วิวจากมุมสูง

รีวิว โฮเวิร์ด จอห์นสัน บายวินด์แฮม วิลเลียมส์

2 out of 5

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 301 จาก 1007 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 342 จาก 1007 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 202 จาก 1007 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 96 จาก 1007 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 66 จาก 1007 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Masafumi

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Edward, Mokelumne Hill

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No A/C. I asked to have it checked out: the management was extremely rude; when they checked it out they said it worked just fine (it did not!). It was noisy throughout the night.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear Edward,Thank you for choosing to stay with us. From your feedback we learned that we didn’t match your expectation. Kindly accept our apology for this issue. We have taken your feedback positively and appropriate measures have been initiated for preventing this in the future.We will constantly strive to improve our standards and amenities to exceed the expectations of our valued guests like yourself.Looking forward to welcoming you back.Sincerely,General Manager

2/10 แย่มาก

Stuart

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Noisy, both night and early morning. Keys wouldn’t work, 6 times in two days trip to reception. Beds absolutely awful, worst ones on this trip.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear Stuart,Thank you for choosing to stay with us. From your feedback we learned that we didn’t match your expectation. Kindly accept our apology for this issue. We have taken your feedback positively and appropriate measures have been initiated for preventing this in the future.We will constantly strive to improve our standards and amenities to exceed the expectations of our valued guests like yourself.Looking forward to welcoming you back.Sincerely,General Manager

6/10 พอใช้

Noor

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Noor,Thank you for staying with us and also for sharing your valuable feedback. We appreciate it and truly believe that this will help us improve our overall service. We are truly sorry about your unhappy experience with us, and we have already initiated appropriate actions for improvements to your feedback. Looking forward to welcoming you back at the soonest and we are confident that you will see a better version of us then.Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Kevin

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Kevin,Thank you for choosing us at Howard Johnson by Wyndham Williams during your last stay here. We saw your comments and are happy that you enjoyed your stay. This means the world to us and it will motivate us to do even better.We will be delighted to host you again during the tour next stay hereSincerely,General Manager

8/10 ดี

Forbes

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good value for the monies
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 21 เม.ย. 2024
Dear Forbes,We loved having you stay with us at Howard Johnson by Wyndham Williams. We are happy that you liked the experience. Thank you! You have motivated us to work harder and get better with your positive commentsWe look forward to seeing you visit us again soon and having even greater experience. Thank you,Sincerely,General Manager

4/10 แย่

Casey

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not very clean, very crowded dining for breakfast and no elevator.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Casey,We are very thankful to you for selecting our property during your previous visit. From your review, we noticed that we have not lived up to your expectation and your high standards. We offer an unconditional apology. We have investigated your issue thoroughly and have taken appropriate steps to ensure that this does not repeat. Looking forward to welcoming you back and we are confident that you will see a better version of us then.Sincerely,General Manager

8/10 ดี

Francesco, Battipaglia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Francesco,We loved having you stay with us at Howard Johnson by Wyndham Williams. We are happy that you liked the experience. Thank you! You have motivated us to work harder and get better with your positive commentsWe look forward to seeing you visit us again soon and having even greater experience. Sincerely,General Manager

4/10 แย่

Barbara

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rude receptionist. Was charged more than quoted by expedia
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 เม.ย. 2024
Dear Barbara,Thank you for staying with us and also for sharing your valuable feedback. We appreciate it and truly believe that this will help us improve our overall service. We are truly sorry about your unhappy experience with us, and we have already initiated appropriate actions for improvements to your feedback. Looking forward to welcoming you back at the soonest and we are confident that you will see a better version of us then.Sincerely,General Manager

6/10 พอใช้

Cristian

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Old building, old and noise AC. At times it smelled very bad, maybe it was the carpet or the AC
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Cristian,We were very happy to have you as our Guest a few days back. Thank you for staying with us. We see that we did not meet your expectations and have disappointed you. We appreciate you bringing this to our attention. We are committed to working hard to improve our shortcomings and look forward to welcoming you back at the earliest. We are confident that during your next visit you will see a better version of us.Thank you,Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good clean basic hotel. Indoor pool and hot tub is great in the winter and edge seasons when all the outdoor pools at other places are closed. Friendly helpful staff.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Elizabeth,Thank you for staying with us at Howard Johnson by Wyndham Williams and for sharing your glowing feedback. We love it when our Guests notice the hard work and dedication that our staff puts into making these memories. Looking forward to welcoming you back at the soonest and we are confident that you will see an even better version of during your next stay.Thank you,Sincerely,General Manager

8/10 ดี

Willie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Willie,Thank you for staying with us at Howard Johnson by Wyndham Williams and for sharing your glowing feedback. We love it when our Guests notice the hard work and dedication that our staff puts into making these memories. Looking forward to welcoming you back at the soonest and we are confident that you will see an even better version of during your next stay.Thank you,Sincerely,General Manager

2/10 แย่มาก

lynn

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Did not make the bed or pick up the towel or put in clean towel
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 6 เม.ย. 2024
Dear Lynn,We were very happy to have you as our Guest a few days back. Thank you for staying with us. We see that we did not meet your expectations and have disappointed you. We appreciate you bringing this to our attention. We are committed to working hard to improve our shortcomings and look forward to welcoming you back at the earliest. We are confident that during your next visit you will see a better version of us.Sincerely,General Manager

6/10 พอใช้

Karina

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 6 เม.ย. 2024
Dear Karina,We were very happy to have you as our Guest a few days back. Thank you for staying with us. We see that we did not meet your expectations and have disappointed you. We appreciate you bringing this to our attention. We are committed to working hard to improve our shortcomings and look forward to welcoming you back at the earliest. We are confident that during your next visit you will see a better version of us.Sincerely,General Manager

6/10 พอใช้

Maurie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Maurie,We are very thankful to you for selecting our property during your previous visit. From your review, we noticed that we have not lived up to your expectation and your high standards. We offer an unconditional apology. We have investigated your issue thoroughly and have taken appropriate steps to ensure that this does not repeat. Looking forward to welcoming you back and we are confident that you will see a better version of us then.Sincerely,General Manager

6/10 พอใช้

Amber

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Amber,Thank you for choosing to stay with us. From your feedback we learned that we didn’t match your expectation. Kindly accept our apology for this issue. We have taken your feedback positively and appropriate measures have been initiated for preventing this in the future.We will constantly strive to improve our standards and amenities to exceed the expectations of our valued guests like yourself.Looking forward to welcoming you back.Sincerely,General Manager

4/10 แย่

Sandeep

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Another run down motel from Howard Jonson. The owner of this property seems to take it for granted that tourist visiting grand canyons and surrounding areas will stay at this location no matter what and out of limited options. This motel offer bare minimum and should be considered as last resort when all others are completely exhausted.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 5 เม.ย. 2024
Dear Sandeep,Thank you for staying with us and also for sharing your valuable feedback. We appreciate it and truly believe that this will help us improve our overall service. We are truly sorry about your unhappy experience with us, and we have already initiated appropriate actions for improvements to your feedback. Looking forward to welcoming you back at the soonest and we are confident that you will see a better version of us then.Sincerely,General Manager

8/10 ดี

Tuan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Good for an overnight stay.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 5 เม.ย. 2024
Dear Tuan,We are delighted that you decided to stay with us at Howard Johnson by Wyndham Williams during your last trip. We acknowledge the happy experience that you have had. Thanks for sharing your valuable feedback. This means a lot to usWe are looking forward to seeing you again with us soon. Sincerely,General Manager

4/10 แย่

Melanie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We found old underwear from a previous stay in our room. Upon check in, the woman was very rude and when we asked clarifying questions, the woman questioned our intlleigence. When our kids tried to ask her a question, she sighed and rolled her eyes. She walked away and someone else started helping us. The pool area is clean, but the pool is not heated.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Melanie,We are very thankful to you for selecting our property during your previous visit. From your review, we noticed that we have not lived up to your expectation and your high standards. We offer an unconditional apology. We have investigated your issue thoroughly and have taken appropriate steps to ensure that this does not repeat. Looking forward to welcoming you back and we are confident that you will see a better version of us then.Sincerely,General Manager

8/10 ดี

barry

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property was in a good location breakfast was ok no fruit or yogurt was a dissapointment.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 31 มี.ค. 2024
Dear Barry,We loved having you stay with us at Howard Johnson by Wyndham Williams. We are happy that you liked the experience. Thank you! You have motivated us to work harder and get better with your positive commentsWe look forward to seeing you visit us again soon and having even greater experience. Thank you,Sincerely,General Manager

6/10 พอใช้

PAMELA, Winnipeg

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Loved the town. Very nice to walk around. Hotel was ok, needs some updating. Cean rooms and the staff friendly.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Pamela,We were very happy to have you as our Guest a few days back. Thank you for staying with us. We see that we did not meet your expectations and have disappointed you. We appreciate you bringing this to our attention. We are committed to working hard to improve our shortcomings and look forward to welcoming you back at the earliest. We are confident that during your next visit you will see a better version of us.Sincerely,General Manager

8/10 ดี

Rachel

เดินทางกับครอบครัว
Dated.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 28 มี.ค. 2024
Dear Rachel,Thank you for choosing us at Howard Johnson by Wyndham Williams during your last stay here. We saw your comments and are happy that you enjoyed your stay. This means the world to us and it will motivate us to do even better.We will be delighted to host you again during the tour next stay hereSincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Kathryn

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice place.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Kathryn,It was great to have you staying with us at Howard Johnson by Wyndham Williams and we are also extremely delighted that you found this to be a happy experience. Positive endorsements like these that make us work harder and strive for perfection. Thank you. We are looking forward to seeing you with us soon. Sincerely,General Manager

6/10 พอใช้

Cindy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Could smell cigarette smoke very strongly. Everything could use an update and aome repair. The pool was large and heated nicely.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Cindy,Thank you for staying with us and also for sharing your valuable feedback. We appreciate it and truly believe that this will help us improve our overall service. We are truly sorry about your unhappy experience with us, and we have already initiated appropriate actions for improvements to your feedback. Looking forward to welcoming you back at the soonest and we are confident that you will see a better version of us then.Sincerely,General Manager

8/10 ดี

Jean-Claude

เดินทางกับครอบครัว
Bien
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Jean,We loved having you stay with us at Howard Johnson by Wyndham Williams. We are happy that you liked the experience. Thank you! You have motivated us to work harder and get better with your positive commentsWe look forward to seeing you visit us again soon and having even greater experience. Sincerely,General Manager

6/10 พอใช้

Cecy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Did not look like on the pictures
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 17 มี.ค. 2024
Dear Cecy,We are very thankful to you for selecting our property during your previous visit. From your review, we noticed that we have not lived up to your expectation and your high standards. We offer an unconditional apology. We have investigated your issue thoroughly and have taken appropriate steps to ensure that this does not repeat. Looking forward to welcoming you back and we are confident that you will see a better version of us then.Thank you,Sincerely,General Manager

8/10 ดี

Vilawan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Just ok
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 17 มี.ค. 2024
Dear Vilawan,We loved having you stay with us at Howard Johnson by Wyndham Williams. We are happy that you liked the experience. Thank you! You have motivated us to work harder and get better with your positive commentsWe look forward to seeing you visit us again soon and having even greater experience. Thank you,Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Chandni

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean, good breakfast, friendly staff, as advertises.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 17 มี.ค. 2024
Dear Chandni,We loved having you stay with us at Howard Johnson by Wyndham Williams. We are happy that you liked the experience. Thank you! You have motivated us to work harder and get better with your positive commentsWe look forward to seeing you visit us again soon and having even greater experience. Thank you,Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Hemen

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet and safe indoors heated pool was wonderful. Breakfast included is always great. I would definitely stay again.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 15 มี.ค. 2024
Dear Hemen,We are delighted that you decided to stay with us at Howard Johnson by Wyndham Williams during your last trip. We acknowledge the happy experience that you have had. Thanks for sharing your valuable feedback. This means a lot to usWe are looking forward to seeing you again with us soon. Sincerely,General Manager

6/10 พอใช้

Nancy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast was good but thr place smelled funky.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Nancy,Thank you for choosing to stay with us. From your feedback we learned that we didn’t match your expectation. Kindly accept our apology for this issue. We have taken your feedback positively and appropriate measures have been initiated for preventing this in the future.We will constantly strive to improve our standards and amenities to exceed the expectations of our valued guests like yourself.Looking forward to welcoming you back.Sincerely,General Manager

8/10 ดี

Rudy

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Rudy,Thank you for staying with us at Howard Johnson by Wyndham Williams and for sharing your glowing feedback. We love it when our Guests notice the hard work and dedication that our staff puts into making these memories. Looking forward to welcoming you back at the soonest and we are confident that you will see an even better version of during your next stay.Thank you,Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Steve

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was easy to check in very late. And check out early. Great comfortable stay
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Steve,We loved having you stay with us at Howard Johnson by Wyndham Williams. We are happy that you liked the experience. Thank you! You have motivated us to work harder and get better with your positive commentsWe look forward to seeing you visit us again soon and having even greater experience. Thank you,Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Julius

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly good quick breakfast owner was awesome will be our new stopover from now on
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Julius,We loved having you stay with us at Howard Johnson by Wyndham Williams. We are happy that you liked the experience. Thank you! You have motivated us to work harder and get better with your positive commentsWe look forward to seeing you visit us again soon and having even greater experience. Sincerely,General Manager

8/10 ดี

Sandy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Well-kept hotel. Friendly staff.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 3 มี.ค. 2024
Dear Sandy,We loved having you stay with us at Howard Johnson by Wyndham Williams. We are happy that you liked the experience. Thank you! You have motivated us to work harder and get better with your positive commentsWe look forward to seeing you visit us again soon and having even greater experience. Thank you,Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Larry

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Larry,We loved having you stay with us at Howard Johnson by Wyndham Williams. We are happy that you liked the experience. Thank you! You have motivated us to work harder and get better with your positive commentsWe look forward to seeing you visit us again soon and having even greater experience. Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Jaclyn

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place with indoor pool and hot tub. Decent breakfast. Quiet and great staff. Room had microwave and refrigerator.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 มี.ค. 2024
Dear Jaclyn,Thank you for staying with us at Howard Johnson by Wyndham Williams and for sharing your glowing feedback. We love it when our Guests notice the hard work and dedication that our staff puts into making these memories. Looking forward to welcoming you back at the soonest and we are confident that you will see an even better version of during your next stay.Sincerely,General Manager

2/10 แย่มาก

Julia

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There were mascara stains on 3 out of 4 pillows. I asked twice (once each on 2 separate nights) for a spare blanket so my 15 yo son and I didnt have to share one and was told both times that they didnt have any. So I slept with layers and a sheet and cranked up the heat. The floors and walls were visibly dirty. There was no housekeeping wven though we stayed for 3 nights. It was gross. Ill pay more elsewhere to at least have clean bedding and a blanket.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Julia,Thank you for choosing to stay with us. From your feedback we learned that we didn’t match your expectation. Kindly accept our apology for this issue. We have taken your feedback positively and appropriate measures have been initiated for preventing this in the future.We will constantly strive to improve our standards and amenities to exceed the expectations of our valued guests like yourself.Looking forward to welcoming you back.Sincerely,General Manager

8/10 ดี

MD

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good price with breakfast included
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear MD,It was great to have you staying with us at Howard Johnson by Wyndham Williams and we are also extremely delighted that you found this to be a happy experience. Positive endorsements like these that make us work harder and strive for perfection. Thank you. We are looking forward to seeing you with us soon. Sincerely,General Manager

4/10 แย่

Kari

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Made reservation online. Clerk charged me again. Think he was training the other one. They spoke broken english. Could not understand them. My queen bed seemed to be broke, it tilted slightly to the left. Felt a bulge in my back. Fan did not work well. Lighting by sink very poor. Especially to put makeup on. Whole room was dark. Microwave couldmt accommodate a bag of microwave popcorn. Kept getting stopped and stuck. Fridge did not work. Carpet felt unclean. Sheets were clean but blanket was gross and felt like thin sponge. Clerks were polite. Hot tub was nice and pool ok.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Kari,Thank you for choosing to stay with us. From your feedback we learned that we didn’t match your expectation. Kindly accept our apology for this issue. We have taken your feedback positively and appropriate measures have been initiated for preventing this in the future.We will constantly strive to improve our standards and amenities to exceed the expectations of our valued guests like yourself.Looking forward to welcoming you back.Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Brenda

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Pillows were terrible
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Brenda,Thank you for staying with us at Howard Johnson by Wyndham Williams and for sharing your glowing feedback. We love it when our Guests notice the hard work and dedication that our staff puts into making these memories. Looking forward to welcoming you back at the soonest and we are confident that you will see an even better version of during your next stay.Thank you,Sincerely,General Manager

8/10 ดี

Sarah

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Decent for the price, outdated and our non smoking room smelled like a smoking room but it gave us a place to lay our heads for the night after a long day and breakfast included was convenient
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 ก.พ. 2024
Dear Sarah,We loved having you stay with us at Howard Johnson by Wyndham Williams. We are happy that you liked the experience. Thank you! You have motivated us to work harder and get better with your positive commentsWe look forward to seeing you visit us again soon and having even greater experience. Thank you,Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Just maybe have the room attendant make sure the TV is working before the guest arrives. Mine did not work but I wasn’t going to use it anyway .
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ก.พ. 2024
Dear David,Thank you for staying with us at Howard Johnson by Wyndham Williams and for sharing your glowing feedback. We love it when our Guests notice the hard work and dedication that our staff puts into making these memories. Looking forward to welcoming you back at the soonest and we are confident that you will see an even better version of during your next stay.Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

nifran

เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Nifran,We are delighted that you decided to stay with us at Howard Johnson by Wyndham Williams during your last trip. We acknowledge the happy experience that you have had. Thanks for sharing your valuable feedback. This means a lot to usWe are looking forward to seeing you again with us soon. Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Johan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There's nothing to complain about it everything was excellent 👌
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ก.พ. 2024
Dear Johan,Thank you for staying with us at Howard Johnson by Wyndham Williams and for sharing your glowing feedback. We love it when our Guests notice the hard work and dedication that our staff puts into making these memories. Looking forward to welcoming you back at the soonest and we are confident that you will see an even better version of during your next stay.Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Josefina, Diego Martin

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ก.พ. 2024
Dear Josefina,Thank you for staying with us at Howard Johnson by Wyndham Williams and for sharing your glowing feedback. We love it when our Guests notice the hard work and dedication that our staff puts into making these memories. Looking forward to welcoming you back at the soonest and we are confident that you will see an even better version of during your next stay.Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Francisco

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was super friendly and made sure I had everything I need it for my stay.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Francisco,It was great to have you staying with us at Howard Johnson by Wyndham Williams and we are also extremely delighted that you found this to be a happy experience. Positive endorsements like these that make us work harder and strive for perfection. Thank you. We are looking forward to seeing you with us soon. Sincerely,General Manager

8/10 ดี

Dylan

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The front office lady was there all 3 days we stayed from when I woke up to when I went to bed. She was always attentive to anything we needed and was absolutely so sweet.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Dylan,We loved having you stay with us at Howard Johnson by Wyndham Williams. We are happy that you liked the experience. Thank you! You have motivated us to work harder and get better with your positive commentsWe look forward to seeing you visit us again soon and having even greater experience. Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great staff and perfect location
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for staying with us at Howard Johnson by Wyndham Williams and for sharing your glowing feedback. We love it when our Guests notice the hard work and dedication that our staff puts into making these memories. Looking forward to welcoming you back at the soonest and we are confident that you will see an even better version of during your next stay.Thank you,Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Leticia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Leticia,It was great to have you staying with us at Howard Johnson by Wyndham Williams and we are also extremely delighted that you found this to be a happy experience. Positive endorsements like these that make us work harder and strive for perfection. Thank you. We are looking forward to seeing you with us soon. Sincerely,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Sydney

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Planned a quick trip to enjoy a snow day, Came back to our room It was extremely clean. The pool and hot tub was nice to relax and warm up. We will be staying here again
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 15 ม.ค. 2024
Dear Sydney,Thank you for staying with us at Howard Johnson by Wyndham Williams and for sharing your glowing feedback. We love it when our Guests notice the hard work and dedication that our staff puts into making these memories. Looking forward to welcoming you back at the soonest and we are confident that you will see an even better version of during your next stay.Thank you,Sincerely,General Manager