ห้องดีลักซ์สวีท, เตียงควีนไซส์ 2 เตียง, ปลอดบุหรี่ | เครื่องนอนระดับพรีเมียม, โต๊ะทำงาน, พื้นที่ทำงานแบบใช้แล็ปท็อป

รีวิว ลากินตา อินน์แอนด์สวีทส์ บายวินด์แฮม นิว เฮเวน

2.5 out of 5

รีวิว

5.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 170 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 136 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 160 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 219 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 320 จาก 1005 รีวิว" "

5.4/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

5.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

4.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Justin

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Ice hotel
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 20 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave a review. Our guests' feedback is very valuable to us. I'm so glad that you enjoyed your stay! We hope to see you again soon!

8/10 ดี

Megan, Hanson

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed overnight while traveling through the area. Clean but no frills.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 20 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave a review. Our guests' feedback is very valuable to us as we wish to continue to strive to provide better and better guest experiences!

8/10 ดี

Andy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet area
เข้าพัก 6 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 20 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave a review. I am so glad that you found the area to be quiet. We thank you for choosing La Quinta Inn & Suites, New Haven, and we hope to see you again!

10/10 ดีเลิศ

Tan, Irvine

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The biggest pros about this hotel is that it is very close to Yale campus, affordable, has decent complimentary breakfast. A couple years ago, it was very run down, but after recent total renovation, it is now clean, new, very decent.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 13 พ.ค. 2024
We appreciate your comments regarding your recent stay at the La Quinta Inn & Suites New Haven. We always enjoy hearing about the positive experiences our guests have at our hotels.

4/10 แย่

Caitlyn

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 13 พ.ค. 2024
I'm sorry that you were unhappy with your stay. We will continue to make improvements and hope you'll give us the chance to better serve you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Mizanur

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 13 พ.ค. 2024
We appreciate your feedback regarding your recent stay at the La Quinta Inn & Suites New Haven. We always enjoy hearing about the positive experiences our guests have at our hotels.

8/10 ดี

Evans

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 14 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We always like to hear about our guests' experiences so that we can continue to provide better and better service. Thank you for choosing La Quinta and we hope to see you again soon!

4/10 แย่

april

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
No one at the front dest to check out. There was worker that was an old guy watching TV on his phone in a corner that told my husband to not bother him an leave him alone instead of getting the worker for the front desk so we could check out.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 13 พ.ค. 2024
I am sorry that you weren't assisted better during your stay, and I will be addressing the issue to ensure that it does not happen again. Thank you for letting us know.

8/10 ดี

Santosha

เดินทางกับครอบครัว
Still being renovated
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 11 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave a review, and thank you for choosing La Quinta Inn & Suites, New Haven. We hope to see you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Jian Cheng

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
😀
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 7 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven. It is always a pleasure to receive positive feedback.

2/10 แย่มาก

Tanios

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 6 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address any problems and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

4/10 แย่

Shufeng

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible surroundings, noisy and dirty
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 6 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Felix

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cool
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 6 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven. It is always a pleasure to receive positive feedback.Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

4/10 แย่

Aleksandra

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
very unclean, dirty sheets, bathroom and shower we’re disgusting
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 6 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that you did not find your room accommodation to be as clean as you would have liked it. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 ดี

Justin

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Very easy stay convenient to highway for travel and business
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 6 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found the hotel's location to be convenient. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations.We will give serious consideration to your feedback about the availability of drinking water, and we appreciate you letting us know!Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

6/10 พอใช้

Gary

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Hair dryer did not work. Coffee at breakfast was terrible. Attached restaurant was closed.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your hair dryer didn't work and that you did not enjoy breakfast. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

6/10 พอใช้

Eric

เดินทางกับคู่รัก
This hotel is in a great location right off the highway. Beds were not that great but the staff is wonderful.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you so much for taking the time to share your experience at the hotel. I will share your positive feedback with the team. I am sure they will be encouraged! As for the beds, we are currently in the process of installing all new boxsprings and mattresses in every room!

10/10 ดีเลิศ

E

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you for your review. We're so happy that you were pleased with your stay! We hope to see you again!

4/10 แย่

YALING, 1

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
On the positive side, we appreciate the new mattress, new and clean sheets, and towels. That was really nice. On the other hand, the location is next to a busy highway and the windows are not sound proofed at all. It was clear that there were new updates and repairs. However, it appears that it was a property with lots of damages from the past. Elevator lights not working, and odd damages makes us wonder what happend in the past and does not feel safe and assuring. We ordered a suite and recelived a room with a dirty sofa with many stains. The furnitures were miss matched as well. For over $200/night, I think this location needs to bring more value to its customers.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to write a review. We're sorry that the hotel did not meet your expectations. Rest assured that we are doing everything we can to address the issues that you experienced and to improve our guests' experiences. Thank you again for letting us know.

8/10 ดี

RAFAEL

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Good price!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

Christopher

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Exactly what you’d expect from a La Quinta. Convenient location.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 แย่มาก

Sonja

The staff tryed to charge me an extra 100$ he had the nerve to tell me cash I felt as if he was trying to be shady I was very uncomfortable giving him my credit card information on top of that there was no refrigerator in our room no chairs I was very disappointed with the stay at la Quinta being that I paid over 200$ for a half a night only stayed a few hours I will not be returning to this hotel..
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Guest. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 พอใช้

Byron

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was decent, a little out dated, but nothing major. My concern was the yellow/tan stain on the sheet. After checking in at almost midnight, driving 6hours on the road I didn't have time to check the bed thoroughly. When I woke the next morning I noticed the stain. I contacted the front desk, the male staff member that answered the phone stated that the manager was not available. After I told him the issue he said hold on the manager is right here. Seconds later I spoke with the manager She was nice and pleasant. She heard my matter and vowed to get someone to the room to change the sheets. She also said she would reimburse me something for my inconvenience. After waiting 35min I called to the front desk again and spoke to a male. He said she would have house keeping come to my room. After waiting another 10min and being in a rush to leave, the house keep finally came to the room. Because I was in a hurry to pick up my children, I asked them to leave the sheets and i changed them myself. No reimbursement was given, no further communication with manager.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Guest. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 พอใช้

Justin

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 7 พ.ค. 2024
We are always working hard to improve our guests' experiences. /We hope you'll visit again in the future and give us the chance to better serve you!

2/10 แย่มาก

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Guest. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 แย่

Eve

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I stayed here once before and had a good experience but it seems ownership is not investing in staff and upkeep as much as before. Bed sagged in the middle and the box springs creaked, freeway noise came in through the windows, keys on several occasions did not open room door or elevator, desk staff had to leave the desk empty to come open my door with a key, and the cleaning staff came in my room saying their charts said it was empty. I will say that although my room supposedly had a limited view, the view was actually terrific--over the freeway, yes, but then to the harbor and port. Breakfast was more ample than many, and had hot eggs and sausage as well as real fruit. The hotel is in an industrial area but walkable to the train station; there is a good city bus system for local transportation, or it's an easy drive to downtown or Yale.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Guest. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 ดี

Katie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 แย่มาก

Jiayang

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty management
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 13 เม.ย. 2024
Dear Guest. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 พอใช้

Michael

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 13 เม.ย. 2024
Dear Guest. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 แย่มาก

Amy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 10 เม.ย. 2024
Dear Guest. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 แย่มาก

Namdeep

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
Front desk need training. No one available for 20min. Rooms bed need replacement
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Guest. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. We are currently renovating to address this issue.

10/10 ดีเลิศ

Xin Xin, Potomac

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Guest. Thanks for taking the time to review our property. It's always encouraging to hear our cooking was appreciated.

10/10 ดีเลิศ

Edgardo

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Guest. Thanks for taking the time to review our property. It's always encouraging to hear our cooking was appreciated.

2/10 แย่มาก

Tamara

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Guest. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. We are currently renovating to address this issue.

8/10 ดี

KAYLYN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Guest. Thanks for taking the time to review our property. It's always encouraging to hear our cooking was appreciated.

6/10 พอใช้

Linkun

เดินทางกับครอบครัว
Couldn’t provide an extra blanket. The curtains don’t work
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 9 เม.ย. 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. We are currently renovating to address this issue.

2/10 แย่มาก

Rajeev

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The receptionist on duty couldn’t be more unhelpful and rude if he wanted to try. Checked out after 2 nights stay at 10am and wanted to leave my suitcase there for a few hours at reception/storage as my airport shuttle wasn’t coming until 2pm. He said that they don’t offer anything like that. Have stayed in all types of hotels around the world and first time that something as basic as that was denied. So unhelpful and rude. Room was basic and did the job but will never stay at this chain again out of principle. Terrible service.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Guest. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced but checked-out time was 11AM we give untill 12noon we cannot give late than. Thanks for letting us know. We are currently renovating to address this issue.

4/10 แย่

Lorna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The mattress was awful. It leaned and the head was lower than the feet.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Guest. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced we doing changed all room mattress and 1-bed we make king size. Thanks for letting us know. We are currently renovating to address this issue.

6/10 พอใช้

Gina

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 2 เม.ย. 2024
Hello, this is Alicia. I am the assistant general manager of the hotel. Can you please describe the issue that you experienced so that we can learn how to better serve our guests?

2/10 แย่มาก

Icilda

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty room, dirty facilities, horrible bathroom, not well kept …almost checked out … if it wasn’t so late when I arrived
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 28 มี.ค. 2024
We're sorry you were unhappy with your stay. We will work hard to fix the issues that you experienced. Thank you for letting us know.

6/10 พอใช้

Maureen

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Assistant General Manager Alicia is a wonderful asset to the property. Upgraded us to a room with a mini fridge (surprised that is not standard in all rooms) The couch in the "upgraded room" was filthy with large questionable stains. We wore our shoes the entire time. Very convenient location for our needs, but will spend more money next time on a better hotel
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 28 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback. Our staff does try to provide the best in guest service. As for the sofa, we are ordering all new couches and they should be in the rooms soon. We apologize for your experience and we will work hard to resolve all issues. Thank you for letting us know!

10/10 ดีเลิศ

carolyn

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The breakfast was nice and fresh.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 28 มี.ค. 2024
We're very happy that you enjoyed our buffet style breakfast. We have recently added several new options for guests' enjoyment! Thank you for letting us know!

10/10 ดีเลิศ

Sean

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful room and friendly service
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thank you for letting us know of your positive experience. We strive to provide warm and friendly service to each guest! And thank you for choosing La Quinta!

10/10 ดีเลิศ

James

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great Ikea store next door
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Guest. Thanks for taking the time to review our property. It's always encouraging to hear our cooking was appreciated.

10/10 ดีเลิศ

Melissa, Plainfield

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I really liked how the hotel is directly off I95, super convenient. Not to mention the food trucks are right right across the stree/highway, but its easy to get roo.across thel
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 22 มี.ค. 2024
We're so happy that you enjoyed your stay and found the location to be convenient! We hope you'll come visit us again! Thank you for your feedback.

4/10 แย่

Sherrail, Cortez

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The location was great and the breakfast was ok. But our experience with the maid service was terrible. First day no towel or rooms cleaning, second day 2 towels for 3 people, 4th day 3 towels and 1 bed made. The room was very dirty. And the front desk didn't have any knowledge of the local train station.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear guest,We're sorry to hear of your experiences with housekeeping. We will look into the matter with all seriousness. We aim to provide excellent service in every way. Thank you for letting us know.

2/10 แย่มาก

Sara

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 2 เม.ย. 2024
Hello, this is Alicia. I am the assistant general manager of the hotel. Can you please describe the issue that you experienced so that we can learn how to better serve our guests?

2/10 แย่มาก

jeff and kim

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Bob Patel วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Guest.We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. We are currently renovating to address this issue.

2/10 แย่มาก

Luis

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Looks like a shelter, not the cleanest, some of the employees were not friendly not all of them. They would not let you check in not even 5 mins earlier.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 14 มี.ค. 2024
We're sorry that you weren't pleased with your stay. We will work hard to address the issues that you mentioned. Thank you for letting us know.

4/10 แย่

Zoran

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
NA
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Alicia วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Guest. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.