ห้องพรีเมียร์สวีท (King Bed) | ตู้นิรภัยในห้องพัก, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, เปล/เตียงเด็กอ่อน (ฟรี)

รีวิว โรงแรมแปซิฟิกรีเจนซีสวีท

4.5 out of 5
โรงแรมแปซิฟิกรีเจนซีสวีท
KH Tower, Jalan Punchak, Off Jalan P. Ramlee, Kuala Lumpur

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 299 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 384 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 179 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 79 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 59 จาก 1000 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

7.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
NOT a hotel
I trust this USED to be a hotel. But once it won an award, it is apparent the management did NOTHING to maintain the award. The ceiling is flaking and falling off. Hot water not working. Emergency exit not locked. Room missing some amentities (microwave). ROOM NOT CLEANED...notified staff, STILL NOT CLEANED. FILTHY Swimming pool All this and they have the audacity to charge 300 ringit per nite. The only good thing is its location.
การตอบกลับจาก Marcom วันที่ 22 ก.ย. 2016
Pacific Regency Hotel Suites has two wings and you were staying at the Pacific Wing which is scheduled for major upgrading works soon. Please stay tuned for all the exciting updates. We are therefore very pleased to extend the special rates which you had enjoyed during your stay with us. We promise a complete makeover of the Pacific Wing once said renovation are completed. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Siri, Bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ราคาไม่แพง
ห้องพักใหญ่กว้างขวางดีมาก ด้วยราคาที่ไม่แพง ตึกทำเลดี สามารถนั่งรถ Monorail มาลงที่ Bukit Nanas แล้วเดินมาอีกพอสมควร มีซุปเปอร์มาร์เก็ตเล็กๆอยู่ด้านล่าง อยู่ใกล้กับ KL Tower สามารถเดินขึ้นไปได้ ห้องสวยสะอาด มองเห็นวิวดี มีสระว่ายน้ำด้านบน รู้สึกประทับใจ

10/10 ดีเลิศ

JAE KEUN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

OI TONG

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
除了水壓不夠外,一切還不錯。
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

OI TONG

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

8/10 ดี

Masashi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
駅から少し離れた場所にあるが、静かで滞在しやすい場所。ホテルから歩いてすぐのところにレストランもあり。
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Jonguk

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Bukit NaNA, beside is good for walk and trailing
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Brian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All great
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

4/10 แย่

Clark

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Clark marshall
one of the english tv stations not working. hard to access the pool if your got mobility problems.guy on reception not helpful. 3/5 stars didn't enjoy my stay.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Sarantis

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

8/10 ดี

Surayah

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022

2/10 แย่มาก

Emily

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our room wasn’t ready until 6pm when checkin time is 3pm. When we finally got into the room it clearly had not been cleaned properly, hairs and dirt / dust everywhere. Wouldn’t recommend staying here.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Sarantis

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2022

2/10 แย่มาก

J-Sun

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Please dont list this as 5star, it does not come close to 4 star Mechanical issues, room rings and whistles Windows are dirty Staff is not responsive
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

6/10 พอใช้

KWAN HA

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
- Description it claims the hotel have laundrette but it did not in operation, when enquiries to front desk they not even able to provide suggestion for where is the nearest laundrette. - The room have some noise from water pipe leakage, I reported to front desk for 3 times but there have no action from the operator. Will not be my choice for next trip to KL.
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Mohd Fauzi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Sarantis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2021

8/10 ดี

Joshua

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 10 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 27 มี.ค. 2020
Thank you for staying with us.

10/10 ดีเลิศ

MASAKI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
静かでした綺麗な部屋です。
クレーム等改善依頼に即対応してくれた。洗面所の排水が悪かったわ
เข้าพัก 15 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 10 มี.ค. 2020
Thank you for staying with us and we hope to welcome you back soon.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Great service
The hotel was located in a great area and otherwise the hotel was great with great service except the swimming pool was under renevations and in the hallways you could smell that there is mold.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 5 มี.ค. 2020
Thank you for staying with us. In regards to the swimming pool, we apologize for the inconvenience and thank you for your patience and understanding during this time of progress for your future comfort at the Pacific Regency Hotel Suites.

2/10 แย่มาก

ORSON Campbell

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worse Experience Ever
I use Hotel.com for most of my business trip and I think it is really convenient, but I have never written a review before because most of the hotel that I stay in are nice. Pacific Regency must be the worse hotel that I ever stay in the issues are as below: 1. the web site did not say the out door pool is under maintenance and they should remove from the feature list and the pictures ( since the only look forward thing is that) 2. During the check in I was ask to pay cash for RM40 for a tourist tax ( was not that much) but why not just include it in the payment. Also I was not charged during my stay of The Majestic Hotel. 3. The non-stop music from the 9th floor Kareoke room does not stop until 4.30am 4. The duty manager saw me and try to explain issues 2 and 3 to me but did you ask if I am free to talk ? just said" hey you stay in xxxx room right and ......." also try to argue with me and claim that duty tax is same in every hotel, I stayed in KL for 8 night and with 2 different hotel I am pretty sure I paid or not at previous hotel and I do not need you to question me on it. 5. Non stop dropping noise coming from top of the toilet
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
I stayed in Superior Suite Room and the bed sheet is super dirty. Called the housekeeping for thousand times request to change it but till the end no one appear and they just ignore it. I am super disappointing and definitely would not recommend this hotel to my client as I am a travel consultant.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 28 ก.พ. 2020
We would like to take this opportunity to apologise for not meeting your expectations and noted on the issue that was raised. We would appreciate if you could send us your name, date of stay/incident and email so that we can clarify the situation. Thank you once again for your feedback.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Showers not working properly. Bathroom sink was clogged
เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 24 ก.พ. 2020
Thank you for staying with us and we have taken note on your comment for immediate rectification.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
掃除機かけない、ホコリだらけ、シーツも取り替えない、トイレットペーパー補充しない、タオルも汚れている
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 14 ก.พ. 2020
I am sorry to hear about your unhappy stay with us. Please reach out directly so we may investigate your claim.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 28 ม.ค. 2020
Thank you for staying with us and hope to welcome you back soon.

8/10 ดี

Stephen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 20 ม.ค. 2020
Thank you for staying with us and hope to welcome you back.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Can stay if you are going to be outside most day
We stayed here for 3 nights. We did not try their restaurant and laundry facilities. Cons: As soon you enter the property, you can see this property is run down. Check-in time is a bit odd (3 pm) compared to the average times in other hotels (2 pm). Stains on the carpet, sofa, bedsheet. Property located on a bit of steep hill if you are walking. The swimming pool looks like not maintained well. Pros: Big room and bathroom, AC and hot water working good, comfortable bed, just next to KL tower (that's the reason for our stay), view of KL tower is very nearby from their top floor.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 8 ม.ค. 2020
Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

8/10 ดี

Thomas

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel for the price
Good location Great breakfast Ok poolarea Big rooms with great view
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 31 ธ.ค. 2019
Thank you for staying with us and hope to welcome you back soon!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 24 ธ.ค. 2019
Thank you for staying with us and hope to welcome you back soon.

8/10 ดี

Mohd Thaib

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overall was very good
Good place to stay.... Will come back again.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 24 ธ.ค. 2019
Thank you for staying with us and hope to welcome you back soon.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bra läge i centrala KL. Hotellet är slitet men stort rum och utsikt över stan. Frukosten mindre bra.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 6 ธ.ค. 2019
Thank you for staying with us and we hope to welcome you back!

6/10 พอใช้

Jae Young

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
위치가 좀 애매하지만 가성비는 괜찮아요.
다운타운이기는 한데 쇼핑이나 야시장 등을 하기 위해서는 30분 정도 걸어야 하는 거리였어요. 덥고 습한 날씨속에 도심을 30분 걷는 다는 것이 좀 많이 힘들고 지치더군요. 택시는 15링깃 정도하면 타고 갈수 있는데 퇴근시간의 트레픽이 장난이 아니니 잘 봐서 선택해야 할 것 같아요. 직원들은 다들 친절하고 시설도 좀 오래됬지만 나름 괜찮았어요. 수영장은 좀 아닌듯...
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 2 ธ.ค. 2019
Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again in the near future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean and spacious room, great location, near to LC Tower and Petronas twin towers
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 4 พ.ย. 2019
Thank you for your kind comment!

8/10 ดี

Wakako

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 4 พ.ย. 2019
Thank you for staying with us.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 4 พ.ย. 2019
Thank you for staying with us.

10/10 ดีเลิศ

Aminuddin, Seng Kang, Singapore

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good area. Location wise need to walk out a bit. Overall, fancy.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 4 พ.ย. 2019
Thank you for staying with us.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 4 พ.ย. 2019
Thank you for staying with us.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
excellent behaviour and service. prompt response. good room space
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 4 พ.ย. 2019
Thank you for staying with us.

8/10 ดี

Bibiana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location, superb staff
The staff at the reception and concierge was amazing: they made all efforts to please guests. Always nice, always smiling. Beyond all expectations. Excellent location - within walking distance to many sights. GoKL bus is near. Very outdated furniture and feeling. Needs refurbishment. Water/toilet had to be fixed - but staff helped immediately and solved the problem. Premier Executive rooms are nice. Those floors are also nice. Neighbouring high buildings block the view, you have to look at walls. City view rooms are good. Simple glass windows make rooms noisy if looking on aircon machines of neighbouring buildings. Very basic breakfast (no real selection for European continental) but it is cheap and the staff is very nice and helpful. Pool area has superb view. It is rather a bar than a recreational area. In general: very good value for the money with very nice staff.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 4 พ.ย. 2019
Thank you for staying with us.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

I have been before, hotel only average, location is good . Price mach the standard, lobby small and crowded, View from 33 floor is good. staff is helpful , food is average.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 4 พ.ย. 2019
Thank you for staying with us.

4/10 แย่

inki

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
오래되어 개선이 필요한 호텔
5성급 호텔이고, 사진만 봐서는 좋아보이길래 예약을 하였지만 3성급정도 되어보이는 시설에 데스크 여자직원은 귀찮아하는 표정으로 체크인을 해주었다. 방은 매우 넓었으나, 방안에 옆방으로 이동할수 있는 문이 있어서 매우시끄러웠고, 시설이 낙후되어 화장실이서 이상한 기계소리가 끊이지 않아 귀마개를 하고 잠을 잤다.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 22 ต.ค. 2019
Thank you for staying with us and we hope to welcome you back real soon!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Always love staying here with my fiance. Most of all enjoyed the bathtub and the view, thats why we always book this hotel when we are in KL. Easy to walk around as everything is nearby. Staffs are friendly and welcoming. Hotel in room dining menu is good and food is in big portions. Lovely hotel!
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 17 ต.ค. 2019
Thank you for sharing your fantastic review of our hotel. We are glad to know that you had a wonderful stay and enjoyed our great people, great service and great location. I am conveying your compliments to our team. See you soon for another enjoyable hotel experience!

8/10 ดี

Humphrey

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Inside hotel was decent, older building well kept with steep driveway on hotel main entrance which is 7th floor by elevator. There is constant flow of office cars parking. The building entrance is on the back of hotel. Al this took some getting used to. The valet - transport is an outside vendor with outrageous pricing. Walk down and get a taxi.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 11 ต.ค. 2019
• Thank you for your comments regarding your recent stay at the Pacific Regency Hotel Suites. It is always a pleasure to receive feedback. Please be assured that your comments will be shared with the team as an avenue for improvements. We sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the near future so that we can provide you with a more pleasant experience.

6/10 พอใช้

EE PING

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Spacious room badly needed to be upgraded.
Love the very spacious rooms for the price but the rooms are tired and really need renovating. Bathroom amenities also need to improve.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 11 ต.ค. 2019
Thank you for taking the time to review us. There are two towers to our property. East Wing (which features our brand new Premier Floor) and West Wing (which houses our Apartment Units). Our West Wing which is scheduled for a massive refurbishment project in the near future. We are therefore, in all best business practice, very pleased to extend the special rates which you had enjoyed during your stay with us.

2/10 แย่มาก

Mimi, France

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Très mauvaise expérience hotel tres vieux personnel pas compréhensible il faut une caution pour tout même un parapluie picine très sale je me recommande pas cette hotel
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 11 ต.ค. 2019
Please be assured that I will share your comments with my team as an avenue for improvements.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 2 ต.ค. 2019
Thank you for staying with us and we hope to welcome you back.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place looks tired....ten years ago it would have been nice. Zero upkeep.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 30 ก.ย. 2019
We truly value your opinion and your comments have been communicated to all team members to ensure that we continue to refine our guest experience.

10/10 ดีเลิศ

Sarantis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Recommend
Feel always like home Thanks to the staff ,,special thanks to Mr Teddy & Miss Aina
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 30 ก.ย. 2019
Thank you for sharing your fantastic review of our hotel. We are glad to know that you had a wonderful stay and enjoyed our great people, great service and great location. I am conveying your compliments to our team. See you soon for another enjoyable hotel experience!

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
トイレ水出が悪く、修理して貰ったにも相変わらず、またトイレペーパー量が少なく、補充用もなく、結局日本から持って行った水に流れせるティッシュで対応していました。
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 24 ก.ย. 2019
We value your feedback and assure you that corrective measures have been taken to improve our services.

6/10 พอใช้

Gary

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก MARCOM วันที่ 17 ก.ย. 2019
Thank you for staying with us.