บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรมกรันด์ วีน

5 out of 5
โรงแรมกรันด์ วีน
Kaerntner Ring 9, Vienna, Vienna

รีวิว

9.4

ไร้ที่ติ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 745 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 186 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 44 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 16 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 13 จาก 1004 รีวิว" "

9.6/10

ความสะอาด

9.4/10

พนักงานและบริการ

9.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Matthias

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Das Hotel ist mit einens der besten Hotels in Wien. Es ist sehr zu empfehlen wenn man etwas Luxus sucht.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Corina

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good hotel with an excellent location
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Abdalla

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Phenomenal property with phenomenal services. Rooms are spacious and equipped with superior amenities. Very highly recommended!
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

marc, boston

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is magnificent. Beautifully maintained and the room was large and beautiful. The staff are all spectacular, friendly, efficient. All our needs were met almost immediately. Location is also perfect -KartneRing is in the middle of everything and a great upscale and safe area. I highly recommend and will be back.
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Pablo Favela

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfecta ubicación, hotel MUY LINDO, y las habitaciones.....espectaculares!!!
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก T.Koppitsch วันที่ 14 พ.ค. 2024
Dear "Pablo Favela",thank you very much for your positive feedback regarding your recent stay with us at our "Grand Hotel Wien".I am please read that you found our hotel to be spectacular and you enjoyed our central location in the heart of Vienna.Thank you again for sharing your experience and we are really looking forward to welcome you back to our hotel in the nearest future.Kind regards,Thomas KoppitschGuest Relation Manager Grand Hotel Wien

10/10 ดีเลิศ

Sarnya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was phenomenal. They really go the extra mile for their guests. The hotel is absolutely gorgeous, clean, quiet and safe. Shopping, dining and transportation are at your fingertips. I will stay again when visiting Vienna.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก T.Koppitsch วันที่ 14 พ.ค. 2024
Dear "Sarnya",thank you very much for your throughout positive feedback regarding your stay with us at our "Grand Hotel Wien".I also want to say thank you for your kind comments about our staff members and will let them know about it. I am pleased to read that we were able to fulfill or better exceed your expectations during your stay.I am really looking forward to welcome you back on your next to trip to Vienna.Kind regards,Thomas KoppitschGuest Relation Manager Grand Hotel Wien

8/10 ดี

Shiro

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
very good location. Good breakfast. The room is not very wide.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก T.Koppitsch วันที่ 14 พ.ค. 2024
Dear "Shiro",thank you very much for taking the time to share your experience about your recent stay with us.I am happy to read that you could take advantage of our central location in the heart of Vienna and next to most of the sightseeing spots of the inner city. Your positive comments about our various breakfast buffet are much appreciated and I will forward these to the staff team of our "Grand Brasserie".I am sorry to read that you were not satisfied with range of your room or that it didnt met your expectations. Therefore I would kindly let you know for your the next time that we have different room types to choose, such as room size, view of other items to choose. It would be nice if you would still give us another chance and let us welcome you back to Vienna. Kind regards,Thomas KoppitschGuest Relation Manager Grand Hotel Wien

10/10 ดีเลิศ

Patricia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was a fabulous traditional hotel with excellent dining choices. It was a little cool during our visit so we got hot chocolate from the lobby café. Very unusual and fun. Learned How to use a bidet! We had no car so the hotel was perfectly located.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Robert, Clarks Hill

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

michel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
À recommander
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Michel,Thank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us to the fullest and that we were able to meet your expectations.Thank you for your kind comment with your absolute rating with 5 out of 5, which I will gladly forward to our responsible departments.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Takahito

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
少し部屋が暗かったですが、他は大満足です。
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Takahito,Thank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. I am very pleased to read that you were able to enjoy our location, atmosphere in the bar and our comfortable rooms. It is always great to read that we were able to meet our guest expectations. We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Thank You. Yours sincerely,

8/10 ดี

Caesar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel generally meets the expectation from a 5-star hotel. It is worth pointing out the courtesy of the staff, the high standars of cleanliness and the very convenient location. The breakfast was satisfactory and enjoyable. The thing that needs attention for improvement is some pieces of furniture in the room such as seats that squeak when used.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Ceasar,Thank you for taking the time and placing your trust in us and sharing your experience at GRAND HOTEL WIEN.I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us and that we were able to meet your expectations. It is a pleasure to me to share your positive feedback to our departments especially to our hard-working staff members.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Thank you!Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

paula

เดินทางกับครอบครัว
Positively wonderful. Room, breakfast and location were excellent
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Paula,Thank you for taking the time and placing your trust in us and sharing your experience at GRAND HOTEL WIEN.I am very pleased to read that you very much liked our property and that you find our big rooms very wonderful. Also I appreciate to pass your positive feedback to our Grand Brasserie Team regarding of the breakfast.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Thank you so much!

10/10 ดีเลิศ

Hari, Berkeley

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Gracious staff, clean, and high quality facilities and service.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 12 เม.ย. 2024
Dear Hari,Thank you for taking the time and placing your trust in us and sharing your experience at GRAND HOTEL WIEN.I am very pleased to read that you very much liked our property and that you find our rooms very gorgeous and extremely clean. Also I appreciate to pass your very positive feedback to our staff members.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Thank you so much!Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear MariaThank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. From the very good rating, I am happy to conclude that you enjoyed your stay with us very much.We are already looking forward to welcoming you back to the Grand Hotel Wien.Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Simon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Grand Vienna hotel is second to none in Vienna. I love staying at this place. Front desk staff was very courteous and pleasant at check-in. It is very important when you are traveler and do not understand the language they speak. Got a room upgrade as a VIP guest. Great experience.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 24 มี.ค. 2024
Dear Simon,Thank you for taking the time and placing your trust in us and sharing your experience at GRAND HOTEL WIEN.I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us and that we were able to meet your expectations. It is a pleasure to me to share your positive feedback to our departments especially to our hard-working staff members.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Thank you!Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Ursula

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wunderbar
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 10 มี.ค. 2024
Liebe Ursula,Vielen Dank, dass Sie uns Ihr Vertrauen geschenkt und Ihre Erfahrungen mit uns geteilt haben. Es freut mich sehr zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns in vollen Zügen genießen konnten.Es ist mir eine Freude, Ihr positives Feedback an alle unsere Abteilungen weiterzuleiten. Wir freuen uns schon jetzt darauf, Sie wieder im Grand Hotel Wien begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 ดีเลิศ

Rolf

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 25 ก.พ. 2024
Dear RolfThank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us to the fullest and that we were able to meet your expectations.Thank you for your kind comment with your absolute rating with 10 out of 10, which I will gladly forward to our responsible departments.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

carlos

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Susy at the reception is excellent
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 25 ก.พ. 2024
Dear Carlos,Thank you for taking the time and placing your trust in us and sharing your experience at GRAND HOTEL WIEN.I am very pleased to read that you enjoyed our Sushi and our service level at the reception desk so that we were able to meet your expectations. It is a pleasure for me to pass your positive feedback to all our staff members. We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Thank you. Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

juha

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 25 ก.พ. 2024
Dear Juha,Thank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us to the fullest and that we were able to meet your expectations. It is a pleasure for me to pass your positive feedback to all our departments. We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Thank you. Yours sincerely,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Anonymous Thank you for taking the time and placing your trust in us and sharing your experience at GRAND HOTEL WIEN.Please do not hesitate to let us know what we could have done better for the future to be able to create an excellent stay for you and all our guests.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Thank you. Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Caroline

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear CarolineThank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us to the fullest and that we were able to meet your expectations.Thank you for your kind comment with your absolute rating with 10 out of 10, which I will gladly forward to our responsible departments.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Sabina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Will be back!
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear SabinaThank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us to the fullest and that we were able to meet your expectations. It is a pleasure for me to pass your positive feedback to all our departments and that you will be back!We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Thank you. Yours sincerely,

8/10 ดี

Aleksander

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear AleksanderThank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. Also thank you for the rating of 8 from 10, hopefully we are able to get a 10 out of 10 for the next time.Please do not hesitate to let us know what we could have done better for the future.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Thank you. Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Friedrich

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Friedrich,Thank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. From the very good rating, I am happy to conclude that you enjoyed your stay with us very much.We are already looking forward to welcoming you back to the Grand Hotel Wien.Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Grand Hotel Wien
Det var otroligt bra. Servicen var 10/10
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear Anonymous,Thank you for taking the time to tell us about your experience at GRAND HOTEL WIEN.I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us to the fullest and that we were able to meet your expectations and that everything was just EXCELLENT for you.Thank you very much for the lovely compliment, which I will gladly forward to our responsible departments.See you soon again at the Grand Hotel Wien.Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Valeria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 21 ม.ค. 2024
Dear ValeriaThank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. From the very good rating, I am happy to conclude that you enjoyed your stay with us very much.We are already looking forward to welcoming you back to the Grand Hotel Wien.Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Goce

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was great
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 21 ม.ค. 2024
Dear Goce,Thank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. I am very pleased to read that you were able to have a great stay with us.Thank you for your kind comment with your absolute rating with 10 out of 10, which I will gladly forward to our responsible departments.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Louise, Saint Pie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 21 ม.ค. 2024
Dear LouiseThank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us to the fullest and that we were able to meet your expectations.Thank you for your kind comment with your absolute rating with 5 out of 5, which I will gladly forward to our responsible departments.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Katarina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Katarina,Thank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us to the fullest and that we were able to meet your expectations.Thank you for your kind comment with your absolute rating with 10 out of 10!which I will gladly forward to our responsible departments, especially to our food and beverage team.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Peter

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Peter,Thank you for taking the time to tell us about your experience at GRAND HOTEL WIEN.I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us in Vienna.Thank you also for your absolute rating with 10 out of 10, which I will gladly forward to our departments.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Marguerite

เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Marguerite,Thank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. From the very good rating, I am happy to conclude that you enjoyed your stay with us very much.We are already looking forward to welcoming you back to the Grand Hotel Wien.Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Alla

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The best hotel stay in many years
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Alla,Thank you for taking the time to tell us about your experience at GRAND HOTEL WIEN.I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us to the fullest and that we were able to meet your expectations.There is no better praise for us than to hear that we are the best Hotel you have stayed in for many years, thank you so very much for the excellent compliment, which I will gladly forward to our departments.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien.Yours sincerely,

4/10 แย่

Evan

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When we first arrived, we were underwhelmed. There was no one to help us with our bags, and after arriving in our room, there was urine still on the toilet seat. The fire alarm also went off two nights in a row, which meant we were sitting outside in the cold, and only until right before the fire department arrived did they bring us blankets. It was utter chaos, and nobody was there to help us. The breakfast was mediocre, considering the price of €90 for two people. The hotel is in a great location, but for the price point, I recommend other five-star hotels located in the same area. Overall, considering what I paid for the hotel, I am not happy with what I received. Next time I am in Vienna, I will stay elsewhere.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 7 ม.ค. 2024
Dear Evan,Thank you for taking the time and placing your trust in us and sharing your experience at GRAND HOTEL WIEN.I am disappointed to read that we were not able to provide you an amazing stay at our hotel. Please accept my sincerely apologies regarding that there were several defects in service in various departments, we will follow up on this with the Front Office Manager immediately.I would also like to thank you for your constructive feedback and apologize that you were not able to enjoy your stay at our hotel in fact that you were interrupted by a fire alarm.The safety of our guests is one of our most important concerns and therefore we unfortunately have to observe the official regulations in such a case, even if it is a false alarm. Nonetheless, I sincerely apologize for the inconvenience!I hope that you will give us the opportunity to continue to serve you in the future and that we will look forward to proving our service once again.Sincerely,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
숙박경험은 훌룡했습니다. 객실도 너무 멋졌습니다. 하시만 벨보이 및 로비에 있는 다른 직원들은 인사도 없었으며, 체크인 체크아웃시 저희의 짐이 많았음에도 불구하고 도움 및 인사조차 없었으며, 아시아인들한테만 도움을 안주는건가 하는 오해도 있었습니다. 그 경험은 매우 불쾌했습니다.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 7 ม.ค. 2024
Dear Anonymous,Thank you for taking the time to share your experience with us.Thank you for your constructive feedback and we are very sorry that you did not enjoy your stay at our hotel and that your stay was marred by the inconvenience of unfriendly check-in and check-out.I would like to assure you that I will discuss your feedback with our Chief Concierge and Front Office Manager to ensure that this does not happen again. I would like to assure you that management will not tolerate staff ignoring our guests and not giving our guests the service they deserve.I would like to assure you that this service does not meet our service standards and we will make the necessary adjustments.I apologise for any inconvenience this may have caused you!It would be nice if you would give us another chance.Please feel free to ask any further questions that I can help you with.Yours sincerely,

2/10 แย่มาก

Alex

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
This just was not a 5 star experience. I stayed for a week and the service - particularly room service - was abysmal. I ordered room service for dinner a total of 4 times, and twice my order was "lost" resulting in delays of several hours. If I order dinner at 18:30, I don't want to be eating at 21:30. If it happens more than once, its not an accident -- its poor management. Frankly, the staff in some places was rude, too. The man in the suit running the breakfast service was terse and I dreaded him. The evening manager of the lobby bar was similarly unpleasant. When a hotel bills itself as a 5-star, luxury hotel, you expect a luxury experience. You're likely to find better service at a highway Marriott. The spa charged €170 for a 50 minute full body massage and I found the quality was not worth the cost. The Four Seasons charges less and offers far better spa service. Who came up with these prices? Not worth it. Better to run down the street to the Hyatt if you want a decent spa experience. The rooms had in-room, self-service tablets that didn't work half the time. Very frustrating to deal with. Every time someone in my corner of the 4th floor slammed a door, my walls and bed rattled. To its credit, the building is pretty and the lobby and hallways were charming. On balance, this was not a pleasant stay. It's a pretty building with 5-star prices but 3-star service and offerings. What a disappointing holiday.
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 7 ม.ค. 2024
Dear Evan,Thank you for taking the time and placing your trust in us and sharing your experience at GRAND HOTEL WIEN.I am disappointed to read that we were not able to provide you an amazing stay at our hotel. Please accept my sincerely apologies regarding that there were several defects in service in various departments, we will follow up on this with the Front Office Manager immediately.I would also like to thank you for your constructive feedback and apologize that you were not able to enjoy your stay at our hotel in fact that you were interrupted by a fire alarm.The safety of our guests is one of our most important concerns and therefore we unfortunately have to observe the official regulations in such a case, even if it is a false alarm. Nonetheless, I sincerely apologize for the inconvenience!I hope that you will give us the opportunity to continue to serve you in the future and that we will look forward to proving our service once again.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel Grand Wein
Absolutely fantastic hotel, close to major attractions and transport network. The staff were very attentive and could not to enough for you. The food was excellent. Would thoroughly recommend
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 7 ม.ค. 2024
Dear Anonymous,Thank you for taking the time to share your experience with us.I am very pleased to read that you had an absolute fantastic stay at our Grand Hotel and that the location has fit your expectations thank you also for the very positive comment about our attentive staff that I will gladly forward to all our departments.See you soon again at the Grand Hotel Wien.Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Gjovan, Bronx

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
One of the best hotels. The service and the rooms were outstanding. Great place to stay in
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 1 ม.ค. 2024
Dear Gjovan,Thank you for taking the time to tell us about your experience at GRAND HOTEL WIEN.I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us and that the service quality of our outstanding staff and that our beautiful rooms met your expectations. There is no better praise for us than to hear that we are one of the best hotels you have ever stayed in, thank you so very much for the excellent compliment, which I will gladly forward to our responsible departments.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien.Yours sincerely,

4/10 แย่

Rehan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location was great and friendly staff. The rooms and carpeting needs upgrade. Mattresses are old with hard springs and very uncomfortable to sleep. Ownership needs to spend some money to make it look like 5 star.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Rehan,Thank you for taking the time to share your experience with us. I am very pleased to read that you enjoyed our location and our great friendly staff.Thank you also for the constructive feedback regarding the desired renovation and I am pleased to inform you that we have a renovation in prospect this year, we have already started in January to replace some of the beds and mattresses. I hope that you will be able to try out the new beds during your next stay. It would be nice if you would still give us another chance and let us welcome you back to Vienna. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Varsha

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 21 ม.ค. 2024
Dear VarshaThank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. From the very good rating, I am happy to conclude that you enjoyed your stay with us very much.We are already looking forward to welcoming you back to the Grand Hotel Wien.Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Adam

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was one of the most beautiful hotels I have ever stayed in (having stayed in many all across the world). The room was exceptional (thank you for the upgrade….!) and the hotel staff could not have been more helpful or friendly. I would not hesitate to recommend staying at this superb hotel to anyone at anytime of the year.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 1 ม.ค. 2024
Dear AdamThank you for taking the time to tell us about your experience at GRAND HOTEL WIEN.I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us to the fullest and that we were able to meet your expectations, especially on the service quality of our great staff. There is no better praise for us than to hear that we are the most beautiful hotel you have ever stayed in, thank you so very much for the excellent compliment, which I will gladly forward to our responsible departments.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien.Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 31 ธ.ค. 2023
Dear JenniferThank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. From the very good rating, I am happy to conclude that you enjoyed your stay with us very much.We are already looking forward to welcoming you back to the Grand Hotel Wien.Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Kwok Chiu Kwan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is upkeeping well. Good location. The services are excellent.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 31 ธ.ค. 2023
Dear Kwok Chiu KwanThank you for taking the time and placing your trust in us and sharing your experience at GRAND HOTEL WIEN.I am very pleased to read that you were able to enjoy our location, atmosphere in the bar and our comfortable rooms. It is always great to read that we were able to meet our guest expectations. We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Thank You. Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

jANICE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The service , restaurants , location where excellent .The thing I didn't like was the towels in the room.They were clean and readily available , but were old and kind of worn out , I know it sounds trivial but for what we paid I think it should have been better.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 1 ม.ค. 2024
Dear jANICE,Thank you for taking the time and placing your trust in us and sharing your experience at GRAND HOTEL WIEN.I am very pleased to read that you were able to enjoy our location, atmosphere and our excellent restaurants. It is always great to read that we were able to meet our guest expectations. Regarding on the towels, I am happy to announce that we are planning to replace everything in this year, hopefully you can give us a feedback on your next stay.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Thank You. Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Paul

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everyrhing from the welcome to the room upgrade to checkout. The concierge was very helpful
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 31 ธ.ค. 2023
Dear PaulThank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. I am very pleased to read that you were able to enjoy your stay with us to the fullest and that we were able to meet your expectations. It is a pleasure for me to pass your positive feedback to all our departments. We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Thank you. Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Carlos, Encino

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
What a great expeiience. The staff was awesome. The hotel was beautiful, clean, and elegant. The breakfast was A plus. So close to everything even ground transport
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 15 ธ.ค. 2023
Dear Carlos,Thank you for taking the time and placing your trust in us and sharing your experience at GRAND HOTEL WIEN.I am very pleased to read that you very great experience at our property and that you find our rooms very beautiful and clean and our staff very awesome. Also I appreciate to pass your positive feedback to our Grand Brasserie Team regarding of the breakfast.The whole team will very appreciate your excellent comment and positive feedback.We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Thank you so much!Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Yukiko

การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear YukikoThank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. I am very pleased to see that you were able to enjoy your stay with us and we so got a great rating with 5 out of 5 from you, Thank You!We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Yours sincerely,

8/10 ดี

ERCAN

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Dear Ercan,Thank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. From the rating, I am happy to conclude that you enjoyed your stay with us.We are already looking forward to welcoming you back to the Grand Hotel Wien.Yours sincerely,

6/10 พอใช้

Kazuhiro

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Dear KazuhiroThank you for taking the time to share your experience with us.From the not too good rating I conclude that your stay with us did not meet your expectations and you could not enjoy it.In order to be able to take decisive precautions and constantly improve the quality of service, I would be very grateful if I could learn more about your stay with us at the Grand Hotel.Please do not hesitate to contact me by e-mail.I remain with kind regards.Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

CHUNG WEI, San Diego

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent service !
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Judith Kunz - Director of Rooms วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear Chung Wei,Thank you for placing your trust in us and sharing your experience with us. I am very pleased to see that you were able to enjoy your stay with us and we so got a great rating with 5 out of 5 from you, Thank You!We are already looking forward to welcoming you again at the Grand Hotel Wien. Yours sincerely,