บริเวณภายนอก

รีวิว โมเทล 6 โอเชียนไซด์ แคลิฟอร์เนีย

2 out of 5

รีวิว

6.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 285 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 200 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 175 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 142 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 200 จาก 1002 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

5.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Alejandra del Carmen

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My room smelled like cigarette smoke, so much that the clothes I slept on got impregnated with that smell and we only stayed for 1 night.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Joshua

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Decent room, filthy bums littering and loitering in surrounding areas, convenient grocery store across the street, however they close early, and the gas station across the street stops selling beer at 10? If I remember right lol
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

Jennifer

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It smelled like smoke enough though it was a no -smoking room, bed was old/ hard, needs to be painted.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

garry

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 16 พ.ค. 2024
Hi Garry, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

2/10 แย่มาก

jennifer

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
rundown, holes in the desk, mattress was visably trashed
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 14 พ.ค. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 แย่

AJ

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room seemed dirty and bed was uncomfortable!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 14 พ.ค. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

4/10 แย่

Lourdes

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Felt very unsafe. Hotel gets the job done for a quick in and out but people all night walking around, arguing, smoking. Obvious, illegal activity going on. Place is outdated and dirty.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 6 พ.ค. 2024
Hi Lourdes,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Maz K.#Team6

4/10 แย่

Andres

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was to small and alot of drugies in area
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 29 เม.ย. 2024
Hi Andres, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

2/10 แย่มาก

Erica

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
The guests in the room next to us continuously banged on the walls and were smoking pot all night. It was so bad we checked out a day early and found another place to stay.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 22 เม.ย. 2024
Hi Erica,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

6/10 พอใช้

Mary

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Poor wifi signal
เข้าพัก 14 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 22 เม.ย. 2024
Hi Mary,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Spencer

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Austin

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I checked in room looked like it needed swept. There was no microwave or mini fridge. After bout three minute after calling front desk about fridge and microwave. I went and checked out. And was not able to get refunded. Still waiting to hear from Expedia about refund.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

4/10 แย่

Christopher, San Diego

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 เม.ย. 2024
Hi Christopher, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

4/10 แย่

Chris

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s a motel 6, you get what you pay for. Stained sheets, outdated rooms, fighting neighbors at 2am. Loud tvs all night. Homeless people on the grounds. I certainly wouldn’t put my family here, but if cheap and a shower is all you need this is your place!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 16 เม.ย. 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

8/10 ดี

Hilary

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 แย่มาก

Senyo

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wouldn’t even know where to start. I’m just thankful the front desk was helpful in refunding the rest of my money after the first nights stay. Ugh never again!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 16 เม.ย. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 ดี

Mary

Wifi connection weak and intermittent. Frustrating.
เข้าพัก 14 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 10 เม.ย. 2024
Hi Mary,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Rina

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This place was very dirty and the staff was unwelcoming and rude. Worst experience!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 10 เม.ย. 2024
Hi Rina,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

8/10 ดี

Javier

It was okay:)
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 2 เม.ย. 2024
Hi Javier, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6

2/10 แย่มาก

Jleigh

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 4 เม.ย. 2024
Hi Jleigh,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6

4/10 แย่

Kevin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 4 เม.ย. 2024
Hi Kevin, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6

4/10 แย่

Jleigh

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

Jleigh

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We arrived late...11ish pm. The clerk said my reservation was cancelled because we didn't call or check in by 6pm. I had no idea we needed to check in by a certain time. 😳 Thankfully we were still able to get a room. The motel seemed a little sketchy the night we arrived. There was people out and about in the parking lot. A guy waiting outside on a bike. After reading other reviews, I was a little on edge about our stay. The rooms were very small. The sink was clogged. They gave us 3 towels for 4 people. The beds felt extremely used. When we sat on our bed, it felt like we hit the box spring. I had 2nd thoughts about our stay after we checked in. But I already paid in full. And didn't want too look for another room elsewhere. After all it was just a place to sleep. So we stayed. Although it felt unsafe, we had an ok stay. Minus the uncomfortable beds. We stayed an extra night because family came into town. I asked for our room to be cleaned but they didn't clean our room. We went to the beach & wanted to come back to shower & get ready. But I had to go to the office to get some clean towels & tissue. Our floor had sand from our previous beach day. It was annoying but we made it work. Overall, we got what we paid for. $80 a night. A place to sleep. Even if it was with one eye open. 😬
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hi Jleigh,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6

2/10 แย่มาก

Veronica

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our beds had stains, the shower had hair in it. The shower and toilet we're nasty, we went and got bleach to feel clean. The floors were full of dirt and crumbs.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hi Veronica,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 พอใช้

Tina

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 มี.ค. 2024
Hey Tina, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Lilith#Team6

4/10 แย่

Nohely

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 มี.ค. 2024
Hi Nohely,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

4/10 แย่

christina

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I have not received my deposit.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 19 มี.ค. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

4/10 แย่

Ceci

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

Martin

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 14 มี.ค. 2024
Hi Martin,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

4/10 แย่

Laura

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is a grubby motel.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 11 มี.ค. 2024
Hi Laura,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Erica

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean and quiet
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 6 มี.ค. 2024
Hi Erica,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Tenaya, Spring Hill

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
You couldn’t pay me to come back to this place.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 6 มี.ค. 2024
Hi Tenaya,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Hilary

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy parking was great The mattresses on both beds were totally uncomfortable lumpy and hard could feel the springs. The bathroom smelled awful (like crap and the room smelled like cigarettes
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 6 มี.ค. 2024
Hi Hilary,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Brian

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The area is littered with homeless and right when you pull up they start walking around checking you and your belongings out. Super sketchy and I dont recommend staying here.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 6 มี.ค. 2024
Hi Brian,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

6/10 พอใช้

Keia

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Evelin

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The A/C didn’t work lol
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 27 ก.พ. 2024
Hi Evelin,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

10/10 ดีเลิศ

Ghada

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 8 มี.ค. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

2/10 แย่มาก

Brett

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 27 ก.พ. 2024
Hi Brett,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Steven

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Too small
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 20 ก.พ. 2024
Hi Steven, We appreciate you taking the time to rate your stay. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 แย่มาก

Colleen

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel is terrible.. I didn’t feel safe to go outside at night and the room was not very comfortable or clean. Will not go there anymore.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 20 ก.พ. 2024
Hi Colleen, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 แย่มาก

Al

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was SO FILTHY it was incredible. With my body heat the bed got warm & then the most INCREDIBLE ROTTEN SMELL STARTED TO COME OUT. So bad, that it woke me up. Even for free, nobody should stay at this DUMP!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 13 ก.พ. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

10/10 ดีเลิศ

Gerard

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Kim, Fresno

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Horrible property. The mattress was destroyed, the shower so small that I couldn’t lift my leg to wash without falling (I’m 175 lbs), and vagrants walked the property all night. Will never stay here again. The area was nice though.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hi Kim, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 แย่มาก

Jacob

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I left my Fitbit there. The cleaners went in after to clean when we checked out. I called and told them I know I left it there and they said the cleaners didn’t see anything. Which the front desk lady even stated the wrong room number back to me. So I know they’re lying. I didn’t expect anything more from that place though.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Enrique

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Veronica

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Alexis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Gina, Calimesa

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lots of homeless lingering the area. People in cars. I wasn’t bothered by any one of them. Person next door was smoking cigarettes in their room. I knocked on door and told them to smoke outside. The smoke was coming in my room. Obviously it’s a no smoking area. The room did NOT have heating. Office gave me a portable heater that did NOT work. Rooms need to be checked periodically. Check the mattresses as well. I stayed the prior week and had to sleep diagonally because I would have fell off the bed due to mattress damage like broken springs. I was visiting out of town. Definitely won’t be staying there again. No compensation for nothing. Do better Motel6. Worst visit and I did NOT enjoy my stay. I will NOT be back.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 20 ม.ค. 2024
Hi Gina, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 แย่มาก

Blake

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023