ด้านหน้าที่พัก - ตอนเย็น/กลางคืน

รีวิว โรงแรมทูน เคลีย แอโรโปลิส

2 out of 5

รีวิว

5.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 46 จาก 463 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 101 จาก 463 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 146 จาก 463 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 83 จาก 463 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 87 จาก 463 รีวิว" "

6.6/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Sashi Silver Raj วันที่ 26 ม.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for rating our hotel. We would appreciate if you could drop us an email on the reasons for the low rating. If we had fallen short of your expectation, we will work harder to deliver an exceptional guest experience that so many of our guests have grown so fond of. We look forward to welcome you back soon. Sincerely, Sashi Silver Raj Hotel Manager

4/10 แย่

Leonard, Bangkok

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
พนักงานให้การต้นรับดี มีรถรับ-ส่ง สนามบิน
ข้อดี คือ พนักงานเป็นมิตร ให้การต้อนรับดี อินเตอร์เนตแรง ข้อด้อย คือ ไกลจากสามบิน ถึงแม้ดูในแผนที่เหมือนจะใกล้ แต่เอาจริง ๆ แล้วไกล ต้องใช้บริการฟรี รถรับส่งของโรงแรมแต่ก็มีวิ่งเป็นรอบ ดังนั้นถ้าใครมาไฟล์ดึก ไม่แนะนำเพราะจะโดนค่าแทกซี่จากสนามบินมาแพงมาก ห้องเล็ก ไม่ค่อยสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2017
การตอบกลับจาก Sashi Silver Raj วันที่ 21 ต.ค. 2017
Dear Leonard, Thank you for taking the time to share your feedback. Our free shuttle service from Tune Hotel KLIA2 only takes 15 minutes to reach our hotel. We hope you had a pleasant stay and to welcome you back to our hotel again, soon. Sincerely, Sashi Silver Raj Hotel Manager

6/10 พอใช้

kan

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Near LCCT
Near LCCT,10 mins by walk, convenient if you have a transit flight depart from LCCT.

6/10 พอใช้

ann, thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด
พักเพื่อต่อเครื่อง
ราคาห้องพักสูง ไม่เหมาะสมกับสิ่งที่ได้รับ ในห้องพักไม่มี TV ไม่มีแม้กระทั่งน้ำดื่ม แต่จำเป็นต้องเข้าพัก เนื่องจากมีเที่ยวบินในตอนเช้า หากไม่จำเป็นแนะนำให้เลือกโรงแรมอื่นในบริเวณใกล้เคียงซึ่งมีสิ่งอำนวยความสะดวกครบถ้วนมากกว่าพร้อมอาหารเช้าบริการ ในอัตราค่าห้องพักใก้ลเคียงกัน

10/10 ดีเลิศ

Kunayaq

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great for the price, nice staff except the one time o stayed couple days prior the bigger taller guy was so pushy on me doing this review, I told him Expedia sends me reminders I will do it but he kept pushing which was annoying!! But the restaurant was great, the server just learning was confident enough to refer food choices which turned out great, the cooks, great!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Erwizal Bidin (Assistant Manager) วันที่ 4 พ.ค. 2024
Dear Kunayaq,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis.Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Erwizal BidinAssistant Manager

8/10 ดี

Stacey-Ann

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel is 20 mins from the KUL airport in an isolated area and if you’re depending on the shuffle from the airport to the hotel, firstly you have to get it from the Tune Hotel that’s actually at KUL Terminal 2 (Klias2); secondly, the shuttle only runs every two hours. I ended up taking a Grab car from Tune Klias2 because I just missed the shuttle and I was not keen on sitting in the hotel lobby for 2 hours. Once at the hotel, the staff is efficient, the room is small, the bathroom is hot but the shower is powerful, which somehow makes up for everything. Stayed one night, would stay again here again if I had a long layover in KUL. It does offer value for money. Oh, they offered breakfast, packed to go, which I appreciated.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Erwizal Bidin วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Stacey Ann, Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis.Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in future.Thanks again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Erwizal BidinAssistant Manager

10/10 ดีเลิศ

Kingsley

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Kingsley,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

6/10 พอใช้

William

ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear William,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
必要十分
トランジットで一泊しました。地図では空港のそばですが、近道する道路がなく、空港をぐるりと迂回して行くので、車で20分ほどかこかります。ターミナル2のすぐそばにある系列のホテルとの間にシャトルバスが出ているので、時間が合えばそれの利用がお得ですが、時間が合わなければタクシーでも1000円しなかったと思います(Grab利用)。 部屋は狭めでめちゃくちゃ快適かと言われればマイナス点も無くはないですが、価格を考えたら十分で、私的には満点です。満足しました。時間がたくさんあるので取り敢えず寝たいけど、空港内の他のホテルは高い、というときにはここは最高の選択肢かなと思います。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear guest,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

2/10 แย่มาก

Xinyang

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Xinyang, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Izzuddin Roslan – Assistant Manager.

6/10 พอใช้

norlida

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Norlida, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Izzuddin Roslan – Assistant Manager.

10/10 ดีเลิศ

Luke

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Luke,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

8/10 ดี

Alexander

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Klein ...aber ok...
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Alexander, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Izzuddin Roslan – Assistant Manager.

8/10 ดี

K

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Feedback
Worth the money. Please provide milk for tea. Nasi lemak add little more sambal. Bed was comforta. ble. Very clean environment.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear K,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

4/10 แย่

Ben, Earlwood

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This place is old and tired. Not being able to enter room easily enough with one bag as its super tight. Everything is dated. Even the hair dryer had dusty and dirty. Its too tight. Bathrom door hits the sink. As you sit in the toilet u face the wall. Stay if absolutely necessary but even better go somewhere else
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Ben, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Izzuddin Roslan – Assistant Manager.

10/10 ดีเลิศ

kwen siew

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Kwen Siew,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

10/10 ดีเลิศ

SHINYA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Shinya,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

10/10 ดีเลิศ

Jean-luc

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Jean,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

10/10 ดีเลิศ

KIICHIRO

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Kiichiro,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

6/10 พอใช้

Gert

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Gert, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Izzuddin Roslan – Assistant Manager.

10/10 ดีเลิศ

Nurrul Hafizul, tapah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
nice hotel and i like it
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Nurul,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

8/10 ดี

TETSUKA

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
一晩泊まるだけだったので問題なく過ごせました。エアコン、シーリングファン、シャワーのお湯、wifiどれも良かったです。
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Tetsuka,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

4/10 แย่

Elsa

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was a reasonable price, but the walls were extremely thin and you could hear everything from neighbours to the road to people walking past the room. It was also a 20 minute drive away from terminal 2 of the airport despite marketing themselves as an airport hotel. I don’t recommend staying here unless you have sufficient time to travel to and from the airport to the hotel. Otherwise it was relatively clean and had a shower
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

Jean-luc

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Hôtel de transit pour une nuit sans plus
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Jean,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

10/10 ดีเลิศ

CHIN JUNG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Chin Jung,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

10/10 ดีเลิศ

Bonny

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Just right!
Just what you need before setting off on a long journey. The rooms are comfy and modern. No TV, but you don't really need one as you can easily stream something on your preferred device.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Bonny,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

8/10 ดี

Jolene, New York

เดินทางกับคู่รัก
We paid usd 30 a night to stay here. It was really okay. We felt like the place met our needs. No complaints. We didn’t pay much so we also didn’t expect a lot. For the price, we felt this was great value.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Jolene,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

6/10 พอใช้

Kwansook

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
KLIA 1공항 에서 19km 떨어져. 있어요 룸도 작고 조식은 도시락 직원은 친절했고 셔틀버스가 KLIA2 공항까지 운행해서 그건 좋았어요
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Kwansook,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

6/10 พอใช้

kaipui

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

6/10 พอใช้

masakazu

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
トランジットで宿泊しました。 乗り継ぎで泊まるだけなら全く問題ないと思います。 1番安い部屋だったので、冷蔵庫もテレビもついてなかったですが寝るだけなので全然OK。 ただ空港からのアクセスが大変です。系列のTUNEhotelKLIA2から2時間おきにシャトルバスが出ています。ホテルまでは空港の周辺をぐるっと回るため20分くらいかかります。 出来ればKLIA2の方をお勧めします。
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear masakazu, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Izzuddin Roslan – Assistant Manager.

6/10 พอใช้

Liselotte

ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Acceptabelt men ikkemete end det
Ligger godt nok langt udenfor lufthavnsområdet. Giver nogle logistiske udfordringer. Har dog shuttleservice.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Noorafia

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

6/10 พอใช้

Ben

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Ben, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Izzuddin Roslan – Assistant Manager.

4/10 แย่

HEEKYUNG

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
職員友善,環境尚可,只是房內沒有拖鞋、刷牙用品、雪櫃和熱水壺比較不方便。位置亦不算方便。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

CHI KONG

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

4/10 แย่

Milcah

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

4/10 แย่

Manfred

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Für 1 Nacht genügend. Aber mehr nicht
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

8/10 ดี

Rebecca

6/10 พอใช้

??

8/10 ดี

KL

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

8/10 ดี

Swee Kiat

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good to have shuttle bus to KLIA2
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear KL, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Izzuddin Roslan – Assistant Manager.

2/10 แย่มาก

Tengku zaharuddin

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

4/10 แย่

Hitoshi

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
冷蔵庫、テレビ、歯ブラシがない
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Hotoshi, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Izzuddin Roslan – Assistant Manager.

10/10 ดีเลิศ

Ivan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Got my money’s worth of stay
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Ivan,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

10/10 ดีเลิศ

Vincent

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I spent two nights there! I didn't have much time to look around the hotel. M y time of check-in. The lady there was really courteous and accommodating. Although I started early. I was able to explore the area and see the restaurant. All visitors had access to the waiting area with cable TV. The courtyard appeared beautiful. The day I was there, it rained the moment I arrived. Wi-Fi: Excellent. The atmosphere in the restaurant was hip. Every time I ate there the Crispy chicken chop was excellent. The staff was courteous and accommodating, and the check-in and check-out procedures went without a hitch. The room was perfect for one person; it wasn't too spacious or too little. There was most excellent hot water pressure. I'm really picky when it comes to hot showers. In general a comfortable stay! I’ll be back again! 
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Vincent,Greetings from Tune Hotel KLIA Aeropolis,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a positive review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and facilities lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another pleasant experience during your next trip to Tune Hotel KLIA Aeropolis.Best regards,Izzuddin RoslanAssistant Manager

6/10 พอใช้

Shougo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

4/10 แย่

Fabio

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Fabio, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Izzuddin Roslan – Assistant Manager.

8/10 ดี

Tan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel room
Room relatively small but very clean, suitable for overnight stay prior to on boarding flight.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Tan, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Izzuddin Roslan – Assistant Manager.

8/10 ดี

Yusuke

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Izzuddin Roslan วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Yusuke, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Izzuddin Roslan – Assistant Manager.