บริเวณภายนอก

รีวิว โมเทล 6 ซิมป์สันวิลล์ เซาท์แคโรไลนา - กรีนวิลล์

2 out of 5

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 93 จาก 298 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 81 จาก 298 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 45 จาก 298 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 38 จาก 298 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 41 จาก 298 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Emilio

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stay away
Nasty hotel and very disrespectful people work at this place. It smells like weed all the time, the rooms dirty with death cockroaches Please stay away from this place.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 16 ม.ค. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 พอใช้

Rebecca

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not bad, goos for the money
The tv didn't work with the rwmote unless you stood directly in front of it. The AC/heat auto feature did not work. The heat ran continuously making the room unbearably hot. We had ti keep it turned off and just cover up to stay warm.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 8 ม.ค. 2024
Hi RebeccaWe appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Thomas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked everything about the motel
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 8 ม.ค. 2024
Hi Thomas,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

10/10 ดีเลิศ

John R

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
really nice, quiet great service as well
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 20 ธ.ค. 2023
Hi John R,Ten stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Jerry

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Didn't like iron not being in room and also the people roaming outside of door at night.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Hi Jerry, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

6/10 พอใช้

Tonya

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I checked in after 9 pm and I told the male clerk I had a service dog and a pet dog with me. Did not seem like an issue. Ofcourse my pet dog starts barking because she hears a noise outside our room. Morning staff then starts calling my room asking why I had a dog and why I did not tell anyone when I did at check in. As me and my fiancé are getting our things out I had multiple staff ask me if I was about to hurry and check out. Felt very rushed and kept hearing them whisper about how I’m the room with the dog. The morning clerk even made us stand at the desk while she herself checked out our room to see if we “damaged” anything with our dogs. I also booked a smoking room through the Expedia website but when I get to the motel everywhere there is signs saying no room is smoking anymore. Will not be going back to this hotel.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Hi Tonya, Thank you for taking time to share your review with us. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests.Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was very accommodating and helpful. The room was clean, and the beds were very comfortable. Would recommend anyone to stay there.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 6 พ.ย. 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Dena

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean with friendly staff and affordable prices.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 24 ต.ค. 2023
Hi Dena, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Joliena, MANNING

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was so nice and helpful. My reservation was messed up by Orbitz but the staff fixed it and checked me right in with no issues even though it was for a different day. Super nice people.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 24 ต.ค. 2023
Hi Joliena,Ten stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Danna

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was really pleasant especially Glenn and Aldue
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 ก.ย. 2023
Hi Danna,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Diana

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Daniel

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

Charlotte

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 26 ก.ค. 2023
Dear Guest sorry for inconvenience while you staid at our hotel. thank you for bringing this to our attention , will make sure to share this with our staff to improve upon our service.regrds

2/10 แย่มาก

Mainor

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The towels were dirty, the sheets and covers were dirty. This place was pure nasty. My guys ended up leaving and finding another hotel.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 10 ก.ค. 2023
Hi Mainor, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K. #Team6

8/10 ดี

willard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 26 ก.ค. 2023
Dear Guest we thank you for bringing this to our attention.we will share your feedback with our associates to prevent from happening again.looking forward to serve you in futureregards

4/10 แย่

James

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Only decent part was the staff. The rooms shower head was too low. Windows were cracked. Bathtub had holes in it. No handicap accessible doors. The building needs a remodel then it could be acceptable for the price
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 13 มิ.ย. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Zachary

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

2/10 แย่มาก

Sherry

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A friend of mine booked a weekend for me 3/17/23-3/19/23. It was supposed to be a smoking room, and j was not informed that is was a non smoking room. So two rude men who work there knocked on my door and literally kicked me out. They tried to use their keys to come in but luckily i had the door locked. When they first started banging on the door thankfully because i was changing clothes. So they kicked me out AND also charged my friends debit card $360. I do not understand why i was kicked out when the room had already been paid for AND charged $360s
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 27 มี.ค. 2023
Hi Sherry,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

katin

เดินทางกับครอบครัว
It was good
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 23 ก.พ. 2023
Hi Katin,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6

2/10 แย่มาก

eddie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad
The heat did not work in my room and the did not clean the bathroom are change the Sheets
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 30 ธ.ค. 2022
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Casey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

2/10 แย่มาก

Jamie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
BEWARE! Misleading pictures and rating!
We booked 2 rooms. The first room had urine on the toilet seat and housekeeping had left for the evening so we were given a different room. The floors were sticky, the door wouldn’t shut properly and there was no shower curtain at all. The 2nd room had threadbare sheets and no peephole glass in the door. Just a hole you could look through to see into the room. We covered it with a bandaid. The side door leading outside did not lock. I do not know how this hotel has managed to get 7/10 rating but it is extremely inaccurate.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 30 ธ.ค. 2022
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

10/10 ดีเลิศ

cameron

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Eileen

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

4/10 แย่

Heather, Phila

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The night time Front desk was awesome! The daytime woman was miserable. I did feel safe. This place is NOT clean. We had dead bugs in our sheets, a dirty bathroom (we had to clean it) and there was throw up on the hotel room wall. This is the worst room I have ever stayed in. If the entire town wasn’t sold out I would have left, but we were stuck there.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 30 ธ.ค. 2022
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 แย่

Angela

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The beds are horrible. One hard mattress on top of a board. Very basic room. Shower has no pressure and no drain stopper to take a bath. Towels are old and not soft. Sheets and comforter are thin and old. Comforter had cigarette burns in it.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 30 ธ.ค. 2022
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Joyce

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

2/10 แย่มาก

Justin

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The sheets were supposed to be white but were more of a yellow color and the mayress was hard
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 17 ต.ค. 2022
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 แย่มาก

Alexx

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was charged more than was on travelocity. Room was price at 69 but got to the hotel and they said because of it being a king bed it was more than what i was told to begin with and wound up paying closer to 90 for 1 night. The night desk guy was homophobic when i told him it was me and my girl friend after correcting him when he assumed i was with a male. Brought it to the morning desk guys attention and he shrugged it off.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Carlos a

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great places
Really enjoy the room very comfy everything
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

2/10 แย่มาก

Derek

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My stay here was horrific. The room was absolutely filthy and the bed was disgusting. I ended up leaving and paid for a room elsewhere because my booking was non refundable.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

8/10 ดี

Jacqueline

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice for the price and no pet fee
I have clean towels every day which was nice, but they did not change the bedding during the 4 nights I was there and the floors were not mopped. Not sure what the service should be, but I expected the bedding to be changed at least every other night and the floors cleaned daily. Also, was not provide with new cups after I used the others that were provided. The rooms are very small.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Marilee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Nicole, Ravenna

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Just seemed a little out of date, staff was very friendly though. Parts of the bathroom shower were missing also had old dirty soap left in shower.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

8/10 ดี

John

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2022

2/10 แย่มาก

Tracy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I checked in and they couldn’t find my reservation so I was charged 140.00 dollars I get in the room there’s no knob on the inside of the bathroom door and there was no hot water in the shower.I will never pay that much to stay here again
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 15 พ.ค. 2022
Dear Tracy, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.

6/10 พอใช้

daniel

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I don’t like the fact that we checked out a day earlier than our reservation. When I asked about prorated price the desk clerk said I should have said it 24 hours in advance. I no I signed a document to that effect. But that’s a technicality and I’m a human being and a customer asking for a break. But that’s ok. My brother lives 10 minutes away from the motel and I’ll be back soon for another visit. Probably several. And I won’t be staying at your motel. That means your refusal to refund 1 night is actually going to cost you, literally, 10 times as much and maybe more in the future. Nice motel but not nice management. Have a great business and a great life!
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 15 พ.ค. 2022
Dear Daniel, From everyone at Motel 6, we’d like to apologize for any error on our part that may have led to reservation issues or a less than perfect stay.

10/10 ดีเลิศ

Savanna

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good hotel and cheap at that. Staff was real nice and always made sure we were good.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 8 เม.ย. 2022
Hi Savanna, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K. #Team6

10/10 ดีเลิศ

bittin foster

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 15 พ.ค. 2022
Dear Bittin, Five stars?! We’re blushing. Thanks for your review, we really appreciate the support.

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 15 พ.ค. 2022
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.

2/10 แย่มาก

Elizabeth

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Raped
I was raped in your hotel so never going back
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 8 เม.ย. 2022
Hi Elizabeth, We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us. Maz K. #Team6

10/10 ดีเลิศ

Scott

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was nice and clean nice place
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 ม.ค. 2022
Hi Scott, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

2/10 แย่มาก

Bennie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very very dirty. I did not stay. Bed unmade. Pillows with no pillowcases. Very very bad
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 ม.ค. 2022
Hi Bennie, We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of poor room conditions very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Lilith #Team6

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was dirty. There was hair in thw shower. They made us take a smoking room just because we had dogs. People were loud all night so we got no sleep.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 ม.ค. 2022
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Lilith #Team6

4/10 แย่

Kristina

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Carpet covered with dead crumbled leaves. Furniture broken and raggedy. Morning staff unfriendly. Bed and pillows confortable. Bathroom clean. Microwave and refrigerator. Raggedy, torn doormats at most of the room doors. Property looks worn out. Bathroom tile ceiling stained with mismatched acoustical squares. Plenty of hot water. Paint in overall room looks bad.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 ม.ค. 2022
Hi Kristina, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Lilith #Team6

2/10 แย่มาก

Carl

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room 221 was dirty, toilet ran the whole night, refrigerator was noisy. Other guests were too loud.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 ม.ค. 2022
Hi Carl, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Lilith #Team6

10/10 ดีเลิศ

Barbara

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is well kept and the parking area clean.and well lit at night
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 ม.ค. 2022
Hi Barbara, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You! Lilith #Team6

10/10 ดีเลิศ

Humberto

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Todo estubo bien de acuerdo al precio
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 ม.ค. 2022
Hola Humberto, ¡Gracias por la calificación maravillosa! Lilith #Team6

4/10 แย่

Christine M

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
The guy working was very nice and helpful. There were people there coming in and out of the rooms acting completely bizarre. I suspect drugs were involved. It did not feel safe.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก vpatel วันที่ 1 ต.ค. 2021
Dear Christine, Please accept our apologies that your experience was less than satisfactory. I can assure you that corrective measures will be taken to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Regards, Vinay Patel