บริเวณภายนอก

รีวิว เพิร์ธเซ็นทรัล ซิตี้สเตย์ อพาร์ทเมนท์โฮเทล

3.5 out of 5

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 13 จาก 66 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 25 จาก 66 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 17 จาก 66 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 7 จาก 66 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 4 จาก 66 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

7.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

soungsuda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ที่พักอยู่ตรงข้าม outlet เดินทางสะดวก
พักแบบ2ห้องนอน มีครัว และสะดวกใจการเดินทางมาก มีป้ายรถเมล์ cat ขึ้นฟรี อยู่หน้าโรงแรม ไม่มีบริการรูมเซอร์วิส แต่เราจะเอาอะไรให้ลงมาที่หน้ารีเซฟชั่น พนักงานบริการดีมาก น่ารัก มีน้ำใจ แตกต่างจากยุโรปมากๆ มีwifi แบบใช้งานได้ดีพอควร ไม่อืดมาก แยกตามห้อง
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Management วันที่ 18 ม.ค. 2019
Thank you for teh great feedback, we are happy to see you enjoyed your stay

2/10 แย่มาก

Gol, Boyanup

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was so run down & filthy. Very noisy too. Never again.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 27 ก.ย. 2019
Thank you for your feedback. I am disappointed to read that you encountered these problems. Points have been raised with our management team to follow up. On behalf of the hotel, I would like to sincerely apologize for any inconvenience or upset caused.

4/10 แย่

Nadine

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bathroom needs attention to cleaning.. No kettle , towels from previous people left in washing machine dirty .
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 25 ก.ย. 2019
Thank you for your review. Sorry to read that you experienced problems with the standard of housekeeping in your allocated room. I am speaking with the team there to address your concerns. I do hope you will give us another chance to make it up to you.

6/10 พอใช้

Richard

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient place to stay close to city centre
We arrived around 5pm, just before the reception closed. Overnight parking is extra at AUD10 per night which is reasonable. Car park has some weird direction arrows. The ground floor lobby is shared between PCCS (Perth Central City Stay Apartment Hotel) and Inner City Apartments Perth! We got apartment 208 with 2 bedrooms. The doors jammed and requires force to open. Apartment has some smell but we can hardly open any windows to air it. One of 3 bedroom side table lamps does not work. 1 of 4 stove knobs is missing. The cold water knob fell off! Called the night manager but basically she says it will be logged but no service is available! Luckily we can still operate the shower. The washing machine works but makes a heck of a racket that we can only use it in the morning! Internet is provided- limited to a total of 1GB pr apartment per day but the speed was god awful. We all reverted to running off my Boost mobile hotspot. Consider wifi as non-functional. Likewise, the door signs says we could exit to Level 1 car park via L1 exit but it was non-functional! So, only exit to car park is ground floor behind the lobbies. Late checkout is 11am. Other than convenient location, there is not much to recommend PCCS. It does have the free CAT bus line running past it!
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 25 ก.ย. 2019
Thank you very much for taking the time to provide a review regarding your recent stay with us. I am disappointed to read that you encountered these problems. Points have been raised with our management team to follow up. On behalf of the Hotel, I would like to sincerely apologize for any inconvenience or upset caused and hope that you will consider giving us another go next time you are in town.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Our door didn’t shut properly and when we moved the bed to get something we dropped there was a kids tooth under the bed
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Decor a bit old. Could do with an update. But clean and bed linen imaculate.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 30 ส.ค. 2019
Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you again!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms are good size and have everything you need, just doesn’t all work or isn’t complete. Eg no batteries in remotes, kettle wouldn’t shut of, couch bit rough. Rest was great for family of four. Walls bit thing (noisey) and had few teams in the weekend we were there so was noisey inside out out,
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 19 ส.ค. 2019
Thank you for your feedback, sorry to read that you experienced a few maintenance and housekeeping issues. I trust that they where resolved after advising reception? We do apologise for any inconvenience caused.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Great central location near entertainment and restaurants
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก wh วันที่ 18 ส.ค. 2019
Thank you for taking the time to review your stay.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cheap hotel - not great
It was very cheap, but not really comfortable. Needed a lot of maintenance. For 1 night (couple of hours really) it was ok. Wouldn’t stay again. Area is a bit sketchy. Room was old, light in one of the bedrooms didn’t work, the hair dryer didn’t work. Bedroom looked like an infirmary. Ceiling fan was very noisy. Anyway, we were looking for a cheap place to stay overnight and we found it.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก wh วันที่ 6 ส.ค. 2019
Thanks for taking your time and posting a review. We understand your sentiments and know we need to decorate the apartments to achieve a comfortable staying experience.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก wh วันที่ 6 ส.ค. 2019
Very hard to reply to anonymous responses

6/10 พอใช้

Rubiah

The heater was not good, still freezing
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก w วันที่ 15 ก.ค. 2019
Thank you for your feedback. We are endeavouring to have the heating in the rooms upgraded.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก w วันที่ 15 ก.ค. 2019
Thanks for your post

6/10 พอใช้

Isabelle

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
The apartment hotel is very centrally located and suffice as an overnight stop. It is near a factory outlet and a mall. The apartment is spacious but run down and basic in furnishing. But given the price, it is great value for money. Beds are firm and comfortable.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Tom - Guest Relations Manager วันที่ 24 มิ.ย. 2019
Thank you for your feedback Isabelle. We are glad that your enjoyed the central location of our Hotel

6/10 พอใช้

Suzanne

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Handy area but very ordinary otherwise.
Very ordinary lady on desk told me would get a clean on Wednesday when arriving and on Wednesday told me I’m not getting one and we were there 10nights. Pretty run down
เข้าพัก 10 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Jerry - Acting GM วันที่ 4 มิ.ย. 2019
Hi Suzanne, i am terribly sorry to hear that this has happened and i will be following this up with my reception and housekeeping teams to ensure this does not happen to others, thank you for taking the time to send me your feedback and should you be willing to give us another shot please contact us directly and bring in this response i would love to offer you 20% off your next stay for the inconvenience. Thank you for your time and feedback. Jerry Thompson Acting General Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Jerry - Acting GM วันที่ 4 มิ.ย. 2019
Hi anon. thank you for your score, should you be happy to we would like to find out what feedback you could provide us in regards to this score look forward to your reply Jerry Thompson Acting General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms were clean and had a lot of space especially with kids
เข้าพัก 7 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Jerry Thompson - Acting GM วันที่ 22 พ.ค. 2019
Thank you for your kind feedback and we look forward to welcoming you again.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 1 พ.ค. 2019
Hello, We are sorry to hear that you did not enjoy your stay, we would appreciate any feedback that you can provide regarding this.

4/10 แย่

Tesa, Kimberley Australia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The other Guests, Guests forgot what time it Was to go to sleep, Noisey guests all nite, late nite entry was tricky entry with room key, rooms were not presented very well, the whole of the apartments were in need of restoration badly, a very sad place to stay at
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก ALIK วันที่ 30 เม.ย. 2019
Thank you for your review. Our on site manager would be happy to have helped you at the time. He is very approachable and can be identified by his curly hair and cheeky smile

6/10 พอใช้

sandy

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Dated hotel
The hotel is extremely close to watertown and 3 minutes to the city on a cat bus. However It was dirty around the pool area, it obviously doesn't get cleaned very often, the room is dated and need some maintenance done, it said parking was yet I had to pay $10 for parking
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Services วันที่ 27 มี.ค. 2019
Thank you for your review. Your concerns have been passed to management to be addressed

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The closeness to the C,B,D. The space in the apartment and all the extras, eg washing machine/dryer etc. Plus the staff they were lovely and always giving us good advice................overall really good.
เข้าพัก 9 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Jeremy Thompson - Acting General Manager วันที่ 23 มี.ค. 2019
Hi There thank you for your awesome review! we are glad to hear that you enjoyed your stay with us and we hope to see you again in the future. Safe Travels

10/10 ดีเลิศ

darryl

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Jerry - General Manager วันที่ 6 มี.ค. 2019
Hi Darryl! we are glad to hear that you enjoyed you stay! we wish you all the best on your future travels and we hope to see you again in the future. Safe Travels Perth Central City Stay

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly services Easy to find Staff knew who I was on my second visit Good location in the city, opposite Watertown shopping easy to get to other locations
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Jerry - General Manager วันที่ 8 มี.ค. 2019
Hi There, we are glad to hear that you enjoyed your stay, if there is something you believe we can improve please be sure to let us know. Safe Travels

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Perth Central City Stay วันที่ 2 มี.ค. 2019
Thank you for sending us this awesome score! we are glad to hear that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon.

8/10 ดี

Wang Fu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Perth Central City Stay วันที่ 24 ก.พ. 2019
Hi Wang Fu, Thank you for taking the time to send your review. from the team at Perth Central City Stay we wish you all the best on your travels and we hope to see you again soon. Best of luck Jeremy Thompson Acting General Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Managment วันที่ 18 ม.ค. 2019
Thank You for your feedback happy to see you enjoyed your stay

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 21 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Management วันที่ 18 ม.ค. 2019
Hi Thank you for your review, happy to see you enjoyed your stay

10/10 ดีเลิศ

Thomas

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
conveniently located. CATS is just 1 min away. Parking is not an issue.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 18 ม.ค. 2019
Hi thank you we appreciate your review hope to see you again soon

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location is excellent, price was great.Rooms are well appointed
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 18 ม.ค. 2019
Thank you so glad to see you enjoyed your stay

8/10 ดี

Sujae, Kuala Lumpur, Malaysia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Like it so much because it s near to outlet n easy access by CAT bus to everywhere.. staff so friendly (she let us check in early, maybe we look tired n with 2 kids), room so comfortable.. definitely will stay again..
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 18 ม.ค. 2019
Thank you Im sure the team will be happy to see your review

8/10 ดี

Gary

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Reasonable place to stay
A reasonable, simple place to stay - nothing fancy at all, but staff were friendly.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก J Thompson - General Manager วันที่ 4 ธ.ค. 2018
Hi Gary, Thanks for taking the time to send your feedback, we are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again Safe Travels

10/10 ดีเลิศ

Maimunah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Family visit to Perth
Condusive environment. staff very friendly. easy access to Perth City. Lot of free buses/transporation (CAT) bus. Will come back again next year.
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก J Thompson - General Manager วันที่ 4 ธ.ค. 2018
Hi Maimunah, has been a pleasure to have you in my hotel, we hope that you will return Safe Travels back home

6/10 พอใช้

Alicia Elodie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Moyen
Séjour moyen. Trop de bruit. Manque d'insonorisation entre les chambres. Pleins de poussières sur certains coins de l'appartement.
เข้าพัก 9 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก J Thompson - General Manager วันที่ 4 ธ.ค. 2018
Hi Alicia, thank you for sending us your feedback, im sorry that you did not enjoy your stay as much as we would like. we hope this will not deter you from staying with us again and allowing us to try change that experience. Safe Travels

8/10 ดี

Wen Loung

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Simple and nice stay.
Stayed one night, no major issues on this apartment hotel. Opposite as the Watertown outlet, good for a quick shopping but do note the opening hours. Coles was a 15mins walk, good for a walk during spring.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Dhila/Receptiopn วันที่ 1 ต.ค. 2018
Thank you for your comment we really appreciate it Hope to see you for the next time stay Have a great day!

6/10 พอใช้

NGAN LING POLLY

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
地點適中, 步行往bts ChitLom 約6分鐘. 7-11在附近,方便. 大堂及餐廳服務員非常友善熱誠. 入住4人房間, 寬敞舒適. 可是清潔及維修較差. 房間有曱甴, 每天替換的毛巾,地巾, 茶包等, 必定遺留, 要再三通知補回. 還有洗衣機是壞的(在大堂剛有住客亦在同樣投訴洗衣機壞掉), 安排更換, 但換來的竟然是另一台壞洗衣機. 無奈.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018

10/10 ดีเลิศ

Sya, malaysia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean room, great location & value for money
- Eventhough its an old apartment, it is very well maintained and very clean. - Very good location and easily accessible by public transport.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Dhila/Reception วันที่ 18 ก.ย. 2018
Thank you for the compliment Hope to see you again next toime! Thank you

8/10 ดี

petter, malaysia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
very convenient great free public buses,love to go and stay there,will promote to friends
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 21 ส.ค. 2018
Thank you very much! See you again next time

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The only thing to let it down was the fridge freezer didn’t work
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 21 ส.ค. 2018
Apologize for that Thank you for staying with us!

4/10 แย่

Denise

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not the best
The parking is bad. You need to leave a $200 deposit which you don’t know about. The money took a long time to be refunded. Bad business. The location is great though. Big rooms but they really need to be updated.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
clean but dated
we booked a two bedroom apartment. it was clean but a bit rundown. sufficient utensils to cook a meal. plenty of carpark but lot is a bit tight. was charged $10 fir parking but for multiple entries so it was a good deal. quiet street after dark with no restaurants within visible distance.

6/10 พอใช้

Clyde, Oxford, UK

Budget Hotel convenient for the city.
We booked last minute, after being double booked elsewhere. Not the best rooms, they could do with some refurbishment, but were good enough for our short stay. The hotel is convenient for getting around the city. Both green and yellow CAT bus stops are nearby. Reception was friendly and helpful. Be aware the kitchen is functional. It has a microwave, fridge freezer, and a hob etc. It does not have an oven.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2018

10/10 ดีเลิศ

Craig

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Value for money. Central location. Large rooms.
Great central location. Free CBD buses at the door. Easy walk to restaurants, shops and entertainment. Value for money.

8/10 ดี

Mr K, Japan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
長期滞在に適しているホテル
バス停に近く市の中心部までバスで3停と便利。2ベッドルームに簡易キッチンがついてこの価格は優れもの。近くにはアウトレットモールがあり買い物や飲食も便利。設備はやや古いが価格に見合った程度で問題なし。
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The place was fine and just a five minute walk to the centre of the city. The photos of the place on line are a little different to the from we stayed in but I would stay there again.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
UM
SOSO
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2018

6/10 พอใช้

The beach , Perth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Convenient to The Arena
Very convenient to arena and Water town. Had to get them to fix a running toilet but they did it quickly. Beds were comfortable
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2018

6/10 พอใช้

toshiya

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
ゴキブリがいた。キッチンがあるので仕方ないかと思うが、もう少し綺麗にして欲しいかった。 予約の泊数を間違っていたので、ちゃんと確認して欲しい。 フロントの開く時間がいい加減かも!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2018

8/10 ดี

Esa, Kuala Lumpur

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Affordable Apartment Hotel
Affordable apartment hotel. We stayed in a 2-room apartment and good for our family of 4 adults. For us, food is expensive in Perth, so we cooked our own food. Kitchen facilities are complete; stove, rice cooker, microwave,heater jug, pans, plates, etc. We also save on laundry bills as did our own laundry. There is a complete laundry facility; washer, dryer, iron and ironing board. Bus stop is right in front and train station is just 1 bus stop away and within a walking distance. Lastly, check in and check out was easy and fast.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก PCCS วันที่ 4 มี.ค. 2018
Hi Esa!, thank you for taking the time to write this review, its good to hear that you enjoyed your stay, as for your concerns, i have contacted the appropriate people to get this fixed. Thank you again for choosing Perth Central City Stay for your accommodation needs. Jeremy

6/10 พอใช้

Paul

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Deserves a 2.5 stars only
Our family stay was minimalistic. I don't think the accommodation would rate the advertised 3.5 stars in any of the major Asian cities. 1. Parking at the apartment. Lots are limited and are (too) narrow. It's not possible to park next to a SUV or pickup. (We were told subsequently - too late - that we could park at Watertown if the apartment lots were full - which happened on one of the days). 2. Low water pressure. We couldn't get a good spray for a good shower. 3. Cleaners. It seems that they just changed the towels. The bar (coffee/tea/sugar), bath shower gel & toilet paper wasn't refilled. It would also be great if we could separate our waste for recycling. They also ask that you remove "excess" waste/trash yourselves 4. Kitchen utensils. They were adequate but the frying pan & toaster should be retired already. A warning notice about the smoke detector would be helpful. We accidentally set it off when we burnt the toast! 5. Tourism materials. There was a varied assortment of tourism materials but it would have been nice if we (first timers to the city) were handed the free CAT schedule on checking in. 6. Others. We discovered that Optus has a $10 prepaid 7 day plan (15GB!) that you could buy from Coles/ Woolworths (it was 50% off at Woolworths on Wednesday!). This would be very helpful if offered at the check in desk.
การตอบกลับจาก Perth Central City Stay วันที่ 4 มี.ค. 2018
Hi Paul, firstly, thank you for sending your feedback. please note that we are only a 3 star hotel, parking is unfortunate and we are in works with City of Perth to arrange a better carparking for the future and you have our sincere apologies for the unfortunate parking issue as for cleaning, our cleaning works with 2 tasks a mid stay, which is a top up of all items in the room, and a full service which is provided based on the number of days the stay is for. Please know that i have spoken with the housekeeping team with regards to them not filling all items, and steps will be taken to ensure this from happening again for the kitchen, please note that housekeeping have been systematically replacing the kitchen items now to ensure this does not happen in the future, i apologize for the inconvenience. as for the CAT Bus timetables, we agree and these are usually readily available to all guests however we are still waiting on them to send us some more, but thank you for that feedback With your idea to offer sim cards at the reception, this is a fantastic idea, however we are not licenced to sell these as it requires a licence from the telecommunications ombudsman. again thank you for sending us your feedback, we hope that should you return to perth you will consider Perth Central City Stay for your accommodation needs. Safe Travels

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก PCCS วันที่ 4 มี.ค. 2018
Thank you for your Feedback

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
No problems at all. Room neat and tidy, Reception and Staff pleasant to deal with.
เข้าพัก 7 คืน, พฤศจิกายน 2017