โต๊ะทำงาน, พื้นที่ทำงานแบบใช้แล็ปท็อป, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi

รีวิว Woodlands Lodge Ilford

2 out of 5
Woodlands Lodge Ilford
60 Woodlands Road, Ilford, England

รีวิว

5.2
คะแนน 10 - ดีเลิศ 25 จาก 236 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 49 จาก 236 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 37 จาก 236 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 36 จาก 236 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 89 จาก 236 รีวิว" "

5.6/10

ความสะอาด

6.0/10

พนักงานและบริการ

5.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

4.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Mawesome

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Room size and facilities
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Best regards , Management Team

2/10 แย่มาก

Santhosh

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I stayed their for 3nights Main problem is no attached toilet other thing is 1toilet amd bathroom ised by 15peoples i wait out side for nearly 1hr to bathroom after.Then staff i report them when i check in tv is not working then never sort out that problem in 3days .wifi they have in my room whike i search even their username also not shown #no toilet #no wifi#no Tv #
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.Best Regards , Management Team

2/10 แย่มาก

Turikson

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Terrible
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.Regards,ManagementWoodlands Lodge

2/10 แย่มาก

Jayde

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Finding this property was extremely challenging, the service was absolutely terrible. The street was very sketchy and felt very unsafe. The reception was awful and was not pleasant, they were hesitant about the prices and charged me an unreasonable amount, not what was promised. Once settled into our room, 3 men barged into our room saying they needed to “measure” things in the room. As a young girl I felt very unsafe and unwelcome, with 3 grown men barging into my room. They stood there laughing thinking it was hilarious, as my friend and I were both clearly uncomfortable. After that incident I immediately went down to reception and asked for a refund as I was not staying there. They refused any sort of refund and were extremely rude. I would never recommend this accommodation to anyone whatsoever.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Guest,Thank you for taking time to provide us with feedback of your stay.We assure you that we have noted your comments and will immediately be addressing our team members regarding your feedback.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

4/10 แย่

Amanpreet

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There is just one toilet with attached shower for all the rooms , and this toilet also broken .
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear guest, Thank you for your feedback. We regret that on this occasion we were unable to fully satisfy your expectations and apologise for any inconvenience that may have been caused.Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon when we hope to change the negative impression into a more positive one. With kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

4/10 แย่

Syed obaid ullah

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Totally terrible front desk and customer service. Broken floor at washroom. Once I asked for something I might have left and if they have lost and found. I didn’t get any proper response. One of the staff said the cleaner will through anything left.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear guest, Thank you for your feedback. We regret that on this occasion we were unable to fully satisfy your expectations and apologise for any inconvenience that may have been caused.Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon when we hope to change the negative impression into a more positive one. With kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Emma

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Kind regards,Loredana

6/10 พอใช้

Anthony

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Kind regards,Management Team

2/10 แย่มาก

Peter

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Firstly the shower was broke 2nd the heater in the room didn't work. The fire alarms went off after someone burned their oil while cooking. A couple arguing on the landing late evening. 2 big holes in the wall. Was not a nice room. I checked out after 2 days an paid for 6. Asked for a refund was told to send in a email which i have an the hotel as not replied an ive still not received.my £50.00 security money. I would advise anyone to avoid this place like the plague. Absolutely disgusting
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.The security deposit was never charged, therefore you will not see as money refunded. The deposit was only blocked, hold as pending transaction, and once it got released , it will be added into your balance. If the money is no longer on hold, in your pending transaction it means it got released already. Regards, Management Team

2/10 แย่มาก

Robert

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ein dreck schimmelig und alt
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear guest, Thank you for your feedback. We regret that on this occasion we were unable to fully satisfy your expectations and apologise for any inconvenience that may have been caused.Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon when we hope to change the negative impression into a more positive one. With kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

8/10 ดี

Syed obaid ullah

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Kind regards,Management Team

2/10 แย่มาก

Abiola

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I didn't enjoy the room the toilet was at out side I will not recommend anyone
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear guest, Thank you for your feedback. We regret that on this occasion we were unable to fully satisfy your expectations and apologise for any inconvenience that may have been caused.Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon when we hope to change the negative impression into a more positive one. With kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

4/10 แย่

Syed obaid ullah

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very bad experience. Door room was broken and has to left up to close which will cause big bang. Washroom not in good condition. There big patch broken floor. I had to wait one day to get tv remote.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.Sincerely,Management Woodlands Lodge

2/10 แย่มาก

Vimalraj

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Vincent

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Jai Kumar

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Purnachander

Not suitable for family. Too old cots and beds. Broken shower. Leaking from different locations. TV is there but no remote…
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.Regards, Management Woodlands Lodge

2/10 แย่มาก

Hanfa

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Lucy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Ajmal

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

4/10 แย่

Vijay

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Muhammad

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Disgrace to be on Hotels.com
Yes plenary free parking. BUT This lodge is Not for a paying guest. I travelled with family 2 little kids and got offered a room with NO bathroom asked to use a shared bathroom which was so dirty filthy disgusting, i refused to stay and asked for my money back. Then they gave me a room with bathroom. In the room the carpet was so filthy so dirty you cant walk bare feets. Beed sheets were a bit clean but had some hairs on it. Complementary Breakfast from 7.30 till 8.30 BUT from 7.30 till 8.15 there was NO MILK, NO SUGAR, NO BREAD and no one was in kitchen or at reception. after 8.15 receptionist came and then we found milk & bread in kitchen. KITCHEN CLEANNESS 1 OUT OF 10. BEDROOM CLEANNESS 2 OUT OF 10. BATHROOM WAS CLEAN. First thought about this place. It looked like homeless peoples staying at this lodge paid by council. I arrived very late so i had to stay. My mistake i never checked the reviews. THIS LODGE SHOULDN'T BE ON HOTELS.COM ITS A DISGRACE.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay.We are very sorry to learn of the issues you had. We always strive to provide our guests with the room that best suits their preferences and can only apologise. Don't hesitate to let our team know of any concerns at any time and we will always do our best to find a comfortable solution.We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience.Best regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Raj

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

chloe

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the room was filthy. we got locked out of our room 3 times the staff were no help just offered to give us a room for 2 when there were 4 of us. my friend cut there finger in the building due to sharp door. the bathroom was disgusting never again 0/10
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay.We are very sorry to learn of the issues you had. We always strive to provide our guests with the room that best suits their preferences and can only apologise. Don't hesitate to let our team know of any concerns at any time and we will always do our best to find a comfortable solution.We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience.Best regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Corina

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Mojisola

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Meyuu

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Just disgusting dont book this hotel. Rooms smelt, dirty staff were no help.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to inform us about your recent experience at Woodlands Lodge. Your feedback is essential to us and on behalf of the Hotel Team, please accepts our sincerest apologies for any inconvenience we may have caused you. I was very surprised to read your comments regarding the service as this is not the feedback we normally get. Please accept my apologies and let me reassure you that we are trying our best to make sure that the stay of every guest is enjoyable and memorable. I hope you will give us another chance to serve you and we will be able to change a negative impression on a more positive one.Kind Regards, Manager Woodlands Lodge Hotel

2/10 แย่มาก

Sami

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

8/10 ดี

Roxanne

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Himal

No drinking water no heating such a terrible place to spent a night
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to inform us about your recent experience at Woodlands Lodge. Your feedback is essential to us and on behalf of the Hotel Team, please accepts our sincerest apologies for any inconvenience we may have caused you. I was very surprised to read your comments regarding the service as this is not the feedback we normally get. Please accept my apologies and let me reassure you that we are trying our best to make sure that the stay of every guest is enjoyable and memorable. I hope you will give us another chance to serve you and we will be able to change a negative impression on a more positive one.Kind Regards, Manager Woodlands Lodge Hotel

4/10 แย่

Philip

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
You get what you pay for
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Sarah

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

6/10 พอใช้

Muhammad Shamim

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

8/10 ดี

Usman

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Home

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dirty carpet , very bad shower system, poor breakfast and they took £50 as a deposit , I don’t what for?
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is unfortunate that there has been an issue with the pre-authorisation and this is the matter that affected your stay. Due to hotel policy, a pre-authorisation is to be taken upon arrival but should release within a certain number of days. The policy is available on our hotel websites as well as on all booking agents’ websites. The taking of a 50 deposit is our and many Hotels procedure and I am sorry if this was inconvenient, however this is common practice across the world.We would like the opportunity to host you again in the future. Best Wishes,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Simon

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dreadful. old food out on surfaces. Gerally filthy. Have phots if required.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay.We are very sorry to learn of the issues you had. We always strive to provide our guests with the room that best suits their preferences and can only apologise. Don't hesitate to let our team know of any concerns at any time and we will always do our best to find a comfortable solution.We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience.Best regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

8/10 ดี

Miryam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Der Ofen war kaputt und es gab keine Tassen, Bestecke oder Ähnliches, der Stuhl war nicht richtig befestigt und es gab keine Fernbedienung.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am delighted to read that you had a fantastic time and enjoyed your stay with us. Thank you for your heartfelt comments about the team, this means a lot to us. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Dominic

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

8/10 ดี

Arnoldas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Aadil

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Michael

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Menga

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Please you need to check the hotels before you advertise them is not for tourism specially with families
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for your feedback. We regret that on this occasion we were unable to fully satisfy your expectations and apologise for any inconvenience that may have been caused.Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon when we hope to change the negative impression into a more positive one. With kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

4/10 แย่

Desmond

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not happy
Room was ok size very dated no plug in the room and only got cleaned once the day before I was to check out
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to inform us about your recent experience at Woodlands Lodge. Your feedback is essential to us and on behalf of the Hotel Team, please accepts our sincerest apologies for any inconvenience we may have caused you. I was very surprised to read your comments regarding the service as this is not the feedback we normally get. Please accept my apologies and let me reassure you that we are trying our best to make sure that the stay of every guest is enjoyable and memorable. I hope you will give us another chance to serve you and we will be able to change a negative impression on a more positive one.Kind Regards, Manager Woodlands Lodge Hotel

2/10 แย่มาก

Bernard

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

Naveed

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Terrible
Not the greatest didn’t stay the night checked in elsewhere. Booked this hotel by mistake did not realise they did not have ensuite toilet facilities. The shared toilets are not clean and generally the hotel is not in the greatest condition and needs to be revamped. Wouldn’t stay again but it would be good for someone on a budget
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to inform us about your recent experience at Woodlands Lodge. Your feedback is essential to us and on behalf of the Hotel Team, please accepts our sincerest apologies for any inconvenience we may have caused you. I was very surprised to read your comments regarding the service as this is not the feedback we normally get. Please accept my apologies and let me reassure you that we are trying our best to make sure that the stay of every guest is enjoyable and memorable. I hope you will give us another chance to serve you and we will be able to change a negative impression on a more positive one.Kind Regards, Manager Woodlands Lodge Hotel

2/10 แย่มาก

Kevin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad experience
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to inform us about your recent experience at Woodlands Lodge. Your feedback is essential to us and on behalf of the Hotel Team, please accepts our sincerest apologies for any inconvenience we may have caused you. I was very surprised to read your comments regarding the service as this is not the feedback we normally get. Please accept my apologies and let me reassure you that we are trying our best to make sure that the stay of every guest is enjoyable and memorable. I hope you will give us another chance to serve you and we will be able to change a negative impression on a more positive one.Kind Regards, Manager Woodlands Lodge Hotel

4/10 แย่

Sachin

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

2/10 แย่มาก

paul

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is a few old terraced houses divided up into flatlets . The toilet facilities are shared between 3 rooms , they are dirty and no toilet paper is provided. The rooms are large with sleeping for 4 (so 10 to 12 people sharing 1toilet) . The floors are rotten and sloping .
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to inform us about your recent experience at Woodlands Lodge. Your feedback is essential to us and on behalf of the Hotel Team, please accepts our sincerest apologies for any inconvenience we may have caused you. I was very surprised to read your comments regarding the service as this is not the feedback we normally get. Please accept my apologies and let me reassure you that we are trying our best to make sure that the stay of every guest is enjoyable and memorable. I hope you will give us another chance to serve you and we will be able to change a negative impression on a more positive one.Kind Regards, Manager Woodlands Lodge Hotel

8/10 ดี

Branden

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford

4/10 แย่

Alwin

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We haven't received our deposit £50 back yet.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Loredana วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is unfortunate that there has been an issue with the pre-authorisation and this is the matter that affected your stay. Due to hotel policy, a pre-authorisation is to be taken upon arrival but should release within a certain number of days. The policy is available on our hotel websites as well as on all booking agents’ websites. The taking of a 50 deposit is our and many Hotels procedure and I am sorry if this was inconvenient, however this is common practice across the world.We would like the opportunity to host you again in the future. Best Wishes,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford