Security did not go check out car alarms going off, when went out two people with flash lights checking out guests vehicles. Intoxicated guests outside the hotel yelling. domestic going on in the hotel on one night about 4am.
hiedi
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023
4/10 แย่
Melanie
เดินทางกับคู่รัก
24 ก.พ. 2023
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Room was tiny, needed updating. Very very loud guests all night long. Staff were friendly.
Melanie
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 24 ก.พ. 2023
Thank you for your feedback. I am sorry you had loud neighbors on the night of your stay.
8/10 ดี
Lisa
26 มิ.ย. 2022
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Great location!
Lisa
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 27 มิ.ย. 2022
Thank for staying with us and taking the time to share.
2/10 แย่มาก
Charyl
11 เม.ย. 2022
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
This room I was given looked nothing like the pictures online for the suites. I had specifically wanted to stay here for the kitchen and my suite in fact did not have one and it was so small I could barely walk around my bed. There was a microwave and mini fridge in the corner. Best to update pictures for prospective clients as the suites DO NOT look like these online pics!
Charyl
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 10 พ.ค. 2022
Your comments suggest you were attracted to our 1 bedroom suites but you booked a standard room. I am not sure what caused this error, but i am sorry for it.
4/10 แย่
Tianna
13 มี.ค. 2022
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
I didn’t like that the internet was barely working and I needed the internet the night I stayed there. I ended up having to leave to find internet. Which was very disappointing.
Tianna
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 14 มี.ค. 2022
I am sorry to hear you had challenges connecting to the Internet. We do have technician available 24 hrs. each day who have been able to assist in these cases in the past.
I am sorry your experience did not meet your expectations. We Aim to please and to make everyone feel welcome.
2/10 แย่มาก
Alphin
เดินทางกับคู่รัก
25 ธ.ค. 2021
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Staffs are not nice. Not welcoming
Alphin
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
4/10 แย่
Mary
21 ก.ค. 2021
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mary
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 27 ก.ค. 2021
Thank you for taking the time to give us some feedback
8/10 ดี
MaryJane
11 ก.ค. 2021
MaryJane
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 12 ก.ค. 2021
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your comments. We look forward to serving you again.
4/10 แย่
ผู้เข้าพักจริง
เดินทางเพื่อธุรกิจ
21 เม.ย. 2021
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Front desk guy was out front smoking a joint when I showed up. Waited 5 minutes at the front desk for him to finish. Credit card machine wasn't working so he wanted to write down my card details on a sticky note. That wasn't going to happen. Gave me the wrong type of room. Fridge wasn't plugged in and reeked. And at 2:30 in the morning somebody opened the room door, obviously somehow had a key. The only good thing I can say is that the room was fairly clean.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 21 เม.ย. 2021
Thank you for taking the time to share this information. You have mentioned some thinks that we feel very strongly about. Could you say when this happen or share your name so we can investigate further and take the necessary corrective actions please.
The first room they put me was not cleaned up the elevators doesn’t work which really sucks
Joyce
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 8 เม.ย. 2021
Thank you for taking time to share your feedback. It is true that The ThyssenKrupp has been work to get our Elevator back up and running safely. We apologize It was not available for your use during your stay.
Thank you for taking the time to let us know how you felt about your experience. we look forward to serving you again.
8/10 ดี
Sarah mary
29 ม.ค. 2021
Sarah mary
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 11 ก.พ. 2021
Thank you for your feedback.
6/10 พอใช้
Jared
เดินทางกับครอบครัว
20 ม.ค. 2021
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Disappointed
Cleaing of the room was alright but found some fingernails on the ground, really small room, and the parkinf was free but worst parking option ever... really small parking stalls.
Never had any issues here . Decent rooms and good staff
Jc
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 16 ต.ค. 2020
Thank you for choosing to stay with us, and to take the time to give us your feedback. We look forward to serving you again very soon.
8/10 ดี
ผู้เข้าพักจริง
6 ก.ย. 2020
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Nori วันที่ 8 ก.ย. 2020
Thank you for staying with us and taking time for the comment.
10/10 ดีเลิศ
ผู้เข้าพักจริง
20 มิ.ย. 2020
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 23 มิ.ย. 2020
Thank you for choosing us. and for taking the time to give us feed back. I will certainly share with the team.
6/10 พอใช้
Emma
5 มี.ค. 2020
Reasonable priced hotel in town.
No kitchen in room as shown. Poor window view as blocked by the wall of nearby building.
Price are relatively cheap.
Need to walk 5-10 minutes to nearby restaurant.
Emma
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 5 มี.ค. 2020
Thank you for taking the time to give us some feedback. I noticed you booked a standard room with us but in your report you have posted the picture of one of our 1 bedroom suites. Our standard rooms do not come with a Kitchen and we do not make that claim anywhere. I wish you had raised your concerns while you were here.Maybe on your return you will book to enjoy one of our 1 Bedroom Suites
This property is in a highly convenient location. It’s easy to walk to many popular places in downtown Yellowknife. Rooms were very clean. Having the fridge, microwave, and coffee maker all in the room was a nice touch. Reception and housekeeping staff were friendly and knowledgeable, and were able to address any concerns we had.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 24 ก.พ. 2020
Thank you for your feedback. I will share with my team who clearly had a positive impact on your stay. We look forward to serving you again.
2/10 แย่มาก
ผู้เข้าพักจริง
6 ก.พ. 2020
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
There are no words to describe the experience here. It was utterly disgustujg the way my family was treated here by the front end staff. I
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 24 ก.พ. 2020
I am sorry but i could not see all your comments and therefore could not address your concern. I am sorry we did not meet your expectations
Be aware that this hotel says they are not pet friendly even though it indicates that they are on this webiste, their own website and various other websites. They also charge $25 per pet per night rather than just a damage deposit. Also the room was very dirty especially behind the bed and between the side table and bed.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 5 ก.พ. 2020
Thank you for your feed back. We continue to be Pet friendly but as is clear on our website this is limited to our first floor rooms.It seems those rooms might have been sold out at the time of your travel. You are correct like there is an extra person charge in Hotels their is a Pet charge not a deposit. We do get regular compliments on the cleanliness of our room. I am sorry this was not your experience. If i had your name or date of travel i may be able to be more specific in my response. Thanks for your feedback.
10/10 ดีเลิศ
ผู้เข้าพักจริง
28 ม.ค. 2020
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 29 ม.ค. 2020
Thank you for taking the time to rate us. Thank you for staying with us . we hope to serve you again
I really liked how they set up duo rooms for large families. Spacious, lots of room to separate adults from kids, and good modern day appliances. The thing I didn’t like was that in one room the noise from above us from another tenant was extremely loud and the whole room shook like an earthquake!
Dustin
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 22 ม.ค. 2020
Thank you for your feedback. The loud noise that shook your room demands some investigating. I will undertake to do this as this should not happen.
The room was clean and cozy. However, it was also way too warm. The thermostat was turned to the lowest setting and it was still over 25 degrees in the room. The windows would also not open.
The bathtub faucet was leaky and there was a party going on the room next to us. I wouldn’t say that it was a horrible experience, just a bit uncomfortable.
Judi
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 21 ม.ค. 2020
Thank you for taking the time to share. i am sorry the room was warmer than you expected . I will double check your Thermostat to ensure it does not happen to another client
8/10 ดี
ผู้เข้าพักจริง
21 ธ.ค. 2019
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The room was clean and the bed was comfortable which was all i needed for my very brief stay. Good value for money. Great to have the airport shuttle
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 21 ม.ค. 2020
Thank you for your feedback. i am happy we were able to please
6/10 พอใช้
ผู้เข้าพักจริง
เดินทางเป็นกลุ่ม
13 ธ.ค. 2019
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Internet is not working.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 29 ม.ค. 2020
We are sorry you had difficulties with you WIFI while you were here. Did you ask for help from the front Desk team? They have been able to help other clients in the passs
Room was depressing looking with very dim lights of which a lamp shade was broken (you DO NOT want a depressing room in Yellowknife, trust me). Think of it as "half-way house room chick"
Also, there was a hole on the bathroom door, like it was kicked from inside. Told the staff about it and their answer felt more like "meh".
After some consideration I decided to find another hotel and found a suite in the Quality Inn. What a difference ! ! ! Skip this hotel if you can.
Note: I didn't bother asking for my money back because the room was part of a package.
Mario
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2019
8/10 ดี
James, Jean Marie River
เดินทางเป็นกลุ่ม
2 ธ.ค. 2019
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
It is located near downtown Yellowknife, it was a nice stay over there.
Pillow too big, couldn’t use it. We didn’t sleep because it was too loud
Stanley
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 23 ต.ค. 2019
I am very sorry we did not meet your expectations.We have 2 large pillows and 2 small ones in each room.Were the small ones too big also? You mentioned it was too loud, Could you say what time this was and what sound were you hearing? It would certainly help us to identify and correct the problem. Thank you for taking the time to share.
Nice accommodation, staff was helpful, very efficient and friendly. A/C didn't really work, but the white noise still helped sleeping. Some rooms have mini fridges, mine did not. Great bed and pillows.
Lisa
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Newton วันที่ 30 ส.ค. 2019
Thank you for your feedback.I will check your AC unit