สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว สวิสการ์เด้นเรสซิเดนเซส กัวลาลัมเปอร์

5 out of 5

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 99 จาก 331 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 135 จาก 331 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 57 จาก 331 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 25 จาก 331 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 15 จาก 331 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

6.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เหมาะสำหรับครอบครัว หรือไปทำงาน
อยู่ใกล้ย่านช้อปปิ้งทั้งแบบสุดหรูบนถนนBugit Bintang, ห้างระดับกลางอย่างเบอร์จายา ไทม์ แสควร์, แหล่งขายสินค้าศิลปหัตถกรรม Central market ไปจนถึงChina Town, ใกล้แหล่งอาหารย่านถนน Jalan Alor และใกล้สถานีรถไฟ Monorail สถานี ็Hang Tuah ทุกสถานที่ที่ว่ามา สามารถเดินถึงได้ ทำให้การเดินทางสะดวกสบาย และด้านหน้าฝั่งโรงแรมก็มี Taxi Stand เส้นทางที่จะเดินไป ฺีฺีBugit Bintang นั้น มีร้านแลกเงินหลายร้าน สามารถตรวจสอบเรทแลกเงินได้ โดยรวมแล้วทำเลน่าพอใจอย่างยิ่ง ส่วนสถานที่พักฝั่ง Residences นั้น เหมาะกับการเดินทางไปแบบครอบครัว ช่วยประหยัดค่าโรงแรมได้มาก แนะนำว่าหากไป KL พักที่นี่น่าจะช่วยให้การเดินทางท่องเที่ยวน่ารื่นรมณ์ขึ้นมาก

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
everything is lousy. tissue not refilled on most days. even if it is, it's only 8 pieces. air con is leaking. tv is not working. sofa is dirty. toilet has flies everywhere. lobby is hot n stuffy, no friendly staff at reception.
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2019

4/10 แย่

Mazen

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 12 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก reservation วันที่ 12 ก.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Heather

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก reservation วันที่ 12 ก.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Heather

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Value
Definitely worth the price per room. Thank Lenny of room for two to move around and cook if needed. Walking distance to Chinatown and several other landmarks.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก reservation วันที่ 12 ก.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

imran

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก reservation วันที่ 26 มิ.ย. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything just fine except the a/c in the living room. The a/c is noisy.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Devi วันที่ 13 มิ.ย. 2019
Sorry for the inconvenience cause. We will address this directly.

8/10 ดี

Charles

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก reservation วันที่ 30 พ.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
房間床單枕頭套沒有清洗 有臭味 隔天打掃也是隨便清潔一下 缺少牙刷等了兩天也沒有補上 感覺整間酒店根本無人在管理一樣
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก reservation วันที่ 4 พ.ค. 2019
We will address this directly

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก reservation วันที่ 2 เม.ย. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 แย่มาก

Noriyoshi

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
勝手に  二度も キャンセル  追加払ってるのに  
HOTEL.COM で申し込み  スイスガーデンホテル キャンセルがあり 原因不明 結果は、 非常に遅く回答  回答前に 電話で 再度確認したら 予約 追加で支払い予約できましたが  またまた 勝手にキャンセルさせられていました。 どうなってるの 信用できない 回答は、 すくに おねがいしたにも関わらず なぜ ほったらかしに され 二度も キャンセル受けることになったのか 安全をみて 別のホテルも予約していたので そのホテルにて 宿泊できました。  みなさん 出発前 または、 出発してからの キャンセル 注意してください。運がないのかな 念願のスイスガーデンホテル泊まりたかった でも もう 二度と泊まらない。 キャンセルが怖い 二度も  だれだろう!!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก reservation วันที่ 27 มี.ค. 2019
We will address this directly

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
- schlecht bewirtschaftet - personal mit wenig interesse - für Touristen nicht optimal gelegen - Zimmerausstattung naja + günstig + an einer Haltestelle für Hop on Hop off
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก reservation วันที่ 22 มี.ค. 2019
We will address this directly

8/10 ดี

Manon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pratique
Un petit appartement pas loin du quartier animé de Jalan Alor et des transports. Bon rapport qualité/prix !
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก reservation วันที่ 20 มี.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

Ngit Zoon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
4/5
Good overall
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Devi วันที่ 20 มี.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms were bigger than i thought, the flavour resturant need to serve alcohol, you are loosing alot of business because of that
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Large spacious rooms poor selection of plates and bowls. Only 4 off coat hangers in the wardrobe / lack of equipment. Decoration quality poor despite a recent facelift. Breakfast facility located in separate building - a little inconvenient. Keep door locked / latched as despite having the "do not disturb sign" on the outside of the door housekeeping entered three times !!!
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก reservation วันที่ 26 มิ.ย. 2019
Sorry for the inconvenience cause. We will address this directly.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Liked the location as convenient and cafes etc around the corner and close to shopping areas. Staff were friendly but inefficient and no accountability or urgency to help guests.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 8 ม.ค. 2019
Dear Valued Guests! Thank you for taking the time to share your rating and feedback. We've taken note on your feedback and disseminate this feedback to the respective department. We do hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 5 ม.ค. 2019
Dear Valued Guests! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

8/10 ดี

Wendy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Check in time was suppose to be 3pm. When we arrived at the receptionist at 630pm. Was told that ,the room was not ready and have to wait till 840pm then can check in!
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 5 ม.ค. 2019
Dear Wendy! Thank you for taking the time to share your rating. We've taken note on this issue, and your feedback has been shared with respective department to overcome this issue in future. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

8/10 ดี

Sohiya

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก reservation วันที่ 2 ม.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location good and staff good
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก reservation วันที่ 2 ม.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Myeongwoo

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
전반적으로 만족.
일단 레지던스라 일반 아파트같은 느낌이고 취사가 가능했습니다. 직원들은 숙박객이 요구하는 사항에 적극 대응해주었구요, 위치도 부킷빈탕중앙이라 편합니다. 또한 길을 잃어버려도 주변 시민들이 아는 시설이고 고층이라 찾기도 편합니다. 그리고 말레이시아인들은 화교들 포함하여 매우 친절합니다.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก reservation วันที่ 2 ม.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

Muhammad

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was nice and clean,wifi was good. Food was good too. But too crowed in the hotel dining room
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 24 ธ.ค. 2018
Dear Muhammad! Thank you for taking the time to share your rating. Apologize for any inconvenience, since recently we had a huge group in house. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

6/10 พอใช้

Josephine

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The wifi n tv channels reception is very very bad
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 24 ธ.ค. 2018
Dear Josephine, Thank you for taking the time to share all of your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. And thank you for staying with us. We have taken note of the issues mentioned and we apologized for the inconvenience caused. Rest assured we will review the ways to overcome this matter so as to improve the overall experience for all of our guests accordingly. We really appreciate your feedback! Regards, Wendy Steinhardt Guest Experience Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love the layout of the apartment. The toilet is also unique. The bathtub is a step down instead of us climbing in. My room got the best view of Menara KL n the Twin towers. Everything is good.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 18 ธ.ค. 2018
Dear Valued Guests! Thank you for taking the time to share your rating. Glad that you having a good time while you stay with us. And we hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

8/10 ดี

yukyoung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
한번쯤 이용해볼 만한 숙소,
일단, 객실도 깨끗하고 뷰도 괜찮았어요. 다만 와이파이가 정말 잘 안 터지고, 조식먹으러 가는게 조금 복잡하고 고층이라서 로비까지 내려가자니 시간이 조금 걸리더라구요. 친절한 호스트도 있었지만, 귀찮아 하는 호스트도 있어서 기분이 좀 별로이기도 했어요. (첫날 호스트가 별로) 그래도, 마지막에 짐도 맡아주고 시설이 좋았으니까 평점 4점드려용
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 14 ธ.ค. 2018
Dear Yukyoung! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
nice place
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 9 ธ.ค. 2018
Dear Valued Guests, Thank you for your time to write a nice feedback.. We do hope to welcome you again in near future. Regards, Wendy Steinhardt Guest Experience Manager

4/10 แย่

Victor

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
It sucks! Don't go to this hotel/ rediences
It was upsetting to arrive after a long drive at 2000hrs to be informed that my room is not ready. Check in was supposed to be at 1500hrs. What happened during those five hours? On top of this, the counter staff was most unhelpful, unfeeling and to a certain extent rude. No apologies, not even a return requested call so I could speak with the manager I have stayed in swiss garden before and am shocked with the drastic drop in service standards The shower has water spewing from all three outlets. My first time! The location was good as it allows occupant to walk to several prime buildings around this locality
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 6 ธ.ค. 2018
Dear Victor, Thank you for taking the time to share all of your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. And thank you for staying with us. We have taken note of the issues mentioned and we apologized for the inconvenience caused. Rest assured we will review the ways to overcome this matter so as to improve the overall experience for all our guests accordingly. We really appreciate your feedback! Regards, Wendy Steinhardt Guest Experience Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 4 ธ.ค. 2018
Dear Valued Guests! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

2/10 แย่มาก

Calvin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This hotel is in dire need of refurbishing.
Room was leaking water, air con was not cold, bedsheet was stain, requested to change room. Next room, the air con was loud and bath area tend to flood after bathe. Service staff was not eager to serve. Requested for iron board, waited for few hours. Very unpleasant stay. Will avoid this hotel next time.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 6 ธ.ค. 2018
Dear Calvin, Thank you for taking the time to share all of your feedback. We have taken note of the issues mentioned, it is feedback like this that we learn from and use to improve. The points that you raised have been shared with the respective departments to improve and enhance our services towards all of our guests. We have immediately set about to review the ways to overcome this issues so that the overall experience of our guests can be improved. And thank you for staying with us. We really appreciate your feedback! Regards, Wendy Steinhardt Guest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
Good location and spacious accommodation.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 1 ธ.ค. 2018
Dear Valued Guests! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

8/10 ดี

Weng Soon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good for value
Housekeeping staff cannot understand or speak English reasonably well. Our calls for extra toileteries, towels and bottled water were promptly answered. However since they knew we were 3 persons, there is no excuse in not getting the room including an extra bed ready for us. The breakfast buffet at the adjacent Swiss Gardens hotel was good. It has warm soya bean milk!
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 26 พ.ย. 2018
Dear Weng Soon, Thank you for taking the time to share all of your feedback. We have taken note of the issues mentioned, it is feedback like this that we learn from and use to improve. The points that you raised have been shared with the respective departments to improve and enhance our services towards all of our guests. We have immediately set about to review the ways to overcome this issues so that the overall experience of our guests can be improved. And thank you for staying with us. We really appreciate your feedback! Regards, Wendy Steinhardt Guest Experience Manager

6/10 พอใช้

Kwonhee

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
그저그랬슴 아침식사식당도멀리있어서 불편했고 음식도 먹을만한게없어고 방청소또한늦게하였고 에어컨에서물이떨어저 밤세잠을잘수가없어어요..
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 1 พ.ย. 2018
Dear Kwonhee, Thank you for taking the time to share all of your feedback. While we wish you had a better experience, And thank you for staying with us. We have taken note of the issues mentioned, rest assured we will review the ways to overcome this matter so as to improve the overall experience for all of our guests accordingly. We do hope you will give us a second chance sometime for we are confident you will be quite surprised at the changes. We really appreciate your feedback! Regards, Wendy Steinhardt Guest Experience Manager

8/10 ดี

Irene

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ontspannen verblojf op centraal punt in kuala lump
Prima locatie , hotel appartement, heerlijk zwembad, gym, ontbijtbuffet. Je ku zlef koffie thee zetten, elke dag schoonmaak, water op de kamer en in de badkamer toiletartikelen, elke dag fris. Vlakbij monorail imbi halte. Handdoeken bij het zwembad.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 12 ต.ค. 2018
Dear Irene! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our place in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Asst. Guest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Generally it was okay, cleanliness and comfort could have been better as stains could be seen from the sofa and the with generally musky smell coming from the fabric. Other than that it was a good place to stay. Cozy and good for a quick getaway.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 12 ต.ค. 2018
Dear Valued Guests, Thank you for taking the time to share all of your feedback. We have taken note of the issues mentioned, it is feedback like this that we learn from and use to improve. Rest assured we will review the ways to overcome this matter and forward this feedback to the respective department so as to improve the overall experience for all our guests accordingly. And thank you for staying with us. We really appreciate your feedback! Regards, Wendy Steinhardt Asst. Guest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

JIK

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Super verblijf in swiss garden residences
Heerlijk hotel in rustige straat bij de beroemde eetstraat, vlakbij monorail , heerlijk zwmebad en gym en super ontbijtbuffet. Appartmenten zijn heerlijk comfortabel
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 29 ก.ย. 2018
Dear JIK! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Asst. Guest Experience Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

Good location
Location of this residences is very convenient access to shopping and night market. Walking distance to mrt station. But on our 3rd night stayed, the air-conditioning was dripping water onto the bed. Due to they can't fixed the air conditioner so need to move us to another room. Not really happy with the new room, it looks like "downgraded " instead of "upgrades ".Also the receptions need to improve their knowledge of guests need to check out at midnight.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 12 ก.ย. 2018
Dear Valued Guests, Thank you for staying at Swiss-Garden Hotel & Residences Kuala Lumpur. We appreciate you, sharing your comments with fellow travellers. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. Once again, thank you for taking the time to share your experience and we certainly look forward to welcoming you back to Swiss-Garden Hotel & Residences Kuala Lumpur soon! Regards, Wendy Steinhardt Asst. Guest Experience Manager

8/10 ดี

Kwan-yiu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Wendy Steinhardt วันที่ 7 ส.ค. 2018
Dear Kwan! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Asst. Guest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

CHIT MING

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก SGHRKL วันที่ 9 มิ.ย. 2018
Dear Chit Ming! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Asst. Guest Experience Manager

10/10 ดีเลิศ

Weng Soon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Value for money lo nu
We were very happy and satisfied with the apartment and the amenities (including a washing machine which we did not use) provided. We appreciated very much the Astro Cantonese channel which is not provided in a 4 or 5 star hotel. The wifi is excellent. We requested for extra coffee and tea bags which were delivered promptly. I will certainly return and/or recommend the property to my friends on my/their visits to KL.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก SGHRKL วันที่ 5 มิ.ย. 2018
Dear Weng Soon! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

6/10 พอใช้

Ken, Taipei

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
房間寬敞舒適; 可是電梯的保全系統出問題
整體而言還是OK的, 只是電梯的保全系統出了問題, 無法上去到我們的樓層, 只好等待速度較慢的貨梯。
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2018
การตอบกลับจาก SGHRKL วันที่ 19 เม.ย. 2018
Dear Ken, Thank you for taking the time to share your rating. We do sincerely apologise and we've taken note of your feedback and we do hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Gulab Mahatam Rai - General Manager

10/10 ดีเลิศ

Shani, Perth Australia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
very central
this is now my permanent hotel in KL, stayed twice now and will never stay anywhere else, very close to everything I need as in Chinatown and Times Square
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก SGHRKL วันที่ 15 มี.ค. 2018
Dear Shani, Thank you for your loyalty to Swiss Garden and thank you for writing your wonderful review regarding your second stay with us. Once again, thank you for taking the time to share your experience and we certainly look forward to welcoming you back to Swiss-Garden Hotel & Residences Kuala Lumpur soon! Regards, Gulab Mahatam Rai General Manager

10/10 ดีเลิศ

DAEYOUNG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก SGHRKL วันที่ 8 มี.ค. 2018
Dear Daeyoung, Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Gulab Mahatam Rai - General Manager

6/10 พอใช้

Albert, Bodensee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Gutes Hotel mit mittelmäßIgem Service
Per E-Mail hatte ich zweimal um eine Bestätigung eines Late check-in gebeten, da wir erst gegen Mitternacht ankommen würden. Nach mehreren Tagen kam nur eine Frage nach Reservierungsnummer zurück, die ich aber von Expedia nicht bekommen habe. Beim tatsächlichen Check-in einen Tag später, meinte die Dame am Schalter ziemlich unfreundlich, ich hätte kein Zimmer. Und wenn ich keine Reservierungsnummer hätte, müsste ich das auch akzeptieren. Meine Tochter hatte aber bereits am Tag vorher angerufen und mitgeteilt, dass wir aus Gründen der Flugumleitung erst einen Tag später kommen würden. Auch dort wurde nach der Reservierungsnummer gefragt, aber letztlich über den Namen die Buchung gefunden. Dann meinte die Dame nur, wenn ich gestern eigentlich Anreise gehabt hätte, könne sie ja nochmal gucken. Und, ach oh Wunder, da war ja doch eine Reservierung. Ohne Entschuldigung reichte sie uns die Schlüssel.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Dzarul - Guest Experience Manager วันที่ 30 ธ.ค. 2017
Lieber Albert, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu teilen. Während wir wünschen, dass Sie eine bessere Erfahrung hatten, ist es ein solches Feedback, von dem wir lernen und es nutzen, um es zu verbessern. Wir arbeiten hart, um ein außergewöhnliches Gästeerlebnis zu bieten, und es ist offensichtlich, dass wir in diesem Fall nicht zufrieden waren. Wenn Sie uns die Chance geben, Ihr Vertrauen zurückzugewinnen, können wir Ihnen versichern, dass wir unser Bestes geben werden, um Ihnen das großartige Hotelerlebnis zu geben, das so viele unserer Gäste so lieb gewonnen haben.

8/10 ดี

KF , singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
compliments to receiptionist / check in staff
clean and comfortable room, I have a pleasant stay with my family. 👍
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Dzarul - Guest Experience Manager วันที่ 30 ธ.ค. 2017
Hi KF, Thank you for staying with us. We are delighted to know that your stay was enjoyable. We really appreciate your feedback and hope to see you again soon!

2/10 แย่มาก

tan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Aircon in living room have a auto cut after 30 mins Sunken bathtub never work No free parking
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017
Dear tan, Thank you for staying with us. We have taken note on the issues mentioned and we apologized for the inconvenience caused. Rest assure that we already have our team attended the rectification work of this matter so as to improve the overall experience for all our guests accordingly. We really appreciate your feedback!

6/10 พอใช้

Philippus P

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Average
Great location. Apartment average
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2017
Hi Philippus P, Thank you for taking the time to share your rating and feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the hotel location is great
The Swiss Graden residence where i stayed was good and quite comfortable how-ever the place do's require maintenance inside and out especially the showers and its utilities, hose's and other bathroom equipment. the sofa's need changing as the one i had was stained and not sure if it was hygienic to sit on or sleep, The reception people where very helpful and i would like to make a special note for two ladies, Nesa and Alania (sorry for any mis-spelling) they both were very professional and they understood customer relationship, so thank you for both ladies. Your swimming pool requires more then one ladder as i feel this can be a safety cliche so plse look into it as there is so many young children swimming. Thanks
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก Dzarul - Guest Experience Manger วันที่ 8 ธ.ค. 2017
Hi, Thank you for staying at Swiss-Garden Hotel & Residences Kuala Lumpur during your recent visit to Kuala Lumpur. We are delighted to know that your overall stay with us was an enjoyable one. Also your appreciation of our associate is greatly appreciated, it was a great pleasure welcoming you over to our Hotel and our associate will definitely be grateful to hear of your kind comments about them. Thank you also for sharing your observation about the facilities condition. We sincerely apologize for the inconvenience caused however, we wish to share with you that the Management Team are fully aware of these challenges and we are working very closely with them on a solution to eradicate the issue. Once again, thank you for taking the time to share your experience. We certainly look forward to welcoming you back to Swiss-Garden Hotel & Residences Kuala Lumpur soon.

8/10 ดี

Youngdae

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2017
Hi Youngdae, Thank you for staying with us and for your awesome ratings. We are delighted to know that your stay was enjoyable. We really appreciate your feedback and hope to see you again soon!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
残念です。
エレベーターに乗ってフロアのボタンを押すために部屋のキーカードをかざす必要があるのですが、ことごとく読み取りエラーになりました。そのため自分の部屋に行くだけで凄く疲れました。部屋は良かっただけに残念です。
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2017
私たちと一緒にお越しいただきありがとうございます。 上記のカードのエラーに関する重要な問題については注意を払っており、ご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。 この問題を克服して、すべてのお客様の全体的な経験を向上させる方法を見直してください。 私たちはあなたのフィードバックに本当に感謝しています!