บริเวณภายนอก

รีวิว เดอะ เซนต์ รีจิส เซี่ยงไฮ้ จิ้งอัน

5 out of 5

รีวิว

9.4

ไร้ที่ติ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 114 จาก 146 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 17 จาก 146 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 9 จาก 146 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 3 จาก 146 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 3 จาก 146 รีวิว" "

9.6/10

ความสะอาด

9.2/10

พนักงานและบริการ

9.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Xiaojun

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice hotel in great location
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Juan, Miami

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Oh yes. They offer you a 'promotion' for lounge access which includes transportation within 3 kms. When you do need that option they tell you you needed to give them 24 hours prior notice (and this is after checking you in for a one night stay...) I would rather go to another property next time. The club lounge was empty and felt desolate to be honest. There was a bar and when we asked for some drinks they needed to fetch someone to prepare some basic drinks which did take a while. I'm not sure they were really prepare to handle international visitors to be honest (or people to consume at their bar for that matter...) Do try and avoid the club lounge access; it is irreparably expensive and not really worth the cost.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The St.Regis Shanghai Jingan วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear luminary, Thank you for choosing to stay at The St. Regis Shanghai Jingan and for sharing your experience with us. We sincerely apologize that your stay did not meet your expectations. Upon receiving your feedback, we promptly shared it with the relevant departments and have taken immediate action. In order to ensure a more satisfactory experience for our guests in the future, we will enhance our staff's service skills and continuously improve their professionalism. Once again, we would like to express our sincere apologies for any inconvenience caused during your stay. If given the opportunity to welcome you back, we are confident that we can redefine your travel experience by providing more suitable and professional services. We eagerly look forward to hosting you again in the future and wish you a joyful life!

10/10 ดีเลิศ

Louis

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
luxury in all categories
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Guojun

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The St.Regis Shanghai Jingan วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear luminary, thank you for staying at the St. Regis Shanghai Jing 'an, it is a great honor to receive your recognition of the hotel Your support and encouragement is our driving force, looking forward to your next visit.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The St. Regis Shanghai Jing 'an วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear luminary, Thank you for staying at the St. Regis Shanghai Jing 'an, it is a great honor to receive your recognition of the hotel Your support and encouragement is our driving force, looking forward to your next visit.

8/10 ดี

Zoe

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The St. Regis Shanghai Jingan วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear luminary, Thank you for staying at the St. Regis Shanghai Jing 'an, it is a great honor to receive your recognition of the hotel Your support and encouragement is our driving force, looking forward to your next visit.

4/10 แย่

chris

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
very unpleasant check out experience
Upon checking in at the hotel, I unfortunately encountered an error made by the staff. While the situation was eventually resolved and clarified, I faced difficulties when picking up my invoice at the front desk. The male staff member gave me a hard time regarding the previously quoted price and questioned why they should not charge me more. This experience was highly unpleasant and unexpected from a reputed five-star establishment.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Sophie วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear luminary, Thank you for choosing to stay at The St. Regis Shanghai Jingan and for sharing your experience with us. We sincerely apologize that your stay did not meet your expectations. Upon receiving your feedback, we promptly shared it with the relevant departments and have taken immediate action. In order to ensure a more satisfactory experience for our guests in the future, we will enhance our staff's service skills and continuously improve their professionalism. Once again, we would like to express our sincere apologies for any inconvenience caused during your stay. If given the opportunity to welcome you back, we are confident that we can redefine your travel experience by providing more suitable and professional services. We eagerly look forward to hosting you again in the future and wish you a joyful life!

10/10 ดีเลิศ

FU HUNG

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
非常好
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Sophie วันที่ 19 ม.ค. 2024
尊敬的名流雅士,感谢您下榻上海静安瑞吉酒店,很荣幸收到您对酒店的认可,您的支持与鼓励是我们前进的动力,期待您的下次光临。

10/10 ดีเลิศ

SZE NGA YVONNE

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice experience
Nice staff and the Hotel management gave me compensation after found they have mistake made
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The St. Regis Shanghai Jingan วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear luminary, Thank you for staying at the St. Regis Shanghai Jing 'an, it is a great honor to receive your recognition of the hotel Your support and encouragement is our driving force, looking forward to your next visit.

10/10 ดีเลิศ

Shee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent stay. Will definitely come back again.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Sophie วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear luminary, Thank you for staying at The St. Regis Shanghai Jingan, it is a great honor to receive your recognition of the hotel. Your support and encouragement is our driving force, looking forward to your next visit.

10/10 ดีเลิศ

osamu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Sophie วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear luminary, thank you for your stay at The St. Regis Shanghai Jingan and sharing your stay with us. We will continue to adhere to The St. Regis standards in the future, and strive to bring each guest a distinctive stay experience. Thank you again, and sincerely look forward to your visit again.

10/10 ดีเลิศ

YEPENG

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the glass artist Chihuly’s art works. The hotel is quiet, lighting design is perfect, bedding is super comfortable…… I will say this is the best in Shanghai that I have experienced.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Peng, Hartsdale

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Geoffery

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

4/10 แย่

Tai On, Tseung Kwan O

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Ka Yee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The scale in the bathroom and the gym do not work The breakfast is not very impressive though all the chefs are very good and food very neat and well done. Missing the Shanghainese dumpling and bun or Chinese pancakes but I understand it’s hard to do but sometimes when breakfast is memorable guest come back to stay for the breakfast
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Ah Lam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staffs n excellent location. Love their breakfast buffet!!
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023

6/10 พอใช้

Paul, Mather

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have been staying at the hotel many times when I am in Shanghai. It is in the city center and convenient. It was relatively newer hotel few years ago. However the service was not good to a five star St. Regis standard. No room was available when I was there at 1. Front desk said they will inform me when the room was ready. I waited 1 hour plus but no message. I have to check with the front desk again and they found a ready room for me. That was 15 pass 2 so passed hotel checkin time. No welcome or thank you said when checkin and out. Room temperature was not right and electronic window shade had a loud squeaking sound.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Rocky วันที่ 8 พ.ค. 2023
Dear Luminary, Thank you for choosing The St. Regis,Shanghai Jingan and sharing your feedback with us. We regret that your experience was not to your satisfaction, and we apologize for that. Upon receiving your review, we immediately shared it with our management team and related departments and took it to heart. The hotel will further strengthen the staff service training in the future, and continuously improve the flexibility and professionalism of the staff in service work, in order to bring each guest a comfortable experience beyond expectations. Once again, we sincerely apologize for the inconvenience caused by this stay. If we have the opportunity to have you with us again, we are confident that we can reshape your travel experience with more appropriate and professional services.

10/10 ดีเลิศ

Jeffrey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Douglas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overall I agree with the 9.4 average rating. Nice place. Some of the new hires can use more trainings. The coffee shop food service is only average. Concierge did an excellent job. I give Francis a 5 star
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Nilda

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Chuanli

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
房間設計低調奢華,整潔度維護得非常好,下次會再選擇入住。
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

pui lam

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Without doubts its the best of marriot house
Seamless service with a good view. Hotel starts getting weary as there seems no major refurbishment since the covid outbreak in china (like others to be fair) but it offers still a very classic and seamless service throughout the stay. Always a pleasure coming back!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Chung

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Ian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
刚入住时,感觉窗外景观以及房间布置一般,但越住越能感觉酒店低调的奢华。推拉抽屉里的酒瓶酒杯、浴室的多功能夜光马桶、精油洗护皂、欧洲风格的台灯、通往健身房走廊的欧式雕像……酒店服务也不错,任何需求直接拨管家服务,每次回酒店都受到门童的热情问候!酒店周边餐饮、商场众多,离地铁2号线比较近,出行方便。
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

LINGZHI

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021