ลานระเบียง/นอกชาน

รีวิว โรงแรมเมอเวนพิค ซูริค เรเกินสดอร์ฟ

4 out of 5

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 371 จาก 883 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 360 จาก 883 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 98 จาก 883 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 30 จาก 883 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 24 จาก 883 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

chilthicha, pattaya

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
No breakfast after we paid with package
Cold hospitality at lady checked in Cheated breakfast even we paid for and asked her to check up 3 times Still say No you can not have breakfast otherwise we will charge money from your credit card We booked this hotel since 9 months and paid for breakfast with Expedia but she not allowed please give my money back for breakfast that we paid for 5 persons . Overall we bad at arrival and dirty cup of coffee If possible we would like to move to somewhereelse and not worth for money but we are tourists just arrived and tired not want to argue Will never come back again and book other hotel already when we arrived at Zurich Room temperature is too much hot Not comfortable not worth for money
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Ute Dirks, General Manager วันที่ 25 ต.ค. 2018
Dear Chilthicha, Thank you very much for your feedback. Our goal is to provide you with a memorable stay with exceptional service. Please accept our apologies if you perceived our host as cold during your check in. You may be rest assured that we have shared your comments with the Front Office Manager to ensure that this was an isolated issue. The breakfast was indeed not included, but you may certainly take the breakfast for an additional charge. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards,

6/10 พอใช้

terdsak, pattaya

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We booked hotel with breakfast but they cheated us
The booking with package for hotel with breakfast when we checked in with the lady they prohibit us not to get any breakfast even we asked them to check it again but still no breakfast we do not want to argue just give us money back for breakfast that we paid for 5 persons The cups of cofffee in room 464 is not clean yet at arrival Room temperature is too much warm Cold hospitality Will not come back again we feel bad about this hotel
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Ute Dirks, General Manager วันที่ 27 ก.ย. 2018
Dear Terdsak, Thank you very much for your feebdack. We would like to take this opportunity to apologize for the inconveniences you encountered. You can be rest assured that I have noted and forwarded your comments to our Housekeeping Manager and our Head of Engineering to ensure that this was an isolated issue. As already mentioned it the other comment it would be great if you could forward the confirmation you received to our Front Office Manager. Upholding our commitment to provide a memorable stay, we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Zurich. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Carlos

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Muy bueno
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Sam

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They make u pay extra for parking after I booked for multiple nights already which is ridiculous but don’t mention it while I book…. This was frustrating but other than that the hotel is nice!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 18 พ.ค. 2024
Dear Sam, Thank you for taking the time to review your stay.It is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us.We are sorry to hear that we didn't meet your expectations, With regards to our secure parking, It is significantly cheaper than parking in the centre, However, we regret that you did not find this of reasonable value. Nevertheless, our team thanks you for your kind words and are glad to hear that, in general, your time with us was pleasurable.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Heinz Krähenbühl, General Manager

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great personnel and great food with in house dinning.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear John,Thank you for such a great review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Heinz Krähenbühl, General Manager

8/10 ดี

Adem

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Adem,thank you for taking the time to review your stay.We are delighted that your experience exceeded your expectations.We all look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Heinz Krähenbühl, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Fredrik

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 23 ก.พ. 2024
Dear Fredrik,Thank you for this kind review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to seeing you again.Best regards,Heinz Krähenbühl, General Manager

2/10 แย่มาก

Dakota

เดินทางกับคู่รัก
The property advertises free airport shuttle. When I called to schedule a pick up time, I was informed that they did not. They said they would give me a number for a company that would charge $50 or I could book an Uber. I specifically booked this hotel for airport transportation. They refused to give me a refund when I tried to cancel for this reason.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 23 ก.พ. 2024
Dear Dakota,Thank you for taking the time to share your feedback.We are very sorry to hear of the circumstances that meant you were unable to stay with us and sincerely regret that we were unable to satisfy your request. We do realise that this particular situation is beyond your control and do empathise with your frustration in this particular situation. We will definitely refund you for the trip.We look forward to the chance to host you again for a more satisfying experience,Best regards,Heinz Krähenbühl, General Manager

10/10 ดีเลิศ

adriano

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ok
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Adriano,thank you for sharing your kind review.It's wonderful to hear that you were pleased with the cleanliness of our hotel, the condition of our facilities, and the level of service provided by our staff. We are also delighted that you enjoyed our restaurant's offerings. However, we noticed your comment regarding room comfort and would like to assure you that our team is dedicated to providing a comfortable experience, with our spacious rooms equipped with individually adjustable heating and air conditioning, and extra fans available if necessary.We all hope to welcome you back in the future.Best wishes,Heinz Krähenbühl, General Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 19 ก.พ. 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für die Bewertung unseres Hotels.Wir können uns bei Ihnen für die bei diesem Aufenthalt entstandenen Unannehmlichkeiten nur ausdrücklich entschuldigen. Gerne würden wir Sie bei einem zukünftigen Aufenthalt vollends von unserem Service überzeugen.Gern würden wir Sie auch in Zukunft wieder bei uns begrüssen.Mit freundlichen Grüssen,Heinz Krähenbühl, General Manager

8/10 ดี

Werner

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 28 ม.ค. 2024
Sehr geehrter Herr Werner,herzlichen Dank für Ihren positiven Kommentar zu unserem Hotel.Es hat uns sehr gefreut, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben und einen schönen Aufenthalt in unserem Hotel geniessen konnten. Danke dafür, dass Sie die Sauberkeit unseres Hotels besonders hervorgehoben haben.Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns zu begrüssen.Heinz Krähenbühl, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Geoffroy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Chambre très agréable
Bon hotel à proximité de Zurich (bcp moins cher que dans le centre de Zurich). Chambre confortable et agréable pour une famille avec un jeune enfant. Le design et la déco de l'hotel en lui même (lobby, exterieur, restaurant, ...) est quand à lui un peu daté. Parking payant et cher.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 25 ม.ค. 2024
Cher Geoffroy,Merci pour cet avis.Nous sommes ravis que vous ayez trouvé la chambre confortable et agréable pour votre famille, et nous vous remercions pour ces commentaires positifs. Il est vrai que notre établissement offre des chambres spacieuses et un accès pratique à Zurich. Concernant le design de notre hôtel, nous sommes conscients que certains aspects peuvent paraître datés, mais nous espérons que notre personnel amical et nos installations compensent cela. En ce qui concerne le parking, nous comprenons que le coût puisse être une préoccupation, et nous tenons à souligner que nos prix sont compétitifs par rapport aux établissements similaires et aux parkings publics alentour.Nous espérons vous compter de nouveau parmi nous très bientôt.Bien à vous,Heinz Krähenbühl, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Nur farhana

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love itt!!! Mall just a couple steps away.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Nur,Thank you for sharing this review of your time at our hotel.It's wonderful to hear that the convenience of having a shopping center just steps away added to the enjoyment of your stay.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Heinz Krähenbühl, General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
MOVENPICK HOTEL REGENSDORF
Very good hotel. Rooms are clean, good installations, good restaurant, it is attached to a good and small mall with shops, drugstore and self-service restaurants. We stayed there for 2 nights to visit Zürich. 20 minutes by car to Zürich down town and 15 minutes to Zürich airport. The Regensdorf village itself is very small and there is nothing special to be visited. The hotel staff very nice, supportative and professional. The hotel staff alerted us that to go to Zürich down town by train from Regensdorf (we were 5 people) woule be expensive. We had a car. CHF 20 per night to park the car at the hotel. The experience at the hotel was excellent and met our expectations and plans. Would stay there again.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing this positive feedback of your stay.We're thrilled to hear that you found our rooms clean and appreciated our facilities, including our on-site restaurant. It's wonderful to know that our proximity to a shopping center added convenience to your stay. Regarding the parking, while we understand the concerns about the cost, we aim to keep our fees competitive and in line with other local establishments.We are also glad that our staff made a positive impact during your visit.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Heinz Krähenbühl, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Jasvir

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
I stayed there 3 nights, room was ok, but breakfast fast was super good, transport is limited because it’s 15 minutes from train station.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Jasvir, Thank you for providing us with your feedback about your recent stay.We're thrilled to hear that our breakfast impressed you with its variety and quality, truly a testament to our commitment to offering a delightful start to the day. It's also gratifying to know that our room met your expectations, providing a comfortable stay. We acknowledge that our location, being 15 minutes away from the train station, might have posed some inconvenience in terms of transportation. However, we're glad to point out that our hotel's suburban setting offers a peaceful retreat from the hustle and bustle while still allowing easy access to Zurich's city center within 15 minutes by public transport.We hope to welcome you again in the future. Best wishes,Heinz Krähenbühl, General Manager

8/10 ดี

Karin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place for Ball room dance
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Dear Karin,thank you for your review and for staying with us. We are very pleased that you had a nice stay in our house. We really appreciate your review and hopefully we may see you again in Zürich Regensdorf at the Mövenpick Hotel.Best regards,

8/10 ดี

Rene

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 2 พ.ย. 2023
Lieber Rene, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es ist schön zu sehen, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.Freundliche Grüsse

8/10 ดี

Holger, Downingtown

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Dear Holger, thank you very much for this nice review. We are glad that you enjoyed the stay in our hotel, and we are looking forward to welcome you again in Regensdorf.Best regards,

8/10 ดี

Kati

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Aamiainen oli mieluinen.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 2 พ.ย. 2023
Dear Kati, thank you for the good review of our hotel. We thank you for your stay and hope to see you again very soon.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Mehmet Akif

เดินทางกับครอบครัว
Kann ich nur weiter empfehlen, Hervorragend.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 2 พ.ย. 2023
Lieber Herr AkifVielen Dank für Ihre hervorragende Bewertung unseres Hotels! Wir danken Ihnen für Ihren Aufenthalt und hoffen, Sie bald wieder zu sehen.Mit herzlichen Grüssen

8/10 ดี

Zülfühan

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 6 ต.ค. 2023
Dear Zülfühan, thank you for your review and for staying with us. We are very pleased that you had a nice stay in our house. We really appreciate your review and hopefully we may see you again in Zürich Regensdorf at the Mövenpick Hotel.Best regards,

2/10 แย่มาก

Mario

I’ve immediatly payed when i arrive at the 2:00 p.m. i received e a letter of conferme of my flight and i’asked to delete the reservation. They answer that for them was not a problem but i have to comunicate with you. I would know If i can be refused for the big amount that i pay. Tks
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 6 ต.ค. 2023
Dear Mario,Thank you for your review. We regret the misunderstanding. We have not received any payment. Unfortunately, we are unable to assist as the company is external. We kindly request you to contact Expedia directly for the refund.Thank you again and hopefully we may see you in Zürich Regensdorf at the Mövenpick Hotel.Best regards,

8/10 ดี

Nico

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Fr. 20.-- für Parking openair ist zu teuer
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 28 ก.ย. 2023
Lieber Nico, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu teilen. Es tut uns sehr leid, dass wir Ihre Erwartungen mit der Qualität nicht vollumfänglich erfüllen konnten und Sie die Parkgebühren als zu hoch empfanden. Wir hoffen, eine zweite Chance zu haben, Ihnen den von Ihnen gewünschten Service bieten zu können und freuen uns, Sie wieder bei uns begrüssen zu dürfen.Mit herzlichen Grüssen

6/10 พอใช้

Miriam

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
-
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 28 ก.ย. 2023
Dear Miriam,thank you for your review of your stay with us. We wish you had a better experience. We are very sorry that we could not fully meet your expectations with the quality. We hope to have a second chance to provide you with the service you have requested and look forward to welcoming you again.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Nicole

เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 21 ก.ย. 2023
Dear Nicole,we appreciate the time you have taken to give us such an excellent review. It is always a delight to see that our guests enjoyed their stay with us.We are glad to have had you as a guest in our hotel and we hope to see you again in the near future.Best regards,

8/10 ดี

Marisa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 21 ก.ย. 2023
Liebe MarisaVielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten. Wir freuen uns, dass es Ihnen gefallen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen.Mit herzlichen Grüssen

2/10 แย่มาก

Badr

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 2 พ.ย. 2023
Dear Guest, thank you very much for your review after your stay with us. We very much regret that our services did not fully meet your expectations.We hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Alan

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 13 ก.ย. 2023
Dear Alan, Thank you for your great rating of our hotel. We very much appreciate your review and hope to see you again soon. Best regards,

6/10 พอใช้

Dennis

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The facility needs to be updated especially for seniors. Felt unsafe using the shower because there was no grab-bar to hold on to. The bathroom sink was slightly plug and the television remote and safe needed to have the batteries change.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 13 ก.ย. 2023
Dear Dennis,thank you very much for taking the time to share your experience with us after your stay with us. We very much regret that the services provided in the room did not meet your and our expectations. Rest assured that this of course does not meet our quality requirements and we will discuss this point directly with the responsible departments. We would be happy to welcome and serve you again soon in Regensdorf. With kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Angelo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
sehr gutes Mittelklassehotel
sehr praktisch gelegen, gegenüber grosses Einkaufszentrum, direkter Zugang für Fitness und Wellness, sehr gutes Frühstück, einzig personal an der Reception zum Teil inkompetent.
เข้าพัก 8 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 11 ก.ย. 2023
Lieber AngeloHerzlichen Dank für Ihre grossartige Rückmeldung, für die wir uns sehr bedanken. Schön, das Sie sich so wohl bei uns gefühlt haben und wir freuen uns auf ein Wiedersehen im Mövenpick Hotel Zürich Regensdorf.Mit herzlichen Grüssen

10/10 ดีเลิศ

Rosita

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 28 ก.ย. 2023
Dear Rosita, thank you very much for this excellent review.We are glad that you enjoyed the stay in our hotel, and we are looking forward to welcome you again in Regensdorf.Best regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 13 ก.ย. 2023
Dear Guest,thank you for your nice review and your stay in our hotel. We are very pleased that you had a got stay at our property. We really appreciate your review. Thank you again and we hope to see you again in Zurich Regensdorf at the Mövenpick Hotel.Best regards,

8/10 ดี

Abhishek

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is very clean and the room was nice and cozy. The staff was helpful. The location was a bit far from the Zurich HB station.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 13 ก.ย. 2023
Dear Abhishek, thank you very much for your kind feedback. We appreciate your positve review and are happy to read that you enjoyed your stay with us. Thank you once again and we are looking forward to welcome you back. Kind regards,

6/10 พอใช้

Alexander

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 28 ก.ย. 2023
Dear Alexander, thank you for staying with us and thank you for taking the time to leave us a review. We thank you for your stay and hope to see you again very soon.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Mathieu

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Génial on a passé une nuit agréable rien a dire
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 1 ก.ย. 2023
Dear Mathieu, thank you very much for this excellent review. We are glad that you enjoyed the stay in our hotel, and we are looking forward to welcome you again in Regensdorf.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Tejinder Singh

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice Hotel
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Tejinder,thank you for your excellent rating! We are very pleased that you had such a great stay in our hotel. We really appreciate your review and hopefully we may see you again in Zürich Regensdorf at the Mövenpick Hotel.Best regards,

8/10 ดี

Monica

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 1 ก.ย. 2023
Liebe Monica, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es ist schön zu sehen, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.Mit herzlichen Grüssen

8/10 ดี

Dieter

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 30 ส.ค. 2023
Lieber DieterVielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es ist schön zu sehen, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Mit besten Grüssen

6/10 พอใช้

Ben

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel and friendly helpful staff. Be aware of additional city tax and parking fees in addition to advertised rate. Also, advertised swimming pool is also additional fee and not for under 16s. Had two disappointed children.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Ben, thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. While I wish you had a better experience. Unfortunately, as the gym is run by an external company, we have no influence on prices and entry rules. We are very sorry for that and hopefully we may see you again in Zürich Regensdorf at the Mövenpick Hotel.Best regards,

8/10 ดี

sandhya

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a really nice stay, however, our shower only had one door? So the water from when we showered always leaked everywhere. Very concerned as to what happened to the other door as it made it an uncomfortable showering experience. But the staff was great!!
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Ben,thank you for your feedback and for staying with us. We are very sorry that you had an unpleasant shower experience. We hope that your next visit will be much more pleasant than the previous one. We look forward to welcoming you again soon.Best regards,

4/10 แย่

Alexandra

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Zimmer sind unsauber: es hatte Kaffeekapseln vom Vorgänger in der Maschine, Hundehaar äe und Flecken auf dem Sessel, Krümel auf dem Tisch und viel Staub überall. Leider wurde das Zimmer auch am nächsten Tag nicht richtig geputzt. Matratzen sind sehr hart und die Kissen schlicht unbrauchbar. Es ist mir ein Rätsel wie dieses Hotel 4-Sterne haben kann.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 30 ส.ค. 2023
Liebe AlexandraWir danken Ihnen vielmals, dass Sie sich nach Ihrem Aufenthalt im Mövenpick Hotel Zürich Regensdorf die Zeit genommen haben, uns zu schreiben, und bedauern zutiefst, dass die erbrachten Serviceleistungen Ihren Erwartungen nicht entsprochen haben. Für die entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir Sie vielmals um Entschuldigung. Insbesondere Ihre im Detail geschilderten Erfahrungen hinsichtlich Ihres Zimmers erschüttern uns und Sie können versichert sein, dass wir all diesen Themen nachgehen werden. Die Hotels der Marke Mövenpick setzen alles daran, um Ihnen bei jedem Ihrer Aufenthalte eine optimale Servicequalität anzubieten. Ihre Meinung ist für uns daher von größtem Interesse. Haben Sie nochmals vielen Dank für Ihre Anmerkungen. Wir hoffen, Ihr Vertrauen bei einer Ihrer nächsten Übernachtungen wiederzugewinnen, und würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.Mit besten Grüssen,

8/10 ดี

Ashish

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
We had a nice 6 nights stay here. Even though we reached quite late, the check in was smooth. The best bit was that the AC was working very well unlike many other hotels. The bedding could have been better specially the pillows as they were virtually non existant. The bathroom was tiny and had mould all around the shower area, perhaps something to look into. The house keeping did a good job as we came late everyday to a tidy and clean room. The chef at breakfast was very helpful and attended to us very coutiously. Bus stop is just outside and train staion is 2 mints ride away. Also is connected to a shopping mall which was very convenient. All in all a good comfortable stay.
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Ashish, thank you for taking the time to share your experiences with us after your stay with us. We very much regret that the services in the room did not meet your and our expectations. I will speak to my housekeeping team about your experience to optimize our service. I hope to regain your trust on one of your next overnight stays and look forward to welcoming you back in the near future.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Mariana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was really nice staying there, the bus stop is right in front of the hotel and the staff is really nice. There were good restaurants within walking distance!
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Mariana,thank you for your excellent rating! We are very pleased that you had such a great stay in our hotel. We really appreciate your review and hopefully we may see you again in Zürich Regensdorf at the Mövenpick Hotel.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Shahanas

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 11 ก.ย. 2023
Dear Shahanas,thank you very much for your nice review. It's great that you felt so comfortable with us and we look forward to seeing you again at the Mövenpick Hotel Zürich Regensdorf.Best regards,

6/10 พอใช้

Nadia

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was helpful but they didn’t have anyone to take our luggage to and from the room. It is 4 Star hotel it was unexpected that after a long travel we had to take our all luggage to the room ourselves.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Nadia,Thank you for your review of your stay with us. It is a pity that we were not able to convince you 100% with our services. Unfortunately we do not offer a luggage service, but we appreciate the helpfulness of the staff.Thank you again and we hope to see you again in Zurich Regensdorf at the Mövenpick Hotel.Best regards,

8/10 ดี

St-Pierre

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Chambre rénovée et propre dans l’ensemble. Proximité d’un centre commercial. Quartier offrant peu d’options de restauration surtout le dimanche.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, directeur général วันที่ 30 ส.ค. 2023
Cher St-Pierre, Merci pour votre séjour avec nous. Nous apprécions le temps que vous avez pris pour nous donner un avis. C'est toujours un plaisir d'entendre que nos invités ont apprécié leur séjour chez nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt!Meilleures salutations

10/10 ดีเลิศ

Muhammad

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed there with family for 4 days excellent experience
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Muhammad,thank you very much for taking time to share your experience with us after your stay with us. We are happy to know that you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you and your family again in the near future. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Muhand

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Muhand, thank you for your excellent review of our hotel. We thank you for your stay and hope to see you again soon.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Jean-Simon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Brand new hotel, rooms very comfortable and very good quality-price ratio. Only Parking option offered by the hotel is at 20franc/day, which I found expensive.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 16 ส.ค. 2023
Dear Jean-Simon,Thank you for your excellent rating and for your positive feedback. We are pleased to see from your review that you enjoyed your stay with us. We are very sorry that parking was too expensive for you. We hope to welcome you again soon.Best regards,

8/10 ดี

Anthonie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fijn hotel net buiten Zürich. Makkelijk parkeren bij hotel. Mooie schone moderne kamer met heerlijke bedden. Op kamer was ook waterkoker en koelkast. Vriendelijke receptionist.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Heinz Krähenbühl, General Manager วันที่ 16 ส.ค. 2023
Dear Anthonie, Thank you for taking your time to share your positive feedback following your recent stay with us. We are pleased that you enjoyed our services. We hope to welcome you back soon.Best regards,