บริเวณภายนอก

รีวิว คอมฟอร์ตอินน์ ดาวน์ทาวน์

2.5 out of 5

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 269 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 285 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 191 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 145 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 113 จาก 1003 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

6.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Jessica

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location. Helpful and friendly staff. Dated, and a little dingy, but clean and comfortable. As with all downtown hotels the location was ideal for entertainment, but also close to homelessness.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Sonja

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

juan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
La televisión no estaba funcionando
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Angie, Boise

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very helpful staff; everyone was attentive & pleasant. The young man who helped with directions to various places was much appreciated. The front desk was attended by staff which is also much appreciated.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Davet

เดินทางกับครอบครัว
I checked in my room went to shop and ended up someone was in my room had my personal stuff under the table
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Mercy

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Mercy

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

LUIS

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast options…
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Nicholas

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff, quiet, great location, good price.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Jeremiah

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Patrick

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The GM tried to make everything right but unfortunately things were not good in the sense of conditions with the age of the two rooms I stayed in. After issues in the 1st room I was moved and there was NO water pressure unless you kept it on ice cold- they fixed the shower hot/cold faucet but it didn’t matter. Couldn’t take a shower the last two nights. Absolutely pathetic! GM was great but unfortunately the property needs a ton of upgrades.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Apryl

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel was dirty and falling apart. The air conditioning didn't work and the rooms were extremely hot and muggy. The grout was cracked and parts of the wall were crumbling in the bathrooms. The light in the bathroom had holes in the ceiling all around it. I had to buy ant traps from Target because the bathroom also had ants. We had multiple rooms at this hote the past weekend and it is by far one of the worst places I've stayed.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Alexis

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our room had tons of bugs so we moved to another room it was also full of bugs. The ladies up front are helpful. Zero drinks water ect to buy. No quarters for laundry they dont carry any on hand. SLC has gone down hill.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Anthony

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I trult enjoyed the breakfast
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Saeed

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Check-in: took nearly an hour. Apparently their system doesn’t register Expedia bookings…? Room: way too warm. I know early Spring is still a bit chilly, but there is no reason the room should be 80 degrees at night. The AC didn’t work; I was informed that they turn off the entire AC to the building in the wintertime, but this was in late March. Key: my keycard only worked once before needing to be reset by the front desk. This meant that I could not re-enter my room without going down to the front desk - every single time - to get it reset. Extremely inconvenient. Breakfast: it was solid, there were a number of typical options available. No issues here. Staff: they tried to help as much as they could, but I felt that their hands were tied with some issues like the AC, the keycard not working, slow check-in process, etc.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Thorey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

vanessa

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 6 เม.ย. 2024
Dear Vanessa,Greetings of the day!!!Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn Downtown. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.We hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,General Manager

6/10 พอใช้

Jerry

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Jerry,Greetings of the day!!Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay. We hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,J SinghGeneral Manager

8/10 ดี

Cynthia Renea, Grain Valley

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was a little nervous parking after dark! Hotel was bordering some rather sketchy looking apartments!
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 28 มี.ค. 2024
Hi,Greetings of the day!!!Thank you so much for taking the time to leave a review for us. Your true feedback does matter to us a lot. Sincerely, General Manager Comfort Inn Downtown

6/10 พอใช้

Jake

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
It was a good stay, loved the complimentary breakfast but wish they had coffee in the lobby always. The shower head was a little dysfunctional, but overall 3/5
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 28 มี.ค. 2024
Hi,Greetings of the day!!!Thank you so much for taking the time to leave a review for us. Your true feedback does matter to us a lot. We are sorry for any such inconvenience. You feedback for the Coffee in the lobby are well taken. Your recommendation means the world to us, and we look forward to the opportunity to serve you much better service next time. Sincerely, General Manager Comfort Inn Downtown

6/10 พอใช้

Leah

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
This hotel is pay for what you get. The staff was very friendly and the facility was just what it was. Mostly clean, mostly good condition, but not completely clean or up-to-date. For the price, I would stay again, but it would depend on why I was going to SLC.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 26 มี.ค. 2024
Hi,Greetings of the day!!!Thank you so much for taking the time to leave a review for us. Your true feedback does matter to us a lot. Your remarks regarding cleaning are well taken.Your recommendation means the world to us, and we look forward to the opportunity to serve you much better service next time. Sincerely, General Manager Comfort Inn Downtown

6/10 พอใช้

Chapreca

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Property was old, roomed smelled stale; there was no air circulation due to the fact I could not get the a/c or fan turn on no matter how low I set it; smoke detector/fire alarm had been completely removed
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Chapreca,Greetings of the day!!!Thank you for completing our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn Downtown.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. This is not acceptable; It should not happen.We will be using your feedback to make improvements so that we can provide exceptional experiences for our precious guests, like you.Sincerely,General Manager Comfort Inn Downtown

8/10 ดี

Darrell

เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Lise

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I stayed here with my 17 year old daughter. We had the first room down from the front desk with a shared wall with the laundry and ice machine. The ice machine and people in the hallway woke us up multiple times during the night. The windows and the bathtub looked original (around 30 years old) and both rusty. Single pane windows allow all noise from parking area inside the room. We found ants in the bathroom and in one bed. We also found a toe nail on the bathroom floor and popcorn on the floor. My daughter thought the bed was lumpy. IMO the bed was fine and the bedding looked new. The room and hotel had a strong disinfectant smell. The front desk were apologetic when I told them of our experience, but only offered free/discounted future stay since we booked through Expedia. I would not stay here again if it was free. The breakfast was great. All staff were courteous and friendly
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Lise,Greetings of the day!!!Thank you for completing our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn Downtown.On behalf of our entire team, I apologize for failing to exceed your expectations. This is not acceptable; It should not happen.We will use your feedback to make improvements to provide exceptional experiences for our precious guests, like you.Sincerely,General Manager Comfort Inn Downtown

8/10 ดี

henry

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Sebastian

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Last night the AC wasn’t working and after notifying the staff multiple times they kept promising they were gonna fix it and give us a discount for the inconvenience. After barely getting any sleep I went back to the front desk just to find out apparently they only have a heater not AC. Not sure who’s lying but at this point I’ve given up, worst experience I’ve had in a while, not worth the money or the trouble.
การตอบกลับจาก GM วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Sebastian,Greetings of the day!!!Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn Downtown.I apologize on behalf of our whole team for not living up to your expectations. Experiencing inconvenience throughout your stay is quite disheartening. We are in the modification mode.You are very precious to us. Next time whenever you are here, I would like to meet & greet you.We will be using your feedback to make improvements so that we can provide exceptional experiences for our guests.We hope for an opportunity to host you in the future properly.Sincerely,General Manager Comfort Inn Downtown

10/10 ดีเลิศ

Mike

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beds are comfortable and was able to check in even though i was early!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Mike,Greetings of the day!!!Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn Downtown. Also Thank you so much for your incredibly kind words and for awarding us the highest ratings! We’re thrilled to hear about your fantastic experience with us.We sincerely appreciate and value your feedback as a Choice Privileges member. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!Sincerely,J Singh General Manager Comfort Inn Downtown

2/10 แย่มาก

Tod

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Sebastian,Greetings of the day!!!Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn Downtown.I apologize on behalf of our whole team for not living up to your expectations. Experiencing inconvenience throughout your stay is quite disheartening. You are very precious to us. Next time whenever you are here, I would like to meet & greet you.We will be using your feedback to make improvements so that we can provide exceptional experiences for our guests.We hope for an opportunity to host you in the future properly.Sincerely,General Manager Comfort Inn Downtown

2/10 แย่มาก

Renee

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hot water was out and we had to shower in cold freezing water.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Renee, Greetings of the day!!!We're sorry to hear that you had an unpleasant experience during your stay. This is unacceptable, and we apologize for such inconvenience and discomfort to you. I have spoken with our staff and are taking steps to ensure that this doesn't happen again. Next time, whenever you are here kindly meet me directly, we would like to welcome you.Thanks & regards,JJ Singh General Manager

4/10 แย่

Martin

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The drains in both the bathtub and the sink were obstructed causing water to accumulate quickly in both, and the sink outlet plumbing leaked causing water to puddle underneath. We notified the front desk the following morning, and requested that the room be serviced. None of this was done. My wife was able to at least get clean towels later that evening after we returned to the room.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก GM | Comfort Inn Downtown วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Martin, Greetings of the day!!!We're sorry to hear that you had an unpleasant experience during your stay. This is unacceptable, and we apologize for such inconvenience and discomfort to you. I have spoken with our staff and are taking steps to ensure that this doesn't happen again. We would like to invite you back to give us a chance to serve you much better and more comfortable stay and experience on us one more time. Your feedback is important to us and helps us grow.Next time, whenever you are here kindly meet me directly, we would like to welcome you.Thanks & regards,J Singh General Manager

6/10 พอใช้

Jennifer

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
TV equipment was hanging from wall and did not work.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก GM | Comfort Inn Downtown วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Jennifer, Greetings of the day!!!We're sorry to hear that you had faced such issue during your stay here. This is unacceptable, and we apologize for such inconvenience and discomfort to you. I have spoken with our staff and are taking steps to ensure that this doesn't happen again. We would like to invite you back to give us a chance to serve you much better and more comfortable stay and experience on us one more time. Your feedback is important to us and helps us grow.Next time, whenever you are here kindly meet me directly, we would like to welcome you.Thanks & regards,J Singh General Manager

2/10 แย่มาก

Carl, Eagle River

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I arranged for an 11:30 checkout and from 11:00 to 11:20, three different people harassed me including one that was threatening. The hotel is also very dated and the dead bolt lock on my door did not work.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Carl, Greetings of the day!!!We're sorry to hear that you had an unpleasant experience at the Checkout Time. This is unacceptable, and we apologize for such inconvenience. I have spoken with our staff and are taking steps to ensure that this doesn't happen again. We would like to invite you back to give us a chance to serve you much better and more comfortable stay and experience on us one more time. Your feedback is important to us and helps us grow.Next time, whenever you are here kindly meet me directly, we would like to welcome you.Thanks & regards,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Varun

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 21 มี.ค. 2024
Hi,Greetings of the day!!!Thank you so much for taking the time to leave a review for us. Your true feedback does matter to us a lot. Your recommendation means the world to us, and we look forward to the opportunity to serve you much better service next time. Sincerely, General Manager Comfort Inn Downtown

4/10 แย่

Marcus C

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room (216) heater makes a terrible noice when starting up (every 1 hour or so) to the point that it wakes me up from my sleep. Needs to be fixed.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก JJ Singh | General Manager วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Marcus, Greetings of the day!!!We're sorry to hear that you had an unpleasant experience during your stay. This is unacceptable, and we apologize for such inconvenience and discomfort to you. I have spoken with our staff and are taking steps to ensure that this doesn't happen again. We would like to invite you back to give us a chance to serve you much better and more comfortable stay and experience on us one more time. Your feedback is important to us and helps us grow.Next time, whenever you are here kindly meet me directly, we would like to welcome you.Thanks & regards,JJ Singh General Manager

2/10 แย่มาก

CLAY

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was dirty and dingy, it had water damage, the heater was stuck on and it was over 90 degrees in our room. They said there was nothing they could do and would "have the manager check if there was a discount after we left" absolutly horrible stay. And the parking lot is not large enough to acomadate all the guests so we had to park several blocks away in a dark parking lot.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก JJ Singh | General Manager วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Clay, Greetings of the day!!!Off course, this is a bad experience, because even I can't stay in 90 Degree. We're very sorry to hear that you had an unpleasant experience during your stay. I apologize for such inconvenience and discomfort to you. I have spoken with our staff and are taking steps to ensure that this doesn't happen again. We would like to invite you back to give us a chance to serve you much better and more comfortable stay and experience on us one more time. Your feedback is important to us and helps us grow.Next time, whenever you are here kindly meet me directly, we would like to welcome you.Thanks & regards,JJ Singh General Manager

4/10 แย่

Kevin

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Most of the appliances and fixtures in the bathroom were broken. There were many black hairs on the fold out bed sheets. Somebody was smoking in the facility and the smell of the smoke was so bad in our room, that we had to leave early.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก JJ Singh | General Manager วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Kevin, Greetings of the day!!!We're sorry to hear that you had an unpleasant experience during your stay. This is unacceptable, and we apologize for such inconvenience and discomfort to you. I have spoken with our Housekeeping Head and are taking steps to ensure that this doesn't happen again. And I can understand it, because even I don't like the smell of Smoke, it just irritate me. We would like you to give us another chance to serve you much better and more comfortable stay and experience on us. As a guest you are precious to us.Next time, whenever you are here kindly meet me directly, we would like to welcome you.Thanks & regards,JJ Singh General Manager

6/10 พอใช้

kaden

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 21 มี.ค. 2024
Hi,Greetings of the day!!!Thank you so much for taking the time to leave a review for us. Your true feedback does matter to us a lot. Your recommendation means the world to us, and we look forward to the opportunity to serve you much better service next time. Sincerely, General Manager Comfort Inn Downtown

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was very nice both at check in and check out.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก J Singh | General Manager วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Jennifer,Greetings of the day!!!Wow! Thank you so much for your incredibly kind words and for awarding us the highest ratings! We’re thrilled to hear about your fantastic experience with us. Your glowing feedback truly brightens our day. We’re honored to have had the opportunity to serve you.Its guests like you who make our work so rewarding. We can’t wait to welcome you back for another wonderful experience. If there’s anything else we can do to make your visits even more special, please don’t hesitate to let us know.Once again, thank you for your support and for being a part of our community!Warmest regards,J Singh General Manager

2/10 แย่มาก

gulzar, dallas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Extremly dirty and unsafe
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก J Singh | General Manager วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Gulzar, Greetings of the day!!!We're sorry to hear that you had an unpleasant experience during your stay. This is unacceptable, and we apologize for such inconvenience and discomfort to you. I have spoken with our staff and are taking steps to ensure that this doesn't happen again. We would like to invite you back to give us a chance to serve you much better and more comfortable stay and experience on us one more time. Your feedback is important to us and helps us grow.Next time, whenever you are here kindly meet me directly, we would like to welcome you.Thanks & regards,JJ Singh General Manager

4/10 แย่

Anna

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have stayed here in the exact same room and it was great. This most of the appliances didnt work, one tv did work the ac/heater didnt work. I will not stay here again this place sucks.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก J Singh | General Manager วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Anna, Greetings of the day!!!We're sorry to hear that you had an unpleasant experience during your stay. This is unacceptable, and we apologize for such inconvenience and discomfort to you. I have spoken with our Housekeeping Head & Maintenance Head and are taking steps to ensure that this doesn't happen again. You are as a guest precious to us and we would like to invite you back to give us another chance to serve you much better and more comfortable stay. Your feedback is important to us and helps us grow.Next time, whenever you are here kindly meet me directly, we would like to welcome you.Thanks & regards,JJ Singh General Manager

10/10 ดีเลิศ

Kirk, Broken Arrow

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
best location and price in the area
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก gm วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Kirk:Thanks for your feedback, it is always nice to receive positive comments, I will pass this on to the staff, they certainly will be thrilled to know that you had a good stay.Please come back soon!

8/10 ดี

Carolyn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Carolyn:We appreciate your feedback, it is very important to us, we are happy to know that you had a good stay.We would love to welcome you back.Best Regards

10/10 ดีเลิศ

Rodrigo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก gm วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Rodrigo:Thank you very much for your visit, it is a pleasure to know that you had a very good experience, I will pass your comments on to the staff.Please welcome back soon!Best Regards

6/10 พอใช้

Gregory

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 21 มี.ค. 2024
Hi,Greetings of the day!!!Thank you so much for taking the time to leave a review for us. Your true feedback does matter to us a lot. Your recommendation means the world to us, and we look forward to the opportunity to serve you much better service next time. Sincerely, General Manager Comfort Inn Downtown

8/10 ดี

Buka

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 21 มี.ค. 2024
Hi,Greetings of the day!!!Thank you so much for taking the time to leave a review for us. Your true feedback does matter to us a lot. Your recommendation means the world to us, and we look forward to the opportunity to serve you much better service next time. Sincerely, General Manager Comfort Inn Downtown

10/10 ดีเลิศ

Bonnie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our room was big and we had a very comfortable bed. The breakfast options were good too, would definitely recommend staying here! It was close to the train too so easy to get around without a car.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก gm วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Bonnie:Thanks for your visit, we appreciate it very much, your feedback will be shared with the staff, they will be pleased to know that you had a good stay.Best Regards

4/10 แย่

Christian

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
You get what you pay for, good value for the price comparatively. Continental breakfast was good.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก gm วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Christian:We apologize for the inconveniences you might have had; at the Comfort Inn we strive to make improvements.We would love to welcome you back!Best Regards

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Prepare for no sleep
Our room was not safe at all. When the door was shut, there was still a gap that you could see through into the hall. We were located right next to the exit door and people were pulling on it all night trying to get in. There were also a few times our room door handle was twisted like someone was trying to get in. We had 2 nights booked here but only stayed one because we didn’t feel safe and were awake all night worrying someone was going to break into our room. We asked for a refund for the second day but were not given one.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Guest:We apologize for the inconvenience caused to you; we are working on making improvements.I will share your comments with the staff, safety is a sensitive topic for all of us.Best regards