บาร์บนดาดฟ้า

รีวิว คอร์ทยาร์ด บายแมริออท พนมเปญ

4 out of 5
คอร์ทยาร์ด บายแมริออท พนมเปญ
No. 115, St. 214 Corner St. 63, Sangkat BeoungReang, Khan Daun Penh, Phnom Penh

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 74 จาก 132 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 41 จาก 132 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 8 จาก 132 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 4 จาก 132 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 5 จาก 132 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

THANATE

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good for my trip and easy for appointment
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

Tharueti

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การเดินทางสะดวก, สะอาด, เงียบ มีความเป็นส่วนตัวมาก
เข้าพัก 11 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staffs with excellent services. Good location and reception area smell refreshing.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Ria วันที่ 14 ต.ค. 2019
Thank you for your great score and positive feedback. Look forward to welcome you back in your next trip. Best regards, Ria Sari Director of Sales & Marketing

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Big noise issue of construction without notice
I am really disappointed about the front staff are not be able to handle a big noise of construction above my room. I stay in room number 1606. There was very noisy in my room around 03.30 - 05:00 PM on March 12nd, 2019. I heard that the noise came from the room 1706. They were drilling something very noisy. I called the receptionist to ask them stop as I am having teleconference in my room and asking why you didn't inform the guess in advance.I have called them 4 times but they are not able to stop the construct until 05:00 PM. I want to talk to GM but he was not available on that time. I recorded the noise in my room. If you want the clip, let me know I can send to you.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Kriz วันที่ 27 มี.ค. 2019
Thank you so much for your kind feedback. We will raise it up to our management team to improve our service. best regards, Barang

10/10 ดีเลิศ

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fantastic
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Kim San Vincent

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room is clean and big
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Mohamed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Por Chiek

เดินทางกับครอบครัว
Comfortable
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

HUN

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Reeta

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff at the front desk was very helpful orangizing tuk tuk for day tour. Breakfast was very good, had enough veggi selection and fresh local fruits. Staff was great and especially thanks to Ravinder (food and beverage manager) made extra especial veggi food for us. Thanks to all the staff.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The Hotel is amazing. This is the 3rd year I've stayed here. My thanks goes out to Sarah Moya and Try Bona and the rest of the people in the hotel
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Dinesh

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Chao Han

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Sushil, San Jose

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay Sochye was excellent at Front Desk and Ivan Pham and his team were so good creating an amazing dining experience They went out of their way to cater for our dietery needs-and we were very happy
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Ria วันที่ 24 ต.ค. 2023
Dear Sushil,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your past experience at Courtyard by Marriott Phnom Penh.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.Sincerely,Ria SariExecutive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

sungeun

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
완벽한 코트야드
직원이 너무 친절했습니다. 수영장 조식 라운지 모두 훌륭했습니다.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Ria วันที่ 24 ต.ค. 2023
Dear Sungeun,Thank you for taking the time and give us a great rating about our hotel services. We truly appreciate you taking the time to share your experience with us.It is our utmost priority to ensure that all our guests feel cared for and have a comfortable stay, and we're delighted to hear that our hotel facilities and services made a positive impression on you.We will be sure to pass on your compliments to our team members who will be thrilled to know that their efforts made a difference in your stay.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future, and please do not hesitate to reach out if there is anything we can assist you with.Sincerely,Ria Sari

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Recomend Hotel in PNH
Good stay Cozy and good service
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

JI YEON

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Shimizu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
部屋は清潔で快適でした。 20階にプールとルーフトップバーがあり、ルーフトップバーからは独立記念塔や王宮の夜景も楽しめました。 1階の朝食フロアは混雑もなく、快適でした。
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Younghwan

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Eddie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

CHEOLSIK

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
출장으로 3일간 묶었는데 음식도 맛있고 서비스도 좋고 룸도 관리가 질되어 편안하게 지냈습니다 식당은 주위에 일식집이 하나 있으나 다른 식당들은 조금 걸어가야 합니다
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Bots

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall very nice hotel, facilities and service. Limited options walking distance from hotel
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

HUN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2023

8/10 ดี

HUN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2023

10/10 ดีเลิศ

LIM

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel hospitality beyond words of description. Excellence, awesome hotel, managers and staffs. I give an 101%. Would like to take this opportunity, thank you very much for your generosity hospitality. Will come back again. Wishing everyone a very happy, prosperity and fulfilled new year ahead.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Yim Kong

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

8/10 ดี

YINSHU

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice journey
A good experience for the accommodation.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

2/10 แย่มาก

James

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don't go to this hotel until you expect to overpay
they overcharged me for 3 hours at $120. I'LL NEVER STAY THERE ATAIN
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Ria วันที่ 12 ธ.ค. 2022
Dear James,Thank you for your time to review our hotel during your stay with us. Kindly please provide us full information about the issue that you had during your stay so we can try to fix it.Thank you and best regards,Ria SariDirector of Sales & Marketing

8/10 ดี

HUN

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Ria วันที่ 12 ธ.ค. 2022
Dear Hun,Thank you for your time to review and rate our hotel during your stay with us. Kindly please share your past experience and if there is anything that we need to improve on. We look forward to welcoming you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh.Best regards,Ria SariDirector of Sales & Marketing

10/10 ดีเลิศ

Thunny

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

8/10 ดี

Justine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pas rapport qualité prix c’est cher pour les petits déjeuner il y a pas beaucoup les plats locaux
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Ria วันที่ 30 ก.ย. 2022
Dear Ms. Justine,Thank you for your feedback in regards to your experience during your stay at Courtyard by Marriott Phnom Penh. Kindly please let us know if you are coming to Phnom Penh regularly and we can offer you special corporate rate.Thank you and best regards,Ria SariDirector of Sales & Marketing

10/10 ดีเลิศ

Brad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great place to stay
Beautiful hotel. Excellent staff. Great btreskfast
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Ria วันที่ 30 ก.ย. 2022
Thank you for your great rating and feedback during your experience staying at Courtyard by Marriott Phnom Penh. We look forward to welcoming you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh.Best regards,Ria SariDirector of Sales & Marketing

10/10 ดีเลิศ

Waldemar

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
centrally located
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Ria วันที่ 30 ก.ย. 2022
Dear Waldemar,Thank you for your perfect rating. We look forward to welcoming you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh.Best regards,Ria SariDirector of Sales & Marketing

10/10 ดีเลิศ

Kayoko, Minato ku

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022

8/10 ดี

Vannak

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Mapp,

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

KWANG WOO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

TAY

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Business Trip to Phnom Penh
A very nice and clean hotel to set up base for few days of business activities in Phnom Penh. Gym facilities was also good and located on the 20th floor, nice view of the city while sweating out.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022

6/10 พอใช้

BITNA

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

10/10 ดีเลิศ

Terri

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ALLEN

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

2/10 แย่มาก

troy

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 9 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Haeju

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
깨끗하고 이동하기 편리함
เข้าพัก 7 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Lyne DoungChan วันที่ 7 ธ.ค. 2021
Thank you for your great feedback. We really appreciate it. We look forward to welcome you back at Courtyard by Marriott Phnom Penh. Best regards, Lyne Ms.

6/10 พอใช้

Akira

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
朝食にバターナイフの提供がなかった。あればもっと良いと思います。
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Ria วันที่ 24 พ.ย. 2021
Thank you for your rating and feedback. We will look into the feedback and we will review it with the department concerned. Best regards, Ria Sari Director of Sales & Marketing

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
プールも良かったです。豪華な朝食
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Ria วันที่ 13 ก.ค. 2021
Thank you for your good feedback. We look forward to welcoming you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh. Best regards, Ria Sari Director of Sales & Marketing

10/10 ดีเลิศ

Taehyun

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 15 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Ria วันที่ 18 พ.ค. 2021
Thank you for your the perfect score. We look forward to welcoming you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
COVIDの影響か、朝食の種類が不十分。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

8/10 ดี

tthean99

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
One of the few international brand in the country.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Ria วันที่ 25 มี.ค. 2020
Thank you for your good feedback. We really appreciate it. We look forward to welcome you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh. Best regards, Ria Sari Director of Sales & Marketing

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Ria วันที่ 25 มี.ค. 2020
Thank you for your good feedback. We really appreciate it. We look forward to welcome you back to Courtyard by Marriott Phnom Penh. Best regards, Ria Sari Director of Sales & Marketing