ล็อบบี้

รีวิว โรงแรม เค พาร์ค แกรนด์

3 out of 5
โรงแรม เค พาร์ค แกรนด์
99/99 ถ.กาญจนวิถี ต.บางกุ้ง, อ.เมือง, สุราษฎร์ธานี, สุราษฎร์ธานี

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 11 จาก 56 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 23 จาก 56 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 10 จาก 56 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 6 จาก 56 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 6 จาก 56 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Jarinya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
พนังงานให้การต้อนรับเป็นอย่างดี... พนังงานดูแลเอาใจใส่ลูกค้า
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Cat วันที่ 18 เม.ย. 2021
Thank you very much for your feedback.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ห้องพักปรับปรุงใหม่ สะอาดสบายมาก พนักงานบริการดี ที่จอดรถสะดวก อยู่ติดถนนใหญ่ ใจกลางเมือง
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Marketing Team วันที่ 7 ก.พ. 2021
ทางโรงแรมเคพาร์ค สุราษฎร์ธานี ขอขอบพระคุณสำหรับข้อคิดเห็นของท่านเป็นอย่างสูงค่ะ ทางเราน้อมรับและจะพัฒนาการบริการของเราให้ดียิ่งขึ้นไป ขอขอบพระคุณที่เลือกใช้บริการของเรา หวังเป็นอย่างยิ่งที่จะได้มีโอกาสดูแลท่านอีก ขอขอบพระคุณค่ะ

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ภายในห้องไม่มี อุปกรณ์ อำนวยความ สะดวก เช่น กาต้มน้ำร้อน กาแฟสบู่มีให้แค่คนเดียว ห้องน้ำใช้กับไม่ดี
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก สุภาพร วันที่ 23 ม.ค. 2020
ทางโรงแรมขอขอบพระคุณลูกค้าสำหรับคำติชม ทั้งนี้ทางโรงแรมจะปรับปรุงด้านการบริการให้ดียิ่งขึ้นค่ะ

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก สุภาพร วันที่ 25 ม.ค. 2020
ทางโรงแรมขอขอบพระคุณลูกค้าสำหรับคำติชม ทั้งนี้ทางโรงแรมจะปรับปรุงด้านการบริการให้ดียิ่งขึ้นค่ะ

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ความสะอาดและพนักงานให้การต้อนรับที่ดีบรรยากาศหน้าพักผ่อน
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก aum วันที่ 5 ก.ค. 2019
ทางโรงแรมขอขอบพระคุณลูกค้าสำหรับคำติชม ทั้งนี้ทางโรงแรมจะปรับปรุงด้านการบริการให้ดียิ่งขึ้นค่ะ

2/10 แย่มาก

Nichisa

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก ยาน์ วันที่ 1 ส.ค. 2018
ทางโรงแรมขอบพระคุณลูกค้าเป็นอย่างยิ่งสำหรับการรีวิวในครั้งนี้ และพร้อมที่จะนำความคิดเห็นและข้อเสนอแนะของลูกค้านำไปพัฒนาระบบการให้บริการที่ดียิ่งๆขึ้นไป

10/10 ดีเลิศ

Light GOD

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
สะดวกรวดเร็ว
แสงส่องสว่างในห้องไม่เพียงพอสำหรับการอ่านหนังสือ นอกนั้ันโดยรวมถือว่าโอเคร
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก ยาน์ วันที่ 7 มี.ค. 2018
ทางโรงแรมขอบพระคุณเป็นอย่างยิ่งสำหรับคำติชมในครั้งนี้ ทางเราสัญญาว่าจะพัฒนาและปรับปรุงการให้บริการให้ดียิ่งๆขึ้นไป

8/10 ดี

Nk, Bkk

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรม เค ปาร์ค
รร นี้ ทำเลไปมาสะดวกอยู่ริมถนน เงียบสงบ ห้องพักสะอาด มีอุปกรณ์ครบครัน มีอาหารเช้าด้วย ราคาเหมาะสม หาก คุณไปสุราษฎร์ น่าจะเป็นทางเลือกแรก มีห้องสัมมนาอบรมขนาดใหญ่
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 8 ก.พ. 2020
เรียน คุณ NK โรงแรม เคพาร์ค สุราษฎร์ธานี มีความยินดีที่ได้ต้อนรับคุณลูกค้า ขอบพระคุณคุณลูกค้าที่ได้เสียสละเวลามารีวิวให้ทางเรา ทางเราได้นำคำชมของคุณลูกค้ามาเป็นแรงบันดาลใจให้กับพนักงานมีกำลังใจในการทำงานต่อไป หวังว่าต่อไปทางเราจะได้รับให้บริการคุณลูกค้าอีก ขอบพระคุณที่ใช้บริการกับทางเรา MarketingTeam

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good abcdefghijklmnopqrstuvwxyz no need to explain
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 8 ก.พ. 2020
Dear Anonymous K Park Grand Hotel, Surat Thani, thank you to our customers for taking the time to review us. We will bring this to develop and inspire employees to have morale in service to other customers. Right now, we have many promotions. About room rates Customer comes to Surat Thani Hope that we will provide good service like this again. With respect

4/10 แย่

Taning, NST

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad hotel
I had an opportunity to stay tho hotel only one night with my friend. When we arrived to the check in counter. Nobody greeted us until I began my conversation that we were going to check in. The staff just looked at us and request my passport. They didn't know I booked trough Expedia and it seemed didn't have my booking. So, I presented the voucher to them but they asked me when I booked it. I have stayed many 3 stars hotel and all of them I booked through Expedia. They have known exactly who I am to check in when i present my passport and booking voucher but here is the first time I met. When the check in processing finish, no room direction. We had to find the room by no any direction.The room is quite old and dirty. I found many hair in the bed. I found a lot of dust in the room. All facilities are old. I don't want to complaints but I have to compare to other 3 stars hotel that I have stayed before. This hotel is lower than 3 stars hotel.
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 8 ก.พ. 2020
Dear Taning K Park Grand Hotel Surat Thani apologizes for the error. Now the hotel has developed and improved the system. The rooms have been developed and improved. Our staff have trained everyone before work to improve work efficiency. During this period, the hotel offers a room rate of 900 baht, including breakfast if not including 690 baht, to return profits to customers who want to stay during this period. If your customers have airplanes to Surat Thani, they can use the service, we will have the opportunity to prove. Hope we will serve customers again at the next opportunity. Thank you very much. Regards

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 8 ก.พ. 2020
Dear Anonymous K Park Grand Hotel, Surat Thani, thank you to our customers for taking the time to review us. We will bring this to develop and inspire employees to have morale in service to other customers. Right now, we have many promotions. About room rates Customer comes to Surat Thani Hope that we will provide good service like this again. With respect

8/10 ดี

นิธินาถ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 10 ก.พ. 2020
Dear customer We apologize for the inconvenience that time. Right now, we have been working to improve the hotel and the trainers that we have already trained will be able to serve customers better than before. The surrounding areas of the hotel have also been re-opened, such as 7-11 Frames, Mille Marsh, 24 hour customer service. Hope you come to Surat Thani to choose us as your best accommodation again.Best regrads

8/10 ดี

Frederik

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

James

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Giuseppe

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Struttura enorme e di elevato livello , abbiamo ottenuto un prezzo davvero basso ma credo perché i questi giorni stavano facendo manutenzione agli impianti sportivi e piscina e quindi non utilizzabili , comunque sono rimasto molto soddisfatto era tutto eccellente
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

ne

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก ฝ่ายต้องรับโรงแรม วันที่ 4 ก.พ. 2023
Thank you. Hope you will come back to use our hotel again.

2/10 แย่มาก

Emil

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก ฝ่ายต้อนรับโรงแรม วันที่ 4 ก.พ. 2023
Dear Emil ,Thank you for staying with us last month and for your review. This is so valuable to us. We hope to welcome you again here at K Park Grand Hotel, Suratthani. Thank you, Khub Khun Ka

8/10 ดี

RICHARD

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Marketing Team วันที่ 3 ส.ค. 2022
Dear RICHARD, Thank you for staying with us last month and for your review. This is so valuable to us. We hope to welcome you again here at K Park Grand Hotel, Suratthani. Thank you, Khub Khun Ka.

6/10 พอใช้

Linda

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I recommend you book directly with the hotel.
Because we booked through hotels.com the hotel did not seem to know we were arriving. They had several guest keys ready to be picked up but not ours. It took longer than normal to check in and they gave us the wrong room then called us to move. They were very apologetic and lovely to deal with. Next time I will book directly with the hotel.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Cat วันที่ 18 เม.ย. 2021
Thank you very much for your feedback.

6/10 พอใช้

tay

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 23 มี.ค. 2020
สวัสดีค่ะ คุณ Tay ทางโรงแรมเคพาร์ค สุราษฎร์ธานี ขอขอบพระคุณ คุณลูกค้าเป็นอย่างยิ่งที่ได้เลือกใช้บริการห้องพักกับทางเรา และเสียสละเวลามารีวิวให้กับทางเราเพื่อให้ทางเรานำไปปรับปรุงแก้ไขเพื่อประสิทธิภาพในการบริการที่ดีขึ้นของโรงแรมของเรา ทางเราต้องขออภัยหากทำสิ่งใดให้คุณลูกค้าไม่พึงพอใจเช่น การเช็คอินที่ล่าช้า ทางเราต้องขออภัยเป็นอย่างยิ่งเนื่องจากวันเดียวกันนั้นมีการเข้าพักของลูกค้าที่มีการสอบตำรวจในตัวจังหวัดสุราษฎร์ธานี และมีงานประชุม 2 กลุ่มในวันนั้น ทางเราจึงมีความล่าช้าในการเช็คอิน ทำให้คุณลูกค้าคอยนานเกินไปทางเราได้ดำเนินการไปยังฝ่ายที่เกี่ยวข้องแก้ไขปัญหาแล้ว หากมีครั้งต่อไปทางเราเชื่อมั่นว่าจะไม่เกิดเหตุการณ์แบบเดิมอีก และทางเราหวังว่าครั้งต่อไปทางเราจะแก้ไขในส่วนที่ผิดพลาดในครั้งนี้ค่ะ ขอขอบพระคุณเป็นอย่างสูงค่ะ #MarketingTeam

6/10 พอใช้

Morten Haaheim

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Out of town and out of shape.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก สุภาพร วันที่ 25 ม.ค. 2020
ทางโรงแรมขอขอบพระคุณลูกค้าสำหรับคำติชม ทั้งนี้ทางโรงแรมจะปรับปรุงด้านการบริการให้ดียิ่งขึ้นค่ะ

8/10 ดี

Chris

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great place to stop off if location is convenient
Really nice hotel, though slightly dated, and very empty. Great value and the staff were super helpful and really kind. Location is out of the way but good if you want to get to the ferry port in the morning.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก ฺฺFront วันที่ 26 มี.ค. 2019
Thank you. Hope you will come back to use our hotel again.

8/10 ดี

Tanapong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก ยาน์ วันที่ 12 เม.ย. 2018
ทางโรงแรมขอขอบพระคุณลูกค้าเป็นอย่างยิ่งที่ช่วยสละเวลาตอบกลับรีวิว ทางโรงแรมสัญญาที่จะปรับปรุงและพัฒนาการให้บริการให้ดียิ่งๆขึ้นไป The hotel would like to thank you very much for taking the time to respond to your feedback. The hotel promises to improve and develop the service even better.

6/10 พอใช้

James R

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Very hard bed, but other than that, good place to stay and reasonable.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก ํYa วันที่ 31 มี.ค. 2018
The hotel would like to thank you very much for taking the time to respond to your feedback. The hotel promises to improve and develop the service even better.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
朝食付でお得な感じがしました。寂しいエリアにあるのが気になったくらいです。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก ์ืYa วันที่ 16 ม.ค. 2018
The hotel is highly appreciated for its reviews. We look forward to welcoming you in the future.

4/10 แย่

yoshi, 日本

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
悪い。
フロントとの態度がよくない。シャワーのお湯の出が悪い。全体のサービスが悪い。二度と滞在はしたくない。
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Ya วันที่ 14 ม.ค. 2018
The hotel is highly appreciated for its reviews. We look forward to welcoming you in the future.And We are pleased to continue to improve our services.

8/10 ดี

Rahami

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The very calm and comfort hotel.
The overall envirement of hotel very calm. The room was very comfort and clean but hotel management not provided the complimentary tea n coffee in room. We stay at superior room which located at level 2 and need to walk-up. The staff are very nice and good services.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2017
We look forward to serving you again. If customers come here again. And the hotel is very pleased to bring this review to improve the service better.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
VERY OLD FASHIONED
THE HOTEL WAS OLD FASHIONED THE LOOKED OLD THE BATHROOM WAS OLD THE BED WAS HARD THE PILOW STANK IT WAS A BAD HOTEL BREAKFAST WAS SO BAD I WOULD NEVER GO THERE AGAIN AND WOULD TELL MY FRIEDS NOT TO GO .
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 8 ก.พ. 2020
Dear Anonymous K Park Grand Hotel, Suratthani is pleased to welcome customers. We always check that our rooms, service and food are of the best quality to make you the most satisfied. Thank you for using the service.

8/10 ดี

Macarena, Peru

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good place to stay.
Room was huge and quiet! Breakfast buffet was ok.. spaghetti carbonara was good but the Pad Thai terrible. Staff really friendly and try to help as much as they understand!! They help me to book my ferry to Koh Samui. Thanks guys!!
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 8 ก.พ. 2020
Dear Macarena K Park Grand Hotel, Suratthani is pleased to welcome customers. We always check that our rooms, service and food are of the best quality to make you the most satisfied. Thank you for using the service.

10/10 ดีเลิศ

Donald

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
best value I've ever had on a hotel
very low prices. nice hotel, breakfast included and had a lot of choices. thought prices were a misprint given quality. about $30 usd for room and two full breakfast buffets. unbelievable value.
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 8 ก.พ. 2020
Dear Donald K Park Grand Hotel, Surat Thani, thank you to our customers for taking the time to review us. We will bring this to develop and inspire employees to have morale in service to other customers. Right now, we have many promotions. About room rates Customer comes to Surat Thani Hope that we will provide good service like this again. With respect #MarketingTeam

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Venlig personale og meget behjælpelige
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 8 ก.พ. 2020
Dear Donald K Park Grand Hotel, Surat Thani, thank you to our customers for taking the time to review us. We will bring this to develop and inspire employees to have morale in service to other customers. Right now, we have many promotions. About room rates Customer comes to Surat Thani Hope that we will provide good service like this again. With respect #MarketingTeam

4/10 แย่

John, Cairns

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Utterly disappointing and uncomfortable
Very tired travellers arrived after long long train ride and we were very disappointed. Room was stark and bed like a slab of concrete. Bare minimum of everything and worn out furniture. We were the only Westerners at breakfast which was busy and eggs stone cold. Would never stay there again!
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 8 ก.พ. 2020
Dear Anonymous K Park Grand Hotel Surat Thani apologizes for the error. Now the hotel has developed and improved the system. The rooms have been developed and improved. Our staff have trained everyone before work to improve work efficiency. During this period, the hotel offers a room rate of 900 baht, including breakfast if not including 690 baht, to return profits to customers who want to stay during this period. If your customers have airplanes to Surat Thani, they can use the service, we will have the opportunity to prove. Hope we will serve customers again at the next opportunity. Thank you very much. Regards

8/10 ดี

Chana, Bangkok

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel, a bit out of the town center.
Reasonable price. Spacious room, quite old but being renovated. I used to stay here 15 years ago. It was another name.
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 8 ก.พ. 2020
Dear Chana K Park Grand Hotel, Surat Thani, thank you to our customers for taking the time to review us. We will bring this to develop and inspire employees to have morale in service to other customers. Right now, we have many promotions. About room rates Customer comes to Surat Thani Hope that we will provide good service like this again. Best regards

6/10 พอใช้

patrick, Washington DC

Layover hotel
Cheap hotel for a quick layover.
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 8 ก.พ. 2020
Dear Donald K Park Grand Hotel, Surat Thani, thank you to our customers for taking the time to review us. We will bring this to develop and inspire employees to have morale in service to other customers. Right now, we have many promotions. About room rates Customer comes to Surat Thani Hope that we will provide good service like this again. Best regards

2/10 แย่มาก

May yoke

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 8 ก.พ. 2020
Dear Anonymous K Park Grand Hotel Surat Thani apologizes for the error. Now the hotel has developed and improved the system. The rooms have been developed and improved. Our staff have trained everyone before work to improve work efficiency. During this period, the hotel offers a room rate of 900 baht, including breakfast if not including 690 baht, to return profits to customers who want to stay during this period. If your customers have airplanes to Surat Thani, they can use the service, we will have the opportunity to prove. Hope we will serve customers again at the next opportunity. Thank you very much. Regards

8/10 ดี

YOSHIHITO, 大阪

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
綺麗で便利なホテルです
期待していませんでしたが、ロビーも広々としていて、部屋も綺麗でWi-Fiがとても快適でした。 ホテルの食事はお勧めできません。外に行けば、安くて美味しいローカル料理が食べられますので、朝も夜も是非外に行ってください。
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 8 ก.พ. 2020
Dear Anonymous K Park Grand Hotel Surat Thani apologizes for the error. Now the hotel has developed and improved the system. The rooms have been developed and improved. Our staff have trained everyone before work to improve work efficiency. During this period, the hotel offers a room rate of 900 baht, including breakfast if not including 690 baht, to return profits to customers who want to stay during this period. If your customers have airplanes to Surat Thani, they can use the service, we will have the opportunity to prove. Hope we will serve customers again at the next opportunity. Thank you very much. Regards

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Kort opphold påvente til Koh Tao
Overnatting på vei fra Bangkok til Koh Tao. Helt ålreit hotell, litt taxi tur så var vi "i sentrum".
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 10 ก.พ. 2020
Dear Anonymous K Park Grand Hotel, Surat Thani, thank you customers for taking the time to review us. We will bring this to develop and inspire employees to have morale in service to other customers. Right now, we have many promotions. About room rates Customer comes to Surat Thani Hope that we will provide good service like this again. Best regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice stay in Surat Thani
Very clean, everything was perfect. I was waiting for a flight the day after, transiting in Surat Thani.
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 10 ก.พ. 2020
Dear Anonymous K Park Grand Hotel, Surat Thani, thank you customers for taking the time to review us. We will bring this to develop and inspire employees to have morale in service to other customers. Right now, we have many promotions. About room rates Customer comes to Surat Thani Hope that we will provide good service like this again. Best regards

4/10 แย่

Danni, Copenhagen

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
O.K at this price
Stay at K park 3 nights not much to say okay for the buck, but then it's said!!! Not a real hotel with service but then at this price your not paying for it, location is 10min drive by tuktuk to "town" No English, and could find a hotel with the same standard room no service right in town for half price.
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 10 ก.พ. 2020
K Park Grand Hotel, Surat Thani We have to thank the customers. That choose to stay with us We apologize for the inconvenience caused by the staff's services. However, we have brought the feedback to the relevant department to comply with the regulations. We have changed the system to be better. Hope that we will serve you again in With regards

10/10 ดีเลิศ

SM Phua, Malaysia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Value For Money
Very nice for a stop-over stay from Koh Samui. Good breakfast. For the evening, there is nothing much around the hotel so can visit Big C for food and shopping. Try not to get a tuk-tuk from hotel but walk across the road to get tuk-tuk. It is only 20 baht each to Big C. Hotel provide comfortable transport to airport at 500 baht. Very reasonable.
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 10 ก.พ. 2020
K Park Grand Hotel, Surat Thani We would like to thank our customers very much for choosing our hotel as a place to rest. We are grateful to this compliment that motivated our employees to work. We will keep this good and will develop even better. Hope that we will be able to serve customers again in the future. Best regards

8/10 ดี

Mike

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 10 ก.พ. 2020
K Park Grand Hotel, Surat Thani, thank you to our customers for taking the time to review us. We will bring this to develop and inspire employees to have morale in service to other customers. Right now, we have many promotions. About room rates Customer comes to Surat Thani Hope that we will provide good service like this again. Best regards

8/10 ดี

Ale, Amsterdam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel, great breakfast!
Stayed 3 nights and was a perfect home base after being away all day. Clean and good rooms. Price is good. Staff very nice!
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 10 ก.พ. 2020
Dear Ale K Park Grand Hotel, Suratthani It is a pleasure to welcome customers. We will bring this compliment to use in the work to encourage the employees to continue working.Best regards

6/10 พอใช้

keenly

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 10 ก.พ. 2020
K Park Grand Hotel, Suratthani It is a pleasure to welcome customers. We will bring this compliment to use in the work to encourage the employees to continue working.

8/10 ดี

Katie3383, Chicago, IL

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
We stayed one night before taking the ferry to Koh Tao. The hotel was fine, overall nothing spectacular stood out. They were helpful to book our bus/boat tickets to the islands and everything for our transfer was handled smoothly. Breakfast was ok and it was nice that they made eggs freshly in front of you, but there were not a lot of options. Overall a fine place to stay, but nothing close in the neighborhood to see or do.
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 10 ก.พ. 2020
K Park Grand Hotel, Surat Thani Thanks to the customers who have chosen us as our holiday destination. We are pleased that you, customers, watch us. We will apply this and improve it for the best service. We hope to serve you again in the future. Best regards

8/10 ดี

Supranee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 10 ก.พ. 2020
K Park Grand Hotel, Suratthani It is a pleasure to welcome customers. We will bring this compliment to use in the work to encourage the employees to continue working.Best regards

8/10 ดี

Nacho P., Barcelona

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Estupendo hotel algo desangelado
Apto para la típica noche de paso hacia o desde Ko Samui
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 10 ก.พ. 2020
K Park Grand Hotel, Surat Thani Thanks to the customers who have chosen us as our holiday destination. We are pleased that you, customers, watch us. We will apply this and improve it for the best service. We hope to serve you again in the future.

6/10 พอใช้

Lidia, Barcelona

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel für eine Nacht
Das Hotel diente nur zur Übernachtung zur Weiterreise nach Koh Samui. Frühstück war schlecht Hotelumgebung ist trostlos Sehr abgelegen vom Flughafen
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 10 ก.พ. 2020
Dear Lidia We apologize for the inconvenience that time. Right now, we have been working to improve the hotel and the trainers that we have already trained will be able to serve customers better than before. The surrounding areas of the hotel have also been re-opened, such as 7-11 Frames, Mille Marsh, 24 hour customer service. Hope you come to Surat Thani to choose us as your best accommodation again. Best regrads

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Net hotel voor de prijs. Was alleen niemand in het hotel die een beetje normaal engels sprak. Kamers zijn goed.
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 10 ก.พ. 2020
K Park Grand Hotel, Surat Thani Thanks to the customers who have chosen us as our holiday destination. We are pleased that you, customers, watch us. We will apply this and improve it for the best service. We hope to serve you again in the future.Best regrads

8/10 ดี

ピンタールベゴ, 大阪

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ローカル色豊かでのんびり過ごせます
価格からは想像できないくらい清潔な部屋で快適に過ごせました。  スラタニ空港でも、ホテルでも両替ができませんでした。 街中のATMでクレジットカード キャッシングして間に合わせましたが 少しあわてました。 余談ですがナイトマーケットに行こうとしてフロントにタクシーを依頼しましたがいつまでたっても来ません。 後でわかったのですが実はトゥクトゥクが来ていたのです。 ここでは普通のタクシーはなく トゥクトゥクがタクシー代わりでした。 フロントのスタッフの方 何回も呼ばせてすみませんでした。
การตอบกลับจาก MarketingTeam วันที่ 10 ก.พ. 2020
Dear customer We apologize for the inconvenience that time. Right now, we have been working to improve the hotel and the trainers that we have already trained will be able to serve customers better than before. The surrounding areas of the hotel have also been re-opened, such as 7-11 Frames, Mille Marsh, 24 hour customer service. Hope you come to Surat Thani to choose us as your best accommodation again. Best regrads