The Cape Absolute Suite | สระว่ายน้ำส่วนตัว

รีวิว โรงแรมเคปพันวา

5 out of 5
โรงแรมเคปพันวา
27, 27/2 ม.8 ถ.ศักดิเดชน์, ต.วิชิต, ภูเก็ต

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 147 จาก 295 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 99 จาก 295 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 33 จาก 295 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 8 จาก 295 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 8 จาก 295 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

7.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

SATOSHI

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear SATOSHI,Thank you for your views, we look forward to seeing you back.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ห้องกว้าง เจียงนอนสบายมาก วิวทะเลโดยรอบสวย อาหารเช้าอร่อย หลากหลาย พนักงานยิ้มแย้มแจ่มใส บริการดี
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก ผู้จัดการ โรงแรมเคปพันวา, ภูเก็ต วันที่ 5 เม.ย. 2021
ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์ และข้อเสนอแนะต่างๆ รวมถึงความพึงพอใจกับการบริการในส่วนต่างๆ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect for your vacation. Staffs are friendly. Great service.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 15 มี.ค. 2021
Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

Methawee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ที่ๆควรกลับมาอีก
มากี่ครั้งก็ประทับใจค่ะ สงบ มีหาดส่วนตัว วิวสวย มีสวนเด็กเล่น
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก ผู้จัดการ โรงแรมเคปพันวา, ภูเก็ต วันที่ 16 พ.ย. 2020
เรียน คุณ Methawee, ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์ และข้อเสนอแนะต่างๆ รวมถึงความพึงพอใจกับการบริการในส่วนต่างๆ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ

8/10 ดี

Mahuaying

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beach is great!!, only dish in the morning buffet is no clean.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 13 พ.ค. 2019
Dear Mahuaying, Thank you for your comments and observations on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We hope that on your next visit you will notice the difference. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Cape Panwa Hotel, Phuket Management

10/10 ดีเลิศ

boom, Narathiwat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ประทับใจ สถานที่ บริการดี แต่พนักงานบางท่านยังต้องปรับปรุง
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก ผู้จัดการทั่วไป โรงแรมเคปพันวา, ภูเก็ต วันที่ 5 พ.ย. 2018
เรียน คุณ boom, ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์ และข้อเสนอแนะต่างๆ รวมถึงความพึงพอใจกับการบริการในส่วนต่างๆ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ ผู้จัดการทั่วไป โรงแรมเคปพันวา, ภูเก็ต

10/10 ดีเลิศ

Kitiya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องสะอาดกว้างขวาง อาหารเช้าหลากหลาย
ห้องพักสะอาด กว้างขวาง พนักงานบริการดี อาหารเช้ามีให้เลือกหลากหลาย ลงชายหาดมีรถรางให้นั่ง ชายหาดส่วนตัว คนไม่พลุกพล่าน เหมาะแก่การพักผ่อน
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก ผู้จัดการทั่วไป โรงแรมเคปพันวา, ภูเก็ต วันที่ 18 มิ.ย. 2018
เรียน คุณ Kitiya, ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ ผู้จัดการทั่วไป โรงแรมเคปพันวา, ภูเก็ต

10/10 ดีเลิศ

tak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมบรรยากาศดี
ใกล้หาดมีความเป็นส่วนตัว. อาหารอร่อยหลากหลาย ตกแต่งสวย
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก ผู้จัดการทั่วไป โรงแรมเคปพันวา, ภูเก็ต วันที่ 21 พ.ค. 2018
เรียน คุณ tak, ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ ผู้จัดการทั่วไป โรงแรมเคปพันวา, ภูเก็ต

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Highly functional Band plays a bit too loud every night till 9. Great breakfast Beach not great
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2017
การตอบกลับจาก Cape Panwa Phuket Management วันที่ 25 ก.ย. 2017
Dear Sir and Madam, Thank you for your brief but valued comment on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We try to maintain the true natural condition of our beach area to fit with the wonderfully natural environment. We hope that you will visit us again in the future. At Cape and Kantary Hotels, we actively support SOS Children’s Villages and the Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin in our restaurants and we also stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commercial or entertainment purposes. Sincerely yours, Cape Panwa Phuket Management

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice view with private beach
I love this hotel good staff everything good A+++
private beach

10/10 ดีเลิศ

goy, Samutprakarn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
บรรยากาศเงียบสงบ เหมาะแก่การพักผ่อนอย่างแท้จริง
เนื่องจากว่าเราทำงานหนักมาหลายเดือนจึงต้องการมองหาสถานที่เพื่อผ่อนคลาย โรงแรมนี้ตอบโจทย์ได้เป็นอย่าง สถานที่สะอาด แวดล้อมด้วยธรรมชาติร่มรื่น พนักงานน่ารักทุกคน อาหารรสชาติดี ราคาย่อมเยา

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great vaccation.
Good view.Comfortable room.Delicious breakfast.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

TEEJAY

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Cape Panwa วันที่ 15 พ.ค. 2024
We do appreciate your kindness. Once again, we kindly to say thank you.

6/10 พอใช้

Lenora

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Positives The lobby area is beautiful, rooms are a decent size with a huge comfy bed. The hotel grounds are lovely & tropical. The swimming pool is a good size, clean and was never too busy during my stay. The beach is nice but it’s not like the images you see online. The hotel staff are nice & approachable, especially the ladies at the front desk. Good variety of breakfast options. Frequent free shuttle service to Cape Kantary (sister hotel) & its nearby amenities/ restaurants. Negatives It’s not a 5-star luxury resort (perhaps it was when it first opened). The rooms (& bathrooms) are dated. The rooms are somewhat clean/ could be cleaner. Unwanted room guests; on two consecutive days I had a gecko/ lizard lurking in the fridge cupboard. Hats off to housekeeping who managed to find and catch the gecko/ lizard on both occasions. I understand that it’s a tropical destination, (& it’s not my first time in a tropical location), but it’s not great that this happened twice within my first 4 nights at Cape Panwa Hotel. I reached out to Cape Panwa Hotel more formally on the above but I haven’t received a response (and I since checked out). Unable to accommodate an earlier check-in (I wasn’t the only guest to experience this). Activities lack authenticity; e.g batik painting. What guests actually do is ‘colour in’ a pre-batik drawn design using the paints provided. That’s all there was to it.
เข้าพัก 8 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Cape Panwa วันที่ 15 พ.ค. 2024
We do appreciate your kindness. Once again, we kindly to say thank you.

10/10 ดีเลิศ

Sunhee

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Sunhee,We are grateful that you took the time to leave us a review. We look forward to your next visit soon.Sincerely yours,

8/10 ดี

Mark

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful property and excellent room (junior suite). Nice breakfast.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Cape Panwa วันที่ 14 ม.ค. 2024
That’s so kind of you. I do appreciate your kindness. Once again, we want to say thank you.

6/10 พอใช้

Christian

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 4 ม.ค. 2024
Dear Christian,Thank you for taking the time to share your recent experience at Cape Panwa Hotel, Phuket. We truly value your feedback star as it helps us improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an even better experience.

10/10 ดีเลิศ

Kurtis, Vancouver

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 4 ม.ค. 2024
Dear Kurtis, Thank you for taking the time to leave a 5-star review. Your feedback is greatly appreciated. We hope to see you back in the future.

8/10 ดี

Kapil

เข้าพัก 9 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 4 ม.ค. 2024
Dear Kapil,We are grateful that you took the time out to leave us a 4-star review. Hope to see you again soon.Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

Sara

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 4 ม.ค. 2024
Dear Sara,Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

Yu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 4 ม.ค. 2024
Dear Yu,Thank you so much for your positive rating on your recent visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We look forward to seeing you in the future.Sincerely yours,

8/10 ดี

Geoffrey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 27 เม.ย. 2023
Dear Geoffrey,Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We hope to see you back with us in the future.Sincerely yours,Cape Panwa Hotel, Phuket Management

6/10 พอใช้

david

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Think carefully
I have visited theCape Panwa 7 times over the last 23 years and very little has changed. However certain areas have now fallen way below what weI expected. Service in all areas is so poor that guests have given up eating in the hotel. Breakfast is not a patch on what it used to be and is the same everyday. There is no supervision of staff, clearly no training for new staff even to understand the basics of serving a guest. A few of the remaining long term staff have also given up ( their words not mine) as no one seems to care anymore. The decking around the pool area has been there for over 30+ years and is now so dangerous for all guests. Tiles are missing from the main pool and rust is showing in the pool. There are many other tripping hazards in and around the hotel which have been painted black so you can see them better, especially in the dark. ( Really). The hotel general manager was on site but not once did I see him talk to a member of staff or a guest. What a shame for such a beautiful place to have fallen.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 28 เม.ย. 2023
Dear David, Thank you for writing at such length about your stay at Cape Panwa Hotel, Phuket. Comments from frequently returning guests such as you are particularly useful in guiding our plans to get back to our former high standards, following the devastation of the pandemic. Allow me to point out that the pool was refurbished 8 years ago, not 30 as you state, and in May this year we will be totally replacing the decking. . Unfortunately, during peak or high occupancies, it may take a little bit longer time to prepare meals as all our food is cooked to order. As you may know, after Covid there is still an on-going shortage of qualified hotel personnel and we sincerely apologise for this waiting time. Staff training takes place more effectively in low season and we apologise for any shortcoming of our new recruits; we are sure that they will soon be as confident and involved as our ‘old hands’. Our management understands and respects the guests’ desire for privacy and independence to enjoy themselves but, of course, we engage with them when necessary. We hope to see you back in the future to witness at first hand the progress everyone has made.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

Dominic

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 10 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก LK วันที่ 27 เม.ย. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 พอใช้

Valerie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The property itself is beautiful and scenic. We loved the private beach, and the view from breakfast never got old. But the food and service is severely lacking, as well as much of the accommodations becoming outdated and worn. The staff at the front desk are helpful and accomodating, but that's where it ends. Several times there were situations I could have used help, like carrying luggage, but the staff offered no assistance. Room service is also lacking. Due to issues created through language barriers, we were not able to effectively communicate with the staff, which led to several misunderstandings and, once, being hung up on. This also leads me to the food, which was extremely lacking in flavor and variety despite the high cost. For example, there were several breakfasts where there were simply no options to eat other than Western food, like bread pudding, bacon, or beans. Since we were at a resort in Thailand, I really expected many more Thai food options than we ever got. In addition to the poor quality of food, restaurants often had high wait times for food to be served or was forgotten about completely. As an example, we waited nearly 40 minutes on a salad at the Bamboo bar. When we went back later, it was over an hour and it was clear the server simply forgot about the order. Overall, I'm disappointed with our experience at a five-star resort. The grounds were stunning and we loved the Panwa house, but everything else was underwhelming. We will not be back.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 13 มี.ค. 2023
Dear Valerie,Thank you for writing to us about your stay at Cape Panwa Hotel, Phuket. Please accept our apologies for the shortcomings of our restaurant staff. We are continuing to recruit and English language training is being given whenever possible to improve communication. Similarly with our chefs, we appoint only qualified chefs and we are recruiting more at the moment. We hope that, should you return in the future, you will see a considerable difference and experience real Thai hospitality. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

Lubna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The cape absolute was amazing, and our butler (chai) was so helpful and friendly. We had an amazing family vacation.
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 21 ก.พ. 2023
Dear Lubna,We are very pleased that the efforts of our attentive staff are so fully appreciated and that you found the Cape Panwa Hotel, Phuket experience memorable and inspiring. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

Ulysse

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 6 ก.พ. 2023
Dear Ulysse,Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 ดี

vivie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I really enjoyed the spacious room and the private beach
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 6 ก.พ. 2023
Dear vivie,Thank you for this positively glowing review of your visit Cape Panwa Hotel, Phuket. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

Teeda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Beautiful resort with everything you need.
We stayed 3 nights in a junior sea view suite. The view from our room was beautiful. Our room was spacious and clean. We enjoyed going to Too of the Reef for dinner and Otters Bar for drinks, listening to a talented singer/pianist name Ice perform.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 13 ม.ค. 2023
Dear Teeda,Thank you for this positively glowing review of your visit Cape Panwa Hotel, Phuket. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 ดี

CHI KIT DAVID

8/10 ดี

Mary

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Needs refurbishment
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 8 ธ.ค. 2022
Dear Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

JONGSOO

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 11 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 3 พ.ย. 2022
Dear JONGSOO,Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

evgueni

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s very nice atmosphere ,very very nice staff whit respect ,food ,beach ,rooms all great! All good if you pay no more that 100 US per night .We visit that place many times ,in pass 12 years .Some time ,during hi season we go different place at Phuket or different country (Vietnam ,Indonesia ,Combodsia ,Malaysia ) Also Hi season you pay more ,and to many peaple there .
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 1 พ.ย. 2022
Dear evgueni,Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
全体的にはとても素敵なホテル
環境配慮のためかアメニティはイマイチ。まあ仕方ないですね。オーシャンビューの中で安い方の部屋に泊まったので眺望は今ひとつでしたが、プライベートビーチの裏側で静かだったのでそれはそれで良かったなと思ってます。
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 19 ต.ค. 2022
この度は、Cape Panwa Hotelをご利用頂き誠にありがとうございました。ご滞在中はごゆっくりとお過ごし頂き大変嬉しく思います。頂戴致しましたアメニティにつきましての貴重なご意見は今後のホテルづくりのご参考とさせて頂きます。またのご来館を心よりお待ち申し上げております。

10/10 ดีเลิศ

P

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A unique location
A great hotel with its own beach and unique character.
เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 10 ส.ค. 2022
Dear P, Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

8/10 ดี

Vincenzo

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Posto splendido e immerso nel verde con una spiaggia privata bellissima tra le palme. Ottimo servizio. Acqua di un colore turchese, ma purtroppo, con la maschera, molto tirbida
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Hsiangyi

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022

6/10 พอใช้

G

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 29 มี.ค. 2022
Dear G, Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

6/10 พอใช้

Ida Annie

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 5 ม.ค. 2022
Dear Annie, Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

2/10 แย่มาก

Prapreued

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
-
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 21 ธ.ค. 2021
Dear Prapreued, Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

8/10 ดี

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel, hvis personale trænger til opstramning!
Hotellet har en unik beliggenhed, men er totalt afsondret fra restauranter, butikker etc. Derfor er det fint med en "shuttlebus" fra hotellet til byen. Dog er denne hverken præcis eller økologisk (holder med motoren tændt i 15-20 min. Der er meget dårlig service ved poolen og stranden, personalet gider ikke hjælpe med at flytte liggestole, der vejer ½ton, slå parasoller op eller rydde op. Det er absolut ikke et hotel for ældre eller folk med bevægelses problemer, da der er uendelige gange og trapper. Det er en luksus med kabelbanen for at komme til stranden, men er en bremse for at flytte rundt. Desuden er havet meget oprevet om forniddagen, så man ikke kan bade. I det store hele virker hotellet lidt, som om det trænger til en kærlig hånd.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel Management วันที่ 5 มี.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for rating us.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
nice resort with restaurants nearby. However the seaview room is almost fully blocked by trees with only a glimpse of ocean... service at the breakfast buffet is also lacking
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 9 ธ.ค. 2019
Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
素敵なホテルでした。
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 31 ธ.ค. 2019
Dear guest, Thank you so much that you enjoyed our hotel. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Cape Panwa Hotel management team

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel and amazing beach. Highly recommended to anyone visiting Phuket.
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Ratree P. วันที่ 23 ต.ค. 2019
Thank you for your nice feedbacks regarding your stay at Cape Panwa ka. I’m very glad to hear that you enjoy your stay with us. We hope to have the next opportunity to serve you again in the future.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Services and hospitality of staffs make me like this hotel but the cleanliness inside the room really need the upgraded. Room has unpleasant smell of mold which I found everywhere (on balcony bench, room sub curtain and rubber seal in the bathroom ewwwwww).
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel, Phuket Management วันที่ 8 ต.ค. 2019
Thank you for writing about your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We are grateful for your compliments to our staff. We sincerely apologise for the bad odour that you detected and we have passed your observation to our Housekeeping team for immediate action. We hope nevertheless that we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Cape Panwa Hotel, Phuket Management

8/10 ดี

Chun Ming

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Cape Panwa Hotel วันที่ 18 พ.ย. 2019
Dear Chun Ming, Thank you for your favorable review of our property. We hope to welcome you again in the near future. Kind Regards, Cape Panwa Hotel