ผ้าม่านกันแสง, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว สตูดิโอ 6 ซานอันโตนิโอ เท็กซัส - ซิกส์แฟล็กส์

2 out of 5

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 185 จาก 492 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 107 จาก 492 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 51 จาก 492 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 56 จาก 492 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 93 จาก 492 รีวิว" "

6.6/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

6.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Omar

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Low price
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก yvonne General Manager วันที่ 21 พ.ค. 2024
Hi Omar we are glad you had a great. experience.Thank you for sharing your feedback with us.We look forward to future lodging with us.

2/10 แย่มาก

Leward

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There is no room service to clean your room.They charge you a dollar for 1 coffee..it smells... They're very rude towards black people... They lied on their application.They are nothing but drug heads who run the office and on the property.I would not recommend it to no one.Please take it out of my listings...
เข้าพัก 7 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Daniel

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet, good location, nice clean rooms.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Yvonne วันที่ 16 พ.ค. 2024
Thank you for choosing Studio 6 Six Flags. We appreciate your feedback!!

6/10 พอใช้

Demetrius

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Yvonne วันที่ 16 พ.ค. 2024
Thank you for choosing studio 6 six flags!! We appreciate your feedback!! We hope to see you soon!

10/10 ดีเลิศ

Kevin

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent customer service and room was clean
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Yvonne วันที่ 1 พ.ค. 2024
Thank you for choosing Studio 6 Six Flags. We appreciate your feedback. We hope to see you in the future!

10/10 ดีเลิศ

William

เข้าพัก 14 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Yvonne วันที่ 16 พ.ค. 2024
Thank you for choosing studio 6 six flags ! We appreciate your feedback! We hope to see you soon!

10/10 ดีเลิศ

Brittany

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Yvonne วันที่ 16 พ.ค. 2024
Thank you for staying with studio 6 six flags!! We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Carlos

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Yvonne วันที่ 19 เม.ย. 2024
Thank you for choosing studio 6 six flags. We appreciate tor feedback.

6/10 พอใช้

Karen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The toilet was stopped, and the maintenance man bought the plunger. Instead of him blogging it, he gave it to us to do. It's his job to do, not ours. The bed was horrible. We did not get any sleep. The front office staff member was friendly.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Yvonne วันที่ 19 เม.ย. 2024
On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.

4/10 แย่

Malaki

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Had a cigarette smell that seem so have get worse and worse every time I walked inside my room, toilet was clogged.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Yvonne วันที่ 19 เม.ย. 2024
Hi TravelerThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.

8/10 ดี

Joshua

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great staff.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก yvonne General Manager วันที่ 14 เม.ย. 2024
we appreciate your feedback. thank you for choosing studio 6 six flags!

8/10 ดี

Adonay

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก yvonne General Manager วันที่ 14 เม.ย. 2024
we appreciate your feedback. thank you for choosing studio 6 six flags!

2/10 แย่มาก

chris

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ABSOLUTELY TERRIBLE. There were roaches everywhere - dead roaches on the floor and live baby roaches on the bed. The staff at check in complained about being busy and made jokes about having killed customers but she was ok because the cops hadn’t found the bodies.
การตอบกลับจาก Yvonne วันที่ 19 เม.ย. 2024
On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.

6/10 พอใช้

Jesus

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
We arrived at the property around 10 pm and we saw about 8 police units in the parking lot. Im not sure what happened but they were talking with multiple people and checking the cameras. Rooms had plenty of space and a small kitchen. But you can tell it need to be remodeled. There were roaches in the bathrooms. And there was an odor. The lady at the front desk was amazing and really friendly.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 เม.ย. 2024
Hi Jesus, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6

8/10 ดี

STEVE

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff and management of the property was knowledgeable and friendly! My room was easy to find, but I was disheartened by the amount of homeless people walking around the premises. The Room was fully equipped with a microwave, fridge, stove, and a broken Coffee Maker. I drink coffee all the time. the tub and toilet were dirty, and the room was non-smoking, but had remanence of Cigarette smoke. I tried to use my AARP card, and he said that I should have used it during my booking , but the Booking through the website, stated pay at checkout, and present my AARP card for Discounts. I couldn't use it upon either attempt. I will let Social Media and AARP know this. It seems like they will have to take Expedia and Studio 6 off of their recommendations list, for future travelers. My $116 room became $210, just like that. I will be announcing the Upcharges I encountered, without my knowledge!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 เม.ย. 2024
Hi Steve, Although we appreciate the wonderful rating we do apologize that your stay wasn't as comfortable as anticipated. Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6

8/10 ดี

William

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Please fix the following Door lock deadlock would not engage Run on toilet at times Remove broken handle on bottom drawer - ok with your having to screw it shut, but dangling handle is unseemly Couldn’t get coffee machine to work Despite those issues would probably stay there again.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก yvonne General Manager วันที่ 14 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us. we are sorry to here about your experience. we hope you will give us another chance in the future.

8/10 ดี

Mary

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Ok for just needing a place to sleep and when no other options available. Staff is nice
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก yvonne General Manager วันที่ 14 เม.ย. 2024
we appreciate your feedback. thank you for choosing studio 6 six flags

10/10 ดีเลิศ

William

เข้าพัก 13 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Yvonne วันที่ 25 เม.ย. 2024
Thank you for choosing Studio 6 Six Flags. We appreciate your feedback and hope to see you again soon!

4/10 แย่

Juan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Roaches, German roaches in the kitchen, bathroom.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 เม.ย. 2024
Hi Juan, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6

6/10 พอใช้

Melany

เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Yvonne วันที่ 24 เม.ย. 2024
Thank you for choosing studio six six flags. We appreciate your feedback!

6/10 พอใช้

Laura

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก yvonne วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us. we appreciate your feedback.

8/10 ดี

Emmanuel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Roaches were in my room all night and as well as the following day. Told front desk about it
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก yvonne วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us. we appreciate your feedback.

10/10 ดีเลิศ

Amanda, Friendswood

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
For the price it was ok
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก yvonne General Manager วันที่ 28 มี.ค. 2024
Thnak you for staying with us. We appreciate your feedback.

10/10 ดีเลิศ

William

เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Yvonne วันที่ 19 เม.ย. 2024
Thank you for choosing studio six six flags. We appreciate your feedback.

2/10 แย่มาก

romitza

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก yvonne General Manager วันที่ 14 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us. we are sorry to here about your experience. we hope you will give us another chance in the future.

10/10 ดีเลิศ

Jesus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Always a great stay
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก yvonne General Manager วันที่ 28 มี.ค. 2024
thank you for staying with us. we appreciate your feedback.

4/10 แย่

Paul, Signal Hill

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 29 มี.ค. 2024
Hi Paul, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6

6/10 พอใช้

Louis

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Yvonne วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us. we appreciate your feedback.

10/10 ดีเลิศ

Kee

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It really wasn’t what we expected, but it was good for the price and there were no bugs, so that was a bonus. The stairwells could use some TLC and a deep power wash cleansing. Overall it was good I wouldn’t have a problem staying here again. The office staff was super nice and friendly
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 26 มี.ค. 2024
Hi Kee, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6

10/10 ดีเลิศ

Andrew

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก yvonne วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us. we appreciate your feedback.

2/10 แย่มาก

Chris

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
too many roaches just awful. front desk lady was rude. no refund get after they said we would get one.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 20 มี.ค. 2024
Hi Chris, Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

4/10 แย่

Corina

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 21 มี.ค. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

8/10 ดี

arpan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Awsome n quiet place
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 20 มี.ค. 2024
Hi Arpan, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6

10/10 ดีเลิศ

Oneal

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 21 มี.ค. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 พอใช้

Emily

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not very helpful to extended stays, price hikes will cause it to be hard to stay for awhile.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hi Emily,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6

2/10 แย่มาก

Amelia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 7 มี.ค. 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

2/10 แย่มาก

Adriana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed for one night in room 320 and it was infested with roaches. We got moved to room 362 and it still had roaches. Please fumigate rooms. Front desk lady was nice overall.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 6 มี.ค. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 แย่มาก

Timothy

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Roaches EVERYWHERE
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 ก.พ. 2024
Hi Timothy,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 ดีเลิศ

Sean

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 ก.พ. 2024
Hi Sean,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Alexis

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 15 มี.ค. 2024
Hi Alexis,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

10/10 ดีเลิศ

Jose Antonio

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Altogether a good value
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 ก.พ. 2024
Hi Jose,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

10/10 ดีเลิศ

Sean

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Can't complain at all, great experience
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 ก.พ. 2024
Hi SeanThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

6/10 พอใช้

Emily

เดินทางกับคู่รัก
The stove top dodnt work, and there is no actual house keeping services, the management does not listen when told to hang on and will come in (i was walked in on naked). There is no trash service and roaches infest the rooms.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 21 ก.พ. 2024
Hi Emily,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Pengzu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
good
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 21 ก.พ. 2024
Hi Pengzu,Thank you for the amazing review! Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

irma

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Staff are very friendly, Professional, and very helpful. Thank You
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 21 ก.พ. 2024
Hi Traveler,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Heather

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean, quiet, slept well
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 13 ก.พ. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 แย่มาก

Nicholas

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
roaches were not great from small to large
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 13 ก.พ. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

8/10 ดี

Maylin, San Nicolás de los Garza

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cece was a lovely host, overall it was a great and affordable experience. Unfortunately someone tried to open our door late at night, that was the only issue. But we couldn’t sleep much that night. For the price it was good :)
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hi MaylinThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

10/10 ดีเลิศ

Albert

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 29 ม.ค. 2024
Hi Albert,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

8/10 ดี

César

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cucarachitas
Pequeños cucarachas en la cocineta
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 16 ม.ค. 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6