บริเวณภายนอก

รีวิว แฮมป์ตันอินน์ ซาราโซตา - I-75 บีริดจ์

2.5 out of 5

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 20 จาก 40 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 3 จาก 40 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 6 จาก 40 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 5 จาก 40 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 6 จาก 40 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Daniela

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 10 พ.ค. 2024
Daniela, it's fantastic to know you had an excellent stay at Hampton Inn Sarasota - I-75 Bee Ridge! We appreciate your high rating and look forward to your next visit.

10/10 ดีเลิศ

Rohando

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I love that it was peaceful
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 พ.ค. 2024
Rohando, it's wonderful to hear that you found peace during your stay at Hampton Inn Sarasota - I-75 Bee Ridge. We hope to welcome you back in the future for another serene visit. Safe travels until then!

2/10 แย่มาก

jose

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the elevator was not working ,i reserved the room one week before getting there.they told me about the elevator when i got there at 11 pm on friday ,i did not live because i did not know the area .at the next day i ask if they have a room in a lower floor because they put me in the 5 floor and the told me no that they were book.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 พ.ค. 2024
Jose, it's regrettable to hear about the issues you encountered with our elevator and that you weren't accommodated in the manner you expected. We understand how the situation on your arrival and the difficulty in securing a lower level room due to high occupancy could be a source of inconvenience. We sincerely apologize for any discomfort this may have caused you during your stay. Rest assured, we strive to make all our guests feel welcomed and ultimately satisfied with their stay. We hope for another opportunity to serve you better in the future.

10/10 ดีเลิศ

Lisa

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
AC in the hallways was broken, elevators were broken. Our room smelled funky guessing because of the A/C issue.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 6 พ.ค. 2024
Lisa, it's regrettable to read about the inconveniences that you encountered, particularly issues with the air conditioning and the elevator functionality. Additionally, we're sorry about the unusual smell you experienced in your rooms. Rest assured, continual improvement of guest accommodation is our priority and we value your feedback in this regard. We hope to have another chance to provide you with a better stay in the future.

6/10 พอใช้

Joseph

Limited fitness from Elevator not working
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 4 พ.ค. 2024
Joseph, we're sorry to hear about the limited fitness room and issue with the elevator during your visit. We understand how these issues can affect your stay. Please rest assured that we are continually upgrading our facilities and addressing any reported concerns. We do hope for the chance to better serve you in the future.

4/10 แย่

ADRIAN, Milton Keynes

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
there are 2 elevators for the 5 floors, when we arrived one of them was out of order, no problem just wait a little longer as we were on the third floor, but when we came back after dinner both of them were out of order. my wife suffers from asthma and climbing the 2 flights of stairs was not easy for her. and to make it worse our room was directly opposite the stairs door which was on a strong sprig, so every single time it opened and closed it made a heck of a noise and this went on all night.. so annoying and loud
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 พ.ค. 2024
Adrian, we regret to hear about the inconveniences experienced during your stay. We recognize how essential functioning elevators can be, especially for guests on higher floors. Please rest assured, we prioritize our facility's maintenance and any disruption is temporary. As for the sound disturbance from the stairway door, we're mindful of addressing such matters to ensure guest comfort. We appreciate your patience and sincerely hope that any subsequent visits will be more satisfying.

2/10 แย่มาก

Kirk

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Had to wait an hour to get into room.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 เม.ย. 2024
Kirk, we regret to hear about your check-in experience which took longer than expected. Please rest assured that we are constantly working on our processes to ensure swift and efficient guest services. Thank you for your patience and your feedback.

8/10 ดี

Susan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Liked the bedding and front desk staff. Very disappointed in breakfast as we were told that no hot scrambled eggs would be provided after 9am even though the tray was empty an hour before breakfast was supposed to be completed.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 10 เม.ย. 2024
Susan, it's great to see you enjoyed the comfortable bedding and our front desk team at Hampton Inn Sarasota - I-75 Bee Ridge. Your breakfast experience is noted; we understand the importance of starting the day with a wholesome meal. Your feedback ensures improvements are put in place to better align our breakfast service with our guests' satisfaction. We appreciate your review and we look forward to ensuring your next stay is up to your expectations.

10/10 ดีเลิศ

Juan Pablo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to stay. Recommend!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 10 เม.ย. 2024
Juan, thank you for choosing the Hampton Inn Sarasota - I-75 Bee Ridge and recommending us! We're thrilled you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future.

8/10 ดี

Nina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 เม.ย. 2024
Nina, thank you so much for your rating on Expedia. It is delightful to know that your stay at the Hampton Inn Sarasota - I-75 Bee Ridge met your expectations. Our team looks forward to welcoming you back for an even better experience next time!

6/10 พอใช้

Jeri

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Young man at front desk was rude. Confirmation said 3pm check-in. He said "Well, we do 4pm." Didn't care about incorrect info. He was dismissive to us. Won't stay there again
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 7 เม.ย. 2024
Jeri, we're sorry to read about your experience at check-in. We aim to provide accurate information and treat all guests respectfully. Your feedback has been noted and will be shared with our team members for review. We hope you will reconsider and give us another chance to demonstrate our commitment to excellent customer service.

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A little hard to get to. The hotel's stated address and my vehicle's GPS didn't agree on where the hotel was really located but we made it there eventually. Very centrally located close to major roads, etc. As for the hotel itself, like I always say, another great Hampton stay!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 27 มี.ค. 2024
David, we are delighted to hear about your recent visit to Hampton Inn Sarasota - I-75 Bee Ridge. We appreciate your patience with the navigation difficulties and are glad you appreciated our central location. Your kind words about your experiences at our accommodations are greatly valued. We trust we'll be your top choice for yet another great stay when you return. Safe travels until then!

4/10 แย่

Regina

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Only one elevator worked for the entire five days we were there. The Hotel was at full capacity so wait times were ridiculous and the one that was operable was dirty. The room rate was elevated due to the season so expected much better. The breakfast was not up to par. There was no fruit for two of the days of our stay. Worst of all, the AC in the room was on a default of 67 degrees no matter how many times I tried to adjust it. To make it worse, the Hallway was a like a sauna with fans blowing 24/7. We've stayed in Hampton Inns for three generations and this was the worst stay we've had. So disappointing
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 มี.ค. 2024
Regina, it's unfortunate to hear about your recent experience. Our aim is to provide all guests with a swift and seamless stay, so your feedback about the elevator and room conditions is concerning. Your comments regarding the breakfast offering and the temperature of the rooms and common areas have not gone unnoticed. We have always taken pride in providing quality and value across generations, and it's disappointing to learn we failed to uphold these standards during your visit. We hope we can have another opportunity in the future to enhance your experience and regain your trust.

6/10 พอใช้

Oscar, Milton

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 มี.ค. 2024
Oscar, we notice you rated the hotel with a middle-of-the-road score, suggesting there might have been aspects of your stay that did not meet your expectations. We hope to understand more about your experience to improve our service. Please feel free to provide your insights directly to the hotel. We treasure your appraisal and take it seriously.

2/10 แย่มาก

John

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I was not provided a receipt. I was told that expedia would email it to me, but they have not. Incidental charges were added at check-in, supposedly to be removed if no damages. Since I have no receipt I have no idea what I was charged. I won't stay here again, nor will I use expedia.
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 มี.ค. 2024
John, it's unfortunate to hear about your misunderstanding regarding receipt and incidental charges. Rest assured, it's generally standard practice for online booking platforms to send the final bill, and incidental charges are typically reversible, provided there's no damage. Regrettably, your experience was not as smooth as we would like. We hope you believe in second chances and consider giving us the opportunity to make this right.

10/10 ดีเลิศ

Randall

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
location was great for the activity
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 มี.ค. 2024
Randall, thank you for highlighting the excellent location of Hampton Inn Sarasota - I-75 Bee Ridge. We're glad it suited your plans perfectly. We hope to serve you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Robert, Bangor

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
clean
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 มี.ค. 2024
Robert, it's wonderful to hear that you found the Hampton Inn Sarasota - I-75 Bee Ridge to be immaculate. We pride ourselves in providing a spotless environment for our guests. We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Larry

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Liked the location. Walking distance to Miller’s Ale House!!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 12 มี.ค. 2024
Larry, it's wonderful to hear that you appreciated the convenient location of Hampton Inn Sarasota - I-75 Bee Ridge. The proximity to local attractions such as Miller’s Ale House certainly adds a fun element to our guests' stay. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Cheri

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 5 มี.ค. 2024
Thank you for the fantastic rating, Cheri!We strive to make all of our guests feel welcome and relaxed during their time at Hampton Inn Sarasota - I-75 Bee Ridge! We can't wait to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Douglas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent experience
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 ก.พ. 2024
Douglas, it's wonderful to hear that you had an excellent experience at Hampton Inn Sarasota - I-75 Bee Ridge. We pride ourselves on providing unmatched guest experiences and are thrilled your stay reflected this. We cherish your feedback and look forward to welcoming you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Joanne

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property was very clean and accessible off 75
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 ก.พ. 2024
Joanne, we appreciate your positive feedback regarding the cleanliness and convenient location of Hampton Inn Sarasota - I-75 Bee Ridge. Our team members strive to provide a pleasant and accessible environment. Come back and visit us again soon!

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Friendly staff at check in. We were able to check in early. All was good.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 3 ก.พ. 2024
Robert, it's wonderful to hear that you were pleased with your check-in experience at Hampton Inn Sarasota - I-75 Bee Ridge. We're glad our team members' warm welcome and the convenience of an early check-in added a positive touch to your stay. Thank you for your positive feedback and we hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Melanie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The employee present when I checked in was very nice and friendly. He took the time to locate my rewards number.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 5 ก.พ. 2024
Melanie, we're thrilled to hear about your positive experience at Hampton Inn Sarasota - I-75 Bee Ridge. It's wonderful to know our team member went the extra mile to locate your rewards number. We're truly grateful for your kind words and look forward to your return visit.

10/10 ดีเลิศ

Edward

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Met our needs as a traveling couple.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 24 ม.ค. 2024
Edward, we're pleased to know that Hampton Inn Sarasota - I-75 Bee Ridge managed to meet your travel needs as a couple. Making our guests' journeys smooth and comfortable is our primary goal and we're glad we could achieve that with you. We hope you had a memorable stay and look forward to welcoming you back when you're next in the area. Safe travels.

6/10 พอใช้

Omar

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Two towels had human hair. It was disgusting. I brought them to the front desk.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Annie Chi Yan

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I booked a two-night stay at the Hampton Inn for December 30th and 31st. Upon arriving around 2ish pm on the 30th, I inquired about the possibility of an early check-in, considering the standard check-in time was 3 pm. Unfortunately, due to short staffing, the front desk advised me to return at 4 pm as the room was not yet ready. Later in the evening upon check-in, I encountered issues with the heat/AC unit, requiring multiple attempts to get it functioning properly. Additionally, I noticed stains on the bedsheets and pillows, which was concerning for cleanliness. Upon returning to the room after midnight on January 1st, I discovered that our room had not been cleaned, and essential items such as toiletries and towels were not replenished. My partner had to approach the front desk to request these items. While the front desk staff was friendly, I believe better planning could have been implemented, particularly during holidays like New Year's Eve, to ensure a smoother guest experience.
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 17 ม.ค. 2024
Annie Chi Yan, we take note of the issues you've outlined, from a delay at check-in due to high demand, to issues with the air conditioning system in your room. We additionally note your concerns around the cleanliness of the linens and an inconsistency with the in-room services.While we're glad that you found our front desk team members courteous, we recognize that your stay did not meet all expectations, especially during a bustling holiday period. We assure you that providing a seamless guest experience is our top priority and we're committed to making improvements to prevent similar instances in the future. We appreciate your feedback, and it will surely guide us in enhancing our services and processes. Thank you for taking the time to share your experience.

10/10 ดีเลิศ

Barry

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 ม.ค. 2024
Thank you for the wonderful rating, Barry!It's fantastic you enjoyed your time at Hampton Inn Sarasota - I-75 Bee Ridge so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience! Have a fantastic day!

6/10 พอใช้

Mitchell

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 ม.ค. 2024
Mitchell, we appreciate your time to leave a rating. While it's clear your experience with us was average, we're eager to make your next visit more impressive. Your feedback is highly valued and will be used to improve our future guest experiences.

6/10 พอใช้

Lon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Meh!
Not up to Hampton Inn standards. I was there for a week and maid service happened only on one day. Breakfast was the only thing that was up to standards.
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 ม.ค. 2024
Lon, your feedback is appreciated. It's disheartening to hear your stay didn't completely align with the typical experience at our establishment. While it's good to note you enjoyed breakfast, your comments regarding the frequency of the room cleaning have been taken into account for improvements. Trust us on making your future stays more enjoyable.