The worst customer service, the girl that checked me in was rude and when she clearly didn’t activate my room key and I returned to ask if she could please activate the key she rolled her eyes and then threw the key at me as if it was my fault that she didn’t do it right she also didn’t tell me where my room was I had to look around and figure it out myself.
Ana
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
8/10 ดี
GENE, NIPOMO
เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
4 ก.พ. 2022
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
clean but exit is not good - main street fast cars around corner
GENE
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
8/10 ดี
Eric
29 ม.ค. 2022
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Some stains and broken electrical fixtures.
Everything was clean and working,
Eric
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
4/10 แย่
Kim
เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
25 ม.ค. 2022
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Owner selling property won’t give staff any supplies for customers no toilet paper etc…
Terrible that he has left his staff to deal with hotel guests total jerk and rooms no at just under $100 per night not to get toiletries is criminal worst experience ever!!!!