สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, ร่มริมสระว่ายน้ำ

รีวิว Four Points by Sheraton Hotel & Serviced Apartments, Pune

5 out of 5
Four Points by Sheraton Hotel & Serviced Apartments, Pune
5th Mile Stone, Nagar Road, Viman Nagar, Near Airport, Pune, Maharashtra

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 90 จาก 191 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 60 จาก 191 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 19 จาก 191 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 7 จาก 191 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 15 จาก 191 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Yammy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
บริการดี
บริการดี ดูแลเอาใจใส่ดี ห้องพัก พักสบาย อาหารอร่อย

6/10 พอใช้

Harshavardhan

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Savitha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent service, clean rooms.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

YONG HUN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
평범해요
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

MRS POONAM

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Aashish

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was a great stay here! Would defo want to come back again
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Ashish

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Shiv

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

MIN SOO, Suwon-si

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy access to Phenix market. There were no sufficient tower supply after do housekeeping. Someday only 1 tower they left, otherday 2 or 3 towers as normal.
เข้าพัก 9 คืน, กรกฎาคม 2023

4/10 แย่

Hiroki

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Some of the staff are unfriendly.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Rahul Paliwal วันที่ 28 มิ.ย. 2023
Dear Mr. Hiroki,Greetings from Four Points By Sheraton Hotel & Serviced Apartment, Pune!I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.Receiving warm and friendly service from our staff sets the tone for a great stay. This was not your experience, and I sincerely apologize for failing to meet your expectations.I have shared your feedback with the associates, and as a teachable moment, we have discussed our service standards and reviewed improvement opportunities in the service they provide. I am confident that these necessary steps will ensure your experience of team members being unfriendly is an isolated incident.I hope you choose to stay with us again, whenever your travels bring you back to Pune.Best Regards,Rahul PaliwalHotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Ravindran

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023

6/10 พอใช้

Avdhut

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Food quality paid food was excellent but not rate inclusive breakfast
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

Sagar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Falling apart fast
Stayed in this hotel many times before. It used to be good place but not anymore. Cleanliness and comfort was good. Service and elevator was worst. For elevators, only one was working but without down call button. So you have to ride with people going up even though you’re going down. Service was really terrible. Same issues were repeated many times during 3 nights stay. Plates & silverware provided were inadequate or missing during in-room dining and had to request repeatedly with more than 30 min response time. Manager seemed not concerned. Simple request like keeping freezer pack in freezer instead of refrigerator wasn’t fulfilled, in short staff is illiterate and untrained. In other unacceptable things - Shower gel bottle was refilled with water and so on..
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Yoav, Parkland

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Nitin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very comfotable
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Nitin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent
Excellent stay
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

MOHAMMED RAFI

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Rahul Paliwal - General Manager. วันที่ 11 มิ.ย. 2022
Dear Mr. Rafi, thank you for your feedback. We are very happy to hear that you had a great stay experience with us. We look forward to welcoming you back.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Rahul Paliwal - General Manager. วันที่ 11 มิ.ย. 2022
Dear Guest, thank you for your feedback. We are very happy to hear that you had a great stay experience with us. We look forward to welcoming you back.

10/10 ดีเลิศ

Karan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is well-maintained. The airport is close by.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Rahul Paliwal - General Manager. วันที่ 11 มิ.ย. 2022
Dear Karan, We are very happy to hear that you had a great stay experience with us. Thank you for appreciating our maintenance team. Look forward to welcoming you back.

4/10 แย่

Joshua

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Rahul Paliwal- General Manager วันที่ 11 มิ.ย. 2022
Dear Joshua, we sincerely apologize for the experience you had during your stay with us. We assure you that this is definitely not the standard of service that we would want our guests to experience. We would want to deep dive into your feedback and ensure we have addressed all areas of concern. Hence in this regards our rooms division manager will be connecting with you. We sincerely hope that you will give us another opportunity to serve you. We look forward to your next visit so that we can showcase the changes we have done & deliver the Marriott stay experience to you.

10/10 ดีเลิศ

Pragati

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Atamu Dey l General Manager วันที่ 4 ม.ค. 2022
Dear Pragati, Thank you for your ratings and are glad that we were able to meet your expectations. Look forward to welcoming you again. Best regards,

2/10 แย่มาก

Abishant

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotels.com review is not correct reflection
It was worst experience of life time, my parents are senior citizens and diabetic. I did booked this hotel expecting prompt service. The service was worst wrt to any 2 star category. Room service was pathetic and they never responded and if responded the order never came ot came very very late..
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Atanu Dey General Manager วันที่ 4 ม.ค. 2022
Dear Abishant, Thank you for taking out time and sharing your feedback with us. It is disheartening for me to know the experience you have had and please do accept my apologies for all the inconvenience caused. We have noted your feedback on service delays. We have discussed this with the team, implemented additional checks/ processes/ training refreshers to avoid similar feedback & ensure our guests have a superlative experience. We request you to treat the above incident as an aberration and not the true reflection of the experience we want our guests to have. We hope that you give us another opportunity be at your service and change the perception we have created. Please do let us know whenever your travel plans bring you back to Pune, for us to personally take care of your requirements. We look forward to your next visit. Best regards,

4/10 แย่

Abishant

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst hotel to stay specially senior citizens
Room condition was worst ever my hotel experience, AC never worked in my room for my 2 nights stay. In very first few hours I had to make several calls to get my room livable, few examples - hot water kettle not working and they changed it twice to finally get it work, AC never worked despite multiple maintenance call. I maintenance guy was explaining hotel to be centralized AC so Guests cannot control the temperature. I had 2 rooms booked for 2 night, we order tea as room service.. In one room it came after more than an hour and in second room no one showed up ever. I am surprised to see the ratings on hotel.com and loosing my trust as I am frequent user of hotels.com. While check I made sure I convey my concerns to front desk and they took my number to call me back to get feedbacks and I am not surprised the call never came to me. I am really doubting 5 star category of this hotel.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Atanu Dey - General Manager วันที่ 18 ม.ค. 2022
Dear Abhishant, We sincerely apologize for the experience you had during your stay with us. This is definitely not the standard of service that we would want our guests to experience. We assure you that your feedback has been thoroughly investigated and necessary processes and procedures have been implemented to ensure that such a scenario does not occur again. We sincerely hope that you will give us another opportunity to serve you. We look forward to your next visit so that we can showcase the changes we have done & deliver the Marriott stay experience to you. Warm Regards,

6/10 พอใช้

Supal

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก EAM Sales (Four Points By Sheraton, Pune) วันที่ 11 ธ.ค. 2021
Dear Supal, Greetings of the day! We very much appreciate your ratings regarding your stay at the Four Points, Pune. We look forward to welcoming you again soon. Warm Regards, Sapna Jairam Executive Assistant Manager (EAM)

2/10 แย่มาก

Jai

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Will avoid in future
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก EAM Sales (Four Points By Sheraton, Pune) วันที่ 20 ต.ค. 2021
Dear Jai, Greetings of the day! Thank you for your rating and your review. We apologize that you faced inconvenience during your stay. We assure you that the above incident was an aberration and not the experience we want our guests to have and do hope that you give us another opportunity to be at your service. Also, we would like to know more about the above-mentioned issue and how we can improve this. We request you to kindly get in touch with us on +91 770906694 to share your feedback Thank you again and hope to serve you soon. Warm Regards, Sapna Jairam Executive Assistant Manager (EAM)

2/10 แย่มาก

Vikram

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Forgettable
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก EAM Sales (Four Points By Sheraton, Pune) วันที่ 9 ต.ค. 2021
Dear Vikram, Greetings of the day! Thank you for your rating and your review. We apologize that you faced inconvenience during your stay. We assure you that the above incident was an aberration and not the experience we want our guests to have and do hope that you give us another opportunity to be at your service. Also, we would like to know more about the above-mentioned issue and how we can improve this. We request you to kindly get in touch with us on +91 770906694 to share your feedback Thank you again and hope to serve you soon. Warm Regards, Sapna Jairam Executive Assistant Manager (EAM)

6/10 พอใช้

Iuliia

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Average. Kept on asking for extension and nobody came back to book my extension. I moved on to lemon tree on the same road. Overall average but a lot of room for improvement. Thanks
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก EAM Sales (Four Points By Sheraton, Pune) วันที่ 24 มิ.ย. 2021
Dear Luliia, Greetings of the day! Thank you for taking out time and sharing your valuable feedback with us. It is indeed disheartening for me to know the experience you have had and please do accept my apologies for all the inconvenience caused. I have made a note of your comments and please be assured that the same has been discussed with the concerned department heads to ensure such instances are not repeated in the future. We assure you that the above incident was an aberration and not the experience we want our guests to have and do hope that you give us another opportunity to be at your service. Please do let us know whenever your travel plans bring you back to Pune, for us to personally take care of your requirements. We look forward to welcoming you again soon.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก EAM Sales (Four Points By Sheraton, Pune) วันที่ 10 พ.ค. 2021
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you for taking the time to share such wonderful feedback. We are pleased to hear that your stay is comfortable and our enhanced cleanliness procedures are to your satisfaction. It is our constant endeavor to provide our guests with a memorable experience and your appreciative review gives us renewed vigor in our efforts. We have shared your comments with the team who have been freshly motivated and encouraged by your review. We look forward to welcoming you again soon. Warm regards Sapna Jairam

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก EAM Sales (Four Points By Sheraton, Pune) วันที่ 1 มี.ค. 2021
Thank you for taking the time to share such wonderful feedback. We are pleased to hear that your stay is comfortable and our enhanced cleanliness procedures are to your satisfaction. It is our constant endeavor to provide our guests with a memorable experience and your appreciative review gives us renewed vigor in our efforts. We have shared your comments with the team who have been freshly motivated and encouraged by your review. We look forward to welcoming you again soon. Warm regards

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Na.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก EAM Sales (Four Points By Sheraton, Pune) วันที่ 1 มี.ค. 2021
Thank you for taking the time to share such wonderful feedback. We are pleased to hear that your stay is comfortable and our enhanced cleanliness procedures are to your satisfaction. It is our constant endeavor to provide our guests with a memorable experience and your appreciative review gives us renewed vigor in our efforts. We have shared your comments with the team who have been freshly motivated and encouraged by your review. We look forward to welcoming you again soon. Warm regards

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
One of the best services in Hotel industry. I’ve enjoyed my stay here. Best standards when compared to the market
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Yogita Borse วันที่ 26 ธ.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback. Best Regards

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent stay for the price, location is super for shopping at Pheonix Marketcity, great variety of food in and around.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Yogita Borse วันที่ 26 ธ.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback.

8/10 ดี

kamal

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good service
it was a very good service and comfortable stay
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Yogita Borse วันที่ 18 ธ.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for taking your valuable time out to share your experience with us. We are glad you liked the services. Thank you for staying with Four Points by Sheraton hotel Pune.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
There were no tissue papers. No utensils in the kitchen in a service appartment
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

10/10 ดีเลิศ

Mohnish

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

RANBIR

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very courteous and friendly staff at check-in. restaurants and also housekeeping.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

MUNENORI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is a clean wonderful hotel i loved the area around it for shipping and restaurants.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 ม.ค. 2021
Dear Guest, Greetings! Glad that you loved our hotel and the location of the hotel. Hope to see you soon!

8/10 ดี

Ajay

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good Hotel
All good.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Helped me with a future reservation at my next hotel. Also helped with some flight info.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Lise

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
FANTASTISK PERSONALE OG HOTELL FASILITETER
Vi følte oss så priviligerte og ble tatt så godt hånd om. Hotellet er flott, rent, super service. Overveldende !!
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 ม.ค. 2021
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you for the feedback! We are glad that you liked our services and hotel. Hope to see you soon.

10/10 ดีเลิศ

Krishnaraj

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Staff who go beyond their call of Duty
Superb and very well trained staff who go beyond the call of duty and "mother" you. Special mention of one staff Neha Dhiman for this quality.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Total disappointment
Air conditioning so poor in 8th floor, unclean air I could not breath in the night. Swimming Pool abandoned and dirty. Garden unexistant. Noisy and dark bar (no windows).Music to loud. In conclusion a disaster.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pool area and outdoor area were very disappointing and not as advertised. Pool water was not clean and condition of area was poor.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

2/10 แย่มาก

usagi

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I have stayed at this hotel several times so far, but this time there was a big mistake at the front desk and it was very unpleasant. Even if I tell the front desk, they often forget and are not able to confirm each other
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Sakshi Mishra วันที่ 12 ก.ย. 2019
Dear Guest, Greetings from Four points by sheraton , Pune. We thank you for your support and patronage. At the Onset let me thank you for sharing your experience. With regards to your feedback, we will have this discussed it in detail with the concerned Department Heads for immediate corrective action. It is also our sincere request to forgive us and bestow upon us another opportunity to serve you in the near future with an assurance of better and improved services. It would be our honour and privilege to welcome you back as our special valued guest and would be more than eager and happy to serve you with absolute assurance of better experiences and fond memories.

10/10 ดีเลิศ

Kidak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Sakshi Mishra วันที่ 2 ก.ย. 2019
Dear Guest, Greetings of the day!! It was pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you soon. Thank you