ห้องซูพีเรีย, เตียงคิงไซส์ 1 เตียง (Smoke Free) | Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว เรดรูฟอินน์ แซนแอนโทนิโอ - สนามบิน

2 out of 5

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 381 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 256 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 135 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 91 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 141 จาก 1004 รีวิว" "

7.0/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

6.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Alexzander

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Clarissa

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I wouldn't stay there again floors really dirty
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 27 พ.ค. 2024
We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Please accept our sincere apology for the floors and we will relay this information with our housekeeping team to ensure this does not occur in the future.

4/10 แย่

Adelina

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We drove up and left…sketchy area lots of people outside in parking lot…lost our nonrefundable fare ;(
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Adraine Rediresponse Specialist วันที่ 27 พ.ค. 2024
Dear Adelina, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN SAN ANTONIO - AIRPORT. I am sorry that your experience did not meet your expectations. You indicated that you were unsatisfied with the people outside the parking lot. Your feedback is important to Red Roof, and we’ll take your comments into consideration to make changes to improve our customer experience.At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns. Very truly yours,AdraineRed Roof Management Rediresponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

james

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
no complaints at all!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 27 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave our review. We truly appreciate your business and hope you have safe travels.

8/10 ดี

Luis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good location
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 25 พ.ค. 2024
Thanks Luis! We appreciate your business and feedback.

10/10 ดีเลิศ

Erika Magaly

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
O
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 23 พ.ค. 2024
Thanks Erika! We truly appreciate your business and feedback.

8/10 ดี

Darrell T

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Was close to Frwy. Seemed safe enough. No frills. Ut bed ok and A/C worked well.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Xao RediResponse Specialist วันที่ 20 พ.ค. 2024
Thanks for sharing your feedback with us, Darrell. The staff at our Red Roof Inn San Antonio - Airport was elated to see that we earned your 4/5 score. You mentioned some highlights, such as our functional A/C unit and our close proximity to the freeway, which were pleasing to read.On behalf of Red Roof, we would like to thank you again for your review. It would be our pleasure for you to repeat your experience with us in the future.Respectfully,XaoRed Roof ManagementRediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Avelino

Super
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Xao RediResponse Specialist วันที่ 20 พ.ค. 2024
Thank you for sharing your 5/5 rating with us, Avelino. Our staff at the Red Roof Inn San Antonio - Airport was especially delighted to know that we earned this following your stay. We aim to deliver a positive experience to all our guests, so we were happy to know that you were satisfied with your stay. However, we would love to hear about your stay, so please feel free to share.Once again, on behalf of Red Roof, we would like to extend our gratitude for your rating. It would be our pleasure to host you under our roof again in the future.Appreciatively,XaoRed Roof ManagementRediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Jackie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly and helpful staff. The front desk answered all my questions and went above and beyond to help me with anything I needed. Thank you.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Xao RediResponse Specialist วันที่ 20 พ.ค. 2024
Hi Jackie,I would like to personally thank you for sharing your feedback following your experience at the Red Roof Inn San Antonio - Airport with us. It was so rewarding to see that we earned your 5/5 score with our friendly staff that went above and beyond to help you. Red Roof strives to provide guests with a great experience, so seeing our efforts coming to fruition were especially pleasing to us.Thank you again for your review. It would be our pleasure to host you under our roof again so that we can provide you with more great stays.Best regards,XaoRed Roof ManagementRediResponse Specialist

4/10 แย่

Tzatzi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room has a bad smell. I saw insects inside. It was dirty
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Olivia RediResponse Specialist วันที่ 16 พ.ค. 2024
Hello Tzatzi, I appreciate you sharing your feedback following your stay at the Red Roof Inn San Antonio - Airport. I was saddened to read that your stay fell short of your expectations due to the insects and the bad smell you reported. Humle accept our apologies for the impact this had on your stay. Please know that we work with a Pest Control company who regularly treats the property for pests as is standard in the industry. I have notified the property of your comments so they can work with the specialists to ensure everything is as it should be. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Sincerely,OliviaRed Roof Management RediResponse Specialist

8/10 ดี

Sandra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was nice that the rooms located outside the hotel had a door Lock Reinforcer Privacy Door Latch
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Dannielle Rediresponse Specialist วันที่ 15 พ.ค. 2024
Dear Sandra,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF INN SAN ANTONIO - AIRPORT. We sincerely appreciate your comments and are happy to hear you had a great experience with us, especially regarding location of the rooms and the type of lock on the doors. We hope to continue to provide great experiences for you. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for your kind words. The staff and I would love to provide you with another comfortable stay in the futureSincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist

6/10 พอใช้

Aurelio

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you for providing your feedback. We appreciate your business and hope you have safe travels.

10/10 ดีเลิศ

Eric

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thanks Eric!

2/10 แย่มาก

Daniel

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Thought I had the room for 3 days but was mistaken and when I went reserve for another day on expidia They said I had to go in and pay . So they put my 14 year old and my daughter that has Autism out on the street when I was at work. Fuk this company
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก LaTunde RediResponse Specialist วันที่ 10 พ.ค. 2024
Dear Daniel,We are sorry to hear your recent experience at the RED ROOF INN SAN ANTONIO - AIRPORT did not meet your expectations. I will certainly bring this to the property’s attention in an effort to address your concern. We at Red Roof appreciate your business and truly value your feedback. Sincerely,LaTundeRed Roof Management RediResponse Specialist

6/10 พอใช้

Oscar

เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 28 พ.ค. 2024
Thank you for providing your feedback.

8/10 ดี

Arturo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Sharma RediResponse Specialist วันที่ 9 พ.ค. 2024
Hello Arturo, Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF INN SAN ANTONIO - AIRPORT and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay, should you have any issues while at Red Roof, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Patricia

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 28 พ.ค. 2024
Thank you for the feedback! We appreciate you staying with us.

10/10 ดีเลิศ

senobio

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to airport
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Sharma RediResponse Specialist วันที่ 7 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to write about experience at the RED ROOF INN SAN ANTONIO - AIRPORT. Senobio, I am happy to hear that you found our location to be convenient. Your feedback will provide encouragement to all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services and provide our guest with all the comforts of home. We appreciate your business, Senobio, and can't wait to see you back at Red Roof soon, where we can continue to offer you a great stay at an affordable price! Sincerely, Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist

2/10 แย่มาก

Nagamani

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sharma RediResponse Specialist วันที่ 7 พ.ค. 2024
Hello Nagamani, Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF INN SAN ANTONIO - AIRPORT and I are disappointed to see your 1/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay, should you have any issues while at Red Roof, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist

4/10 แย่

Reyna

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Could of been a lot better
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 1 พ.ค. 2024
Hi Reyna, I am sorry to hear that your stay could have been better. Please accept our sincere apology.

10/10 ดีเลิศ

Odalis

Excelente
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Samantha RediResponse Specialist วันที่ 28 เม.ย. 2024
Querida Odalis,Gracias por tomarse el tiempo para escribir un comentario sobre su estadía en el RED ROOF INN SAN ANTONIO - AEROPUERTO. Me alegra saber que su estancia fue excelente, por lo que obtuvo una puntuación de 5/5. En Red Roof nuestro objetivo es ofrecer experiencias agradables a todos nuestros huéspedes y estamos orgullosos de haberlo logrado con su visita. Los comentarios positivos de los huéspedes, como el suyo, siempre son un estímulo para todo nuestro personal de Red Roof mientras nos esforzamos por mejorar continuamente la calidad de nuestros servicios.Gracias de nuevo por tu reseña. Esperamos verlo en el futuro, en caso de que sus viajes lo traigan de regreso a nuestra área.Atentamente,samanthaGestión del techo rojoEspecialista en RediResponse

10/10 ดีเลิศ

Dorcas

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was clean and quiet. I will definitely recommend the standard room if you are looking for a place to pass the night.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Tianna RediResponse Specialist วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Dorcas,Thank you for taking the time to write a review of your stay at the Red Roof Inn San Antonio - Airport. I am happy you were pleased with the cleanliness of our room and the convenience of our location. Our goal is to provide a clean and comfortable stay for all our guests and we're proud to have achieved that with your visit. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our Red Roof staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, we look forward to your next stay at Red Roof.Sincerely,TiannaRed Roof ManagementRediresponse Specialist

8/10 ดี

Francisco

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Check in was quick and easy. Location is in a quiet part of town, close to a major highway. But far enough to not get all the noise. Dog friendly, which was a huge plus for us. Will stay here again
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thanks Francisco! We appreciate you and your pet for choosing to stay with us.

8/10 ดี

santiago

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dannielle Rediresponse Specialist วันที่ 13 พ.ค. 2024
Hello Santiago, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN SAN ANTONIO - AIRPORT and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Jerry

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Tianna RediResponse Specialist วันที่ 21 เม.ย. 2024
Hello Jerry, Thank you for taking a moment to complete our survey. Myself and the staff at the Red Roof Inn San Antonio - Airport appreciate your 5/5 score following your stay. It's great to read that you had an excellent stay while with us. Our goal is to provide a clean and comfortable stay for all our guests and we're proud to have achieved that with your visit.The staff and I were happy to see Red Roof met your expectations. Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area.Sincerely,TiannaRed Roof ManagementRediResponse Specialist

2/10 แย่มาก

Desiree

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I was banned from renting a room because due to a miscommunication with the evening and the morning staff wasn’t my fault I had paid for the room but apparently it was supposed to be more and I was kicked for being short by 5 dollars
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 18 เม.ย. 2024
Hi Desiree, unfortunately we were not able to accommodate your stay as you were on our DO NOT RENT list.

6/10 พอใช้

Itzel

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The exterior is not very inspiring if you arrive at night. But is actually very nice inside and family friendly
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thank you Itzel, we will make sure to share this with our team.

8/10 ดี

CARLOS RODRIGUEZ, Cuautitlán Izcalli

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ubicación cerca del aeropuerto así como de centros comerciales. También para trasladarse a cualquier punto en la ciudad y alrededores.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thank you we appreciate your business and your time in providing us with feedback.

2/10 แย่มาก

Aleida

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bad
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 15 เม.ย. 2024
We are sorry to hear your stay did not meet your expectations.

8/10 ดี

Javier

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This place meet my needs because I just needed to rest for one night . It would be nice if they add a little fridge. To keep food. Other than that it was a good experience. Thank you
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Toni-Ann RediResponse Specialist วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Javier,Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your comments regarding your recent stay at the Red Roof Inn San Antonio Airport and are happy to see that you were pleased with your room and your experience. We apologize for any disappointment regarding the absence of a refrigerator in your room. Our records show that you booked a 2 Full Beds non-smoking room, which, unfortunately, doesn't include those features. If you desire these amenities on your next stay, we recommend selecting a Deluxe 2 Full bedded room for a more enhanced experience. We have made note of your comments and will use this to improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience with us. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,Toni-AnnRed Roof ManagementRediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Avylene

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing staff and great service convenient prices
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Chirell RediResponse Specialist วันที่ 13 เม.ย. 2024
Dear Avylene,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the Red Roof Inn San Antonio - Airport. It is very gratifying to read that you had a great encounter with us and we really appreciate your kind comments about our amazing staff, great service and convenience. Your feedback is essential as we strive to provide a clean, comfortable, values-based stay to all guests.Redroof can’t wait to see you Under Our Roof soon, where we can continue to offer you a clean and comfortable stay at an affordable price!Sincerely,ChirellRed Roof ManagementRediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Jose

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nada
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for your feedback we really appreciate it.

8/10 ดี

Francisco Augusto Rodriguez

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 1 พ.ค. 2024
Thanks Francisco!

10/10 ดีเลิศ

kashanda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 8 เม.ย. 2024
Thanks for giving us your feedback Kashandra! We appreciate your business and hope you have safe travels.

10/10 ดีเลิศ

Sandra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Thank you Domitila from house keeping, for doing a wonderful job and maintaining our room super clean and comfortable with clean towels every day and making sure we were having a pleasant stay .
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 5 เม.ย. 2024
Hi Sandra, thank you so much for providing your feedback. I will make sure that Domitila hears about your experience. Safe travels from the red roof team!

8/10 ดี

Idolisa Paola

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s ok for a short stay
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kerry-Lee RediResponse Specialist วันที่ 5 เม.ย. 2024
Dear Idolisa,Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF INN SAN ANTONIO - AIRPORT. I was happy to read your stay was ok though short. Our goal is to provide a clean and comfortable stay for all our guests and we are proud to have achieved that with your visit as seen in your almost perfect score. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,Kerry-LeeRed Roof ManagementRediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Genesis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good place to stay in
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 4 เม.ย. 2024
Thanks for giving us your feedback. We are glad to hear you enjoyed your stay.

8/10 ดี

Elvia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Gracias
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 4 เม.ย. 2024
Thanks Elva! We appreciate your business.

2/10 แย่มาก

Luz

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 5 เม.ย. 2024
Hi Luz, I am sorry your stay did not meet your expectations. Please accept our sincere apology.

10/10 ดีเลิศ

LEONARDO

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
very nice place
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Dannielle Rediresponse Specialist วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Leonardo,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF INN SAN ANTONIO - AIRPORT. We sincerely appreciate your comments and are happy to hear you had a great experience with us, especially regarding the nice property we have. We hope to continue to provide great experiences for you. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for your kind words. The staff and I would love to provide you with another comfortable stay in the future. Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist

2/10 แย่มาก

Tazjalique

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ATHUS PLACE WASS EXTREMELY HORRIBLE , it's dirty there's is roaches , the room smell like mildew I had the worst experience. The manger screamed at me outside and threatened me to get off the property because I was knocking on the door to my family members room, trying to get him to wake up for work. She assumed I was causijg a ruckuse , I tried to explain to her I was not answering I laughed it off, BECAUSE I didn't do anything odd I barely screamed that loud she over e exaggerated the whole thing . I do not like the manager at the hotel , the staff are no better there's only 2 people truly that are kinda that everyone is is completely rude , and they act like they don't like there job . I was discriminated coming to this hotel , and trust mee I will be reporting this hotel on every platform EVERY platform because they were disrespectfully rude and just disgusting with there customers.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Dannielle Rediresponse Specilist วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Tazjalique,I appreciate you sharing your feedback following your stay at the RED ROOF INN SAN ANTONIO - AIRPORT. I was saddened to read that your stay fell short of your expectations due to the insects you reported, unclean room, foul odor and the unsatisfactory encounter you had with the staff. Please know that we work with a Pest Control company who regularly treats the property for pests as is standard in the industry. I am very displeased to hear that anyone was treated in a rude or unprofessional manner at this property. I do thank you for bringing this matter to our attention and I assure you that this is not the standard that we hold our staff to. I have notified the property of your comments so they can work with the specialists to ensure everything is as it should be.On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure you're comfortable. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns, have a great day.Sincerely,DannielleRed Roof ManagementRediresponse Specialist

6/10 พอใช้

Mark

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I stayed for a few weeks cleaning lady wouldn’t mop or clean she would only replace the towels.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kerry-Lee RediResponse Specialist วันที่ 29 มี.ค. 2024
Dear Mark,Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF INN SAN ANTONIO - AIRPORT. I was disappointed to read your stay fell short of your expectations due to the lack of cleaning you mentioned. We are truly sorry for any inconvenience caused. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,Kerry-Lee Red Roof ManagementRediResponse Specialist

8/10 ดี

Jose Luis

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Buena ubicación, cerca del aeropuerto, pero las instalaciones se sienten viejas y cuartos pequeños, es excelente para una estancia rápida pero no lo recomiendo para estancia larga
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kerry-Lee Especialista en RediResponse วันที่ 29 มี.ค. 2024
Querido José,Gracias por tomarse el tiempo para completar nuestra encuesta para huéspedes. Agradecemos sus comentarios respecto a su reciente estadía en el RED ROOF INN SAN ANTONIO - AEROPUERTO. Me alegró leer que le gustó que estuviéramos cerca del aeropuerto. Sin embargo, las instalaciones estaban envejeciendo a su gusto y las habitaciones eran pequeñas. Los comentarios de nuestros huéspedes siempre son bienvenidos en Red Roof ya que nos esforzamos por mejorar continuamente la calidad de nuestros servicios.Gracias de nuevo por compartir tu experiencia. Esperamos verle en sus futuros viajes.Atentamente,Kerry-LeeGestión del techo rojoEspecialista en RediResponse

8/10 ดี

Steve

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Not bad at all, for what you get.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kerry-Lee RediResponse Specialist วันที่ 29 มี.ค. 2024
Dear Steve,Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF INN SAN ANTONIO - AIRPORT. I was happy to read your stay was not bad. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,Kerry-Lee Red Roof ManagementRediResponse Specialist

4/10 แย่

Jose Luis

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Roaches! The room did not have a chair or trash can. Hairs on the floor which means room was not cleaned properly.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 28 มี.ค. 2024
Hi Jose, I am sorry to hear that your stay did not meet expectations. I will share this feedback with our staff and national pest control team.

10/10 ดีเลิศ

Dario

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice qwik stay for a nice price.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 28 มี.ค. 2024
Thanks for your stay and positive feedback. We truly appreciate your business.

10/10 ดีเลิศ

Estevan

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kerry-Lee RediResponse Specialist วันที่ 29 มี.ค. 2024
Dear Estevan, We at the RED ROOF INN SAN ANTONIO - AIRPORT are thrilled to have earned your perfect scoring of 5/5 in regard to your recent stay with us. In the future we would love for you to please consider adding comments to your survey about your stay to let us know what we are doing wrong and where we can improve to enhance our guest experiences. At Red Roof, your feedback is critical as we aim to provide clean, comfortable, affordable stays for all our guests. Thank you again for your scoring. We hope to see you again soon. Sincerely, Kerry-Lee Red Roof ManagementRediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Alvaro

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
le falta transportacion al aeropuerto
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hi Alvaro, thank you for your business I will share this information with our team.

10/10 ดีเลิศ

Kaye

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved that it was close to airport. Very clean, quiet and comfortable beds!! It was great!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก hotel staff วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thanks Kaye! We appreciate your stay and wonderful feedback.

10/10 ดีเลิศ

Pedro

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sharma RediResponse Specialist วันที่ 23 มี.ค. 2024
Hello Pedro, Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF INN SAN ANTONIO - AIRPORT and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay, should you have any issues while at Red Roof, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist