ลานระเบียง/นอกชาน

รีวิว Radisson Blu Anchorage Hotel, Lagos, V.I.

4.5 out of 5
Radisson Blu Anchorage Hotel, Lagos, V.I.
1A Ozumba Mbadiwe St, Victoria Island, Lagos

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 107 จาก 248 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 80 จาก 248 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 28 จาก 248 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 16 จาก 248 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 17 จาก 248 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Scott

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A good choice for Victoria Island, but still not in a nice neighbourhood. Take care in the area and make use of Uber or get your own driver. Transportation is pretty sketchy these days. Suggest booking a hotel car airport pick up. Taxis and Uber are a nightmare.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Jasmine

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was very professional and very accommodating for any special needs that we had! There was never anything that we needed that they did not provide from check in to check out. This is the hotel I will always stay at when I come to Lagos!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Olutosin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is an overrated hotel. Please remove the art work on the wall, it does not look good at all. Why would you put someone as a art work😞 Also, dirty rooms, noisy lobby, and stinky environment. I still haven't received my refund yet; y'all better refund my money. The staff were good! The lake view was nice, but the overall vicinity was not comforting and welcoming to me....
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Olutosin,I sincerely apologize for the issues you encountered during your stay. All inconveniences caused are totally regretted.Thank you for the patronage and for the feedback. We promise to look into the concerns raised and take the necessary actions.Regards,

10/10 ดีเลิศ

Sendie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Safe and quiet.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Olutosin,Thank you for taking out time to send us a review.We are glad you enjoyed your visit with us and found the environment safe and quiet.The safety and security of every guest is paramount on our list.We look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

Evelyn

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hospitality of the staff was first class.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Evelyn,Thank you for sharing your wonderful review and giving us a five-star rating. I was extremely pleased to read that our team ensured your stay was beautiful. We look forward to welcoming you back. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Lewis

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was amazing was the facility. I felt very comfortable staying here.
เข้าพัก 9 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Lewis,Thank you for sharing your wonderful review and giving us a five-star rating. I was extremely pleased to read that our team ensured your stay was beautiful. We look forward to welcoming you back. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Olajumoke

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was great 👌
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Alexander

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Tim

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Deon

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 10 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Ime

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Olutomi

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Food was amazing and the staff is just delightful! If you deal with Mark at the bar, you’ll always be in great hands!!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Olufemi

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Olufemi

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
It’s a nice place to stay but the water is really not clean to use.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Itunu

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

ADEDOYIN

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Ikechukwu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Frank

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Moshe

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Debbie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Eyad

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
I had an overall good stay. I recommend it!
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Ahmed Raza, General Manager วันที่ 17 พ.ค. 2023
Dear Eyad,We are incredibly grateful that you took the time to leave us a 5-Star review! We take pride in knowing our customers are happy with their experience and would recommend us.Thanks for your support, we really appreciate it! Looking forward to seeing you again soon.Regards,

10/10 ดีเลิศ

Diane Weisz

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Ahmed Raza, General Manager วันที่ 17 พ.ค. 2023
Dear Diane,We are incredibly grateful that you took the time to leave us a 5-Star review! We take pride in knowing our customers are happy with their experience Thanks for your support, we really appreciate it! Looking forward to seeing you again soon.Regards,

10/10 ดีเลิศ

Gideon

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The breakfast was amazing and the experience was well worth it.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 5 พ.ค. 2023
Thank you for the feedback

8/10 ดี

Roshan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good all round! Room service could have been better, food was not expected. I ordered a seafood soup via room service, completed underwhelmed, all of the seafood was cut or crushed into little bits, a very expensive meal for not a lot of food.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Ahmed Raza, General Manager วันที่ 17 พ.ค. 2023
Dear Roshan, It was a pleasure to host you during your recent stay.Thank you for taking the time to share your feedback. While we are delighted to hear you enjoyed your overall stay, we would like to apologize for not meeting your expectations in regard to the meal.Please know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our culinary team so we may continuously improve the guest experience. We would love the opportunity to exceed your expectations and would like to invite you back to the hotel very soon.Warm Regards,

8/10 ดี

lakisha

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.....
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 23 มี.ค. 2023
Dear Lakisha, Thank you for taking out time to send us a review. We are glad you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Regards,

10/10 ดีเลิศ

Yoshinori

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 23 มี.ค. 2023
Dear Yoshinori, Thank you for taking out time to send us a review. We are glad you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Regards,

6/10 พอใช้

Medgina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was nice. I was able to pay more to check in earlier. The hallway leading to the room had a musty, horrendous scent. I mentioned this to the staff and they seemed to spray something that subsided the smell. In my bathroom, I was really disappointed to see dust in corners. It is as if no one had cleaned the bathroom. I mentioned this but nothing was done. This was extremely disappointing because I was expecting way more from Radisson especially with the price that I payed.
การตอบกลับจาก Management วันที่ 27 ก.พ. 2023
Dear Medgina,We are very pleased with your choice of Radisson Blu Anchorage hotel. Thank you for the patronage and for taking the time to fill our online customer satisfaction survey. On behalf of the team, I sincerely apologize for all the issues you encountered during your stay. All inconveniences these might have caused you are totally regretted. Your feedback has been reviewed with the team and necessary actions have been taken to. We look back to welcoming you in the nearest future with the hope of turning your experiences around.Best Regards,

2/10 แย่มาก

Institute for African

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel should stop charging those exorbitant prices for the terrible conditions! The room hallways had a terrible smell! My room had broken amenities including a cracked sink, a trash container without a cover and a broken safe. I would not stay at this hotel again. For the money they charge you would expect at the minimum facilities that match up to a Holiday Inn. This hotel needs a serious overhaul or renovations. Stop charging high rates for poor amenities! The staff were kind and serviceable but you cannot continue to make your staff apologize for your terrible amenities!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 27 ก.พ. 2023
Dear Guest,Thank you for your most recent stay and for taking the time to share your feedback through this medium.I sincerely do empathize regarding your feedback. I sincerely apologize for not meeting your expectations on this stay. Your feedback will be reviewed with the team and we shall be contacting you personally for more information.Best Regards,

10/10 ดีเลิศ

Tammy

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 27 ก.พ. 2023
Dear Tammy, Thank you for your rating. We look forward to having you again at our hotel. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Madubueze

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A place like home
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022

8/10 ดี

Idahosa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fantastic, safe, and secure hotel Ung facility on the island. Location is quiet and central, away from the bustling activities of Lekki. Facility is clean and well maintained.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022

6/10 พอใช้

DANIELLE

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property felt very secure; rooms had stair access, which is nice when there are rolling power outages. Unfortunately, there was an overwhelmingly strong mildew/moldy odor and the tap water was clearly unhygienic.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

Anirudh

เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2022

2/10 แย่มาก

Ndidiamaka

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel had brown water running from the taps. I also had my bed made with a stained sheet- at some point I thought I was being pranked...overall terrible for the amount of money they charge. Will not stay here again.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

2/10 แย่มาก

ABDUL RAZAK

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was a very sad experience staying at Radisson Blu Anchorage Victoria Island, Nigeria. The moment I entered the room it was stinking, didn't expect such an expensive hotel to turn out into such a huge disappointment. The service in the hotel was pathetic and also during checkout I was made to wait for more than 45 minutes because the hotel staff didn't have Naira to give me back. Finally I had to ask them to call their Front Office Manager (Ms. Maureen) to intervene. Honestly speaking we travel to Nigeria every month from Dubai by will never be there nor will I recommend anyone to stay in this hotel in the future.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

Dean

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Timothy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great experience!
The room was clean and comfortable, and the service was great. Everyone was very friendly! Godwin was super helpful!!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Orji

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely views of the ocean
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

8/10 ดี

henry

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Strengths: The Radisson was safe and the facilities were nice. Right by the water so great views, staff were professional, restaurant and dining options were present, the room and hotel was nicely decorated, available tv channels, and the hotel was appropriately priced. Weakness: The wifi signal could have been much better.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

6/10 พอใช้

David

เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

10/10 ดีเลิศ

Rosemary

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

10/10 ดีเลิศ

Angela

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good customer services and nice environment
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

4/10 แย่

Maureen

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Paid extra for a lagoon view with lounge access which wasn’t worth the price. The bathroom needs to be renovated, not up to a 3 star standard. Hot shower not hot enough, AC too cold. Hallway smelled like vomit. Business lounge very small. Paid a lot of money to add full breakfast which was not worth the price. The hotel is very quiet, older crowd. I wouldn’t come back.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

10/10 ดีเลิศ

Abdulrazaq

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The service at the terrace was excellent. She was extremely courteous. Overall, it was a very good experience.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This is definitely the hotel to stay in Lagos
This is hands down one of the best hotels in Lagos. I spent a week at the continental hotel, and I would only recommend it to people I terribly detest. To check into the radisson after that, was wonderful delight. From the moment security allowed me in through the doors, I realised I was in the right place. Every single person/staff I dealt with and encountered was professional and courteous, obviously well trained. You don’t get the typical bad behaviour that unfortunately is prevalent amongst people working in hospitality in Nigeria. The bed was very comfortable, air conditioner worked excellently, the linens were in good condition. Truth is, there was nothing to fault here. Breakfast was great, service was good. I highly recommend this hotel as the place to be, and this is the only place I will ever stay henceforth.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

FOLA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Stephanie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel and stay
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Management วันที่ 21 ธ.ค. 2021
Dear Stephanie, We are glad to know that you had a worthwhile experience in Radisson Blu Anchorage. Thank you for your recent patronage and for taking the time to share your experiences here. Our promise is to continue to provide quality services at all times. I look forward to welcoming you back in the future. Best Regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Need maintenance.
Good hotel but still need some maintenance. The water flow was very slow; it takes some time to get hot water and mold is starting to show on the bathroom walls.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Melissa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Peaceful yet filled with great energy...the buzz of happy people talking, listening to music, being in a great place. I love coming here for a quick get away from the routine! Love the pool and the wonderful view of the busy Lagoon.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Management วันที่ 21 ธ.ค. 2021
Dear Melissa, Thank you for your recent visit to our hotel and for taking the time to share your experiences here. We are pleased to know that you had a memorable experience. At Radisson Blu, every moment matters as we are always poised in giving value-added services always. Thank you for the nice comments and I look forward to welcoming you back. Best Regards,