feedback is what makes us continue to serve our guests with pride and joy.Thank you for your feedback and we are looking very forward welcoming you back at our hotel.Sincerely,

8/10 ดี

Saud

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ต.ค. 2022
Dear Saud,Our sincere greetings from the G Hotel. We are very happy to learn that you enjoyed your recent stay with us. Creating memorable experiences for our guests is what we do best and your feedback is what makes us continue to serve our guests with pride and joy.Thank you for your feedback and we are looking very forward welcoming you back at our hotel.Sincerely,

6/10 พอใช้

alanoud

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Alanoud,Thank you for taking the time to share your review with us.We deeply regret to hear that we did not exceed your expectations during your recent stay at The G Hotel. Rest assured that this is not how we tend to do things at our hotel and that we wish you give a second chance to provide you with an unforgettable stay next time.Sincerely,

8/10 ดี

Alaa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 ส.ค. 2022
Dear Alaa, Our sincere greetings from The G Hotel. We are very happy to learn that you enjoyed your recent stay with us. Creating memorable experiences for our guests is what we do best and your feedback is what makes us continue to serve our guests with pride and joy. Thank you for your feedback and we are looking very forward welcoming you back at our hotel. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

mohamed

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 ส.ค. 2022
Dear Mohamed, Our sincere greetings from The G Hotel. We would like to thank you very much for your positive feedback. Such feedbacks are the main reason behind our motivation and enthusiasm that we offer to our guests. Looking very forward welcoming you back at our hotel and serve you again. Sincerely,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Nice stay but unprofessional staff
The hotel itself is amazing but the staff especially the reception & the pool & bell captain needs a lot of training as they are completely unprofessional , but the restaurant staff are very professional & the the food is amazing
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 ส.ค. 2022
Thank you for taking the time to share your review with us. We deeply regret to hear that we did not exceed your expectations during your recent stay at The G Hotel. We appreciate your feedback as we've addressed your comments with our team to better improve in the concerned areas. Rest assured that this is not how we tend to do things at our hotel and that we wish you give a second chance to provide you with an unforgettable stay next time. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Faisal

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 ส.ค. 2022
Dear Faisal, Our sincere greetings from The G Hotel. We are very happy to learn that you enjoyed your recent stay with us. Creating memorable experiences for our guests is what we do best and your feedback is what makes us continue to serve our guests with pride and joy. Thank you for your feedback and we are looking very forward welcoming you back at our hotel. Sincerely,

6/10 พอใช้

Abdullah

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Need better staff
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Abdullah,We sincerely apologize for the inconvenience caused to you during your stay at The G Hotel. Rest assured that this is not the experience we tend to deliver to our valued guests and that your review has been shared with the concerned departments to make sure our guests get the perfect experience.Thank you once again for your honest comments, it is with feedback such as yours that we can improve and monitor the services and the experience provided to our guests.We hope you will give us a chance to serve you again and we are eagerly looking forward welcoming you back at our property.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

mohamed

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice staff , thank you Kareem, mohamed and property manager for being so nice accommodating and professional, definitely recommend this facility , we had a great time
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Mohamed,Thank you for staying at The G Hotel during your recent trip to the North Coast.We appreciate you taking the time to share your feedback online and we are delighted that your stay with us was memorable. Your positive feedback is a great source of motivation for us as we are constantly trying to achieve even higher standards of service.We look forward to welcoming you back at The G Hotel.Sincerely,

2/10 แย่มาก

Wageed

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Their staff has no experience in hotels or how to deal with customers. Only the manager who come back and try to help fix any issues. I was their for two night and all what I got was the managers apologizing all the time for wat their staff were not able to do. I had to wait for long time to get my key after checking in. When I called in the morning to ask for coffee cream they told me the person has the cream does not come till 9:00 am . The iron board had a polyester cover not fabric which missed up my shirt when I tried to iron it . The breakfast buffet had dark color cold cut which show that it is old and they have been serving it every day . the staff does not have any experience to how to deal with customers in a polite way and the managers keep apologizing on behave of their team . Their excuse was these people are seasonal so they are not fully trained. I will never go back to this hotel again for any of my future visit to this area.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Wageed,Thank you for providing us with your valuable feedback about your recent stay at The G Hotel.We are very disappointed that we have failed to provide you with a flawless service experience during your stay. From the onset, please accept our most sincere apologies for the inexcusable lapse of service you have witnessed.It is professionally embarrassing for us to fall short of your expectation and our reputation. What you have experienced were certainly not The G standards we commit to our guests. We value your observations and it is through constructive feedbacks such as yours that enables us to improve.We wish you would give us the opportunity to regain your trust and hope that the above will not keep you from returning to our hotel.Once again, please accept our sincere apologies for any inconvenience caused, and thank you for the time you have taken to provide us with your feedback.Sincerely,

6/10 พอใช้

Ahdab

เดินทางกับครอบครัว
الفندق جميل جدا وجديد ورافي الخدمه سيئه وقت الدخول انتظرنا ساعه ونص ونجن عائله كبيرهخمس غرف القولف كار للتنقل داخل المنتجع سيئين جدا الموظف شفت المسا غير فاهم اي شي ستاف المو
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Ahdab,Thank you for providing us with your feedback during your recent stay at The G Hotel.Please accept our profound apology on the issue you have experienced and for the inconvenience caused to you. What you have experienced does not reflect the true image of our services and the hotel.Whilst we deeply regret the inconvenience caused, we hope that you will give us the opportunity to regain your confidence on your next stay and allow us to showcase the true G Hotel experience we cater to our valued guests.Once again, we deeply apologize for the inconvenience caused.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Sara

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Our G hotel first stay
The staff are super nice and friendly. The ambiance and pool are great. The food is delicious. Only issue was the shower was leaking water into the room, every time we shower so they need to pay more attention to maintenance especially for such an expensive hotel.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Sara,Thank you for taking the time out to provide your valuable feedback about The G Hotel.It gives us an immense sense of satisfaction to see that you have enjoyed your time with us. As a hotel, we pride ourselves in the fact that our guests feel at home and have a sense of luxury being offered to them.We look forward to your next visit and hope that you will travel to the North Coast soon and make The G Hotel your preferred destination again.Sincerely,

4/10 แย่

Lina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Thank you for taking the time to share your review with us.We deeply regret to hear that we did not exceed your expectations during your recent stay at The G Hotel. Rest assured that this is not how we tend to do things at our hotel and that we wish you give a second chance to provide you with an unforgettable stay next time.Sincerely,

8/10 ดี

Hany

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Hany,Our sincere greetings from The G Hotel. We are very happy to learn that you enjoyed your recent stay with us. Creating memorable experiences for our guests is what we do best and your feedback is what makes us continue to serve our guests with pride and joy.Thank you for your feedback and we are looking very forward welcoming you back at our hotel.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s one of the loveliest properties ever, architecture, design, colors, view and very detailed design. Peaceful, elegant and spacious, lovely pool area and beach yet not swimming in the sea like most of north coast. Food is the only drawback, breakfast is very good but not lunch & dinner. Would definitely consider going again
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Our sincere greetings from The G Hotel. We would like to thank you very much for your positive feedback and very kind words. Such feedbacks are the main reason behind our motivation and enthusiasm that we offer to our guests. We will be sharing your very kind words with our team.Looking very forward welcoming you back at our hotel and serve you again.Sincerely,

2/10 แย่มาก

Mena

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
DANGEROUS AND AWFUL
NEVER STAY HERE! DANGEROUS PLACE! rooms are extremely tiny. The size of cruise rooms. air conditioning did not work and they attempted to fix it but broke again. 100 degree desert weather WITH NO AC! Construction everywhere. Loud and dangerous. RIGHT IN THE GUEST AREA on the beach! Hot water in the bathroom available for maybe 2 minutes then gone. So no hot water for two people. Food in the “hot” buffet was all cold. Management is indifferent at best. Admits to bringing on all new inexperienced staff who don’t know what they’re doing. Night management staff downright disrespectful. On top of all that, ridiculously overpriced. Im a tourist so accustomed to being overcharged, but 200 pounds for water is ridiculous. Much better stay in Rixos or Alamein hotel nearby.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Mena,Thank you for providing us with your honest feedback during your recent stay at The G Hotel. We sincerely regret that we did not meet your expectations but rest assured that we have already addressed this issue with our senior management and concerned departments. Exceptional guest experience is always the foundation of our brand promise. However, we sincerely regret that we were unable to deliver the perfect guest experience during your stay. We promise you that we will provide you with an exceptional experience on your next stay with us if you would give us another chance.We sincerely hope to hear from you soon and have another chance to showcase the true spirit of The G Hotel. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cozy and comfortable
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Thank you very much for taking the time to share your experience with us. It is always a great pleasure to read feedback such as yours and we are thrilled to hear that you enjoyed your recent stay at The G Hotel.We are really pleased to read your positive comments on our products and services. It is comments such as yours that motivate all of us to consistently provide an exemplary service to all our guests.Your very kind words have been shared with the entire team.Thank you once again and we look forward to welcoming you back at The G Hotel. Sincerely,

8/10 ดี

Mohamed

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Mohamed,Our sincere greetings from the G Hotel. We are very happy to learn that you enjoyed your recent stay with us. Creating memorable experiences for our guests is what we do best and your feedback is what makes us continue to serve our guests with pride and joy.Thank you for your feedback and we are looking very forward welcoming you back at our hotel.Sincerely,

8/10 ดี

Shahd

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Shahd,Our sincere greetings from The G Hotel. We would like to start by thanking you for interacting with us and sharing your experience. We are very happy to learn that we have met your expectations during your recent stay. Such feedbacks are the main reason behind our motivation and passion when it comes to serving our valued guests.We are all looking very forward welcoming you back again.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Ibrahim

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing stay
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Ibrahim,Our sincere greetings from The G Hotel. We would like to thank you very much for your positive feedback and very kind words. Such feedbacks are the main reason behind our motivation and enthusiasm that we offer to our guests. We will be sharing your very kind words with our team.Looking very forward welcoming you back at our hotel and serve you again.Sincerely,

2/10 แย่มาก

Adam

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst hotel I have ever stayed at
This is by far the worst hotel I have ever stayed at. Their prices are higher than the Four Seasons but worse service than hostels I stayed in when I was younger. I called the hotel the week before my stay to get some help with restaurant recommendations and making reservations. The receptionist told me that they do not call restaurants for their guests, not even the restaurant inside the hotel. When I asked for recommendations he told me McDonald's and KFC. When we checked in our room smelled like stale water, there was no hot water, and there were frequent black outs. There were also bugs in the shower. Our A/C went out completely once; luckily the hotel was able to fix it but did not even offer an apology. Our friend was not so lucky as her A/C went out multiple times, and when the hotel sent a team to fix it 10 hours later, they left a mess in her room, did not clean it, and did not offer to move her to another room or provide any compensation. When we complained about the hot water, they were able to give us 5 minutes of hot water in our room but no more, so my wife could not use the soaking tub that they have in the room to take a hot bath. The WiFi reception was also horrible and we could not connect to it in our room. The reception refused to call cabs for us, even when they watched us struggle to find one for an hour. When we complained to the manager, he did not apologize; he only said he hoped it would be better next time. We will never go back.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Adam,Greetings from The G Hotel and thank you for taking the time to write us a review about your recent stay at The G Hotel.First of all we would like to apologize for all the shortcomings in regards to your recent experience with us. The issues which you have mentioned are certainly not our usual practice in order for our guests to have an enjoyable stay at the hotel.Your comments will be shared with the respective departments in charge of that area for review and improvements to cater better to our valued guests.We sincerely hope that you will give us a chance to serve you again in the near future for your next visit to Egypt’s North Coast and hopefully to our hotel.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Rasha

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Rasha,Our sincere greetings from The G Hotel. We would like to start by thanking you for interacting with us and sharing your experience. We are very happy to learn that we have met your expectations during your recent stay. Such feedbacks are the main reason behind our motivation and passion when it comes to serving our valued guests.We are all looking very forward welcoming you back again.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Sara Abdullah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing stay
Such a beautiful hotel.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Mina วันที่ 11 ต.ค. 2019
Dear Mr. Mohamed, Thank you for your positive review. I am thrilled to hear you had wonderful first stay with us! We aim to provide the utmost personalized and high quality of service for all of our guests. So I am happy to know that you had a pleasant experience and enjoyed the Hotel's facilities. So the feedback like yours that help us grow. I greatly look forward to welcoming you back again in the near future. Genuinely, Mina Magdy

10/10 ดีเลิศ

MOHAMMED

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
فندق مناسب للأسترخاء
من أفضل الفنادق جميع الموظفين خدومين قمه في التعامل والابتسامه ..الخدمه سريعه ..فندق جديد اثاث جديد شاطئ خاص نظيف وأشكر العاملين في المطعم ..مدير المطعم محمد زكريا وفريق عمله الرائع محمد علي والأخ سيد وجميع العاملين
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Mohammed,Our sincere greetings from The G Hotel. We would like to thank you very much for your positive feedback and very kind words. Such feedbacks are the main reason behind our motivation and enthusiasm that we offer to our guests. We will be sharing your very kind words with our team.Looking very forward welcoming you back at our hotel and serve you again.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Na'el Hamdy วันที่ 11 ก.ย. 2019
Dear Guest, Greetings from The G Hotel, thank you for taking the time to share your valuable feedback. It was a pleasure having you at our hotel in North Coast. We are looking forward to welcoming you back to The G Hotel for a memorable stay. Genuinely, Na'el Hamdy G Experience Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Pros: Beautiful beach view, friendly staff, nice amenities. Brand new hotel, nice design. Cons: food is far too expensive at the hotel and there aren’t many options. Felt like I was getting gouged because they knew there aren’t other options for people on the property. Hotel room had some issues, we had an insect issue and woke up one morning with bug bites on our arms and legs. There were some issues with the bidet not working and poor workmanship on the closets (piece fell off).
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
We would like to extend our sincerest apology for the unpleasant experience you witnessed during your recent stay with us. Please know that it is absolutely not the experience that we tend to provide to our guests. Rest assured that we will be taking this very seriously and your review has been already forwarded to our concerned departments for clarification and rectification on all the issues you have mentioned.We sincerely hope to hear from you soon and have another chance to showcase the true spirit of The G Hotel. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Mai

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Beautiful new modern beach hotel
Beautiful new hotel in the north coast, loved the spacious suite and amazing service. The moment you walk in you are welcomed by friendly and courteous staff. Thank you Gouda at the front desk for your warm welcome. We only stayed 3 nights but it was a truly memorable experience. The beach is still new so watch out for the strong current. They have an amazing pool and lagoons for safer swimming. The gym was also wonderful with great personal trainers on site. Thank you coach Heba for the great workout. The food is good but be mindful if you are not from Egypt to eat well cooked food and drink bottled water any where you go. I highly recommend this wonderful hotel. We look forward to coming back!
Bedroom in the m suite
Beach restaurant
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Na'el Hamdy วันที่ 11 ก.ย. 2019
Dear Ms. Mai, Thank you for your positive review. I am thrilled to hear you had wonderful first stay with us! We aim to provide the utmost personalized and high quality of service for all of our guests. So I am happy to know you had a pleasant experience and enjoyed the Hotel's facilities. So the feedback like yours that help us grow. I greatly look forward to welcoming you back again in the near future. Genuinely, Na’el Hamdy G Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Mohamed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best hotel ever
One of the best hotels i ever tried Very helpful and professional staff Awesome room with lagoon view Beach bar more than perfect
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Na'el Hamdy วันที่ 11 ก.ย. 2019
Dear Mr. Mohamed, Thank you for your positive review. I am thrilled to hear you had wonderful first stay with us! We aim to provide the utmost personalized and high quality of service for all of our guests. So I am happy to know that you had a pleasant experience and enjoyed the Hotel's facilities. So the feedback like yours that help us grow. I greatly look forward to welcoming you back again in the near future. Genuinely, Na’el Hamdy G Experience Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Na'el Hamdy วันที่ 11 ก.ย. 2019
Dear Guest, Greetings from The G Hotel, thank you for taking the time to share your valuable feedback. It was a pleasure having you at our hotel in North Coast. We are looking forward to welcoming you back to The G Hotel for a memorable stay. Genuinely, Na'el Hamdy G Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Sara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Na'el Hamdy วันที่ 11 ก.ย. 2019
Dear Ms. Sara, Greetings from The G Hotel, thank you for taking the time to share your valuable feedback. It was a pleasure having you at our hotel in North Coast. We are looking forward to welcoming you back to The G Hotel for a memorable stay. Genuinely, Na'el Hamdy G Experience Manager

6/10 พอใช้

yahia

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
With better service this will be an excellent spot
This hotel has the potential to be great. The design of the buildings looks amazing, the food is delicious, the staff is friendly, and the facilities are excellent. The only negatives are that the service isn’t the best (you have to call more than once to get what you asked for) and the pool side bathrooms weren’t kept clean.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Yahia,Our sincere greetings from The G Hotel. We are very sorry to learn that we did not meet your expectations during your recent stay with us and would like to thank you for providing us with your valuable feedback. Such feedbacks are the main tool we tend to use in order to constantly try our best to meet the guest expectations and keep on improving. Please be informed that your comments are well noted and that we wish you give us another chance to show you that this is not how we tend do things at our property.Looking forward welcoming you back again to make sure we provide you with an exceptional stay this time.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing resort. Great location. Great breakfast. The hotel is new and is in great condition. Although it is a 4 star hotel, it seemed to me more like a 5 star hotel. Would definitely go again. If your going to sahel/ el alamein, this is the perfect destination.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Na'el Hamdy วันที่ 11 ก.ย. 2019
Dear Guest, Greetings from The G Hotel, thank you for taking the time to share your valuable feedback. It was a pleasure having you at our hotel in North Coast. We are looking forward to welcoming you back to The G Hotel for a memorable stay. Genuinely, Na'el Hamdy G Experience Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was clean and new but services in the hotel are almost none There is only one resturant that is open and the food is below averge The bed sheets were not changed for 5 days even though i asked them to change it twice There are no activites availble at the hotel at all Its way over priced for their poor service Not going back there again
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Thank you for taking the time to share your review with us.We deeply regret to hear that we did not exceed your expectations during your recent stay at The G Hotel. We appreciate your feedback as we've addressed your comments with our team to better improve in the concerned areas. Rest assured that this is not how we tend to do things at our hotel and that we wish you give a second chance to provide you with an unforgettable stay next time.Sincerely,

8/10 ดี

Aref

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
G hotel
Very good
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Aref,Our sincere greetings from The G Hotel. We are very happy to learn that you enjoyed your recent stay with us. Creating memorable experiences for our guests is what we do best and your feedback is what makes us continue to serve our guests with pride and joy.Thank you for your feedback and we are looking very forward welcoming you back at our hotel.Sincerely,

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The service is to bad. The price its. To expansive for this bad service
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Na'el Hamdy วันที่ 11 ก.ย. 2019
Dear Guest, Greetings from The G Hotel, thank you for taking the time to share your valuable feedback. It was a pleasure having you at our hotel in North Coast. We have noted your comments to improve our services and prices and we will take an action towards it. We are looking forward to welcoming you back to The G Hotel for a memorable stay. Genuinely, Na'el Hamdy G Experience Manager