ล็อบบี้

รีวิว แฟร์กราวด์ อินน์

2.5 out of 5
แฟร์กราวด์ อินน์
18950 State Route 2, Monroe, WA

รีวิว

6.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 163 จาก 800 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 267 จาก 800 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 174 จาก 800 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 108 จาก 800 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 88 จาก 800 รีวิว" "

7.4/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Thresa

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We checked in and went to our room and it was the dirtiest room I had ever seen. There were stains all over the carpet. I wasn’t sticking around to see anything else. We asked the front desk if they would refund our money as the place was filthy. Instead they charged us twice for a room we spent a minute in.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Nicholas

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
it was suppor good especialy for price plus can walk to 2 resturants and a store
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Anno

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
all good
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 21 พ.ค. 2024
Hello Anno,Thank you for choosing us for your stay, and thank you for your review!

2/10 แย่มาก

Timothy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Found bedbugs in the room, management was not surprised and offered to move our room. Had to switch hotels.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

jacqualynn

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When we entered the room it smelled strongly of Lysol or a similar cleaner. Enough that we opened the windows and left. The kitchenette that we paid extra for in hopes of saving money on meals while in town for the weekend had not a single item in it to use the space. They must expect that people will be traveling with kitchen supplies. The outlets in the room would not even hold a phone charger in. We found one plug in one outlet to be able to charge our phones. There was one bath towel for double occupancy for two days. The bedding seemed to have been cleaned but there was staining on the sheets. The range had one knob with a sign saying not to touch it and the large burner was missing the trivet part under the coil so it was sitting directly in the drip tray. The tv stand is lower than the bed so you can't even see the tv while laying in bed. All of that i could have ignored as "you get what you pay for". The worst came in the night. Several times between 11pm-4am the neighboring room could be hear screaming and shouting at each other. In a manner that it was clean they were causing harm to each other. They would bang around, slam into the wall and at one point slammed into the adjoining room door. We slid the couch across the door but it being a hollow core door it wouldn't have taken much for someone to break it. We checked out after the first night. The staff did not question why or seem surprised. Just refunded my 2nd night and went back to a phone call.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Ross

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 21 พ.ค. 2024
Hello Ross, Thank you for taking your time and valuable feedback, we hope you have your stay at our Fairground Inn and we always try to maintain the same, and Have a great day!

10/10 ดีเลิศ

MIKE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staying here every May for the last few years. Thank you for the good night sleep!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 19 พ.ค. 2024
Hello Mr. Mike, Thank you for your candid review and we are happy that we made your stay delighted and we will always try to maintain the same. It is such a pleasure to have you as our valuable customer, Thanks again and Have a great day!

4/10 แย่

Rachel

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stay here sometimes cause it’s half the price of everywhere in town but the rooms are not typically clean or up to date (I bring my own cleaner and blankets) the train is noisy on the back side and the HWY is noisy on the other side. Beds are always comfy as hell though so I usually sleep good.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 19 พ.ค. 2024
Hello Ms. Rachel, Thank you for taking your time and giving your valuable feedback . We are sorry for the inconvenience happened to you during your stay, we will try to not make the same for your next stay, and Thanks again for staying with us. Have a great day!

4/10 แย่

Reed

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very run down. Tv did not work,toilet leaking and had to flush multiple times just to flush tp, cracks around door,dirty luggage stand,hard bed with very old pillows and covers small cosmetic stuff that would be easy to fix and weeds out side everywhere. I booked 2 nights but checked out after first night
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 13 พ.ค. 2024
Hello Mr. Reed, Thank you for your feedback and we appreciate you for taking the time, We just have verified that there is no problem with the TV, if you have faced any with the turning on, you could've let us know we would've helped you out, and there are no cracks around the door, and the bed is the regular queen as in the every room, we have maintaining the comfort level for our customers in all aspects, and we haven't got any complaints regarding the luggage stand, and we apologize regarding the flush we just got to know that it working good but not better, we have already started working on it and this won't be repeated for the next customers. Thanks again for your valuable feedback and we promise you that we will make your stay delighted, Have a great day!

10/10 ดีเลิศ

Jacoby

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great Stay
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 7 พ.ค. 2024
Hello Mr. Jacoby, Thank you for your feedback and we hope that you have enjoyed your stay at our hotel. Have a great day!

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was very happy with everything
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hello John,Thank you for the positive review.

8/10 ดี

Dale

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Furnishings are very dated and stained. No coffee pot.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you for your valuable feedback, we appreciate you for taking your time and Have a great day!

2/10 แย่มาก

Christine

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was disgusting. The first room I was checked into reeked of cigarettes, the second room I was checked into the bed was on the ground and that mattress was completely caved in. The third room had a water leak in the ceiling. Will never stay at this motel again.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 15 เม.ย. 2024
Hello Christine,We are sorry that your experience with us wasn't up to your expectations. We will further investigate these rooms so that we can fix the issues. The room with the water leak in the ceiling has been fixed since the day that you checked out. Thank you for staying with us, and sorry for any inconveniences caused during your stay.

8/10 ดี

Julie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 15 เม.ย. 2024
Hello Julie,Thank you for your review. We truly appreciate your business. Hope to see you again in the future!

4/10 แย่

Leah

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The uncomfortable bed only had 2 bad pillows, also the bathroom had only 1 bath towel, 1 hand towel and 1 wash rag for 2 people. We won't be back
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 11 เม.ย. 2024
Hello Ms. Leah,Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating.It is a pleasure to announce that we will be implementing many of these upgrades to the property within the next couple of weeks. In taking care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere.I hope that I can convince you to change your mind about another visit to our property. Please reach out to us at stay@fairgroundsinn.net if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our improved hotel! Have a great day!

4/10 แย่

Teri

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Both the overhead light in the entry to the room AND the lamp on the nightstand were burned out. AND the heater didn't work.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 11 เม.ย. 2024
Hello Teri, We are sorry to hear you had a negative experience at our stay and we will investigate this further and take steps to improve our service. Thank you for valuable feedback and Have a great day!

4/10 แย่

Rachel

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed here twice now, I am cancelling our 3rd booking. It was relatively clean last time when I booked a more expensive room. This time I booked a double queen and the shower wasn’t washed and the place wasn’t vacuumed prior to us being there. Also the tv didn’t work, asked for a replacement and the replacement didn’t work. WiFi didn’t work even though they had 6 different routers and the train going by all night kept the kids up. Never again
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 9 เม.ย. 2024
Hello Rachel,We are sorry about the inconvenience caused during your stay. We have spoken to the housekeepers about this so that they can make sure it doesn't happen again during someone else's stay. We have also fixed the issues with the TV, and the Wifi.

6/10 พอใช้

Russell

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
One of the chairs in the room was broken
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 8 เม.ย. 2024
Hello Russell,We are extremely sorry about the issue with the broken chair during your stay. We will make sure the correct person knows about this so that we can fix this issue for future guest. Thank you for letting us know, and once again we are sorry for any inconvenience caused by this.

6/10 พอใช้

Ken

I didn't stay, I cancelled my stay on 4-5-24. Cancellation #0603ABN097 Ken Rood
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 8 เม.ย. 2024
We are sorry that you will not be able to stay with us on this occasion. We hope that you will consider staying with us in the future. Thank you and Have a good day!

4/10 แย่

Anyah

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is right next to the train tracks which runs and blows its horn multiple times a night. Both nights woken up by people yelling right outside our door (between 3-5am). Poop in the parking lot. Dumpster divers.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 2 เม.ย. 2024
Hello Anyah,Sorry to hear that your experience during your stay wasn't pleasant. While we cannot do anything to control the noise from the train, we do offer complimentary earplugs for guests who request them at the front desk. I'm sorry that you had people yelling outside your door. Regarding the parking lot, the housekeepers try to maintain it as clean as possible, we will talk to them to make sure people are cleaning after their pets. Once again we are sorry for the inconvenience and hope you have a blessed day.

2/10 แย่มาก

Lisa

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty, horrible beds, blood on bathroom wall. Toilet barely worked.
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 1 เม.ย. 2024
Hello Ms. Lisa, We apologize for the inconvenience caused to you during your stay and our mission is to provide you good guest experience , so we are sorry to have let you down, we have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. We greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback. Thank again and Have a great day!

6/10 พอใช้

Sheryl

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good place to stay.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 30 มี.ค. 2024
Hello Ms. Sheryl, Thank you for your feedback. We hope that you have enjoyed your stay at our Fairground Inn and we will continue the same hospitality to our beloved guests. Thanks again and Have a great Day!

8/10 ดี

Mishelle

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
It was a nice place
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thank you Mishelle for your feedback, We hope that you have enjoyed your stay at our Fairground Inn. Have a great day!

2/10 แย่มาก

Alexandria

The room was poor condition it smelled I couldn’t get the heater to work until I unplugged it and had to reset it the TV would not turn on it was loud bathroom door had a hole in it and they covered it with the piece of material
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hello Alexandria,We have checked the heater and it seems to be working fine. We will replace the TV and the bathroom door. Thank you for the review, we will work on these issues immediately.

2/10 แย่มาก

Cindy

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They gave us a room that was meant for 2 people not 3. I paid for a room with a couch or second bed and didn't get it. Only had 1 big towel for 3 people. Tv didn't work the first night. Took until after 4pm to get the tv fixed. Got no housekeeping during our stay. Asked for garbage to be taken out, asked for more towels and extra blankets since one of us had to sleep on floor, since they wouldn't give me the correct size of room. Was very unhappy with this motel. Drove 6 hours to stay here... I spoke with the office the first thing the next morning and they did nothing about any of the issues.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hello Cindy,Sorry about any issues that you had during your stay. The room that you booked for was a queen bed that accommodates two people. When customers need an extra bed they should ask for it at the front desk, so we can provide to them a fold out bed for their stay. Housekeeping is only done upon request, if you requested housekeeping to one of the housekeepers and they did not do it please let us know so that we can take the correct measures with that housekeeper. If there is anything we can do to make it right with you please call us at the front office for further assistance. Thank you, and once again, we apologize for any issues.

2/10 แย่มาก

Sandra

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 15 เม.ย. 2024
Hi Sandra, We are sorry that your experience with us wasn't up to your standards. However, without actual commentary from you we are unable to know where we went wrong, and what we can do to fix it for you and future guests. Customer experience is our priority at Fairgrounds Inn, and we always want to make things better for our guests. Thank you, and we hope we can make it up to you.

10/10 ดีเลิศ

Chris

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hello Chris,Thank you for the positive review. We hope we will see you here again at the Fairground Inn.

8/10 ดี

Russell

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the convenience about where all the shopping was food it was walkable to Fred Meyers walkable to restaurants I felt safe
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 มี.ค. 2024
Hello Russell, Thank you for the positive review. We hope that you will consider us for any future stays.

4/10 แย่

Eric

Surrounding area appears unsafe
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 20 มี.ค. 2024
Hello Eric,We are sorry that our motel didn't meet your expectations. Please reach out to our front desk with more information regarding your stay so that we are able to see what we can do to fix any issues of safety concerns for you and future customers.

8/10 ดี

Mike

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The young fellow at the front desk got us a new TV when ours wouldn’t work. At 4 am someone tried to enter our room. Luck thing we had the chain on the inside of our room.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 มี.ค. 2024
Hello Mike,Thank you for the positive review. and we are sorry about the incident, we take customer safter very seriously and i assure you it won't happen again. We will hope that you will stay at our location in the future.

4/10 แย่

DAVID

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I've stayed here many times as I travel here alot usually we have a nice room. The room this time the room looked dirty. Broken outlet in room stains on the bed. Asked for room service. They had no clean sheets then when they became available I had to ask for sheets and make the bed myself. Microwave was taped together. My husbands ear buds were stolen. Paid 700 for a week very disappointed
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 14 มี.ค. 2024
Hello Mr. David, Thank you for your valuable feedback. About the blankets you don't need to bring that blankets to front desk sir, if you had informed us about room service we will definitely inform house keepers, but when you brought the blankets(the used ) the clean blankets are still in laundry. sorry about the inconvenience. And about the ear buds we didn't heard any complaint from you at front desk, if you have informed us we would made house keepers notified , so that if found they bring it to Front desk. Sorry again for the inconvenience. Have a Good day!

10/10 ดีเลิศ

Shelly

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
It’s an older property but well maintained and in a very clean!!
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 5 มี.ค. 2024
Hello Shelly,Thank you for the positive review. We will hope that you will stay at our location in the future.

2/10 แย่มาก

Jennifer

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was dirty with a horrible cigarette smoke smell that they tried to cover up with “air freshener”. Smell got progressively worse overnight. The front desk did not care.
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 5 มี.ค. 2024
Hello Jennifer,We are sorry that your stay wasn't up to your expectations. We are constantly trying to fix any issues with the motel to the best of our ability. Thank you for notifying us about the issues with this room. We will put in the work to make sure other customers have a better experience, and so that you could give us another chance to make it better. Again, sorry about the inconvenience and we hope you will give us another chance soon.

4/10 แย่

DALE

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The carpet was dirty and stained. No cups were provided. The sink was loose on the counter and the hole for it was too big causing water to run onto the floor. Two of the four vanity light bulbs were burned out.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 29 ก.พ. 2024
Hello Dale,We are sorry that your stay wasn't up to your expectations. We are constantly trying to fix any issues with the motel to the best of our ability. Thank you for notifying us about the issues with this room. We will put in the work to make sure other customers have a better experience, and so that you could give us another chance to make it better. Again, sorry about the inconvenience and we hope you will give us another chance soon.

4/10 แย่

Catrina

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dirty but if you bring your own gear, it's fine
We had read previous reviews so were prepared in advance of what to expect, but were only going to be there to sleep so decided to go for it. We brought our own blankets to cover furniture & the bed if needed. On first glance it looked ok. Furniture cheap & beat up but reasonable. I pulled back the covers to find dark stains on the sheet right under the pillow. The sheets appeared "clean" but I was grossed out. We also only had one towel. It was late & my husband was already in the shower, so I went to the office to request a clean fitted sheet, towel & pillow. The staff were very gracious, asked to see the picture & offered to have us change rooms. As we had already unloaded all of our ski gear I declined. After a bit they were able to locate a flat sheet, towel & pillow. As we put the flat sheet over the one already on the bed we noted that it also appeared 'clean' but had multiple stains as well. We decided at that point to use our own blankets. The towels were of good quality. It's a bummer that the owners haven't invested in something as inexpensive as new sheets. Breakfast was ok but humorously only 1 thing of each item was put out (cupcake, muffin, poptart). There were cereal & bagels & passable coffee.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 ก.พ. 2024
Thank you Catrina for your valuable feedback and we will try to make your stay better next time. Have a great day!

8/10 ดี

Robin

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 20 มี.ค. 2024
Hello Robin,Thank you for the positive review. We hope that you will consider us for any future stays.

10/10 ดีเลิศ

Kathleen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Another good visit at this hotel
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 12 ก.พ. 2024
Thank you so much Ms. Kathleen, We are glad that you have enjoyed your stay at Fairground Inn. We will continue this hospitality for all the customers each and every time they visit Fairground Inn. Have a great Day!

2/10 แย่มาก

Kelly, Kelso

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Can’t even no understand how they get away with being open Yes I have pictures
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 12 ก.พ. 2024
Ms. Kelly, Thank you for your valuable feedback and Apologies from Fairground Inn for the inconvenience caused to you during your stay and we will consider your feedback and we will try to not repeat the same for your next stay. Have a great day!

10/10 ดีเลิศ

Hamideh

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Easy check in and check out.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 12 ก.พ. 2024
Thank you Ms. Hamideh for your valuable feedback and we will always try to make your stay delighted, easy check in and check out as well. Have a great day!

6/10 พอใช้

Robert

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Fairground Inn Management วันที่ 12 ก.พ. 2024
Thank you Mr. Robert for your valuable feedback.Have a great day!

10/10 ดีเลิศ

Alondra

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 ก.พ. 2024
Hello Alondra ,Thank you for your review. We hope to be able to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Rory

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Warm and Clean and Central
The room was warm upon arrival, as few northwestern motels are, clean and pleasant and centrally located. There were several solid food options nearby, which was very convenient. Very centrally located. A pleasant stay!
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 ก.พ. 2024
Hello Rory,Thank you for your review. We hope to be able to see you again soon.

4/10 แย่

Mary

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a nice older hotel. Curtains wouldn’t close. Toilet wouldn’t flush had to fill up the i e bucket. Top of shower walls dirty. Bed clean but old. Should flip the mattress. Train at night woke me up. Heater noisy
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 ก.พ. 2024
Hey Mary, Sorry for any kind of inconvenience that you had. We appreciate your business. Have a great day

4/10 แย่

Herman

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 ก.พ. 2024
Hey Herman, Sorry for any kind of inconvenience that you had. We appreciate your business. Have a great day

6/10 พอใช้

Carey, CANYON LAKE

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
The property was affordable and close to shopping. My hotel room smelled of alcohol and the comforter needed to be washed.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 ก.พ. 2024
Hey Georgette, Sorry for any kind of inconvenience that you had. We appreciate your business. Have a great day

8/10 ดี

Kyle

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean, fair rates.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 ก.พ. 2024
Hello Kyle,Thank you for your review. We hope to be able to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Joseph

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 ก.พ. 2024
Hello Joseph ,Thank you for your review. We hope to be able to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Samuel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent all around. Continental breakfast was top notch.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 ก.พ. 2024
Hello Samuel,Thank you for your review. We hope to be able to see you again soon.

2/10 แย่มาก

Ryan

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We went to shower in the morning and there was no hot water. After washing our hands we hung a towel up on the towel rack and it fell right off the wall. Garbage is lying outside of a bunch of units. Poor appearance
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 ก.พ. 2024
Hey Ryan, Sorry for any kind of inconvenience that you had. We appreciate your business. Have a great day

10/10 ดีเลิศ

Bruce

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 ก.พ. 2024
Hello Rozlyn,Thank you for the positive review.